Σάββατο 4 Απριλίου 2009

Επείγον

Αναγνώστης μας έστειλε το παρακάτω μήνυμα;
Μια μεγάλη παγίδα δημιουργήθηκε μέσα στην εβδομάδα στην αρχή της οδού Δεσφίνης (γωνία με Μιχαλοπούλου κοντά στο Μαϊάμι) με τη δημιουργία μεγάλου αυλακιού σχεδόν αόρατου, ιδίως τη νύχτα.
Ήδη είναι εμφανή τα σημάδια από τα αυτοκίνητα που έπεσαν στην "παγίδα". Χθες το βράδυ ένα χτυπημένο κάρτερ άφηνε τα αποτυπώματα της ζημιάς (λάδια) πάνω στην οδό Δεσφίνης.
Θα σώζατε πολλούς αν το μάθαιναν.

Αν μπορέσω θα σας στείλω και φωτογραφίες αργότερα.

Μας έστειλε και τις φωτογραφίες
Οι φωτογραφίες...


Θα τις βρείτε στην σελίδα

11 σχόλια:

  1. Η διαχείρηση των διασταυρώσεων της Ιτέας, θυμίζει διευθέτηση χειμάρων.
    Ξέραμε για τα αμορτισερ, τώρα μαθαμε και για τα κάρτερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ,ΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ Η Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ & Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακάρι να διορθωθεί αλλά μέχρι τότε πρέπει να επισημανθεί, έστω τουλάχιστον με σπρέι ώστε να ξεχωρίζει στο δρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταρχάς ελπίζω να είναι σωστή η ενημέρωση του ανώνυμου και να διορθωθεί πράγματι ο δρόμος.
    Το πρόβλημα είναι πως θα διορθωθεί όμως.
    Αν ρίξουν ακόμα λίγο τσιμέντο απο πάνω, αυτό θα φύγει σε ένα μήνα.
    Αν διορθωθεί πάντως , θα σταματήσουμε να κάνουμε τα παράπονά μας στον Αυτιά και θα τα κάνουμε μόνο στο Ιτεανετ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το αυλάκι προϋπήρχε εδώ και καιρό αλλά πολύ μικρότερο σε διαστάσεις χωρίς να δημιουργεί τρομερά προβλήματα... Πριν από λίγες μέρες (Τρίτη ή τετάρτη αν θυμάμαι καλά) γίνονταν εργασίες στο σημείο και επαναδιαμορφώθηκε το αυλάκι με 100% μεγαλύτερο βάθος από το προϋπάρχον! Σήμερα το πρωΐ μεταξύ 11:50 και 12 δύο αυτοκίνητα με διαφορά 5 λεπτών το καθένα "βρήκαν" στο χαντάκι με άγνωστο αποτέλεσμα. Αν μέσα σε 5 λεπτά συνέβη κάτι τέτοιο φανταστείτε τί γίνεται εκεί επί 24ώρου βάσεως...Τί θα γίνει τις νύχτες ειδικά αν κάποιος δεν γνωρίζει και περάσει με μηχανάκι απ' το συγκεκριμένο σημείο;
    Παρακαλώ ο Δήμος να επέμβει άμεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://picasaweb.google.com/srisot/Various?feat=directlink#5300442814649600082

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΟ ΑΥΛΑΚΙ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΡΙΞΕΙ ΤΣΙΜΕΝΤΟ Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ, ΘΑ (ΦΑΕΙ) ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ .
    ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΛΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απο ποιόν δικαιούται αποζημίωση ο κάτοχος του αμαξιού , απο τον Δήμο, ή απο τον εργολάβο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με αίτημα τη διαμεσολάβηση της Αρχής προς τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α΄ κυρίως βαθμού (Δήμοι και Κοινότητες), προκειμένου οι τελευταίοι να προβούν στην αποκατάσταση ενός ορισμένου τύπου υλικών ζημιών.

    Στις περιπτώσεις αυτές ζητήθηκε η άμεση, δηλαδή χωρίς προσφυγή στα δικαστήρια, χρηματική ικανοποίηση των πολιτών για βλάβες που υπέστησαν τα οχήματά τους από κακοτεχνίες του δημοτικού οδικού δικτύου (λ.χ. λακκούβες, τομές, κλπ), οφειλόμενες σε έλλειψη συντήρησης ή αδυναμία διατήρησης αυτού σε κατάσταση που να ανταποκρίνεται στον λειτουργικό του προορισμό. Τα αιτήματα αποζημίωσης των πολιτών αφορούσαν και ατυχήματα από πτώση κλαδιών ή κορμών δένδρων, μετακινήσεις κάδων απορριμμάτων, έργα από τις οικείες τεχνικές υπηρεσίες καθώς και από άλλες παρεμφερείς αιτίες.

    Στη συντριπτική πλειονότητα των περιπτώσεων οι εμπλεκόμενοι ΟΤΑ αρνήθηκαν να καταβάλουν οποιαδήποτε αποζημίωση απορρίπτοντας είτε εμμέσως το σχετικό αίτημα, χωρίς δηλαδή να απαντούν επί της ουσίας ή καθυστερώντας υπερβολικά την απάντησή τους ή μη απαντώντας καθόλου, αποθαρρύνοντας τον ζημιωθέντα στη διεκδίκηση του αιτήματός του. Ακόμη, πολλές φορές οι αρμόδιες υπηρεσίες ζητούσαν δικαστική απόφαση για να προχωρήσουν σε καταβολή αποζημίωσης, κάτι που είναι στις περισσότερες περιπτώσεις ανέφικτο και υπερβολικά δυσμενές αφού το ύψος της απαίτησης είναι κατά κανόνα πολύ μικρότερο των δικαστικών εξόδων για την διεκδίκησή της.

    Η νομική βάση των εν λόγω αιτημάτων αποζημίωσης εντοπίζεται στις διατάξεις περί Αστικής Ευθύνης των οργάνων του Δημοσίου και των ΟΤΑ (άρθρα 105 και 106 Εισαγωγικού Νόμου του Αστικού Κώδικα), στις οικείες διατάξεις του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα (ΠΔ 410/95, άρθρο 24) και του Ν. 3155/1955 (περί κατασκευής και συντηρήσεως οδών), στις γενικές αρχές του διοικητικού δικαίου, όπως είναι η αρχή της χρηστής διοίκησης. Δυστυχώς, η ικανοποίηση των αιτημάτων αυτών πολύ συχνά προσέκρουσε σε σημαντικές δυσκολίες ανεξάρτητες από τη βασιμότητα του εκάστοτε αιτήματος.

    Σε πολλές αναφορές οι πολίτες ζητούν από την Αρχή να τους ενημερώσει σχετικά με τον τρόπο διεκδίκησης των αιτημάτων αυτών. Για το λόγο αυτό επισημαίνεται ακόμη ότι (α) η ευθύνη των ΟΤΑ είναι αντικειμενική, δηλαδή δεν χρειάζεται να αποδεικνύεται, αλλά τεκμαίρεται ότι υπάρχει εξυπαρχής, (β) η διεκδικούμενη αποζημίωση αφορά σε έξοδα και δαπάνες από υλικές ζημίες και μόνον (όχι ηθική βλάβη ή διαφυγόντα κέρδη, πολύ δε περισσότερο ψυχική οδύνη), (γ) απαιτείται προηγούμενη αίτηση του ενδιαφερόμενου η οποία πρέπει να περιλαμβάνει την ακριβή περιγραφή του περιστατικού και να συνοδεύεται από ένα δημόσιο έγγραφο το οποίο αποδεικνύει το πραγματικό του περιστατικού (Έκθεση Τροχαίας ή οικείου Αστυνομικού Τμήματος) και παραστατικά τα οποία αποδεικνύουν το ύψος της οικονομικής απαίτησης (τιμολόγια επισκευής ή προτιμολόγια).

    Για τους παραπάνω λόγους η Αρχή, μετά από μελέτη ενός μεγάλου αριθμού υποθέσεων και αφού κάλεσε σε διαβούλευση τους αρμόδιους φορείς (Κεντρική Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων, Ελεγκτικό Συνέδριο κλπ) προέβη στην εκπόνηση και σύνταξη Ειδικής Έκθεσης με τίτλο «ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ - Η περίπτωση υλικών ζημιών σε οχήματα από ανωμαλίες του οδοστρώματος ή άλλες παρεμφερείς αιτίες», στην οποία αναλυτικά περιγράφεται το πρόβλημα και υποδεικνύονται οι τρόποι επίλυσής του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εμένα μου φαίνεται κακό μπάλωμα η υπόθεση της πρόθεση της διόρθωσης της ζημιάς με φάγωμα της άκρης, αν δεν σηκωθεί το αυλάκι όσο και να φαγωθούν οι άκρες πάλι σαν βάρκες με κόντρα τον άνεμο θα πάνε τα αμάξια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για μία ακόμη φορά προχειρότητες και μάλιστα σε θέματα ασφάλειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή