Η Ελλάδα σύμφωνα με απόφαση του ΚΥΣΕΑ θα συμμετέχει στην ζωνη απαγόρευσης πτήσεων στη Λιβύη με 4 αεροσκάφη F-16, ένα ιπτάμενο ραντάρ και ελικόπτερα διάσωσης (πιθανόν για πιλότους που καταρρίπτονται). Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει ο ρόλος των πολεμικών αεροσκαφών όπως αποφάσισε το ΚΥΣΕΑ θα είναι η κατάρριψη λιβυκών αεροσκαφών που θα κινηθούν να αναχαιτίσουν τα νατοικά αεροπλάνα βομβαρδισμού.
Η Ελλάδα είναι η πρώτη φορά που πρόκειται να συμμετάσχει με οπλισμένα αεροσκάφη σε πολεμικές ...
επιχειρήσεις εναντίον άλλης χώρας με το άλλοθι του ΝΑΤΟ και του ΟΗΕ.
Επιπλέον θα χρησιμοποιηθούν οι βάσεις του ΝΑΤΟ στη χώρα ως ορμητήρια (Σούδα, Άκτιο,κτλ).
Οι στρατιωτικοί μιλάνε ήδη για αλλαγή του ρόλου της χώρας στις διεθνείς απσοτολές κατοχής και βομβαρδισμού χωρών και αναφέρονται στα ζωτικά συμφέροντα της χώρας στην περιοχή της Λιβύης!
Η είδηση είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς διαφοροποιεί το ρόλο της χώρας και την αναβαθμίζει σε επίπεδο επιτιθέμενου με ενεργά μέσα και όχι στο επίπεδο της παροχής διευκολύνσεων όπως συνέβη σε προηγούμενους πολέμους της Δύσης εναντίον του Ιρακ, Γιουγκοσλαβίας.
Διαβάστε ανακοινώσεις:...
...............................................
Αναβαθμισμένος πρόκειται να είναι ο ρόλος της Ελλάδας στην επιβολή της ζώνης απαγόρευσης πτήσεων πάνω από την Λιβύη, αφού εάν υπάρξει έγκριση του ΚΥΣΕΑ, τα μέσα που θα διατεθούν είναι σημαντικά.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες για τον τύπο και των αριθμό των μέσων που η Ελλάδα αναμένεται να προσφέρει για την επιχείρηση απαγόρευσης πτήσεων στην Λιβύη αναφέρονται τα εξής:
> 4-6 F-16 Fighting Falcon για εναέρια περιπολία και επιτήρηση
> 1 αερομεταφερόμενο σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης και ελέγχου (ΑΣΕΠΕ) EMB-145H ERIEYE AEW&C
> Ελικόπτερα AS332 Super Puma για αποστολές CSAR/SAR
> Αεροσκάφη Τακτικών Μεταφορών C-130H Hercules για μεταφορά ανθρωπιστικής βοήθειας
> Το Πολεμικό Ναυτικό έχει ήδη αναπτύξει δυνάμεις του νοτίως της Κρήτης
Εάν το ΚΥΣΕΑ προχωρήσει στην έγκριση της διάθεσης των προαναφερθέντων μέσων, τότε θα πρόκειται για μια πολύ σημαντική αλλαγή στη στάση της Ελλάδας στις διεθνείς αποστολές, προφανώς λόγω του γεγονότος ότι η γεωγραφική γειτνίαση και η όλη συζήτηση για τις Αποκλειστικές Οικονομικές Ζώνες (ΑΟΖ) εμπλέκει άμεσα τα ελληνικά συμφέροντα στην περιοχή.
Καθίσταται προφανές, ότι εάν επιθυμούμε τη στήριξη του διεθνούς παράγοντα στην προάσπιση των νομίμων δικαιωμάτων μας όπως αυτά απορρέουν από το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας, τότε θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι η εποχή της πάση θυσία αποφυγής εμπλοκής σε διεθνείς αποστολές έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί.
Η διαφαινόμενη στάση της ελληνικής πλευράς «κάνουμε τα πάντα εκτός από αεροπορικά πλήγματα» είναι ορθή, υπό την έννοια ότι και βοήθεια προσφέρει στους εταίρους (ΕΕ) ή/και συμμάχους (ΝΑΤΟ) και επιτυγχάνει να μην της χρεωθεί ότι ενεπλάκη σε αεροπορικούς βομβαρδισμούς εναντίον μιας γειτονικής και σε κάθε περίπτωση όχι εχθρικής απέναντι στην Ελλάδα χώρας.
Η Ελλάδα είναι η πρώτη φορά που πρόκειται να συμμετάσχει με οπλισμένα αεροσκάφη σε πολεμικές ...
επιχειρήσεις εναντίον άλλης χώρας με το άλλοθι του ΝΑΤΟ και του ΟΗΕ.
Επιπλέον θα χρησιμοποιηθούν οι βάσεις του ΝΑΤΟ στη χώρα ως ορμητήρια (Σούδα, Άκτιο,κτλ).
Οι στρατιωτικοί μιλάνε ήδη για αλλαγή του ρόλου της χώρας στις διεθνείς απσοτολές κατοχής και βομβαρδισμού χωρών και αναφέρονται στα ζωτικά συμφέροντα της χώρας στην περιοχή της Λιβύης!
Η είδηση είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς διαφοροποιεί το ρόλο της χώρας και την αναβαθμίζει σε επίπεδο επιτιθέμενου με ενεργά μέσα και όχι στο επίπεδο της παροχής διευκολύνσεων όπως συνέβη σε προηγούμενους πολέμους της Δύσης εναντίον του Ιρακ, Γιουγκοσλαβίας.
Διαβάστε ανακοινώσεις:...
...............................................
Αναβαθμισμένος πρόκειται να είναι ο ρόλος της Ελλάδας στην επιβολή της ζώνης απαγόρευσης πτήσεων πάνω από την Λιβύη, αφού εάν υπάρξει έγκριση του ΚΥΣΕΑ, τα μέσα που θα διατεθούν είναι σημαντικά.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες για τον τύπο και των αριθμό των μέσων που η Ελλάδα αναμένεται να προσφέρει για την επιχείρηση απαγόρευσης πτήσεων στην Λιβύη αναφέρονται τα εξής:
> 4-6 F-16 Fighting Falcon για εναέρια περιπολία και επιτήρηση
> 1 αερομεταφερόμενο σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης και ελέγχου (ΑΣΕΠΕ) EMB-145H ERIEYE AEW&C
> Ελικόπτερα AS332 Super Puma για αποστολές CSAR/SAR
> Αεροσκάφη Τακτικών Μεταφορών C-130H Hercules για μεταφορά ανθρωπιστικής βοήθειας
> Το Πολεμικό Ναυτικό έχει ήδη αναπτύξει δυνάμεις του νοτίως της Κρήτης
Εάν το ΚΥΣΕΑ προχωρήσει στην έγκριση της διάθεσης των προαναφερθέντων μέσων, τότε θα πρόκειται για μια πολύ σημαντική αλλαγή στη στάση της Ελλάδας στις διεθνείς αποστολές, προφανώς λόγω του γεγονότος ότι η γεωγραφική γειτνίαση και η όλη συζήτηση για τις Αποκλειστικές Οικονομικές Ζώνες (ΑΟΖ) εμπλέκει άμεσα τα ελληνικά συμφέροντα στην περιοχή.
Καθίσταται προφανές, ότι εάν επιθυμούμε τη στήριξη του διεθνούς παράγοντα στην προάσπιση των νομίμων δικαιωμάτων μας όπως αυτά απορρέουν από το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας, τότε θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι η εποχή της πάση θυσία αποφυγής εμπλοκής σε διεθνείς αποστολές έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί.
Η διαφαινόμενη στάση της ελληνικής πλευράς «κάνουμε τα πάντα εκτός από αεροπορικά πλήγματα» είναι ορθή, υπό την έννοια ότι και βοήθεια προσφέρει στους εταίρους (ΕΕ) ή/και συμμάχους (ΝΑΤΟ) και επιτυγχάνει να μην της χρεωθεί ότι ενεπλάκη σε αεροπορικούς βομβαρδισμούς εναντίον μιας γειτονικής και σε κάθε περίπτωση όχι εχθρικής απέναντι στην Ελλάδα χώρας.
Όλα τα'χε η Μαριωρή ο φερετζές της έλλειπε...και πάντα εις βάρος του Έλληνα φορολογούμενου. Απο πού βγαίνουν τα υπέρογκα κονδύλια για αυτές τις επιχειρήσεις; Κόβουν συντάξεις, κατακρεουργούν μισθούς και επιδόματα, κάνουν περικοπές σε υγεία και παιδεία, διαλύουν γενικώς την χώρα και απο πάνω μας φορτώνουν έξτρα έξοδα για πολεμικές επιχειρήσεις σε χώρες με τις οποίες ο λαός μας δεν έχει τίποτα να χωρίσει. Αυτή η κατάσταση είναι πέρα για πέρα παράλογη, ο κόσμος οφείλει να ξεσηκωθεί άμεσα, πρέπει να θρηνήσουμε θύματα για να καταλάβουμε τι μας γίνεται δηλαδή; Αλλά το παραμύθι το ξέρουν πολύ καλά οι κυβερνώντες και τα τσιράκια τους, όταν θα πέσει κάποιο απο τα αεροσκάφη μας θα βγουν και θα δαφνοστεφανώνουν σαν ήρωες τους πεσόντες πιλότους...Γιατί λοιπόν να φτάσουμε σε αυτό το σημείο; Ας κάνει ο καθένας μας ότι μπορεί για να αποτρέψει τα χειρότερα, στο χέρι μας είναι αρκεί να το πιστέψουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή