Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΔΩΡΕΑΣ ΣΤΑ ΠΕΝΤΕΟΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΤΥΧΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟΔΟΧΗΣ

Όπως γνωρίζετε οι περισσότεροι διετέλεσα Πρόεδρος του Τ.Δ.Πεντεορίων την περίοδο 2007-2010  στον τέως Δήμο Γαλαξιδίου.
Για την ανάδειξη του κτιρίου του Σχολείου του χωριού , σπουδαίας πέτρινης κατασκευής των προγόνων μας , αποφάσισα να δωρίσω τα οφειλόμενα προς εμένα από το Δήμο Γαλαξιδίου ποσά...
  Τα ποσά αυτά προερχόντουσαν από την άσκηση των καθηκόντων μου κατά τη συμμετοχή μου στις συνεδριάσεις του Τοπικού Συμβουλίου για τα έτη 2007 και 2008 και ή δήλωσή μου για δωρεά υποβλήθηκε  έγγραφα στο Δήμο Γαλαξιδίου το Μάϊο του 2009 υπέρ του Τ.Δ.Πεντεορίων για τον εξωτερικό φωτισμό του Σχολείου.
 Αυτή η απόφαση δωρεάς , όπως και η κατοπινή προς το Σύνδεσμο Γαλαξιδιωτών δεν βρήκε ανταπόκριση από το Δήμο ο οποίος ουδέποτε απάντησε τόσο στις έγγραφες προτάσεις μου όσο κα στις προφορικές υπομνήσεις μου.
Με τη σύσταση του Καλλικρατικού Δήμου απευθύνθηκα στο Δήμο Δελφών ο οποίος μετά από έλεγχο μου γνώρισε , έγγραφό του από 7/2/2011 , ότι το οφειλόμενο προς εμένα  ποσό και για τα έτη 2007-2010 , μετά από κρατήσεις , είναι 744.00 ευρώ και ότι θα μου το αποδώσει και μετά να το δωρίσω όπου θέλω . Προφορικά δε η αρμόδια Αντιδήμαρχος κ. Λαίνη μου γνώρισε ότι αυτό θα γίνει μετά την έγκριση του προϋπολογισμού.
Ήδη έχουν εγκριθεί δύο προϋπολογισμοί προ και μετά των οποίων έχω προβεί σε συνεχείς προφορικές και έγγραφες υπομνήσεις τόσο στις αρμόδιες υπηρεσίες όσο και στον κ. Δήμαρχο. Αποτέλεσμα μηδέν.
Μερικές ετεροχρονισμένες δικαιολογίες όπως παρόμοιες οφειλές έχει ο Δήμος και σε άλλους σαν εσένα ή το κράτος γι αυτή την περίπτωση δε μας έδωσε χρήματα αποδείχθηκαν εύθραυστες .
Και η … Οδύσσεια συνεχίζεται !!!

                                   10 Σεπτεμβρίου 2012

                                                                        Ευστάθιος Μαρματάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου