Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Με νίκη ξεκίνησε ο Ν.Ο. Ιτέας


Με νίκη ξεκίνησε η προσπάθεια του Ν.Ο.ΙΤΕΑΣ για άνοδο στην Α1 Εθνική Κατηγορία.
Τα αποτελέσματα της 1ης αγωνιστικής ήταν
Ν.Ο.ΙΤΕΑΣ - Ν.Ο.ΡΕΘΥΜΝΟΥ 11 - 7
ΠΑΟΚ - Ν.Ο. ΛΑΡΙΣΑΣ 14 - 6
Κώστας Φαρέας
Πρόεδρος Ν.Ο.ΙΤΕΑΣ

Δείτε το υπόλοιπο πρόγραμμα των αγώνων ΕΔΩ
Η ημέρα είναι καλή και οι αγώνες ενδιαφέροντες, όσοι μπορούν ας πάνε στο κολυμβητήριο της Ιτέας για να συμπαρασταθούν στην ομάδα της πόλης μας.

Σάββατο 8 Μαΐου 2010

Οι κενές οργανικές θέσεις έτους 2010-2011 στην Φωκίδα



ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΕΝΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ -ΣΧΟΛ. ΕΤΟΥΣ 2010-2011,
όπως καταρτίστηκαν με την αριθμ. 8/3-5-2010 πράξη του ΠΥΣΔΕ Ν. Φωκίδας....

ΠΕΡΙΟΧΗ Α΄

ΚΛΑΔΟΣ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΑΡ.ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ

ΠΕ02

ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ

ΓΥΜΝ. ΔΕΣΦΙΝΑΣ ΜΕ Λ.Τ

1

ΠΕ03

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΕΛΦΩΝ

1


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

ΓΥΜΝ. ΔΕΣΦΙΝΑΣ ΜΕ Λ.Τ

1


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΦΙΣΣΑΣ

1

ΠΕ04.02

ΧΗΜΙΚΟΙ

1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΦΙΣΣΑΣ

1

ΠΕ14.06

ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ

ΕΠΑΛ ΑΜΦΙΣΣΑΣ

1

ΠΕ15

ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΦΙΣΣΑΣ

1


ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΤΕΑΣ

1

ΠΕ18.33

ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΙ

ΕΠΑΛ. ΑΜΦΙΣΣΑΣ

1

ΠΕ19-20

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΦΙΣΣΑΣ

1

ΤΕ01-02

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ

ΕΠΑΛ. ΑΜΦΙΣΣΑΣ

1

ΠΕΡΙΟΧΗ Γ΄

ΚΛΑΔΟΣ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΑΡ.ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ

ΠΕ01

ΘΕΟΛΟΓΟΙ

ΓΥΜΝ. ΕΡΑΤΕΙΝΗΣ ΜΕ Λ.Τ

1

ΠΕ02

ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ

ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟ ΓΑΛΑΞΕΙΔΙΟΥ

1


ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ

ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΑΛΑΞΕΙΔΙΟΥ

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΔΩΡΙΚΙΟΥ

1

1

ΠΕ03

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

ΓΥΜΝ. ΕΡΑΤΕΙΝΗΣ ΜΕ Λ.Τ.

1


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΔΩΡΙΚΙΟΥ

1

ΠΕ04.01

ΦΥΣΙΚΟΙ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΔΩΡΙΚΙΟΥ

1


ΦΥΣΙΚΟΙ

ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟ ΓΑΛΑΞΕΙΔΙΟΥ

1

ΠΕ04.02

ΧΗΜΙΚΟΙ

ΓΥΜΝ. ΕΡΑΤΕΙΝΗΣ ΜΕ Λ.Τ

1

ΠΕ11

ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΓΥΜΝ. ΕΡΑΤΕΙΝΗΣ ΜΕ Λ.Τ.

1

Ο Δ/ντης Β/θμιας Εκπ/σης Ν. Φωκίδας

ΚΑΖΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Απείλησαν τα κλείσουν το νερό της Αθήνας οι Λιδορικιώτες

Συνεχίζοντας τις κινητοποιήσεις του ο “ ΔΩΡΙΚΟΣ ΛΑΟΣ “, όπως ονομάζεται η κίνηση πολιτών δήμων του Λιδωρικίου και των Βαρδουσίων στην Φωκίδα, προχώρησε σήμερα σε ειρηνική διαμαρτυρία το πρωί στο αντλιοστάσιο της ΕΥΔΑΠ στην λίμνη του Μόρνου, ζητώντας να διορθωθεί το σχέδιο Καλλικράτης, που προβλέπει δήμο Δωριέων με έδρα το Ευπάλιο και όχι το Λιδωρίκι.

Η συγκέντρωση ήταν ήρεμη παρότι ... στο σημείο είχαν φτάσει το πρωί και σημαντικές δυνάμεις της αστυνομίας φοβούμενες ότι υπήρχε κίνδυνος να διακοπεί η υδροδότηση της Αθήνας. Η σημερινή ήταν η 2η μέσα σε λίγες μέρες μεγάλη κινητοποίηση καθώς την προηγούμενη Δευτέρα κάτοικοι, μαθητές και φορείς είχαν κλείσει την παλιά εθνική οδό Άμφισσας Λιδορικίου στην διασταύρωση της Ερατεινής. Μεγάλη κινητοποίηση πραγματοποιήθηκε χθες και στην Ιτέα, που διαφωνεί με τον Καλλικράτη και ζητά να δημιουργηθεί δήμος με την συνένωση Ιτέας, Γαλαξειδίου, Δελφών και Δεσφίνας.


Από lamiastar.gr

Φορτηγό με μετανάστες ακινητοποίησαν οι Αρχές

Φορτηγό στο οποίο επέβαιναν Αφγανοί μετανάστες ακινητοποίησαν οι άνδρες της Αστυνομικής Διεύθυνσης Άμφισσας το πρωί της Τετάρτης.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στην τηλεόραση του Lepanto ο Αστυνομικός Διευθυντής, Χρήστος Κονταρίδης, ο ίδιος ο οδηγός ήταν αυτός που ενημέρωσε τις Αρχές, όταν αντελήφθη πως στο ... χώρο του φορτίου του μετέφερε χωρίς να το γνωρίζει, όπως προέκυψε και από την προανάκριση, 11 μετανάστες.

Αξίζει να σημειώσουμε πως από τους 11 μετανάστες, μόνο οι 3 δεν είχαν άδειες παραμονής στη χώρα και για το λόγο αυτό κινούνται οι διαδικασίες απέλασής
Από lepanto-rtv.gr

Η S&Β, η Φωκίδα και ο …”Βλαχοθανάσης Α7″

Eπιφανειακές εξορύξεις της S&B, ακριβώς πάνω από τις Καρούτες του Δήμου Λιδωρικίου, που έχουν αποκόψει την σύντομη οδό επικοινωνίας Καρουτών-Άμφισσας.

Το αξίωμα “Ο Κυριακόπουλος δεν έχει ανάγκη τη Φωκίδα. Η Φωκίδα έχει ανάγκη τον Κυριακόπουλο κυριαρχεί για δεκαετίες στην Φωκίδα.


Στην ανάρτηση του τμήματος Φωκίδας του ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ, “Ο αναπτυξιακός σχεδιασμός της Φωκίδας από μεταλλευτικές τις Εταιρείες Βωξίτη και το Νομάρχη κ. Φουσέκη” περιλαμβάνεται παραστατικά η ανάδειξη σε Δόγμα του αναπτυξιακού μοντέλου που επέβαλλαν στη Φωκίδα οι εταιρείες βωξίτη με πρωταγωνιστή ... την S&B και οι Τοπικοί Άρχοντες με πρωταγωνιστή τα τελευταία χρόνια το Νομάρχη κ. Νίκο Φουσέκη. Η “Εταιρεία του Κυριακόπουλου” είναι ο ρυθμιστής της οικονομίας και του πολιτικού σκηνικού στη Φωκίδα. Ο τοπικές κοινωνίες της Άμφισσας και των άλλων οικιστικών κέντρων του Νομού, αναφέρονται με δέος στον “Κυριακόπουλο”.

Το μεγάλο Θέμα της «επιστολής» του ΟΣΑ μας παρακίνησε να ερευνήσουμε σε βάθος την πραγματική θέση σήμερα του “Κυριακόπουλου”, δηλαδή της S&B, στη Φωκίδα και το αποτέλεσμα, όπως θα συμφωνήσετε και εσείς, είναι αποκαλυπτικό. Η “Εταιρεία- ρυθμιστής”, αποδεικνύεται ένας χάρτινος πύργος που στηρίζει τις ελπίδες του για προσωρινή επιβίωση στον “Βλαχοθανάση Α7″!

Ο Μύθος έχει αρχίσει να ξηλώνεται με ραγδαίο ρυθμό. Και τα γεγονότα προδιαγράφουν εξελίξεις στην S&B στη Φωκίδα οι οποίες ήδη φημολογούνται.

Ο Διευθυντής της S&B στη Φωκίδα κ. Γιάννης Σανούδος, στο Δημοτικό Συμβούλιο Λιδωρικίου στις 29 Ιανουαρίου 2010,διαβεβαίωσε ότι “Η εξόρυξη “Βλαχοθανάσης Α7″ είναι η τελευταία επιφανειακή…”. Με αυτή τη δήλωση προσπάθησε να ακυρώσει τις δυναμικές αντιδράσεις των τοπικών κοινωνιών της Γκιώνας που θεωρούν ότι οι υπόγειες εξορύξεις είναι φιλικές προς το περιβάλλον και έχουν εστιάσει τις αντιδράσεις τους στις επιφανειακές.

Στο σημείο αυτό θεωρούμε αναγκαία την ακόλουθη ανάλυση για την αξιολόγηση της συνέχειας του κειμένου.

Γενικά, η τρισδιάστατη χωροθέτηση ενός κοιτάσματος –βωξίτη ή άλλου μεταλλεύματος- και το συγκριτικό κόστος της εξόρυξης του, καθορίζουν την παραγωγική διαδικασία (μέθοδο) που θα εφαρμοσθεί.

Τα βωξιτικά κοιτάσματα είναι επιφανειακά ή μικρού βάθους, όπου σαν βάθος ορίζεται η απόσταση του κοιτάσματος από την επιφάνεια, οριζόντια ή κεκλιμένη. Το κόστος της υπόγειας εξόρυξης είναι κατά κανόνα πολλαπλάσιο της επιφανειακής. Η εικόνα του κατασπαραγμένου αναγλύφου της Γκιώνας ερμηνεύεται έτσι, από την απλότητα του επιχειρηματικού Δόγματος «περισσότερο κέρδος σε λιγότερο χρόνο με τη μικρότερη προσπάθεια». Το περιβάλλον υπεισέρχεται στο Δόγμα με μηδενικό συντελεστή.

Το σύνολο των ΜΠΕ των εξορύξεων στη Γκιώνα, παρουσιάζουν ένα σταθερά επαναλαμβανόμενο ΚΕΝΟ. Δεν περιλαμβάνουν υδρογεωλογικές μελέτες ούτε αντίστοιχα αναλυτικά στοιχεία από ένα πυκνό δίκτυο υδρολογικών και πιεζομετρικών γεωτρήσεων και ερευνών σε βάθος χρόνου. Παραδόξως όμως, οι «Εγκρίσεις Περιβαλλοντικών Όρων» προσπερνούν με χαρακτηριστική ελαφρότητα αυτό το κενό και αγνοούν με «αφέλεια» την αναγκαία συνθήκη αδειοδότησης οποιοσδήποτε εξορυκτικής δραστηριότητας μεγάλης κλίμακας όπως είναι οι βωξιτικές.

Η ερμηνεία αυτού του ΚΕΝΟΥ είναι απλή και προφανής. Οι επιφανειακές και κυρίως οι υπόγειες εξορύξεις διαταράσσουν την υδρολογία της ευρύτερης περιοχής της δραστηριότητας. Περνούν έτσι απαρατήρητα «υδρολογικά επεισόδια» όπως η υπόγεια λίμνη και οι πλημμύρες των υπόγειων έργων στη στοά 610 του Βωξιτικού πεδίου «Κουκουβίστα».

Όπως ένα πηγάδι ή μια υδρευτική γεώτρηση μαστεύουν την υδροφορία της εγγύς περιοχής τους, το εκτεταμένο δίκτυο των –υπόγειων κυρίως- εξορυκτικών έργων σε συνδυασμό με την διάρρηξη των πετρωμάτων από την χρήση εκρηκτικών (φουρνέλων), σε πολύ μεγάλες ποσότητες, στραγγίζουν την υδροφορία της ευρύτατης περιοχής τους. Επί πλέον, δεδομένου ότι κατά τον κανόνα των υπόγειων εξορύξεων στη Γκιώνα, η εκμετάλλευση του κοιτάσματος γίνεται με συνολική εξόρυξη του όγκου του, με διατήρηση “στύλων” για την αποφυγή κατακρημνίσεων, χωρίς την εξαιρετικά δαπανηρή διαδικασία της λιθογόμωσης των κενών, η διατάραξη της υδρολογικής συμπεριφοράς συνοδεύεται σε βάθος χρόνου από εκτεταμένες καθιζήσεις.

Η απομάστευση της υπόγειας υδροφορίας, έχει οδυνηρές επιπτώσεις στον υδάτινο όγκο που συγκρατούν τα ριζικά συστήματα των μεγάλων δέντρων – έλατα, κέδρα, οξιές κ.λπ. – του βουνού.

Από τά πιο πάνω προκύπτει αυτόματα ότι οι υπόγειες εξορύξεις αποδεικνύονται γενικά μόνον οπτικά προτιμητέες αλλά περιβαλλοντικά περισσότερο επιβαρυντικές από τις επιφανειακές, όταν δεν έχουν εκτελεστεί και ακολουθηθεί με θρησκευτική ευλάβεια όλες οι προληπτικές μελέτες και έρευνες που προβλέπονται από την σχετική επιστήμη και νομοθεσία ακριβώς γι’ αυτό το λόγο.

Τα υπόγεια κοιτάσματα, με τις αντίστοιχες μέγιστες παραγωγές σε δύο βάρδιες της S&B είναι τα εξής:

Προς εξόφληση:

  • Κλεισούρα: 200 τόνοι/ημέρα
  • Ασφακόλακα/Μαντρί Τσακνί: 500 τόνοι/ ημέρα

Ενεργά:

  • Στοά 1110 : 300 τόνοι/ημέρα
  • Κουκουβίστα Στοά 610: 700 τόνοι/ημέρα – προβλήματα πλημμυρών
  • Στοά 1395: 300 τόνοι/ημέρα
  • Στοά 1325: 300 τόνοι/ημέρα
  • Τρούπα κ.λ.π.: 100 τόνοι/ημέρα – κλειστό το χειμώνα

Σφραγισμένο λόγω έλλειψης αδειοδότησης:

  • Νερά 4: 300 τόνοι/ημέρα

Σύνολο παραγωγής: 2.700 t/ημέρα

Σύνολο ενεργών: 1.700t/ημέρα

Το μόνο επιφανειακό ενεργό κοίτασμα είναι το ΝΕΡΑ 8, που κλείνει το Μάιο 2010 λόγω εξόφλησης και αντιδράσεων των κατοίκων του Δ.Δ.Αποστολιά και οι Καρούτες στο Λιδωρίκι. Ένα μικρό μεταλλείο στη Σαρδηνία, με πολλά προβλήματα, είναι βοηθητικό της δυναμικότητας παραγωγής της S&B.

Οι συμβατικές υποχρεώσεις ετήσιας παράδοσης βωξίτη είναι:

Αλουμίνιο της Ελλάδος: 700.000 t

Άλλοι πελάτες: 300.000 t

Σύνολο: 1.000.000 t

Αυτό σημαίνει περίπου 2.800 t / μέρα

Με όσα προαναφέραμε, η πραγματοποιούμενη τελική παραγωγή δεν υπερβαίνει τους 1.500 τόνους/ημέρα στα τελευταία χρόνια.

Ένα σημαντικό πρόβλημα στην παραγωγή είναι το γεγονός ότι – εκτός της Κουκουβίστας, που έχει όμως προβλήματα με τις υπόγειες εκροές νερών – τα υπόγεια κοιτάσματα είναι διάσπαρτα και μικρής ποσότητας – 80.000 με 250.000 t – με αποτέλεσμα την κατακόρυφη αύξηση του ολικού κόστους παραγωγής ( TPC- total production cost) .

Με δεδομένη την εξόφληση εντός του 2010 των κοιτασμάτων “Κλεισούρα”, “Ασφακόλακας” και “Νερά” η παραγωγή θα μειωθεί δραματικά με αναμενόμενο ετήσιο έλλειμμα τουλάχιστον 300.000 – 400.000 τόνους.

Μετά την οικονομική κρίση το 2008, η S&B στη Φωκίδα πάγωσε τις επενδύσεις της για έρευνα, εντοπισμό και περιχαράκωση νέων κοιτασμάτων. Το γεγονός αυτό μεταφέρει την δυνατότητα αύξησης της παραγωγής σε ορίζοντα μεγαλύτερο της 5ετίας, δεδομένου ότι απαιτούνται τουλάχιστο 4 χρόνια στη διαδικασία έρευνα – εντοπισμός-περιχαράκωση-αδειοδότηση-προετοιμασία και τελικά παραγωγή σε ένα κοίτασμα.

Οι κατά διαστήματα ανακοινώσεις της S&B περί “βεβαιωμένων” κοιτασμάτων που αρκούν για παραγωγή “βιωσιμότητας” της Εταιρείας για τουλάχιστον 20 χρόνια ανάγονται στη σφαίρα της φαντασίας, αφού ούτε “πιθανά” κοιτάσματα δεν έχουν προσδιορισθεί.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ, ο μηχανικός εξοπλισμός του μεταλλείου είναι τουλάχιστον δεκαετίας με αποτέλεσμα πλήθος βλαβών, αδυναμία ακριβούς προγραμματισμού και τελικά πτώση της παραγωγικής δυναμικότητας. Κατά τις αυτές πληροφορίες, ή μόνη επένδυση σε νέο εξοπλισμό μετά το 2007 ήταν ένα μεγάλο διατρητικό μηχάνημα. Το ύψος της ελάχιστης ετήσιας επενδύσεως για ένα παρόμοιο μεταλλείο είναι 2.000.000 ευρώ.

Για τα έτη 2009 και 2010 ο προϋπολογισμός για εξοπλισμό του μεταλλείου Φωκίδας είναι μηδενικός.

Την τελευταία πενταετία, η S&B ακολούθησε την πρακτική της μεταφοράς του κόστους εξοπλισμού σε εργολάβους (“ΑΚΤΩΡ”, “ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ”, “ΤΕΧΝΟΧΗΜΙΚΗ”, “WASTΕ & WATER”). Λόγω των απαράδεκτων συνθηκών που επικρατούν τόσο στους μεταλλευτικούς χώρους όσο και στον τομέα «Οργάνωση-Προγραμματισμός» οι εργολάβοι αποχώρησαν συνολικά, ενώ μερικοί από αυτούς έχουν προσφύγει στα Δικαστήρια με αγωγές εκατομμυρίων ευρώ κατά της S&B για αποζημιώσεις θετικών και αποθετικών ζημιών.

Ο κανόνας στις μεταλλευτικές εταιρείες, από τον οποίο δεν ξεφεύγει η S&B, είναι ότι σε εποχές ισχνών αγελάδων υποβαθμίζονται τα σχετικά με την ασφάλεια και την προστασία του περιβάλλοντος μέτρα, που είναι και ιδιαίτερα δαπανηρά. Ειδικά τα μέτρα ασφαλείας περιορίζονται προσεκτικά στις τυπικές διαδικασίες που επιβάλλει ο ΚΜΛΕ, ώστε να καλύπτεται τυπικά η Εταιρεία σε περιπτώσεις ατυχημάτων.

Όσα προαναφέραμε προσδιορίζουν το καταλυτικής σημασίας για το μεταλλείο σημείο “break even”, δηλαδή το σημείο από το οποίο το μεταλλείο γίνεται κερδοφόρο. Για τις σημερινές συνθήκες στην αγορά του βωξίτη και τα κόστη στο μεταλλείο βωξίτη Φωκίδας της S&B το break even το τοποθετούμε σε ετήσια παραγωγή περί τους 900.000 τόνους. Το άλλο μεγάλο πρόβλημα στο μεταλλείο αυτό είναι ότι τα κόστη είναι πάγια και ασυμπίεστα, αφού η μισθοδοσία καλύπτει ποσοστό μεγαλύτερο από το 50% και η χρηματοοικονομική εξυπηρέτηση τουλάχιστον το 20%.

Από τις δημοσιεύσεις των καταστάσεων της S&B για το εννεάμηνο 2009 διαφαίνεται μία μικρή ζημία για τον βωξίτη η οποία, κατά την προσέγγισή μας, τείνει να ενισχυθεί για το 2010 σε ποσό μεγαλύτερο των 4 εκατ. ευρώ.

Το κόστος για την προστασία του περιβάλλοντος στην συγκεκριμένη περίπτωση της S&B τελεί υπό μεγάλη έρευνα, μιας και η αναζήτηση από Ενεργούς Πολίτες της Φωκίδας επίσημων στοιχείων για τις αποκαταστάσεις που είχε υποχρέωση να έχει εκτελέσει εως σήμερα η S&B έχει οδηγήσει σε συνεχείς «κλειστές πόρτες», παρά τη σχετική νομοθεσία για άμεση διάθεση πληροφοριών. Εκτός αυτού έχουν ήδη εντοπιστεί σοβαρές ενδείξεις ότι η εταιρεία δεν έχει να επιδείξει ούτε μια ικανοποιητική αποκατάσταση από αυτές που είχε υποχρέωση να κάνει τις τελευταίες δεκαετίες.

Μετά τις επίσημες έρευνες που νομοτελειακά θα ακολουθήσουν μιας και έχουν ασχοληθεί με αυτό το θέμα και επίσημοι φορείς, η πιθανή υποχρέωση της εταιρείας να εκτελέσει στο ακέραιο τις υποχρεώσεις της απέναντι στον νομό Φωκίδας, θα επιβαρύνει σοβαρά το κόστος συνέχισης της λειτουργίας της.

Ενδέχεται έτσι ο κλάδος του βωξίτη, που αποτελεί μόνο το 10% της συνολικής δραστηριότητας της S&B, να απορροφήσει τη συνολική κερδοφορία του Ομίλου.

Προσδιορίζονται έτσι οι επιλογές για τον κλάδο Βωξίτη στη Φωκίδα ως εξής :

  • Συνεχίζω με οικονομικό “μάτωμα” ή
  • Απολύω μαζικά ή
  • Κλείνω το μεταλλείο ή
  • Πουλάω το μεταλλείο… αλλά ποιος θα τα αγοράσει;

Η λειτουργία των εξορύξεων στην περιοχή «Κόκκινο Χούμα», δηλαδή αρχικά ή Βλαχοθανάσης Α7, θα δώσει μια ανάσα ετήσιας παραγωγής 300.000 τόνων εξαιρετικά σημαντική για την παράταση ζωής του μεταλλείου. Η προσωρινή Διαταγή του ΣτΕ, μετά την προσφυγή του ΟΣΑ, για διακοπή της εξορύξεως ήταν βαρύ πλήγμα για την S&B. Οι χειρισμοί του ΟΣΑ (δια του προέδρου του), όπως ήδη αναφέραμε, είναι μια καλοστημένη παγίδα S&B και Νομάρχη. Κατά τις πληροφορίες μας επισπεύδεται για τον επόμενο μήνα η συζήτηση ενώπιον της Επιτροπής Αναστολών του ΣτΕ, κατόπιν αιτήματος της εταιρείας η οποία εύλογα πιστεύει ότι το αίτημα αναστολής θα απορριφθεί εξ’αιτίας της επίμαχης επιστολής, με το “περιβάλλον έναντι ανταλλαγμάτων” περιεχόμενο.

Σε κάθε όμως περίπτωση η S&B δύσκολα θα περπατήσει, ακόμα και με το δεκανίκι του Βλαχοθανάση.

Ο πεπαλαιωμένος εξοπλισμός στα δύσκολα μεταλλεία της Γκιώνας, με το εξαιρετικά έντονο και με πολύ απότομες κλίσεις ανάγλυφο, καθιστούν τη χρήση του όχι μόνο παραγωγικά αντιοικονομική αλλά και εξαιρετικά επικίνδυνη για τους εργαζομένους (χαλασμένες αναρτήσεις, ελαττωματικά φρένα κ.λ.π.). Χαρακτηριστικά αναφέρουμε το ατύχημα στη στοά 1395 τον Αύγουστο του 2009 με τον τραυματισμό ενός χειριστή φορτωτή που «έφυγε» σε μια πλαγιά με κλίση 29%.

Όλα τα υπόγεια κοιτάσματα στην πλευρά της Γκιώνας προς την Γραβιά παρουσιάζουν εξαιρετικά ασταθή ταβάνια και απαιτούν πυκνή ήλωση με ρομπόλ και χρονοβόρο προσεκτικό «ξεσχάρωμα» . Σε αυτούς του λόγους οφείλεται το δυστύχημα σε εργολαβία της ΑΚΤΩΡ το 2006.

Το πρώτο συμπέρασμα από όλα τα ανωτέρω είναι ότι οι οικονομικές δυσκολίες της εταιρείας στη Φωκίδα θα την οδηγήσουν κατά πάσα πιθανότητα σε απολύσεις. Και το αμέσως επόμενο είναι ότι η κυριαρχία του “Κυριακόπουλου” στη Φωκίδα οδεύει προς το τέλος της.

Ατύχημα με μηχανή???


(Η φωτογραφία είναι αρχείου)
Μας έστειλαν ένα πολύ τραγικό μήνυμα όποιος ξέρει περισσότερα ας προσθέσει.

ΠΡΙΝ ΑΠΟ 1 ΩΡΑ ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΔΥΣΤΗΧΗΜΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΧΛΜ ΔΙΣΤΟΜΟΥ -ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ 2 ΝΕΚΡΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΠΕΒΑΙΝΑΝ ΣΕ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΙΤΕΑ.ΤΟ ΔΥΣΤΗΧΗΜΑ ΕΓΙΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ(ΚΑΡΟΥΖΟΣ).. Η ΜΗΧΑΝΗ ΔΕΝ ΕΦΤΑΙΓΕ.....
...
P είπε...

ΝΕΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΔΑΥΛΕΙΑΣ

Κοινοβουλευτικό πραξικόπημα από τον Γ. Παπακωνσταντίνου; Ε, και; Σιγά το σύνταγμα, το κοινοβούλιο και τη δημοκρατία μας…


Κατηγορεί τον Γ. Παπακωνσταντίνου η αριστερά (για ΝΔ και ΛΑΟΣ χεστήκαμε τι λένε) για γελοιοποίηση των θεσμών, εξευτελισμό, κοινοβουλευτικό πραξικόπημα κλπ κλπ, επειδή στο νομοσχέδιο της ολοκληρωτικής και τυπικής παράδοσης της χώρας στο ντόπιο και ξένο κεφάλαιο που ενέκριναν και τα 3 αστικά κόμματα της χώρας χθες, πήγε και έκανε μια αλλαγή φράσης εκ των υστέρων. Έδωσε τη δυνατότητα στο εαυτό του, παρακάμπτοντας τη βουλή να υπογράφει ότι του πασάρουν τα αφεντικά. Ε, και λέω εγώ. Τι έγινε; Χέστηκε η φοράδα στ’ αλώνι. Σε μία κανονική αστική δημοκρατία πριν 30-40 χρόνια, αυτό θα σήκωνε παραίτηση του υπουργού, μην πω και της κυβέρνησης. Σε μία μπανανία-δημοκρατία σα τη δική μας, είναι η φυσιολογική συμπεριφορά των διορισμένων ... λακέδων. Λακέδων που εμείς έχουμε την ψευδαίσθηση ότι εκλέγουμε, τρομάρα μας.
Κάποιοι, καλόπιστοι ακόμα, πιστεύουν πως έχουμε μια αστική δημοκρατία, δυτικού τύπου, με τα τρωτά της σημεία και τις αδυναμίες της, η οποία περνάει μία κρίση και πρέπει να τη σώσουμε και να τη διορθώσουμε. Κάποιοι άλλοι, λιγότερο ή περισσότερο βολεμένοι του συστήματος, υποστηρίζουν και προπαγανδίζουν τα παραπάνω για να μην χάσουν τη βολή τους. Το θέμα όμως είναι, όπως αποδείχτηκε περίτρανα το τελευταίο δραματικό διάστημα, πως έχουμε μια δικομματική κοινοβουλευτική ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ, με μία τρίτη ακροδεξιά τσόντα, ΟΚ.

Για ποια δημοκρατία και καταστατικό της χάρτη – σύνταγμα μιλάτε όλοι εσείς λαμόγια του κερατά; Τι λέει αυτό το σύνταγμα, που με τόση θέρμη υπερασπίζεστε (ή μήπως αυτό σας υπερασπίζει); Έχει γνώση ο κόσμος πως αυτό που αποκαλείτε σύνταγμα είναι απλώς ένα κουρελόχαρτο; Ένα κείμενο αποτελούμενο από 119, όμορφα διατυπωμένα άρθρα που μιλάνε για δημοκρατία, μπλα μπλα μπλα ισότητα, μπλα μπλα μπλα δικαιοσύνη, μπλα μπλα μπλα ελευθερίες… Και ένα επιπλέον άρθρο, το 28, το οποίο καταργεί ουσιαστικά όλα τα υπόλοιπα, όπως έγινε ουσιαστικά προχθές;

Το παραθέτω αυτούσιο μαζί με την ερμηνευτική δήλωση, από το site της βουλής, για όποιον έχει στοιχειώδη λογική. Οι λοιποί συνεχίστε να κοιμάστε τον ύπνο του δικαίου.

Άρθρο 28 - (Κανόνες του διεθνούς δικαίου και διεθνείς οργανισμοί)

1. Οι γενικά παραδεγμένοι κανόνες του διεθνούς δικαίου, καθώς και οι διεθνείς συμβάσεις, από την επικύρωσή τους με νόμο και τη θέση τους σε ισχύ σύμφωνα με τους όρους καθεμιάς, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του εσωτερικού ελληνικού δικαίου και υπερισχύουν από κάθε άλλη αντίθετη διάταξη νόμου. H εφαρμογή των κανόνων του διεθνούς δικαίου και των διεθνών συμβάσεων στους αλλοδαπούς τελεί πάντοτε υπό τον όρο της αμοιβαιότητας.
2. Για να εξυπηρετηθεί σπουδαίο εθνικό συμφέρον και να προαχθεί η συνεργασία με άλλα κράτη, μπορεί να αναγνωρισθούν, με συνθήκη ή συμφωνία, σε όργανα διεθνών οργανισμών αρμοδιότητες που προβλέπονται από το Σύνταγμα. Για την ψήφιση νόμου που κυρώνει αυτή τη συνθήκη ή συμφωνία απαιτείται πλειοψηφία των τριών πέμπτων του όλου αριθμού των βουλευτών.
3. H Ελλάδα προβαίνει ελεύθερα, με νόμο που ψηφίζεται από την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, σε περιορισμούς ως προς την άσκηση της εθνικής κυριαρχίας της, εφόσον αυτό υπαγορεύεται από σπουδαίο εθνικό συμφέρον, δεν θίγει τα δικαιώματα του ανθρώπου και τις βάσεις του δημοκρατικού πολιτεύματος και γίνεται με βάση τις αρχές της ισότητας και με τον όρο της αμοιβαιότητας.

** Ερμηνευτική δήλωση: Το άρθρο 28 αποτελεί θεμέλιο για τη συμμετοχή της Χώρας στις διαδικασίες της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης.

Το σύνταγμα αυτό ψηφίστηκε το 2001 από τα 5/6 της τότε βουλής. Δε χρειάζεται να αναφέρω από ποιους και ποιοι είναι αυτοί που κρίνουν το εθνικό συμφέρον και εκχωρούν την εθνική κυριαρχία κατά το δοκούν.

Η τρισχαριτωμένη photo από το site του ελληνικού κοινοβουλίου.

Από το Μαντρί

Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Η ομιλία του συντοπίτη μας Ψαριανού στην Βουλή, πραγματικά πρέπει να την δείτε.

Πρόσκληση Δ.Σ. Δήμου Δελφών της Δευτέρας 10 Μαΐου 2010

ΔΗΜΟΣ ΔΕΛΦΩΝ
Δελφοί, 6 Μαΐου 2010
Αριθ.Πρωτ. 1487

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Παρακαλούμε όπως προσέλθετε στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου την 10 Μαΐου 2010, ημέρα Δευτέρα και ώρα 19:00 για συζήτηση και λήψη αποφάσεων σε συνέχεια της από 3-5-2010 διακοπείσας συνεδρίασης, στα κατωτέρω θέματα ... της ημερήσιας διάταξης:

1. Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ Δήμου μας και Ν.Α.Φωκίδας για την εκπόνηση

Μελέτης με θέμα «Πρόταση περιβαλλοντικής και αισθητικής αναβάθμισης του

χώρου των Δελφών με στόχο την βιώσιμη ανάπτυξη και αειφορία».

2. Λειτουργία του χώρου στάθμευσης δυτικά Δελφών παρά τη δημοτική Παιδική Χαρά

Δελφών.

3. Διάνοιξη κοινοτικής οδού για την εξυπηρέτηση ιδιοκτησιών Καρατζόγλη-

Ντανόπουλου-Γεροδήμου στο Δ.Δ.Χρισσού.

4. Ανακήρυξη του Δημάρχου Χιροσίμας της Ιαπωνίας Ταντατόσκι Ακίμπα ως Επιτίμου

Δημότη Δελφών.


ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ

-Κον Δήμαρχο Δελφών

Ενταύθα

-κ.Παναγιώτη Ρομβοτσάνο

Πρόεδρο Τοπικού Συμβουλίου

Χρισσό-33055


Η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου


ΧΡΥΣΑΦΩ ΣΕΓΚΟΥΝΗ

Τελευταίες εμφανίσεις της Μαριάνας Βούλγαρη στο GHOSTHOUSE LIVE



Κι όμως όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν...
Σάββατο 8 Μαίου και Σάββατο 15 Μαίου 2010
Τελευταίες εμφανίσεις της Μαριάνας Βούλγαρη στο STO GHOSTHOUSE LIVE
Μαζί με τον Θάνο Καλλίρη, Μιχάλη Ρακιτζή, Χρήστο Αγγελόπουλο, Στέφανο Μίο, Ελενα Στρατηγοπούλου, ΕLVIN και φυσικά Μαριάννα Βούλγαρη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GHOSTHOUSE LIVE
Λεπενιώτου 26 Ψυρρή 1ος όροφος
κρατήσεις: 210-3236431

Να μην λείψει κανείς

Ομιλία Φουσέκη στο συνέδριο της ΕΝΑΕ για τον Καλλικράτη

Κύριε Πρόεδρε, ήμουν από εκείνους που εξαρχής υποστήριζα
ότι η διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας δεν έπρεπε να εφαρμοστεί στην
τρέχουσα διοικητική περίοδο. Το υποστήριζα αυτό γιατί ήμουν σίγουρος -
όντας αυτοδιοικητικός για πολλά χρόνια- για τους παρακάτω δυο λόγους:
Πρώτον, ο χρόνος των έξι ουσιαστικών μηνών δεν είναι αρκετός
για την ωρίμανση και την εκπόνηση σωστού σχεδιασμού ενός τόσου μεγάλου
και δύσκολου εγχειρήματος. Και δεύτερον, ότι εν μέσω της πρωτοφανούς
κρίσεως την οποία διέρχεται η χώρα, το εγχείρημα δεν ήταν δυνατόν να
υποστηριχθεί επαρκώς οικονομικά, τόσο για την εφαρμογή όσο και για τη
λειτουργία του.
"Δεδομένου δε και του γεγονότος ότι όλες οι μεταρρυθμίσεις στην
Ελλάδα εμπεριέχουν εκ του σχεδιασμού και εν τη γενέσει τους το ... σύνθετο
φόβο της κεντρικής εξουσίας για την παραχώρηση αρμοδιοτήτων στον Α΄ και
ιδιαίτερα στον Β΄ βαθμό Αυτοδιοίκησης, αυτή η σιγουριά μου ήταν ακλόνητη.
Σήμερα αγαπητοί συνάδελφοι έχουμε μπροστά μας προς
διαβούλευση το τελικό προσχέδιο νόμου της επερχόμενης διοικητικής
μεταρρύθμισης της χώρας. Για κάποιον που είναι αμύητος στα χρονίζοντα


προβλήματα της ελληνικής διοίκησης και τις γενεσιουργές αιτίες των
στρεβλώσεων σε όλα τα επίπεδα που αυτά τα προβλήματα δημιουργούν, το
σχέδιο αυτό φαντάζει τουλάχιστον σαν μια καλή προσπάθεια. Αν σερβιριστεί
δε γαρνιρισμένο και με τη σαντιγί της εξοικονόμησης των 1,8 δις € ετησίως για
την εξοικονόμηση των πόρων, τότε μπορεί για τον αδαή που το ακούει από τις
τηλεοράσεις να γίνεται και ελκυστικό.
Αλήθεια, κοστολόγηση στα χοντρά του τι γλιτώνουμε από τον
«Καλλικράτη» έγινε. Κοστολόγηση του τι επιπλέον θα στοιχίσει η λειτουργία
του, με όλες τις δομές που είναι απαραίτητες για να λειτουργήσει το σύστημα
έγινε; Αυτό είναι και πολύ μεγάλο θέμα, δεν πρόκειται να σας απασχολήσω
στη συνέχεια. Για τους μυημένους όμως, το σχέδιο αυτό είναι καλό στα
φτιασίδια, αλλά πάσχει σημαντικά στην ουσία του.
Ας δούμε μερικά από τα βασικά, τα θεμελιώδη προβλήματα που
παρουσιάζει αυτό το προσχέδιο νόμου, θεσμικά, όροι και αρμοδιότητες, που
αυτά είναι και τα βασικά.
Αγαπητοί συνάδελφοι, θα ξεκινήσω από το μέγα θεσμικό θέμα
της αμέσου εκλογής των Αντιπεριφερειαρχών. Το θέμα αυτό είναι μέγιστο γιατί
είναι εξόχως πολιτικό. Είναι η καταγεγραμμένη πολιτική βούληση της
κεντρικής εξουσίας, που σήμερα εκφράζεται με την παρούσα κυβέρνηση, να
δημιουργήσει ένα θεσμό θνησιγενή εν τη γενέσει του.
Είναι η καταγραφή των φοβικών συνδρόμων της κεντρικής
εξουσίας σε σχέση με την πραγματική μεταρρύθμιση και τη δημιουργία
ισχυρών συνεκτικών και ομονοούντων αυτοδιοικητικών δομών στο Β΄ βαθμό.
Και ίσως –και μακάρι να διαψευστώ- είναι και το πρώτο βήμα της
αυτοκαταργήσεως στο μέλλον του θεσμού της "ευτεροβάθμιας
Αυτοδιοίκησης, μόλις δοθεί η ευκαιρία της αλλαγής του Συντάγματος.
Είναι κανένας μέσα σε αυτή την αίθουσα που πιστεύει ότι μπορεί
ο νεαρός θεσμός της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης να ενηλικιωθεί και αν
αποδώσει με φέουδα, καπετανάτα και δοβλέτια; Ποια περιφερειακή συνείδηση
μπορεί να σφυρηλατηθεί και τι ρόλο θα παίζει τελικά ο καθείς εκ των
εμπλεκομένων, όταν θα εκπροσωπεί με απευθείας εκλογή συγκεκριμένο
παλιό Νομό της Περιφέρειας; Ο Περιφερειάρχης σε αυτό το σύστημα τι ρόλο
θα παίζει;


Στο θέμα των πόρων. Άκουσα πριν με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον
την ομιλία του φίλου Νομάρχη του Πειραιά που δήλωσε καταρχήν
ικανοποιημένος με το 1 δις € που προβλέπεται ότι θα αποδοθεί στο Β΄ βαθμό
με το προσχέδιο του νόμου. Ποσό που προκύπτει αν κανείς μεταφράσει τα
ποσά που αναλογούν στο 4% του ΦΠΑ και στο 2,6% του φόρου εισοδήματος
των φυσικών και νομικών προσώπων. Όλα αυτά βέβαια υπό την προϋπόθεση
ότι θα εφαρμοστεί ο προϋπολογισμός.
Την ικανοποίησή του αυτή ο φίλος ο Γιάννης Μίχας τη στήριξε
στη σύγκριση που έκανε με το τι παίρνουν οι Νομαρχίες σήμερα. Προφανώς
σύγκριση ατυχή. Γιατί μία είναι η μοναδική σύγκριση που ενδιαφέρει εμάς και
τους πολίτες:
Η σύγκριση που χρησιμοποίησε ενδιαφέρει και εξυπηρετεί την
κυβέρνηση. Η σύγκριση που ενδιαφέρει εμάς και τους πολίτες είναι η
σύγκριση του 1 δις € που προβλέπεται να αποδοθεί στις Περιφέρειες με το
πραγματικό ποσό που απαιτείται για να ασκηθούν οι αρμοδιότητες που
αναλαμβάνουν οι Περιφέρειες, αν αυτές είχαν κοστολογηθεί. Γιατί τότε θα
βλέπαμε τι χρειαζόμαστε, τι παίρνουμε, τι θα μας λείψει, αν θα
εξακολουθήσουμε εμείς να παίζουμε το ρόλο του παρία και του ζητιάνου και
εάν οι πολίτες θα εξυπηρετούνται όπως πρέπει.
Αυτή είναι η σύγκριση, αγαπητέ συνάδελφε, που περιμένουμε ν
ακούσουμε από εσένα. Γιατί αυτά που είπες τα είπε και ο Υπουργός στην
τηλεόραση, γιατί έπρεπε να υποστηρίξει αυτό που παρουσίασε. Αυτό είναι
που μας ενδιαφέρει όμως;
Η απάντηση είναι ότι θα δοθούν μέχρι το 2014 που προβλέπεται
να ολοκληρωθεί ο επιχειρησιακός σχεδιασμός εφαρμογής της μεταρρύθμισης.
«Ζήσε Μάη να φας τριφύλλι δηλαδή», όπως όλοι γνωρίζουμε.
Και έρχομαι στο τελευταίο θέμα, αγαπητοί συνάδελφοι, στη
μεταβίβαση των αρμοδιοτήτων. Ξέρετε, όλα αυτά τα χρόνια στην
Αυτοδιοίκηση, στην οποιαδήποτε νέα θεσμοθέτηση για οποιοδήποτε θέμα,
όταν ανεγίγνωσκα κάποιο καινούριο νομοθέτημα ή σχέδιο νόμου έτρεμα
μήπως στην τελευταία παράγραφο διαβάσω την πάγια έκφραση του
ανερμάτιστου, δυσκίνητου και αναποτελεσματικού κράτους μας, ότι «οι


λεπτομέρειές του θα ρυθμιστούν με Προεδρικά "ιατάγματα και Υπουργικές
Αποφάσεις».
"εν ξέρουμε όλοι τι σημαίνει αυτό; Κατά το δοκούν παραπομπή
στις καλένδες ή απίστευτη κοπτοραπτική, αναλόγως των συγκυριών και των
περιστάσεων. "εν σας τρομάζει αυτό; Είμαι σίγουρος ότι ό,τι και αν
ψηφίσουμε όλοι μας εδώ στο τέλος αυτής της ημέρας, ότι αυτό σας τρομάζει
όσο τρομάζει κι εμένα.
Για όλα τα προηγούμενα κυρίαρχα αλλά και για πολλά άλλα,
πιστεύω συνάδελφοι ότι έχουμε μπροστά μας ένα πολυφτιασιδωμένο σχέδιο
που πάσχει καθοριστικά στα σημεία που μας ενδιαφέρουν. "εν θέλω με αυτό
να υποβαθμίσω τη μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλε ο Υπουργός των
Εσωτερικών για να το φτιάξει. Πιστεύω όμως ότι η υπάρχουσα συγκυρία και οι
χρόνοι που είχε στη διάθεσή του δημιούργησαν δυσκολίες ανυπέρβλητες και
εμπόδια αξεπέραστα.
Τέλος, αγαπητοί συνάδελφοι, θέλω να επιμείνω και εγώ στην
πρόταση του Νομάρχη Αθηνών για κλείσιμο των οικονομικών των
Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων -σε όσες ασφαλώς δεν υπάρχει πρόβλημα,
έτσι;- μέσα στο 2010. Γιατί όσοι έχουμε περάσει από τους "ήμους,
γνωρίζουμε καλά τον εφιάλτη των αυτοδιοικητικών και των αιρετών, τους
ετεροχρονισμένους καταλογισμούς δηλαδή. Παρακαλώ αυτό να αποτελέσει
κυρίαρχο θέμα με το οποίο θα ασχοληθεί η ΕΝΑΕ το προσεχές χρονικό
διάστημα.
Σας ευχαριστώ πολύ.

Συλλάβετε Τον Σκύλο...Είναι ο εγκέφαλος.

Ένας φίλος της σελίδας μας έστειλε φωτογραφικό υλικό από τον σκύλο που συμμετέχει σε όλες τις πορείες και τα επεισόδια που συμβαίνουν στην Αθήνα.
Με την ευκαιρία ας δούμε τις παρακάτω φωτογραφίες μέσα από το βλέμμα του σκύλου, που βλέπει όσα συμβαίνουν γύρω του, πολλά δεν τα καταλαβαίνει όπως και εμείς άλλωστε και σε άλλα συμμετέχει.
Το κείμενο που λάβαμε ...

Ο Σκύλος
που δεν έχει χάσει κανένα Επεισόδιο από τις διαδηλώσεις για χρόνια


Υπήρξαν πολλές εξεγέρσεις και διαμαρτυρίες των εργαζομένων στην Αθήνα, Ελλάδα, ειδικά τα τελευταία χρόνια.
Ένα ενδιαφέρον πράγμα είναι ότι υπάρχει Ο Σκύλος που εντοπίζεται σε αυτές τις Διαδηλώσεις από το 2008 έως σήμερα
image001.jpg
12 Δεκεμβρίου. 2008

image002.jpg
17 Δεκεμβρίου. 2008


18 του Δεκέμβρη. 2008

image004.jpg22η Δεκεμβρίου. 2008

Είναι το ίδιο σκυλί σε κάθε εικόνα και είναι αστείο πώς λαμβάνει μέρος σε διαδηλώσεις και πάντα
με την πλευρά των Διαδηλωτών κατά τη διάρκεια αρκετών ετών.
image005.jpg
9 Ιαν.. 2009

image006.jpg
4 Μάρτη. 2009

image007.jpg
9 Μαΐου. 2009

image008.jpg6 Δεκ. 2009

image009.jpg
24 Φλεβάρη. 2010

image010.jpg
5 Μαρ.. 2010

UPDATE, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
image011.jpg
image012.jpg
11 Μάρ. 2010

image013.jpg

Δωρικός και επίσημα στην Δ Εθνική

Κλείσιμο δρόμων Δήμου Ιτέας



Από τις 6:00 το πρωί η Επιτροπή Αγώνα του Δήμου Ιτέας προχώρησε στο κλείσιμο των κεντρικών εισόδων/εξόδων της πόλης απαιτώντας την ανατροπή της πρότασης που καταργεί τον Δήμο Ιτέας.
Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να αγνοεί την βούληση των τοπικών κοινωνιών και να τις απογοητεύει.
Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να ισοπεδώνει την ανάπτυξη μιας πόλης
OXI σ΄ αυτούς που αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες...

ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΥ

Την προστασία του Κορινθιακού Κόλπου από κάθε είδους παράνομη δραστηριότητα και ρύπανση, σύμφωνα και με τον Κανονισμό 1967/2006 της Ε.Ε., ζητούν τα τελευταία χρόνια 35 δήμοι, 6 νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις, όλα τα κόμματα, αλλά και πανεπιστήμια (Αριστοτέλειο και Πατρών) και όλες ανεξαιρέτως οι οικολογικές οργανώσεις και κινήσεις της περιοχής.
Το αίτημα που είχε τεθεί επανειλημμένα στους υπουργούς των προηγούμενων κυβερνήσεων επανήλθε πρόσφατα και στην νυν κυβέρνηση από τον Σύνδεσμο Προστασίας ...και Ορθολογικής Ανάπτυξης του Κορινθιακού Κόλπου (ΣΠΟΑΚ).
Χθες η υπόθεση της προστασίας του Κορινθιακού Κόλπου έφτασε και στη Βουλή μετά από επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Τσούκαλης, η οποία θα συζητηθεί στην ολομέλεια της Βουλής την Πέμπτη 6 Μαΐου.
Οπως αναφέρει ο βουλευτής, σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατων ερευνών και μετρήσεων, η κατάσταση του κόλπου είναι τόσο υποβαθμισμένη ώστε κατατάσσεται στην πρώτη τριάδα των πιο μολυσμένων κόλπων της Ελλάδας και στους πιο μολυσμένους της Μεσογείου.
«Για την αντιστροφή της κατάστασης αυτής, απαιτείται η εκπόνηση σχεδίου για την ανάπτυξη ολοκληρωμένης πολιτικής για την αειφόρο διαχείριση του υδατικού συστήματος και την υλοποίηση έργων και δράσεων με σκοπό τη βελτίωση της κατάστασης των κόλπων, το οποίο πρέπει να χρηματοδοτηθεί από τα τομεακά προγράμματα του ΕΣΠΑ» αναφέρει ο κ. Τσούκαλης και ερωτά τους αρμόδιους υπουργούς αν προτίθενται να χαρακτηρίσουν τον Κορινθιακό Κόλπο ως Προστατευόμενη Περιοχή σύμφωνα με τον Κανονισμό 1967/2006 της Ε.Ε.
enet.gr