Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Δήλωση Ασημακόπουλου για την μη επιλογή του απο το ΠΑΣΟΚ

Αγαπητοί μου συμπολίτες,

Με απόφασή της, η Επιτροπή υποψηφιοτήτων του ΠΑΣΟΚ, αποφάσισε να μην είμαι ο εκλεκτός, ως υποψήφιος δήμαρχος του Καλλικράτειου Δήμου Δελφών.
Θέλω να πιστεύω, ότι υπηρέτησα με συνέπεια, ήθος και εντιμότητα τον λαό της πόλης μου, ως Δήμαρχος.

Προσπάθησα με τα πενιχρά μέσα που διέθετε ο Δήμος μας, να τον αναδείξω σε ενεργό και ανεπτυγμένο Δήμο, και έχω καταφέρει αρκετά από τους ...
στόχους που είχαμε ως Δημοτική Αρχή.

Δηλώνω ότι θα στηρίξω τον υποψήφιο που υπέδειξε το κόμμα μου.
Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου Δημοτικούς Συμβούλους και όλο το Δημοτικό Συμβούλιο, που με βοήθησαν με όλη τους την δύναμη για να πετύχουμε τους στόχους που βάλαμε, όταν αναλάβαμε αυτή την Δημοτική Αρχή.
Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, που αγόγγυστα στάθηκε δίπλα μου στις καλές και τις κακές στιγμές της θητείας μου, με υπομονή και απεριόριστη συμπαράσταση.
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς για την συνεργασία μας. Να ζητήσω συγγνώμη από όλους εκείνους που ίσως, πίκρανα άθελά μου, με κάποιες αποφάσεις μου, και να δηλώσω ότι συνεχίζω να είμαι στην διάθεση του οποιυδήποτε θα με χρειαστεί.

Σας ευχαριστώ όλους!
Ασημάκης Ασημακόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου