Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Δίστομο :''Tο χάρτινο σπέρμα'' στο θεατρικό Εργαστήρι ''Θεατροφρένεια'' σήμερα Σάββατο 3 Δεκεμβρίου στις 8:30 μ.μ.



«Ένα εισιτήριο παρακαλώ», η κοπέλα με κοιτάζει παράξενα την ώρα που μου δίνει τα ρέστα. Σκύβω το κεφάλι, προσπαθώ να αποφύγω το βλέμμα της. Έτσι γίνεται πάντα, οι άλλοι με κοιτούν παράξενα κι εγώ σκύβω το κεφάλι κι εξαφανίζομαι όσο πιο γρήγορα μπορώ».
« Με λένε Τούλα Καρανάσου ‚ είμαι πενηντάρα, μια πενηντάρα που δεν έπαιξε, δεν χόρεψε, δεν φλέρταρε ποτέ στη ζωή της.
Με λένε Τούλα Καρανάσου, ανήκω στην κατηγορία των ατόμων με ειδικές ανάγκες, σπαστική».
« Περιμένουν μέρα με τη μέρα το τρίτο τους παιδί, το κοριτσάκι τους, είναι σίγουροι πως ...
θα είναι κορίτσι, βαρέθηκε πια λέει τόσους αρσενικούς γύρω της».
«Στην
Αθήνα βολεύονται όπως - όπως, στο σπίτι της αδελφής της. Γελάνε, τραγουδάνε, ως το πρωί εκείνου του Οκτώβρη. Φωνές ακούγονται υπ’ έξω, ΠΟΛΕΜΟΣ».
«Δεν είναι τίποτα κόρη μου, άντε με το καλό, έγινες γυναίκα αυτό είναι όλο. Σήκω τώρα να πας να πλυθείς κι εγώ τρέχω για τα καλωσορίσματα».
« Ο Σάκης με πήγε σήμερα να γνωρίσω τους δικούς του. Δε λέω καλοί άνθρωποι φαίνονται, αλλά το έχω αρχή να μην υπάρχουν πολλά σούρτα - φέρτα με το σόι του γαμπρού, δεν θέλω δα, να μπει το τρίτο μάτι στο νοικοκυριό μου, κι είναι και εκείνη η αδελφή του, ανήμπορο πλάσμα, ώρες είναι να μου την φορτώσουν εμένα την Τούλα».
«Μόνο σαν έφυγε ο Σάκης , πήρα τον πιο χοντρό μαρκαδόρο στο σπίτι κι αφού ξεδιάλεξα όλες εκείνες τις φωτογραφίες με τα ψεύτικα χαμόγελα και τη ζαχαρωμένη ευτυχία, τράβηξα ένα μεγάλο Χ στο πρόσωπο Του Σάκη».
Η θεατρική ομάδα του Φ.Ο.Υ "Πρόζα" παρουσιάζει το μυθιστόρημα της Kώστιας Kεντολέων " Tο χάρτινο σπέρμα " σε σκηνοθεσία Έφης Μεράβογλου, ένα θεατρικό αναλόγιο στην αίθουσα του θεατρικού εργαστηριού Διστόμου το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011 ώρα 20.30 Τιμή εισιτηρίου 2 ευρώ! 
Σας περιμένουμε όλους. 
http://sogal-stiri.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου