Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009

Δήλωση Στήριξης στον ΣΥΡΙΖΑ Φωκίδας απο τον Γιατρό Ηλίας Κωστοπαναγιώτου

Η Ηλίας Κωστοπαναγιώτου γνωστός γιατρός της Αθήνας που βοήθησε πολλούς συντοπίτες μας και ήταν υποψήφιος με τον ΣΥΝ το 2004 κάνει δήλωση στήριξης στον ΣΥΡΙΖΑ, διαψεύδοντας έτσι διάφορες αβάσιμες διαδόσεις.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ
Είναι γνωστό σε όλους ότι παρακολουθώ στενά τις εξελίξεις στο νομό μας, αφού κατάγομαι από το Λιδωρίκι και τους Αγ.Πάντες, και στο λίγο ελεύθερο χρόνο μου επιδιώκω να βρίσκομαι στην πατρίδα.
Στις φετινές βουλευτικές εκλογές δέχτηκα τιμητική πρόταση από τη Ν.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ να είμαι και πάλι υποψήφιος βουλευτής στη Φωκίδα αλλά δυστυχώς επαγγελματικές και άλλες υποχρεώσεις δεν μου επέτρεψαν να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο.
Παρόλ’ αυτά ,γνωρίζοντας ότι υποψήφιοι είναι τρεις εξαίρετοι σύντροφοι που μένουν μόνιμα και δραστηριοποιούνται στη Φωκίδα ,στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις την προσπάθειά τους και καλώ όλους τους πατριώτες, δημοκράτες και αριστερούς ,άντρες και γυναίκες, να υπερψηφίσουν το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ.
Αφήνοντας προς το παρόν πίσω εσωτερικούς τριγμούς και υπαρκτές διαφωνίες να δώσουμε όλοι μαζί ενωμένοι τη μάχη και είμαι βέβαιος ότι ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ μετεκλογικά θα είναι ισχυρός και στη Βουλή και προπάντων στους αγώνες.

Αθήνα 22 Σεπτέμβρη 2009

Ηλίας Κωστοπαναγιώτου
Γιατρός-Χειρουργός
Δντής Α΄ Χειρουργικής Κλινικής
Από ΣΥΡΙΖΑ Φωκίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου