Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009

ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ

Τετάρτη Βράδυ στο Νομαρχιακό Συμβούλιο της Βοιωτίας……….
Με ένα ηχηρό, ομόφωνο, δυναμικό και δεικτικό OXI απάντησε η Βοιωτία στην νέα ¨βελτιωμένη ¨ μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων της ηλεκτροπαραγωγής της ENELCO (και του Υπουργείου Πολιτισμού!!!!).Η μονάδα που θα αποτελείται από κτίρια 37 μ. ύψους, από καμινάδες 48-50 μ. ύψους από τις οποίες θα αποβάλλονται μόνο αβλαβή αέρια, και που θα χάνονται πίσω από τα δέντρα που θα φυτευτούν, πρέπει σώνει και καλά να εγκατασταθεί στη Χαιρώνεια.

Ακούσαμε χαρακτηριστικά:...

* Την κυνική ομολογία των εκπρόσωπων της εταιρίας: το project δεν μπορεί να εγκατασταθεί πουθενά πλην Χαιρωνείας, αφού η Βοιωτία και η Κορινθία έχουν επιλεγεί ΚΕΝΤΡΙΚΑ για την συγκέντρωση μονάδων ηλεκτροπαραγωγής για τις ανάγκες της Αθήνας.

* Έχει ήδη δοθεί η πρώτη άδεια από υπηρεσία της Νομαρχίας για την διαχείριση των υγρών αποβλήτων του εργοστασίου.

* Σύμβουλο της πλειοψηφίας να επιχειρηματολογεί λέγοντας: Γιατί δεν φεύγετε για άλλη περιοχή; Δηλαδή βρωμίστε άλλο τόπο και σπείρτε καρκίνο αλλά μακριά από μας…

* Συμπατριώτη μας Βοιωτό και Υπέρμαχο της επένδυσης – μετά το πέρας της ψηφοφορίας - επιτιθέμενο στον Νομάρχη να λέει: Τι σε ψηφίσαμε ρε, για να ακούς την τοπική Κοινωνία;;;; τι πάει να πεί τοπική κοινωνία;;;;

Δεν ακούσαμε όμως προτάσεις για πιθανή αντίδραση του Ν. Σ. σε περίπτωση που δεν ληφθεί υπόψη από την Κεντρική Διοίκηση η αρνητική γνωμοδότησή της. Πάλι θα πετάξουμε τη μπάλα στην κερκίδα;;;

Ακούσαμε επίσης:

* Τη σθεναρή θέση των Δημάρχων της Δαύλειας και της Χαιρώνειας, που έχουν επενδύσει σε ένα άλλο καθαρό και ανθρώπινο μοντέλο ανάπτυξης.

* Την αυτοκριτική και καθαρή θέση υποψήφιου Βουλευτή της κυβερνώσας παράταξης και νυν Νομαρχιακού Συμβούλου του Νομού.

Απορήσαμε…

Για τις άλλες μονάδες που ήδη εγκαθίστανται: της Θήβας, της Θίσβης και της Αντίκυρας που ήταν κρυμμένοι όλοι αυτοί οι υπέρμαχοι του Περιβάλλοντος και φύλακες της καθημερινότητας μας;;;;

Νοιώσαμε δικαιωμένοι για αυτά που τρία χρόνια τώρα παλεύουμε;; Δύσκολο να απαντήσουμε.
Εκτιμούμε όμως ότι κάτι, έστω και αργά – αργά, άρχισε να αλλάζει…..
Από Συμπαράταξη Βοιωτών για το περιβάλλον

Αθρόα η προσέλευση επισκεπτών στην 1η AGROTECH

Διαγωνισμός Καλύτερου Τρακτέρ, 6ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Άροσης, Ασύρματο Internet, Κλήρωση ταξιδιού στην Ευρώπη για το κοινό, Ζωντανή Παρουσίαση της τεχνολογίας της Άροσης κ.α.
Με αθρόα προσέλευση επισκεπτών, με καινοτόμες υπηρεσίες που εφαρμόζονται για πρώτη φορά στο Εκθεσιακό Κέντρο Λαμίας, με πρωτότυπες και ενδιαφέρουσες παράλληλες εκδηλώσεις και δώρα-εκπλήξεις για τους επισκέπτες της συνεχίζονται στο Εκθεσιακό Κέντρο Λαμίας οι εργασίες της 1ης Έκθεσης Αγροτικών Μηχανημάτων, Εξοπλισμού και Εφοδίων AGROTECH, που διοργανώνουν από κοινού η HELEXPO και η ΠΕΛ (Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας).
Στο πλαίσιο της 1ης AGROTECH εγκαταστάθηκε - για πρώτη φορά - στο Εκθεσιακό Κέντρο Λαμίας από τη HELEXPO δίκτυο ασύρματου Internet και οι επισκέπτες και εκθέτες της AGROTECH μπορούν να «σερφάρουν» στο Διαδίκτυο δωρεάν καθ’ όλη τη διάρκεια της Έκθεσης.
Επίσης καθ’ όλη τη διάρκεια της Έκθεσης, οι επισκέπτες μπορούν να ψηφίζουν για την Ανάδειξη του καλύτερου τρακτέρ, ενώ το Σάββατο, στις 12.30 το μεσημέρι, θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση Ζωντανής Παρουσίασης της εξέλιξης της ... τεχνολογίας στην Άροση «Από το Χθες στο Αύριο» (με άλογο, τρακτέρ της δεκαετίας του ’60 και σύγχρονα γεωργικά μηχανήματα) και την Κυριακή, επίσης στις 12.30, το 6ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Άροσης, στο οποίο θα διαγωνιστούν 12 συμμετοχές.
Η απονομή των Βραβείων του 6ου Πανελληνίου Διαγωνισμού Άροσης και του Καλύτερου Τρακτέρ, που θα αναδείξει το κοινό, θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή στις 2.30 το μεσημέρι. Παράλληλα, οι επισκέπτες της 1ης AGROTECH μπορούν να συμμετέχουν σε κλήρωση για ένα ταξίδι στην Ευρώπη για δύο άτομα.
Υπενθυμίζεται ότι το ωράριο λειτουργίας της 1ης AGROTECH, στην οποία συμμετέχουν 176 εκθέτες, με εκθέματα-προϊόντα από 19 χώρες και δυναμική παρουσία εταιρειών που αντιπροσωπεύουν γεωργικούς ελκυστήρες, είναι Τετάρτη (23/9), Πέμπτη (24/9), Παρασκευή (25/9) από 17:00 μ.μ. έως 22:00 μ.μ. και το Σάββατο (26/9) & Κυριακή (27/9) από 10:00 π.μ. έως 22:00 μ.μ.

Χώρες προέλευσης ξένων εκθετών, μέσω Ελλήνων αντιπροσώπων, είναι οι Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Η.Π.Α., Ιαπωνία, Ινδία, Ισπανία, Ιταλία, Κορέα, Μ. Βρετανία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Σερβία, Σουηδία, Τουρκία, Τσεχία, Φινλανδία. Επίσης, συμμετέχει μια πλειάδα αγροτικών Συνδέσμων - Οργανισμών - Φορέων - Υπηρεσιών: Ένωση Κατασκευαστών Γεωργικών Μηχανημάτων Ελλάδας, Σύνδεσμος Εισαγωγέων - Αντιπροσώπων Μηχανημάτων, Ομοσπονδία Ενώσεων Βιοκαλλιεργητών Ελλάδας, Οργανισμός Ελέγχου και Πιστοποίησης αγροτικών προϊόντων Α-CERT, Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης Ν.Α. Φθιώτιδας, Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Λαμίας, Αναπτυξιακή Φθιώτιδας ΑΕ
Από viotiarecords.blogspot.com/

33ο ράλλυ ΕΛΠΑ - Ολοκληρώθηκε το shakedown!

Το shakedown για το 33ο Ράλλυ ΕΛΠΑ ολοκληρώθηκε και στη διαδικασία συμμετείχαν 10 πληρώματα, τα οποία πραγματοποίησαν τις τελικές ρυθμίσεις στα αυτοκίνητά τους πριν από το καθαρά αγωνιστικό μέρος που ξεκινάει το Σάββατο στις 08:00.

Τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Michal Solowow (3:06.8) με δεύτερο τον Giandomenico Basso (3:10.3) και τρίτο τον Corrado Fontana (3:24.9). Η διαδρομή μήκους 5,52 χλμ. ήταν τμήμα της ε.δ. Αγία Ευθυμία, με αντίθετη όμως φορά από αυτήν που θα ακολουθήσουν οι αγωνιζόμενοι την Κυριακή....
Το 33ο Ράλλυ ΕΛΠΑ ξεκινάει επίσημα σήμερα στις 20:00, με την τελετή εκκίνησης που θα λάβει χώρα στη μαρίνα Ιτέας.

Τι δήλωσαν οι οδηγοί μετά το shakedown:

SOLOWOW Michal - BARAN Maciek PEUGEOT 207 S2000
«Η ειδική είναι πολύ γλιστερή, αλλά δεν αλλάζουμε τίποτα στο αυτοκίνητο».

BASSO Giandomenico - DOTTA Mitia FIAT Grande Punto S2000
«Πολύ γλιστερή ειδική, σκληρή στις άκρες του δρόμου, αλλά αντιπροσωπευτική του αγώνα».

FONTANA Corrado - CASSINA Carlo MITSUBISHI Lancer Evo 9
«Προσπαθούμε να εξοικειωθούμε με το αυτοκίνητο. Διαφέρει πολύ από αυτό με το οποίο έχουμε συνηθίσει, αλλά δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα. Είναι καλό που η διαδρομή είναι αντιπροσωπευτική του αγώνα».

TLUSTAK Antonin - SKALOUD Jan CITROEN C2 S1600
«Η ειδική ήταν καλή. Όλα καλά».

ANAGNOSTAKOS Ioannis - MOUZAKIS Nikos MITSUBISHI Lancer Evo 9
«Η ειδική ήταν καλή. Αρκετά γλιστερή μεν, αλλά αλλάξαμε κάποιες ρυθμίσεις και θα προχωρήσουμε και σε κάποιες επιπλέον. Είναι ο πρώτος μου αγώνας με αυτό το αυτοκίνητο και προσπαθώ να το συνηθίσω».

GAZETAS Haralambos - FASKIOTIS George OPEL Corsa S1600
«Δεν πιέσαμε. Προσπαθούμε να δούμε πώς συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο. Τελευταία φορά που αγωνιστήκαμε ήταν τον Απρίλιο. Η επιλογή της διαδρομής ήταν πολύ καλή αφού είναι αντιπροσωπευτική του αγώνα»
Από www.sigmalive.com

Ο Περιφερειάρχης με την εξαγγελία του για τη δημοπράτηση του συστήματος παρακολούθησης του Μαλιακού και του Σπερχειού, "ξύπνησε" την Κίνηση Πολιτών "


Ο Περιφερειάρχης με την εξαγγελία του για τη δημοπράτηση του συστήματος παρακολούθησης του Μαλιακού και του Σπερχειού, "ξύπνησε" την Κίνηση Πολιτών "Μαλιακός SOS" και μας υπενθυμίζουν από το μπλογκ που διατηρούν (εδώ) τις δεσμέυσεις του Νομάρχη τον "σκληρό" εκείνο Απρίλη του 2009...
Δείτε σε τι είχε δεσμευτεί ο Νομάρχης και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα για το που βρισκόμαστε τώρα, στο θέμα του Μαλιακού...


ΟΙ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΑΡΧΗ κ ΧΕΙΜΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΛΙΑΚΟ ΚΌΛΠΟ ΣΤΙΣ 27/4/2009 ΣΤΟ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
- Αποδοχή όλων των προτάσεων που έχουν κατατεθεί στον Νομάρχη ή στις Υπηρεσίες του από πολίτες ή φορείς και μπορούν να εφαρμοστούν
- Χρηματοδότηση από την ελληνική πολιτεία για την παρακολούθηση του φυτοπλακτού με εξειδικευμένους επιστήμονες και μέσα
- Χορήγηση έκτακτης ενίσχυσης 70.0000,00 ευρώ σε 120 οικογένειες αλιέων από το Υπουργείο Πρόνοιας
- Αποζημίωση των αλιέων βάσει του επιχειρησιακού προγράμματος 1 και 2
- Πρόσληψη ενός βιολόγου σε αντίστοιχη υπηρεσία της Νομαρχίας
- Αγορά αυτόματου συστήματος παρακολούθησης νερού με δειγματοληψίες
- Άμεση θεσμοθέτηση των αποφάσεων που έχουν παρθεί στο παρελθόν για την προστασία του Μαλιακού Κόλπου
- Ποινικοποίηση της παράνομης αλιείας μέσα στο «Λιβάρι», δηλαδή γύρω από την περιοχή του Δέλτα του Σπερχειού
- Απαγόρευση της αλιείας με γρι-γρι μέσα στον Μαλιακό Κόλπο
- Άμεση πρόσληψη αλειοφυλάκων
- Χρηματοδότηση μελέτης ύψους 100.000 ευρώ μέσα από το Γ Κοινοτικό Πλαίσιο για τις περιοχές του Σπερχειού Ποταμού που ανήκουν στο πρόγραμμα NATURA
- Αναβάθμιση του τμήματος περιβάλλοντος της Νομαρχίας σε Διεύθυνση
- Βιοπαρακολούθηση ολόκληρου του Μαλιακού Κόλπου μέσω του προγράμματος ΕΠΑΛ
- Άμεση προμήθεια ενός εξειδικευμένου μηχανήματος παρακολούθησης του φυτοπλακτού
- Ίδρυση Διαχειριστικού Φορέα ΜΑΛΙΑΚΟΥ ΚΟΛΠΟΥ

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ "ΜΑΛΙΑΚΟΣ SOS"
- Να μας δοθούν τα συνολικά αποτελέσματα των δειγματοληψιών στο υδάτινο
οικοσύστημα της θαλάσσιας περιοχής του Μαλιακού.
- την πλήρη διαφάνεια και ενημέρωση και τη συμμετοχή μας σε όλες τις διαδικασίες που
αφορούν την τύχη του Μαλιακού
- την μόνιμη εγκατάσταση δικτύου σταθμών παρακολούθησης των υδάτων του κόλπου
- την καταγραφή και τον αυστηρό ΕΛΕΓΧΟ όλων των εστιών ρύπανσης του Μαλιακού
- την αναβάθμιση του Τμήματος Προστασίας Περιβάλλοντος της ΔΙΧΩΠΕ σε Διεύθυνση
Περιβάλλοντος με την αντίστοιχη στελέχωση
- την πλήρη εφαρμογή της νομοθεσίας και της αρχής «ο ρυπαίνων πληρώνει»
- την πρόσληψη αλιειοφυλάκων στην προστατευόμενη περιοχή του Κόλπου
- την άμεση αποζημίωση των επαγγελματιών αλιέων και το πάγωμα των χρεών τους
- την ένταξη σε πρόγραμμα απονιτροποίησης της Κοιλάδας του Σπερχειού
- την εφαρμογή της Οδηγίας 60/2000 ΕΕ για τα νερά
- την ανάδειξη του ρόλου της Αγροφυλακής για τον έλεγχο των ρυπαντών

Σημείωση LamiaNews: καλά, μην απελπίζεστε, του χρόνου τέτοια εποχή που ο Νομάρχης μας θα ξαναζητήσει την ψήφο του Φθιωτικού λαού, ας τα τυπώσουμε σε ψηφοδέλτιο και ας το ρίξουμε στην κάλπη. Όλοι μαζί. Θα δείτε τότε πως θα τα θυμάται όλα για μια ζωή.
Έχουμε τα κότσια;
Από μας εξαρτάται η απόφαση!!!
Από Λαμία news

Οι ομιλίες των υποψηφίων του ΣΥΡΙΖΑ στην Φωκίδα


Εκτός απο την Ομιλία του Τσιάμη Απόστολου που παραθέσαμε μπορείτε να παρακολουθήσετε και τις άλλες δύο ομιλίες της Ηλιοπούλου Πολυξένης και του Κουτσούκου Νικόλαου στο ΣΥΡΙΖΑ Φωκίδας

Δήλωση Στήριξης στον ΣΥΡΙΖΑ Φωκίδας απο τον Γιατρό Ηλίας Κωστοπαναγιώτου

Η Ηλίας Κωστοπαναγιώτου γνωστός γιατρός της Αθήνας που βοήθησε πολλούς συντοπίτες μας και ήταν υποψήφιος με τον ΣΥΝ το 2004 κάνει δήλωση στήριξης στον ΣΥΡΙΖΑ, διαψεύδοντας έτσι διάφορες αβάσιμες διαδόσεις.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ
Είναι γνωστό σε όλους ότι παρακολουθώ στενά τις εξελίξεις στο νομό μας, αφού κατάγομαι από το Λιδωρίκι και τους Αγ.Πάντες, και στο λίγο ελεύθερο χρόνο μου επιδιώκω να βρίσκομαι στην πατρίδα.
Στις φετινές βουλευτικές εκλογές δέχτηκα τιμητική πρόταση από τη Ν.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ να είμαι και πάλι υποψήφιος βουλευτής στη Φωκίδα αλλά δυστυχώς επαγγελματικές και άλλες υποχρεώσεις δεν μου επέτρεψαν να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο.
Παρόλ’ αυτά ,γνωρίζοντας ότι υποψήφιοι είναι τρεις εξαίρετοι σύντροφοι που μένουν μόνιμα και δραστηριοποιούνται στη Φωκίδα ,στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις την προσπάθειά τους και καλώ όλους τους πατριώτες, δημοκράτες και αριστερούς ,άντρες και γυναίκες, να υπερψηφίσουν το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ.
Αφήνοντας προς το παρόν πίσω εσωτερικούς τριγμούς και υπαρκτές διαφωνίες να δώσουμε όλοι μαζί ενωμένοι τη μάχη και είμαι βέβαιος ότι ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ μετεκλογικά θα είναι ισχυρός και στη Βουλή και προπάντων στους αγώνες.

Αθήνα 22 Σεπτέμβρη 2009

Ηλίας Κωστοπαναγιώτου
Γιατρός-Χειρουργός
Δντής Α΄ Χειρουργικής Κλινικής
Από ΣΥΡΙΖΑ Φωκίδας

Ο Γιώργος Δρακάκης για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, για να δικαιολογήσουν τις ταμπέλες που προμηθεύτηκαν προέβησαν στις κυκλοφοριακές παρεμβάσεις

Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Ιτέα όλους τους προηγούμενους μήνες και οι οποίες επέφεραν μεγάλη αναστάτωση στην πόλη ήταν μία σειρά αυθαίρετων και παράνομων πράξεων της Δημοτικής Αρχής αφού οι παρεμβάσεις που έγιναν (μονοδρομήσεις σήματα στάθμευσης κ.λ.π) δεν ήταν αποτέλεσμα μιας πολύμηνης προσπάθειας και διαλόγου της Δημοτικής Αρχής με τους εξωραϊστικούς Συλλόγους και τους κατοίκους, καθώς και πολύωρων συζητήσεων στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου όπως προβλέπει ο ΔΚΚ παρά αυθαίρετες ενέργειες !!!
Επίσης δεν είχαν επικυρωθεί με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου όπως προβλέπει ο ΔΚΚ άρθρο 79 παρ. 2 του Ν.3463/2009 .
Θα έπρεπε να είχε εκδοθεί «Κανονιστική απόφαση κυκλοφοριακών ρυθμισεων στην πόλη της Ιτέας με βάση σχετική απόφαση της δημαρχιακής επιτροπής .
Φυσικά ο Δήμαρχος γνωρίζοντας ότι είναι έκθετος αναγκάστηκε να εισαγάγει το θέμα στο ... Δημοτικό Συμβούλιο μόλις στις 14/09/09 και να πάρει απόφαση κατά πλειοψηφία (με τις ψήφους της παράταξής του και ενός της ελάσσονος μειοψηφίας) . Και αυτό για να δώσει χαρακτήρα νομιμότητας σε μία σειρά άστοχων παρεμβάσεων .
Εκτός όμως των παράνομων διαδικασιών που ακολουθήθηκαν όπως προανέφερα εδώ υπάρχει υποκρισία και εμπαιγμός της δημοτικής αρχής :
Tο Δημοτικό Συμβούλιο της Ιτέας το Αύγουστο του 2008 ενέκρινε μία κυκλοφοριακή μελέτη η αποία προέβλεπε τρία σενάρια παρέμβασης εκ των οποίων εγκρίθηκαν και ψηφίστηκαν το Δεύτερο (Β) και το Τρίτο (Γ). Στα σενάρια αυτά που εγκρίθηκαν προβλέπονται ΔΙΑΝΟΙΞΕΙΣ ΔΡΟΜΩΝ, ΑΝΑΠΛΑΣΕΙΣ κ.λ.π. και κυρίως διανοίξεις που αφορούν τις Εισόδους και Εξόδους της πόλης Κεντρικά, Ανατολικά και Δυτικά με σκοπό την αποσυμφόρεση της πόλης . Τόσο στην μελέτη αλλά και κατά την κοινή λογική είναι αυτονόητο ότι οι οποιεσδήποτε παρεμβάσεις (μονοδρομήσεις , σήματα ελέγχου στάθμευσης κ.λ.π) θα έπρεπε να εξεταστούν αφού γίνουν οι διανοίξεις δρόμων πεζοδρομήσεις , αναπλάσεις διαφορετικά δεν υπάρχει κανένα νόημα παρέμβασης .
Η δημοτική αρχή όμως μη έχοντας στις προθέσεις της την ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ μόνο και μόνο για να δικαιολογήσει τις ταμπέλες που πρόσφατα προμηθεύτηκαν προέβη σε αυτές τις κυκλοφοριακές παρεμβάσεις οι οποίες αφενός δεν έχουν κανένα νόημα αφετέρου επιφέρουν αναστάτωση στην πόλη.
Σημειώνω επίσης ότι στο Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου για το 2009 η δημοτική αρχή για διανοίξεις δρόμων δεν προέβλεψε ούτε ΕΝΑ ΕΥΡΩ πράγμα που ενισχύει την άποψη ότι το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν η προμήθεια και κατανάλωση των σημάτων κυκλοφορίας και ότι «δήθεν κάτι αλλάζει» .
Αφού δεν έχουν να παρουσιάσουν τίποτα !!!
Τουλάχιστον ας μην κάνουν ζημιά στην πόλη !!!
Γεώργιος Δρακάκης
Επικεφαλής της Μείζονος Μειοψηφίας