Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Τι απαντάει ο Δήμαρχος Δελφών Ν. Φουσέκης στις κατηγορίες



  Φερόμενη ως δική μου η υπογραφή και η σφραγίδα λέει ο κ. Φουσέκης. 
Γιατί περίμενε άραγε τόσα χρόνια για να το υποστηρίξει αυτό; 
Γιατί δεν κατηγόρησε για πλαστογραφία τους δράστες; 
Ο Δήμαρχος Καλτσής δεν μπορούσε να βρει κανέναν άλλον πιο άγνωστο μηχανικό για πάρει "φερόμενες υπογραφές και σφραγίδες" για να κάνει τα τοπογραφικά της αρεσκείας του;
Γιατί ο Κ. Φουσέκης έκανε μήνυση στον κ. Σχοινά που υποστήριζε οτι το τοπογραφικό είναι εντός  αρχαιολογικής ζώνης και δεν έλεγε απλά οτι το τοπογραφικό δεν είναι δικό μου;
Διαβάστε το Δελτίο Τύπου του Κ. Φουσέκη...
 
«Σε απάντηση όλων όσων κυκλοφορούν τις τελευταίες ημέρες στο διαδίκτυο, σχετικά με την εμπλοκή του ονόματός μου σε ανακριτική διαδικασία για ποινική υπόθεση , σας ενημερώνω τα ακόλουθα:

1. Η υπόθεση αυτή αφορά τη φερόμενη δική μου σφραγίδα και υπογραφή ως ιδιώτη επαγγελματία Πολιτικού Μηχανικού, σε τοπογραφικά διαγράμματα φερόμενης ιδιοκτησίας στην περιοχή «Τουμπανάρια» στον Παρνασσό, το έτος 2003.

2. ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΙΣ ΘΗΤΕΙΕΣ ΜΟΥ ΩΣ ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΦΩΚΙΔΑΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 2007 – 2010, ΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΜΦΙΣΣΗΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 1999 – 2006 ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ, ΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΛΦΩΝ ΑΠΟ 01.01.2011 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ.

3. Η υπόθεση βρίσκεται στο στάδιο της ανάκρισης και θα είναι εκεί για αρκετό καιρό ακόμα. Δεν έχω παραπεμφθεί σε δίκη για την υπόθεση αυτή και συνεπώς δεν τίθεται θέμα να τεθώ σε αργία από τα καθήκοντά μου.

4. Πέρα από το αν είναι ή δεν είναι σωστά τα στοιχεία του τοπογραφικού διαγράμματος που φέρεται σφραγισμένο και υπογεγραμμένο από μένα, ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΕΝΟΡΚΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΟΤΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΣΧΕΣΗ ΛΟΓΩ Ή ΕΡΓΩ ΕΧΩ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΥΤΗ, όπως άλλωστε επανειλημμένα έχω δηλώσει δημόσια.

5. Επειδή σέβομαι τη μυστικότητα της διαδικασίας της ανάκρισης αλλά και τα δικαιώματα όλων όσων εμπλέκονται στην υπόθεση, αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να ανακοινώσω περισσότερα για το θέμα. Με την ολοκλήρωση όμως της διαδικασίας και την απόδειξη της αδικίας που επί πενταετία ασκείται εις βάρος μου και εις βάρος της οικογένειάς μου, της οποίας την τιμή και την αξιοπρέπεια έχω υποχρέωση να προασπίσω, θα πράξω προς πάσα κατεύθυνση κάθε τι νόμιμο που απαιτείται προκειμένου να το επιτύχω».

Άμφισσα, 12 Ιουνίου 2011
Νικόλαος Δ. Φουσέκης
Πολιτικός Μηχανικός ΕΜΠ
Δήμαρχος Δελφών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου