Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΤΟΥ ΠΡΕΖΑ TV ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ, ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΩΝ

papariga9347

ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ,ΑΣ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΣΣΑ

Αγαπητή Αλέκα. 
Καλημέρα και καλή εβδομάδα, σ΄εσένα προσωπικά, και στο κόμμα γενικώς.
Αν και οι προηγούμενες εβδομάδες και χρόνια, δεν μας κάνουν αισιόδοξους για την εβδομάδα που έρχεται, ήρθες κι εσύ με τις χθεσινές δηλώσεις σου και μας απόσωσες..
Εκεί που είπα, αντε βρε ας σηκωθώ κι αυτήν την Κυριακή απο τον καναπέ - που πίστεψέ με δεν είναι καθόλου αναπαυτικός- κι ας πάω να δηλώσω ξανά την πίστη μου στο κόμμα, πάτάω το tv control και τι να δω; 

Εσένα!! ( η αλήθεια είναι ότι ήσουν πολύ γλυκειά και περιποιημένη, να σε βλέπουμε έτσι πιο συχνά..)
Εσένα Αλέκα μου. Που καλύτερα να σε έβλεπα μόνο και να μην σε άκουγα, η έρμη....

Που άλλαξα 152 χρώματα απο την σύγχιση. Που δεν πίστευαν τα αυτάκια μου αυτά που άκουγαν.
Θα πάρεις λαϊκή εντολή από τον λαό, Αλέκα μου, και την επόμενη μέρα θα την επιστρέψεις πίσω; το είπες καρδούλα μου ή παράκουσα η γραία; είπες ότι θα μου γυρίσεις πίσω το μεγιστο δικαίωμα μου να αποφασίζω, όσο δύναμαι, για το πως επιλέγω να κυβερνηθώ; Χρόνια τώρα με κυβερνούν, χωρίς δική μου απόφαση, εκατοντάδες μαλάκες, κλέφτες και απατεώνες και τώρα που αισθάνομαι ότι αποκτούμε προβάδισμα μου λες ότι θα μου τα γυρίσεις πίσω; γιατί Αλέκα μου, φοβάσαι τον τόκο απο την δανεική ψήφο μου; τρόμαξες πουλάκι μου; φοβήθηκες το "καλά τα λέμε τόσα χρόνια αλλά πως τα κάνουμε πράξη;" Φοβήθηκες πως θα ξεγυμνωθεί το κόμμα αν προσπαθήσει να περάσει απο την θεωρία στην πράξη;
Και για να με διαλύσεις τελείως, Αλέκα μου, πρόσθεσες "ο λαός δεν είναι έτοιμος για ριζικές αλλαγές" . Πάλι εγώ φταίω Αλέκα μου; Πάλι εγώ είμαι η ηλίθια της Ιστορίας; Πάλι εγώ είμαι ανέτοιμη; Πάλι εγώ δεν μπορώ; 
Ωραία!! χαίρομαι που με πετάς στο ίδιο καλάθι των αχρηστων, μαζί με όλους τους άλλους. 
Χαίρομαι, γιατί ενώ χρόνια κάνω την καρδιά μου πέτρα και ανέχομαι όποια μαλακία λέτε και κάνετε, με τα χθεσινά σου λεγόμενα μου δίνεις διέξοδο. 
Εγώ Αλέκα μου την Κυριακή, θα καθήσω σπίτι μου. 
Θα πάω στην κουζίνα μου και θα μαγειρέψω ΠΑΤΑΤΕΣ (ξέρεις εσύ), θα φτιάξω ένα τεράστιο πιάτο και θα κάθομαι -στον καθόλου αναπαυτικό καναπέ μου- να βλέπω όλους εσάς τους ΜΙΚΡΟΥΣ, ΚΑΤΩΤΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΟΡΦΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ, να αγωνίζεστε να μας πείσετε πιο είναι πιο γελοίος. Αλλος να τρέχει στην καρέκλα κι άλλος να βιάζεται να απομακρυνθεί..
Όσο για το τελευταίο, Αλέκα μου, το πόσο ανώριμος είναι ο λαός, πίστεψέ με ούτε ΕΣΥ ούτε τα κτήνη της εξουσίας, θέλετε να δείτε τι θα γίνει όταν αποφασίσουμε να σας δείξουμε την ωριμότητα μας... Ιστορία γνωρίζετε (αλλά την ξεχνάτε) και έτσι ξέρετε πολύ καλά πως "με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί"
Μην με εξωθείς λοιπόν Αλέκα. Το Μου κομμένο, πια!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ 
http://prezatv.blogspot.com/2012/04/tv_30.html




Ο ασκός του Αιόλου έχει Ανοίξει στο ΚΚΕ με τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται η ΓΓ του κόμματος Αλέκα Πάπαρηγα την πρόταση Τσίπρα για ενδεχομένη εντολή σχηματισμού κυβέρνησης μετά τις εκλογές.
Η άρνηση της κ. Παπαρήγα όχι μόνο να λάβει εντολή αν το κόμμα της είναι τρίτο αλλά και να συνεργαστεί με τον ΣΥΡΙΖΑ και τις άλλες δυνάμεις της Αριστεράς προς αυτή την κατεύθυνση, ενόχλησε στελέχη του ΚΚΕ.
Πιο συγκεκριμένα, συνδικαλιστές του κόμματος στην ΔΕΗ διαχώρισαν την θέση τους από αυτή της ΓΓ επισημαίνοντας ότι αποχωρούν από το ΚΚΕ και κατευθύνονται είτε προς τον ΣΥΡΙΖΑ είτε προς την ΑΝΤΑΡΣΙΑ. Η εξέλιξη αυτή έχει δημιουργήσει αίσθηση όχι μόνο στον Περισσό, αλλά και στην Αριστερά συνολικότερα καταδεικνύοντας ότι θα υπάρξουν εξελίξεις τις αμέσως επόμενες ημέρες στο χώρο του ΚΚΕ.
Την έκαναν από το ΚΚΕ


 Τι είπε η Παπαρήγα
Κάνοντας κατάχρηση της λέξης «λαός» είπε χθες μεταξύ άλλων: «Θα πάρουμε ψήφους με εντολή μη συνεργασίας. Ο λαός είναι στην αντιπολίτευση. Δεν έχει ελπίδα ο λαός. Τον κοροϊδεύουν όσοι του λένε ότι θα κυβερνήσει. Την εντολή θα την καταθέσουμε αμέσως. Είναι μεγάλη η βεντάλια των αιτημάτων. Ο ελληνικός λαός, αν θέλει εξουσία λαϊκή, να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις. Και στην επόμενη Βουλή τα ίδια θα είναι. Οι μόνοι που θα λέμε “έξω από την Ε.Ε.” θα είμαστε εμείς. Ο λαός θα πρωταγωνιστήσει στη μεγάλη ανατροπή, αλλά στις 7/5 θα αντιμετωπίσει έναν πέλεκυ πολύ πιο κοφτερό. Όποια επαναδιαπραγμάτευση του Mνημονίου αφήνει έξω δικαιώματα και κατακτήσεις. Έτσι κι αλλιώς κυβέρνηση θα προκύψει. Ο λαός να μην αφήσει την κυβέρνηση να πάρει ανάσα. Αν η άρχουσα τάξη δεν μπορεί να σχηματίσει κυβέρνηση, τότε το κενό να καλυφθεί από το λαό. Αν ζητούσε το ΚΚΕ αυτοδυναμία ο λαός θα το κορόιδευε. Αν ο λαός θέλει μία κυβέρνηση να του λύσει τα προβλήματα, έχει τη δυνατότητα να επιλέξει. Ο λαός δεν έχει συνείδηση της δύναμής του» 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου