Πέμπτη, 23 Απριλίου 2009

Έγκλημα τα έργα στην Κακανού

Ένα τραγικό ατύχημα που έγινε εχθές το πρωί ήρθε να δείξει την αξιοπιστία των διαμορφώσεων που έγιναν στην Κακανού.
Τρία νέα παιδιά τραυματίστηκαν , το ένα πολύ σοβαρά, σε μια στροφή που ήταν επικίνδυνη, αλλά μετά τα έργα που γίνανε εκεί φοβόμαστε ότι θα μετατραπεί σε καρμανιόλα.

Έχουμε γράψει πολλές φορές για αυτά τα έργα που έγιναν στην Κακανού . Από την πρώτη δημοσίευση μας μέχρι την τελευταία επισημαίναμε τι κακό έχουν κάνει .
Έχουν μειώσει το ... φάρδος του δρόμου στο σημείο που είναι το πιο απαραίτητο δηλαδή επάνω στην στροφή, και το χειρότερο είναι, ότι αντί να βάλουν μπάρες και σήμανση στην στροφή, βάλανε πεζοδρόμιο με κολώνες.
Η τοποθέτηση του πεζοδρομίου έχει σαν συνέπεια όποιο αμάξι πέσει επάνω του, να αναπηδήσει ακόμα και όταν πηγαίνει με μικρή σχετικά ταχύτητα και όταν φτάσει στις παλιές μπάρες (αν καταφέρει να αποφύγει την κολώνα) να βρεί πολύ χαμηλό εμπόδιο, μιας και το ύψος απο τις μπάρες έχει μειωθεί λόγω του πεζοδρομίου. Σαν τελική συνέπεια έχουμε μετά την αναπήδηση πάνω απο τις χαμηλές μπάρες να βρεθεί το αμάξι στο ποτάμι.
Έτσι βλέπουμε ένα έργο που σε απόσταση 200 μέτρων πρίν και μετά την διασταύρωση να έχουν τοποθετήσει προστασία αλλά επάνω σε αυτήν όχι.

Η βασική μας υπόνοια είναι οτι οι υπέυθυνοι εστιάζουν στα προβλήματα του οδικού δικτύου για να οικονομήσουν οι ημέτεροι και όχι για να τα διορθώσουν. Ολόκληρη αυτή η διαμόρφωση έγινε για να φαγωθούν κονδύλια και όχι για να γίνει έργο.

Μετά τα έργα η κατάσταση της στροφής είναι χειρότερη απο πρίν. Κανένας δεν κατάλαβε τι χρειάστηκε αυτό το πεζοδρόμιο που φτιάξανε και γιατί δεν το περιφράξανε με μπάρες και σήμανση απο όλες τις κατευθύνσεις όπως και όλο το οδόστρωμα .
Θα μου πείτε τι νόημα θα είχε το πεζοδρόμιο αν είχαν τοποθετηθεί μπάρες επάνω του, πως θα δικαιολογούσαν όλα τα κονδύλια που δικαιολόγησαν με αυτό το έργο.
Με αυτά τα χρήματα που έχουν δώσει θα είχαν κάνει την στροφή ίσιωμα αλλά απλά χειροτερεύουν την κατάσταση και κατασπαταλούν κονδύλια. Ελπίζω να διωρθώσουν την στροφή μετά το ατύχημα και η επόμενη αρπακτή τους να μην έχει ανθρώπινα θύματα.

3 σχόλια:

  1. ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ
    ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ
    ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΗ ΣΑΣ ΜΕΡΙΚΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταρχάς θέλω να σας πω οτι τελικά το παιδί έχασε την ζωή του μιας και δεν κατάφεραν οι γιατροί να το σώσουν.
    Θα συμφωνήσω επίσης οτι το ανθρώπινο λάθος (η υπερβολική ταχύτητα) ήταν η αιτία του ατυχήματος.
    Τα 30 μέτρα φρεναρίσματος πριν την στροφή δείχνουν οτι η ταχύτητα που είχαν αναπτύξει ήταν πολύ μεγάλη και με τα ψιλόβροχο δεν μπορεσε να κρατήσει ο οδηγός το αμάξι στο δρόμο.

    Απο την άλλη πλευρά θα ήθελα να σου πω οτι όλα τα ατυχήματα έχουν κύρια αιτία το ανθρώπινο λάθος, που επειδή είναι συστηματικό (συμβαίνει συνέχεια), για να μην θρηνούμε θύματα έχουμε θεσπισεί κανόνες ασφαλείας.
    Έτσι οι πόρτες των ασανσέρ κλεινουν με συγκεκριμένο τρόπο , τα κάγκελα στα μπαλκόνια πρέπει να έχουν συγκεκριμμένο ύψος, τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν συγκεκριμμένες προδιαγραφές ασφαλείας κλπ.

    Το ανθρώπινο λάθος που συνέβη στην συγκεκριμμένη περίπτωση δεν μπόρεσε να διορθωθεί απο τα μέτρα ασφαλείας γιατί η πρόσκρουση στο πεζοδρόμιο εκτίναξε το αμάξι μέσα στο ποτάμι. Αν είχαν βρεί στην κολόνα θα είχαν σκοτωθεί όλοι.
    Στην στροφή επάνω δεν βάλανε μπάρες ασφαλείας, βάλανε παντού αλλού γύρω γύρω εκτός της στροφής.
    Θεωρώ το γεγονός οτι τοποθέτησαν πεζοδρομίο και όχι μπάρες ασφαλείας, μαζί με το στένεμα του δρόμου εγκληματική ενέργεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν μπορούμε να είμαστε 100% σίγουροι για την εξέλιξη του δυστυχήματος αν υπήρχε καλυτερος σχεδιασμός αλλά πιθανόν να μην ήταν τόσο τραγικό το αποτέλεσμα. Γενικά οι παρεμβάσεις πρέπει να γίνονται για να μειώνονται οι συνέπειες των ανθρωπίνων λαθών.
    Και τον κακό σχεδιασμό, αν γίνει ατύχημα σε ώρα αιχμής, είναι πολύ πιθανό να τον πληρώσουν και όσοι κινούνται με τις προβλεπόμενες ταχύτητες.
    Μακάρι το τραγικό δυστύχημα να γίνει η αφορμή για να διορθωθούν οι αστοχίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή