Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Τέλος στο Καμποταζ, τέλος και στους τουριστικούς μύθους

Λάβαμε ένα μήνυμα από τον ΣΤΕΡΓΙΟ ΜΠΑΚΟΛΟΥΚΑ από την Αράχωβα σε σχέση με την Κατάργηση του Καμποταζ που απελευθερώνει τα πλοία με Ελληνική σημαία από την υποχρέωση να έχουν έλληνες ναυτικούς.

Επιτέλους Άρση του Καμποτάζ !!!

Μία Ιστορική ανακοίνωση έκανε την 21/4/2010 το βράδυ, στη γενική συνέλευση του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), ο Πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου. Μέχρι το τέλος Μαΐου να προχωρήσει η ...
Χώρα στην άρση του ΚΑΜΠΟΤΑΖ.
Δηλαδή, την άρση του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου για τον κλάδο της κρουαζιέρας που δεν επιτρέπει σε κρουαζιερόπλοια που φέρουν σημαία κράτους μη μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή δεν απασχολούν ελληνικό προσωπικό να επιβιβάζουν και να αποβιβάζουν τουρίστες σε Ελληνικό λιμάνι ή σε κάποιο νησί (καμποτάζ).
Επί πολλές δεκαετίες εντελώς παράλογα, αυθαίρετα και αλλοπρόσαλλα, απαγορεύαμε την προσέγγιση στα λιμάνια μας ξένων κρουαζιερόπλοιων τα οποία δεν είχαν τα πιο πάνω χαρακτηριστικά. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τον ελλιμενισμό των κρουαζιερόπλοιων όχι στην Ελλάδα αλλά στην Τουρκία την Ιταλία και πρόσφατα την Κροατία, παραβλέποντας τα δικά μας λιμάνια.
Συνοψίζοντας τα οφέλη από αυτή την απόφαση, σας τα παραθέτω:
1) Αύξηση των εσόδων της Χώρας από τη εισροή συναλλάγματος κατά πολλά εκατομμύρια ευρώ.
2) Διεθνής προβολή του τόπου μας στα πέρατα του κόσμου μέσω των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην κρουαζιέρα.
3) Αύξηση των εσόδων στα ξενοδοχεία των λιμανιών της χώρας στα οποία θα προσεγγίζουν το κρουαζιερόπλοια.
4) Διάχυση των Ελληνικών προορισμών σε περισσότερα λιμάνια και άρα καλύτερη κατανομή των τουριστικών πόρων στην περιφέρεια.
5) Επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου με την ανάπτυξη της χειμερινής κρουαζιέρας.
6) Άνθιση των τουριστικών επιχειρήσεων στους κατά τόπους προορισμούς των κρουαζιερόπλοιων, με ταυτόχρονη αύξηση των θέσεων εργασίας.
7) Αύξηση των θέσεων εργασίας στους κλάδους τεχνικής υποστήριξης πλοίων, προμήθειας υλικών, ναυπηγεία ,τροφοδοσία.
8) Χρησιμοποίηση των μεγάλων λιμανιών μας,(Πειραιάς, Θεσσαλονίκη ,Πάτρα, Ηράκλειο), ως home port(αφετηρία και τέρμα των κρουαζιερόπλοιων ) για κρουαζιέρες στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο.
9) Εκσυγχρονισμός στις υποδομές των λιμανιών μας με έξοδα των μεγάλων ξένων εταιριών .
Μετά από τη διαπίστωση των πάρα πάνω ευεργετημάτων, εύλογη είναι η απορία γιατί τόσα χρόνια εμμέναμε σε μία ανόητη και αλλόκοτη πρακτική; Γιατί η χώρα αφού δεν έχει τίποτα άλλο αξιολογότερο του Τουρισμού για να μαζέψει έσοδα δεν προχώρησε ποτέ στο παρελθόν στην ανάπτυξη αυτού του κλάδου και στην εκμετάλλευση των εσόδων του;
Η μοναδική πειστική απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα είναι ότι οι Πολιτικοί μας όλα αυτά τα χρόνια , εγκλωβισμένοι στη στείρα πολιτική συμπεριφορά, την άγνοια του αντικειμένου, την ευκολία με την οποία μπορούσαν να βρουν εύκολα δανεικά από τις διεθνείς αγορές, καθώς και τις πελατειακές σχέσεις που έχουν αναπτύξει με τους ψηφοφόρους τους, διορίζοντάς τους ως υπέρ υπεράριθμους στους διάφορους κρατικούς οργανισμούς , δεν βρήκαν ποτέ χρόνο για να ασχοληθούν με την πραγματική ανάπτυξη της χώρας με αποτέλεσμα να την φτάσουν σε αυτή την κατάντια που είναι σήμερα. Καταλυτικό ρόλο έπαιξε επίσης και η αντιδραστική και κοντόφθαλμη στάση των συνδικαλιστών του κλάδου των ναυτικών μας με το σαμποτάρισμα επί σειρά ετών της λήψης αναπτυξιακών μέτρων(άλλωστε το ίδιο θα κάνουν και τώρα).
Τώρα λοιπόν που ο κόμπος έφτασε στο χτένι και οι «τεχνοκράτες» του ΔΝΤ, για να μας δανείσουν χρήματα για να πληρώσουμε τις δόσεις του Μαΐου, θα μας επιβάλουν την δική τους οικονομική πολιτική(αφαιρώντας μας έτσι Εθνική Κυριαρχία), αναγκαζόμαστε να παίρνουμε αποφάσεις που έπρεπε να έχουν εφαρμοστεί εδώ και χρόνια.
Αυτές τις γραμμές για το Καμποτάζ τις γράφω, γιατί όσο και αν σας φαίνετε παράξενο αφορούν και την Αράχοβα. Σε λίγο καιρό το λιμάνι της Ιτέας θα έχει μεγάλη επισκεψημότητα από κρουαζιερόπλοια που θα μεταφέρουν Τουρίστες από όλη τη Γή για να επισκεφτούν το Ιερό των Δελφών . Είμαι σίγουρος ότι θα ήθελαν να επισκεφτούν και το εγκαταλελειμμένο Κωρύκειον Άντρον, το οποίο έχει αυτά τα χάλια που βλέπουμε σήμερα, επειδή ακριβώς ανήκει σε διαφορετικό Νομό, ο οποίος έχει άλλη οικονομική κατεύθυνση και βιοπορισμό( καπνά βαμβάκια, ντομάτες, εργοστάσια) και δεν ενδιαφέρετε για την Βαριά Βιομηχανία της περιοχής μας πού είναι ο Τουρισμός.
Το χειρότερο όμως είναι δυστυχώς η ανεπάρκεια, κατά την άποψή μου, των Δημάρχων της περιοχής μας (Αράχοβα, Δελφοί ,Ιτέα, Γαλαξίδι) οι οποίοι αδυνατούν να αντιληφτούν το κοινό καλό των κατοίκων των Πόλεών τους, με τη διεκδίκηση δημιουργίας ενός ισχυρού Δήμου με τη συμμετοχή των Πόλεων που ανέφερα, και αντί αυτού, αναλώνονται σε διάφορες μικροπολιτικές σκοπιμότητες αμφιβόλου αποτελέσματος και με κίνδυνο να χάσουν το τρένο της μελλοντικής ανάπτυξης του Τόπου τους.
Εύχομαι, ο Αι Γιώργης να τους βοηθήσει, αν και δεν πιστεύω ότι θα τα καταφέρει , να ομονοήσουν και να προχωρήσουν σε λύση τέτοια που θα είναι συμφέρουσα για την περιοχή.
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΜΠΑΚΟΛΟΥΚΑΣ

Θα φέρει ανεργία ή αύξηση θέσεων εργασίας η κατάργηση του Καμποταζ;
Αυτή τη στιγμή απασχολούνται περίπου 500 Έλληνες ναυτικοί και ξενοδοχειακό προσωπικό στα τέσσερα υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοια της Louis και μετά την ρύθμιση αυτή θα χαθούν οι μισές θέσεις εργασίες που θα δοθούν σε πληρώματα από άλλες περιοχές της γης, που θα προσληφθούν με πολύ χαμηλότερους μισθούς.
Επίσης επισκέπτονται την Ελλάδα τακτικά κρουαζιερόπλοια με σημαία Ευρωπαϊκής Ένωσης που δεν έχουν κανέναν Έλληνα στο πλήρωμα τους, όπως το πλοίο που απέκλεισε το ΠΑΜΕ στο λιμάνι του Πειραιά.
Πάντα οι μειώσεις μισθών και οι απολύσεις πάνε ταυτόχρονα με ένα αναπτυξιακό σενάριο από αυτούς που τις εφαρμόζουν που δυστυχώς ποτέ όμως δεν εκπληρώνεται.
Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι με την κατάργηση του Καμποταζ θα αυξηθούν τα κέρδη των εφοπλιστών, και ότι κάποιες δουλειές και κάποιοι μισθοί θα χαθούν.
Το αν θα μοιράσουν μετά αυτά τα κέρδη οι εφοπλιστές είναι ένα άλλο σενάριο τόσο ψεύτικο όσο ψεύτικο ήταν τα προηγούμενο διάστημα το σενάριο που έλεγε ότι οι θυσίες των εργαζόμενων θα γίνει οικονομική ανάπτυξη που θα τους επιστραφεί.
Οι μικρές τουριστικές μονάδες σε όλες τις περιοχές της χώρας στενάζουν από τις μεγάλες διεθνείς τουριστικές επιχειρήσεις. Τα κέρδη των εφοπλιστών δεν μας προκαλούν καμία χαρά γιατί το που θα επενδυθούν αυτά τα κέρδη δεν εξαρτάται απο την δική μας θέληση, αλλά από το που θα υπάρξει μεγαλύτερη απόδοση γι αυτούς.
Ας μην περιμένουμε λοιπόν σε περιόδους κρίσης κάποιοι να πλουτίσουν από τα κέρδη των πλουσίων, το καλύτερο είναι να υπερασπίζουμε τα εισοδήματα και τις θέσεις εργασίας των εργαζομένων που είναι αυτά που δίνουν ζωή τόσο στην Ιτέα όσο και στην Αράχωβα.
Με αυτό το σκεπτικό συμφωνούμε οτι η περιοχή αποτελεί κοινό τουριστικό προορισμό που όμως θα χτυπηθεί εξ αιτίας της οικονομικής κρίσης.
Αυτό που χρειάζεται είναι να αποτρέψουμε και όχι να πανηγυρίζουμε με τα οικονομικά μέτρα που μειώνουν την δυνατότητα των εργαζόμενων να επισκεφθούν την περιοχή μας, γιατί όλα τα άλλα είναι αβέβαια ως προς το κάλο που θα φέρουν, με μόνη σίγουρη την ανεργία και την φτώχεια που προκαλούν.

7 σχόλια:

  1. Δεν νομιζω οτι η αρση θα φερει και κατ αναγκη επιπλεον τουριστες και εσοδα.
    Θυμηθητε πριν μια εβδομαδα το Γερμανικο κρουαζιεροπλοιο που "εδενε"
    στο Ηρακλειο Κρητης,το πηρανε και το πηγανε στην Ανταλλια της Τουρκιας,γιατι τοσο το λιμανι οσο και το αεροδρομιο Ηρακλειου δεν ειχε καλη παροχη υπηρεσιων στους τουριστες.
    Και τελειωνοντας να σας πω οτι ο κλασσικος τροπος να βαψεις αυγα ..ειναι με χρωμα !!!!
    Οι τουριστες δεν ειναι βλακες,πληρωνουν και θελουν καλη και σωστη ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.
    (Το ιδιο ισχυει και για τις απαραδεκτες τιμες στον τοπο διαμονης του συντακτη της αναρτησης)

    Παρ-αλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άκου φίλε παράλιε καθώς και αγαπητέ Blocker:
    1) ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ, ότι η άρση του Καμποτάζ θα φέρει περισσότερα έσοδα στην περιοχή, γιατί αν δεν νομίζετε θα βρεθείτε προ ευχάριστης εκπλήξεως. Η Ιτέα ή το θέλουν ή δεν το θέλουν οι φωστήρες της οπισθοδρόμησης και του κομματικού σκοταδισμού, είναι η Πύλη εισόδου από θαλάσσης προς το Ιερό των Δελφών. Αυτό σημαίνει μετά την άρση του Καμποτάζ πελώρια έσοδα και αλματώδη ανάπτυξη νέων επαγγελμάτων στην Πόλη σας, αλλά και σε ολόκληρη την περιοχή. Βέβαια η κοντόφθαλμη ηγεσία σας όπως και η αρτηριοσκληρωτική σκέψη των φορτωμένων με την ψόφια φάλαινα του πρώην Σοσιαλιστικού Μπλοκ, δήθεν «προοδευτικών», θα σας πουν άλλα μέχρι να ξεπεράσετε εκ των πραγμάτων την έξωθεν επιβεβλημένη σε σας οικονομική Τουριστική -απομόνωση.
    2) Το κρουαζιερόπλοιο που έφυγε από το Ηράκλειο όπως και χιλιάδες άλλα, έφυγε επειδή το έδιωξαν, και όχι γιατί δεν είχε πού να παρκάρει. Το έδιωξε το επιβεβλημένο κατεστημένο, από μια δράκα συμφεροντολόγων αγράμματων και απολίτιστων συνδικαλιστών οι οποίοι ασελγούν εδώ και δεκαετίες στο σώμα των εργαζόμενων αυτού του τόπου, εισπράττοντας, ως αντίτιμο της δήθεν εκλογικής τους αιρετότητας, αργύρια αντιστρόφως ανάλογα της προσφοράς τους αλλά και της απώλειας πόρων του τόπου
    3) Όταν θα καταφτάσει το πρώτο κρουαζιερόπλοιο με 2000 τουρίστες, με προορισμό τους Δελφούς να δώ τότε με ποιά πούλμαν θα τους μεταφέρετε. Με ποιές προδιαγραφές ελλιμενισμού ( τρείς μεγάλες εταιρείες μέχρι σήμερα έχουν προσφερθεί να ανακατασκευάσουν λιμάνια μας με δικά τους χρήματα και με μελλοντική απόσβεση), με ποιο επιτελείο υποδοχής.
    4) Φυσικά και οι Τουρίστες δεν είναι βλάκες για να πληρώσουνχωρίς αντίτιμο, το θέμα είναι να δημιουργηθούν οι κατάλληλες υποδομές ( έστω και με λεφτά των «εφοπλιστών»),. Το βέβαιο είναι ένα, ότι θα έρθουν και όταν έρθουν , θα θέλουν να φάνε, να κοιμηθούν ( αν τους πάμε στο Κορύκειο) , να διασκεδάσουν. Όλα αυτά είναι θέσεις εργασίας και συνάλλαγμα. Αλλά ο Δήμαρχός σας ή ο Δήμαρχος Αράχοβας ή ο Δήμαρχος Δελφών καθώς και ο Δήμαρχος Γαλαξιδίου …… περί άλλα τυρβάζουν. Αυτοί είναι μόνο για τα …….Πανηγύρια και για τους καυγάδες για την καρέκλα.
    5) Όσο για τις τιμές των καταστημάτων της Αράχοβας κι εδώ λάθος κάνεις. Πρέπει να ξέρεις ότι τις τιμές τις καθορίζει ή αγορά. Στην Αράχοβα αυτή τη στιγμή, στον κεντρικό δρόμο είναι ξενοίκιαστα δεκαπέντε μαγαζιά. Τα χιόνια λιγοστεύουν, οι τράπεζες κατάσχουν πολλά απούλητα κτίρια στην περιοχή, θα έρθει η ώρα που θα πουν αλήθεια και εκείνοι.
    ΑΣ. Ό,τι γράφω είναι μόνο οικονομικά μοντέλα ανάπτυξης ,αφαιρώντας κάθε πολιτική σκοπιμότητα. Είμαι υπέρ της συνένωσης σε ένα Δήμο της Αράχοβας της Ιτέας των Δελφών(Χρισσό), Γαλαξιδίου , Δεσφίνας,με όνομα «Δήμος Δελφών» και έδρα την Ιτέα και κατεύθυνση Τουριστική . Κλείστε τα μάτια σας και προσπαθήστε να το οραματιστείτε..
    http://ntelalis-arahovas.blogspot.com/2010/04/blog-post_4807.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξέχασα να σας πω ότι αυγά βάφονται και με ….πορδές , άλλωστε έτσι δεν τα βάφουμε τόσα χρόνια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παρ ολο που ειμαι λακωνικος,επρεπε
    να καταλαβεις οτι ΕΑΝ δεν εχουμε τις καταλληλες υποδομες και την ΣΩΣΤΗ
    ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ,οι τουριστες εχουν απαιτησεις για τα χρηματα που πληρωνουν.
    Αυτα πληρωνουμε τωρα,γιατι τα αυγα τα βαφαμε με.... πορδες.
    ΜΑΣ ΜΑΘΑΝΕ!!!
    Αλλωστε αυτο ακριβως παραδεχεσαι και συ στο εκτενεστατο σχολιο σου δηλ.
    ΥΠΟΔΟΜΕΣ @ ΚΑΛΗ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
    και ....εαν προλαβουμε

    Παρ-αλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε Στέργιο
    Καταρχάς θα θέλαμε να γράψουμε οτι δεν γνωριζόμαστε προσωπικά αλλά σε γνωρίζουμε από το άρθρο που μας παραπέμπεις και το έχουμε δημοσιεύσει κι εμείς στην σελίδα μας.
    Στο θέμα της ανάπτυξης του τουρισμού, νομίζουμε οτι μπορούμε να συμφωνήσουμε σε πολλά πράγματα και σε όσα δεν συμφωνήσουμε να ανοίξουμε μια συζήτηση που να είναι θετική για όλους μας.

    Η Ιτέα είναι ήδη αποδέκτης ταξιδιών κρουαζιέρας με ελάχιστα όμως οφέλη για την πόλη.
    Η σύνθεση των πληρωμάτων (Όλοι Ξένοι) υπάρχει και τώρα σε αρκετά μεγάλα κρουαζιερόπλοια που φτάνουν στην Ιτέα.
    Το πρόβλημα όμως είναι οτι η περιοχή δεν έχει υποδομές Δημόσιες και ιδιωτικές για να υποδεχθεί μαζικό τουρισμό.
    Απευθύνεται κυρίως στους Έλληνες που πραγματοποιούν ταξίδια μικρής διάρκειας στον Παρνασσό την Ιτέα, η το Γαλαξίδι και γκρουπ ξένων τουριστών που βρίσκουν κατάλυμα στους Δελφούς.

    Ας αρχίζουμε απο τις υποδομές.
    Ο δρόμος Ιτέα Δελφοί - Αράχωβα -Λιβαδειά χρησιμοποιείται από τους κατοίκους της Ιτέας μόνο όταν πηγαίνουν σε κάποιον ενδιάμεσο προορισμό. Για Λιβαδειά Αθήνα χρησιμοποιείται ο δρόμος της Δεσφίνας. Αιτία είναι οτι ο δρόμος για Αράχωβα διέρχεται από κατοικημένες περιοχές και είναι υπερβολικά στενός σε αρκετά σημεία.
    Σκέψου αυτόν τον δρόμο με δεκάδες λεωφορεία να πηγαινοέρχονται τους Δελφούς και την Αραχωβα, απλά δεν χωράνε.

    Ως προς τον ιδιωτικό τομέα πάλι δεν υπάρχουν χώροι υποδοχής που να καλύπτουν τόσο μεγάλο αριθμό επισκεπτών.
    Που θα φάνε αυτοί οι 2000 τουρίστες που λές;
    Οι μονάδες που υπάρχουν, καφετέριες, ταβέρνες και ενοικιαζόμενα δωμάτια είναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία οικογενειακές επιχειρήσεις με μικρό αριθμό εργαζομένων και μικρή δυναμικότητα.
    Αυτές οι μονάδες δεν είναι εύκολο να εξυπηρετήσουν μεγάλο αριθμό επισκεπτών και ταυτόχρονα αποτελούν και την αιτία της ευημερίας της περιοχής, μιας και όλοι οι κάτοικοι συμμετέχουν στα κέρδη που πρόσφερε ο τουρισμός.
    Σε όσες περιοχές φτιάχτηκαν μονάδες που μπορούσαν να καλύψουν τις απαιτήσεις του μαζικού Τουρισμού (Ροδος Κρήτη κλπ) όλοι οι μικρομαγαζάτορες και οι ενοικιαστές δωματίων με λίγες κλίνες πετάχτηκαν εκτός αγοράς και μετατράπηκε η περιοχή σε χώρο δράσης πολυεθνικών και οι κάτοικοι μετατράπηκαν σε κακοπληρωμένους υπάλληλους.

    Η αιτία είναι ότι τόσο οι Tour Operators όσο και αυτοί που διοργανώνουν τις κρουαζιέρες δεν αφήνουν τα χρήματα που μεταφέρουν ο πελάτες τους να πέσουν σε ξένες τσέπες .
    Τα κρατούν για τον εαυτό τους, έχοντας όλα τα γεύματα πληρωμένα και τα ποτά, ενώ παρέχουν όσα προϊόντα θα ήθελαν να αγοράσουν οι επισκέπτες μέσα στα δικά τους καταστήματα στα κρουαζιερόπλοια.

    Οπωσδήποτε οι Δελφοί και η Αράχωβα μαζί με το Γαλαξίδι την Άμφισσα και την Ιτέα αποτελούν ένα ενιαίο τουριστικά χώρο που θα μπορούσε να αναπτυχθεί με πολλούς τρόπους και το καλύτερο θα ήταν να βρούμε αυτόν τον τρόπο που συμφέρει περισσότερο την περιοχή.

    Η οικονομική κρίση πάντως αποτελεί κακό σημάδι τόσο για τον τουρισμό όσο και για τι άλλες δραστηριότητες που τυχόν θα θέλαμε να αναπτυχθούν στην περιοχή μας και δεν αποτελεί σύμμαχο.
    ελπίζουμε να κρατηθούν τόσο οι εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις όσο και οι επιχειρηματίες στις δύσκολες εποχές που έρχονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Πατέρας μου είναι 83 ετών. Τη χρονιά που μας πέρασε φύτεψε στον Παρνασσό, έξω από το μαγαζί του αδερφού μου ένα Πλάτανο και ένα έλατο . Στη σκιά τους δεν θα καθίσει ποτέ. Το 1978 στο ίδιο μέρος μάζεψε ότι λεφτά είχε και έχτισε ένα τσιμεντένιο τραπέζι. Οι φίλοι του έλεγαν ότι τρελάθηκε. Σήμερα εκεί είναι μια πετυχημένη ταβέρνα, «ο Μπάμπης». Πιστέψτε ότι ο τόπος είναι δικός μας, εμείς κάνουμε κουμάντο. Ενωμένοι μπορούμε να ζήσουμε τις φαμελιές μας και να χτίσουμε το μέλλον μας. Μπορούμε να βλογήσουμε τις πορδές και να τις κάνουμε μπογιές. Η βαριά βιομηχανία της περιοχής μας είναι ο τουρισμός και η πνευματικότητα των Δελφών και Δελφοί είμαστε όλοι μας. Οι αγορές δεν πεθαίνουν ποτέ και εμείς θα βγούμε από αυτή την κρίση δυνατότεροι, γιατί ζούμε στον ιερότερο τόπο της Ελλάδος και σε ένα από τους πιο γνωστούς προορισμούς στον κόσμο. Ας το εκμεταλλευτούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΡΟΣ ITEANET:Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΕΝΔΕΙΚΝΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΙΚΡΕΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΜΕ ΠΑΡΟΧΕΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΦΥΤΕΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝΤΡΑ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΤΕΑ ΣΕ ΛΟΦΟΥΣ ΚΑΙ ΒΟΥΝΑ.ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΨΗΦΗΣΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΛΟΥΜΕ.ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ.ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΑΛΛΙΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή