Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Διάλογοι Ριζάι και 28χρόνου σωφρονιστικού


Αποκαλυπτικό δημοσίευμα της εφημερίδας «Espresso της Κυριακής» Οι “καυτοί” διαλόγοι μεταξύ του Αλκέτ Ριζάι και του
28χρόνου σωφρονιστικού από την Άμφισσα
-Πως ο 28χρόνος φύλακας θαν παρέδιδε 213 γραμμάρια ηρωίνης και  μεγάλο χρηματικό ποσό και πως ο Ριζάι θα του έκανε δώρο μια μοτοσικλέτα  Yamaha YZF Συγκλονίζει το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ που δημοσίευσε την Κυριακή η αθηναϊκή εφημερίδα η «Espresso»  σχετικά με τις συνομιλίες  μεταξύ του Αλβανού κακοποιού Αλκέτ Ριζάι και του 28χρόνου σωφρονιστικούν υπαλλήλου....


Σύμφωνα με τα στοιχεία της εφημερίδας  ο σούπερ κοριός της Αντιτρομοκρατικής κατέγραψε  με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες όλα τα αδιάψευστα στοιχεία γύρω από τη δράση του κυκλώματος που φέρεται «έμπαζε» στις φυλακές του Μαλανδρίνου ναρκωτικά και κινητά τηλέφωνα, κύκλωμα στο οποίο αρχηγικό ρόλο κατείχε ο διαβόητος βαρυποινίτης , παλιότερος συνεργάτης του Παλαιωκώστα. .
Σύμφωνα λοιπόν με την εφημερίδα τα πάντα ξεκίνησαν όταν άνδρες της Ασφάλειας Άμφισσας στις 21.03  μμ της 12ης Μαρτίου του 2012. δέχτηκαν τηλεφώνημα από άγνωστο;;; άνδρα από κινητό με απόκρυψη που ανέφερε στον αξιωματικό υπηρεσίας  όλες παράνομες πράξεις που  βγινόταν στις φυλακές του Μαλανδρίνου.
Μάλιστα, ο μυστηριώδης πληροφοριοδότης είπε στους αστυνομικούς ότι ο Αλκέτ Ριζάι επικοινωνεί τηλεφωνικά με σωφρονιστικό υπάλληλο της ίδιας φυλακής, ο οποίος φροντίζει να τον προμηθεύει κινητά τηλέφωνα, ναρκωτικά και ποτά και άλλα απαγορευμένα είδη πολυτελείας.
Ο ίδιος άνδρας ενημέρωσε την Ασφάλεια ότι οι συνεργοί-δράστες επικοινωνούσαν τηλεφωνικά και μιλούσαν με κωδικούς για να μην μπορεί κανείς να υποψιαστεί οτιδήποτε.
Οι άνδρες της Ασφάλειας, μόλις αξιολόγησαν θετικά την πληροφορία,  ξεκίνησαν και δεν πέρασαν είκοσι τέσσερις ώρες και ο πληροφοριοδότης επικοινώνησε και πάλι με τους αστυνομικούς, δίνοντάς τους τους αριθμούς των κινητών τηλεφώνων του 38χρονου Αλβανού κακοποιού και του 28χρονου σωφρονιστικού υπαλλήλου
Αμέσως στο παιχνίδι μπήκαν τα «μεγάλα όπλα» και ο κοριός της Αντιτρομοκρατικής πήρε «φωτιά». Τα όσα ψιθύριζαν οι δύο έως τώρα ύποπτοι στα κινητά τηλέφωνά τους καταγράφονταν στη μνήμη του υπερσύγχρονου συστήματος. Γρήγορα η καταγγελία στοιχειοθετήθηκε και οι αστυνομικοί προχώρησαν στην εξάρθρωση της εγκληματικής οργάνωσης.
Τους περίμεναν στη γωνία…
Οι αστυνομικοί  της αντιτρομοκρατικής που χειρίζονται τον σούπερ κοριό ξεκίνησαν τη συστηματική παρακολούθηση και περιμέναν υπομονετικά πότε οι συνεργοί-δράστες θα έκλειναν μια νέα «δουλειά», προκειμένου να τους πιάσουν στα πράσα.
Στόχος των αστυνομικών ήταν να τους συλλάβουν ενώ θα είχαν στην κατοχή τους ναρκωτικά.
Στις 20.26 το βράδυ της 18ης Απριλίου του 2012, ο Αλκέτ Ριζάι τηλεφώνησε στον δεσμοφύλακα και ακολούθησε η παρακάτω συζήτηση:
28χρόνος Σωφρονιστικός :  Ναι;
Ριζάι: Ελα. Δεν μπορείς τίποτα, ρε άντρα μου; Κάν’ το, δηλαδή, να σου πω θα το ρισκάρεις όσο δεν έχεις ρισκάρει ποτέ.
28χρόνος Σωφρονιστικός :  Δεν γίνεται, ρε φίλε, να ρισκάρω.
Ριζάι: Κάν’ το, κάν’ το, κάν’ το και θα δεις, θα δεις πώς θα σου ’ξηγηθώ. Ρε άντρα, μ’ ακούς; Να σου πω κάτι, στ’ α… κατεβαίνω όπου γουστάρεις, εκεί κάτω και τους γ… το σπίτι.
28χρόνος Σωφρονιστικός :Θα σε πάρω εγώ τηλέφωνο σε καμιά ώρα.
Ριζάι: Απλώς, ρε παιδί μου, ο «Βλάχος» που έρχεται, κατάλαβες, πρέπει να έρθει εκεί, γιατί μετά θα πάει στην κόρη του που είναι άρρωστη. Κατάλαβες τι γίνεται, θα του πω δηλαδή να έρθει.
28χρόνος Σωφρονιστικός : Τη Δευτέρα όμως, ακούς; Σίγουρα δύο.
Ριζάι: Σίγουρα δύο.
28χρόνος Σωφρονιστικός : Κι αν δεν μου στείλεις «χαρτιά» τη Δεύτερα, μη με ξαναπάρεις τηλέφωνο. Γιατί εγώ πρέπει να κάνω μεταβίβαση τη Δευτέρα.
Ριζάι: Τη Δευτέρα, όπα, όπα, έχει 23; Λοιπόν, τη Δευτέρα, δυόμιση θα σου δώσω, φιλάκια, ακούς;
Ο 28χρόνος φύλακας από την Άμφισσα θα παρέδιδε 213 γραμμάρια ηρωίνης και μεγάλο χρηματικό ποσό
Όπως αναφέρεται στη δικογραφία, οι αστυνομικοί από τις παρακολουθήσεις που έκαναν, διαπίστωσαν πως ο 28χρονος υπάλληλος παρέλαβε την ηρωίνη στις 20/04/12. Στις 12.50 εκείνης της ημέρας ο Αλκέτ Ριζάι του τηλεφώνησε προκειμένου να δει πώς πήγαν τα πράγματα.
Ριζάι: Ελα, καλημέρα.
28χρόνος Σωφρονιστικός :  Καλημέρα.
Ριζάι: Πού είσαι, ρε αγάπη;
28χρόνος Σωφρονιστικός :  Εξω είμαι. Καλά είμαι. Ακούς; Τα πήρα, μ’ τα ’στειλε, τα πήρα. Αύριο θα έρθω από εκεί.
Αμέσως οι αστυνομικές αρχές ετοιμάστηκαν για την επιχείρησή τους. Το πρωί της 21ης Απριλίου, έστησαν μπλόκο λίγο πριν από τις φυλακές και σταμάτησαν το αυτοκίνητο του 28χρονου σωφρονιστικού υπαλλήλου. Στον έλεγχο που πραγματοποίησαν, βρήκαν στο ντουλαπάκι του οχήματός του ποσότητα ηρωίνης 213 γραμμαρίων και μεγάλο χρηματικό ποσό.
Οι αμοιβές, οι μοτοσικλέτες, τα «χαρτιά» και ο «γέροντας»
Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι συνομιλίες των δύο ανδρών αναφορικά με την αμοιβή του 28χρονου υπαλλήλου των φυλακών για τη μεταφορά της ηρωίνης στο σωφρονιστικό κατάστημα Μαλανδρίνου. Μοτοσικλέτες αξίας χιλιάδων ευρώ, φορτηγάκια Mercedes και άλλα υποσχόταν ο Ριζάι στον δεσμοφύλακα για του βάλει την ηρωίνη μέσα στις φυλακές Μαλανδρίνου και να του την παραδώσει στα χέρια.
Ριζάι: Ελα, αδερφός;
28χρόνος Σωφρονιστικός :  Ελα, φίλος.
Ριζάι: Να σου πω, το ΚΤΜ το 640 σ’ αρέσει; (σ.σ.: πρόκειται για δημοφιλή μοτοσικλέτα μεσαίου κυβισμού.)
28χρόνος Σωφρονιστικός :  Οχι, δεν έχω τέτοια μηχανάκια εγώ.
Ριζάι: Ναι. Σ’ αρέσει αυτό το μηχανάκι;
28χρόνος Σωφρονιστικός :Τι να σου πω τώρα, με
πιάνεις απροετοίμαστο. Δεν ξέρω.
Ριζάι: Μη μου πεις το R1;
28χρόνος Σωφρονιστικός :Ενα Yamaha YZF.
Ριζάι: Ποιο;
28χρόνος Σωφρονιστικός : Yamaha YZF.
Ριζάι: Τι μοντέλο; Το τελευταίο θες;
28χρόνος Σωφρονιστικός : (γελάει): Εχει πολλά λεφτά αυτό.
Ριζάι: Θα δεις. Τίποτα. Ασε. Μη σε νοιάζει εσένα. Μόνο γράψε το μου καλά, γιατί δεν ξέρω.
28χρόνος Σωφρονιστικός :Εντάξει, θα σου το στείλω εγώ.
Την ίδια ημέρα ακολούθησε και νέα συνομιλία του Αλβανού βαρυποινίτη με τον 28χρονο υπάλληλο. Η συζήτηση και πάλι έχει να κάνει με το δώρο που ήθελε να προσφέρει ο κακοποιός στον σωφρονιστικό υπάλληλο.
Ριζάι: Ελα, πόσο κάνει αυτό, φίλος; (σ.σ.: εννοεί την μηχανή.)
28χρόνος Σωφρονιστικός :: Δεν ξέρω.
Ριζάι: Πόσα λεφτά περίπου;
28χρόνος Σωφρονιστικός : Κανά οχτώ, οχτώμισι (σ.σ.: εννοεί 8.000 ευρώ.)
Ριζάι: Α, έτσι κι αλλιώς ο π.. μου τα χρωστάει, τρία χρόνια, τώρα που θα γυρίσει από τον Καναδά. Είκοσι δύο μου χρωστάει.
28χρόνος Σωφρονιστικός :Εντάξει.
Ριζάι: Τώρα ξέρω ’γω. Θα πας να δεις, ρε παιδάκι μου, ό,τι θες. Να σου πω. Μπορείς να δεις αύριο την «κοπέλα»; Να σου δώσει ένα γράμμα.
28χρόνος Σωφρονιστικός :Εντάξει.
Ομως φαίνεται πως ο σωφρονιστικός υπάλληλος το σκέφτηκε καλύτερα. Ετσι, αντί για τη μηχανή προτίμησε «ζεστό» χρήμα, και μάλιστα στο χέρι. Για αυτόν τον λόγο τηλεφώνησε σε έναν συνεργάτη τού Αλκέτ Ριζάι, για τη σύλληψη του οποίου οι διωκτικές αρχές έχουν εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό. Πρόκειται για τον άνθρωπο που ακούει στο παρατσούκλι «γέροντας», είναι μόνιμος κάτοικος Αττικής και αποτελεί τον συνδετικό κρίκο του Αλβανού κακοποιού με τις παράνομες πιάτσες εκτός των φυλακών.
28χρόνος Σωφρονιστικός :: Ελα, «γέροντα».
«Γέροντας»: Ελα, ρε, πού είσαι;
28χρόνος Σωφρονιστικός : Ρε παιδί μου, μην κανονίσει για μηχανάκι και τέτοια, τι να το κάνω το μηχανάκι και τέτοια;
«Γέροντας»: Να μην κανονίσει για μηχανάκι;
28χρόνος Σωφρονιστικός : Ναι, ρε, με πήρε τηλέφωνο και μου είπε για το μηχανάκι, “θες;” μου λέει και του είπα “ρε παιδί μου, τι μηχανάκι; Εχω” και αυτό, μην κανονίσει να πάω να πάρω ένα μηχανάκι τέτοιο, τι να το κάνω εγώ το μηχανάκι. Εγώ τι να το κάνω, δεν κινείται φύλλο, δεν τα παίρνουν αυτά τώρα. Αμα μπορεί να μου δώσει «χαρτιά» (σ.σ.: εννοεί χρήματα). Πες του, ρε παιδί μου.
«Γέροντας»: Ρε μ… να το έχεις, όχι για τέτοιο, να το έχεις για βόλτα, ρε μ… για πάρτη σου. Ρε μ… άσ’ τα τα «χαρτιά», άσχετα με τα «χαρτιά», ρε μ… αφού είχε την ευκαιρία ο άλλος, ρε μαλ…
28χρόνος Σωφρονιστικός : Μη νομίζεις ότι άμα μου πάρει το μηχανάκι, θα μου πει για τα «χαρτιά» τίποτα, εγώ τα θέλω τα λεφτά. Πες του αν μπορεί μέχρι τις (δυσνόητο) να μου δώσει κανά «χαρτί» μες στην εβδομάδα, γιατί τα θέλω, έχω ανάγκη, θέλω να τα δώσω.
«Γέροντας»: Εγινε, έγινε, αγορίνα μου, καλώς. Αντε γεια τώρα.
Τελικώς, από τις τηλεφωνικές συνομιλίες που υπέκλεψαν οι αστυνομικοί προέκυψε πως ο 28χρονος υπάλληλος δεν θα έπαιρνε την πανάκριβη μηχανή, αλλά χρήματα στο χέρι. Ομως παράλληλα, οι δύο θα κανόνιζαν και την αγορά ενός βαν μάρκας Mercedes, το οποίο θα χρησιμοποιούσε ο δεσμοφύλακας για να βάζει τις μηχανές του και να ανεβαίνει στο βουνό για να κάνει μότο κρος.
Ερεε το χρήμα
Κάποιες από τις συνομιλίες που κατέγραψαν οι αστυνομικοί ήταν αποκαλυπτικές για τα ποσά που εισέπραττε ο σωφρονιστικός υπάλληλος από τις εξυπηρετήσεις στον Αλκέτ Ριζάι.
Ριζάι: Ελα, πού είσαι;
28χρόνος Σωφρονιστικός : Καλά. Εσύ; Να σου πω, μπορείς να κανονίσεις κανά «χαρτί»;
Ριζάι: 99,9 σήμερα, 1000, εντάξει;
28χρόνος Σωφρονιστικός : Εντάξει, πάρε με.
Ριζάι: Αλλά.
28χρόνος Σωφρονιστικός : Εντάξει, καμάρι μου, πάρε με τηλέφωνο απλώς, γιατί και εγώ θέλω να σου δώσω κάτι εντάξει;
Ριζάι:
Εγινε, άντρα μου.
«Περνάω καλά εδώ»
Την ίδια μέρα οι δύο άντρες είχαν και δεύτερη συνομιλία. Αν και η συζήτηση ξεκίνησε με τις διακοπές του Πάσχα και το νησί της Κέρκυρας όπου θα πήγαινε ο υπάλληλος, στη συνέχεια ο βαρυποινίτης ανέφερε στον «φίλο» του πόσο καλά περνούσε στις φυλακές του Μαλανδρίνου. «Α. ρε π… μου, έπρεπε να ερχόμουν πιο πριν εδώ, αφού περνάω καλά, ρε π... μου, έπρεπε να έρθω πιο πριν». Οι αστυνομικοί εκτιμούν ότι πριν από τη συζήτηση πρέπει να είχε προηγηθεί κάποια παράδοση ναρκωτικών από τον Αλβανό κακοποιό.
28χρόνος Σωφρονιστικός :  Τι έκανες με εκείνο που μου είπες;
Ριζάι: Ναι, αλλά είναι λίγα τα «χαρτιά», ρε, είναι…
28χρόνος Σωφρονιστικός :  Οπως; Για να ακούσω.
Ριζάι: Σχεδόν χίλια.
28χρόνος Σωφρονιστικός :  Ε;
Ριζάι: Χίλια είναι, ρε.
28χρόνος Σωφρονιστικός :  Και τι είναι, ρε;
Ριζάι: Μόνο αυτό, αυτό το (δυσνόητο) που έφερες.
28χρόνος Σωφρονιστικός :  Και ένα πακέτο το δικό μου…
Ο «Πελέ» και ο «Μαραντόνα»
Μάλιστα, οι δύο τους αναφέρουν στις συζητήσεις τους και ονόματα μεγάλων ποδοσφαιριστών. Χαρακτηριστικός είναι ο παρακάτω διάλογος.
Ριζάι: Ελα. Ο Πελές είμαι.
28χρόνος Σωφρονιστικός :Ποιος είναι;
Ριζάι: Ο Πελές, ρε.
28χρόνος Σωφρονιστικός : Ποιος Πελές, δεν ξέρω κανά Πελέ.
Ριζάι: Ο Μαραντόνας, ρε.
28χρόνος Σωφρονιστικός :: Ελα, ρε Μαραντόνα.
Ριζάι: Πού είσαι, καμάρι μου;
28χρόνος Σωφρονιστικός ::  Εδώ είμαι…
Τα στοιχεία και οι διάλογοι είναι από το ρεπορτάζ του Θεοδόση Π. Πάνου, δημοσιογράφου της “Espresso της Κυριακής».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου