Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Εργαστήρι αφήγησης και γραφής παραμυθιών

Καλημέρα σας και καλό μήνα, ας ξεκινήσουμε αυτόν τον μήνα με μια ανάρτηση που μπορεί να εκφράσει την διάθεση για προσφορά.
Από www.nafpaktia.com
Πως μπορούμε να γράψουμε το δικό μας παραμύθι; Ποια τα οφέλη της αφήγησης και γραφής παραμυθιών κατά την διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας;
Τι είδους μηνύματα περνάνε τα παραμύθια στα παιδιά και πως αυτά μπορεί να τα χρησιμοποιήσει ο εκπαιδευτικός για να ξορκίσει φόβους, να προβάλλει ηθικές αρχές, να τονώσει την φαντασία, ή ακόμα και να μεταδώσει γνώσεις;
Πως ένας γονιός μπορεί να γίνει ο καλύτερος παραμυθάς για το παιδί του;

Αν τα παραπάνω ερωτήματα σας προκαλούν την περιέργεια, συνεχίστε την ανάγνωση καθώς ... κάτι θετικό μπορεί να βγει. Κι αυτό γιατί μια φορά το μήνα, κάθε Δευτέρα, διοργανώνεται στην Πάτρα εργαστήρι αφήγησης και γραφής παραμυθιών.
Η επιλογή των κατάλληλων παραμυθιών, ο τρόπος απόδοσης και αφήγησή τους, ανάλογα με την κάθε περίπτωση, και οι δυσκολίες που καλείται να αντιμετωπίσει ο «παραμυθάς» στον χώρο αφήγησης είναι τα βασικά σημεία στα οποία θα σταθεί ο εισηγητής του Εργαστηρίου, Δημήτρης Αβούρης.

Αφηγητής παραμυθιών και συγγραφέας ο ίδιος, με εμπειρία από παραστάσεις σε σχολεία και με καθημερινή εθελοντική δράση στα Νοσοκομεία Παίδων εδώ και δέκα χρόνια, θα δώσει απαντήσεις σε ερωτήσεις όπως: πως προσεγγίζουμε τα νοσηλευόμενα παιδιά τι λέμε και τι όχι, τι κάνουμε και τι αποφεύγουμε να κάνουμε, πως κερδίζουμε την εμπιστοσύνη τους και με ποιον τρόπο τα καλούμε να συμμετάσχουν στην αφήγηση.

Απευθύνεται σε μουσικοπαιδαγωγούς, δασκάλους, εμψυχωτές, ηθοποιούς, perfomers, σπουδαστές παιδαγωγικών σχολών, νηπιαγωγούς, γονείς και σε όσους έχουν επαφή με τα παιδιά και για περισσότερες πληροφορίες μπείτε μια βόλτα στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.onar-paidi.gr ή δοκιμάστε κάποιο απ’ τα παρακάτω τηλέφωνα 210-7750653 & 2610 451 126

—-Το εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί Θεσσαλονίκης 20-22 και Αθηνών περιοχή Αγίας Σοφίας και ξεκινά τη Δευτέρα 12 Οκτωβρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου