172Το Λιδωρίκι, ένα από τα πιο ξακουστά χωριά του νομού Φωκίδας διανύει μια από τις μεγαλύτερες αναταραχές της ιστορίας του, καθώς σάλος έχει ξεσπάσει στους γραφικούς του δρόμους.
Οι κάτοικοι είναι φανερά αναστατωμένοι και έχουν βγει στους δρόμους καίγοντας κάδους απορριμμάτων, σπάζοντας τζαμαρίες, ξεριζώνοντας λουλούδια από ζαρντινιέρες. Οι πιο ήρεμοι και ψύχραιμοι κάτοικοι κάθονται σε παγκάκια και νευρικά κοιτούν γύρω τους, τρίβοντας αμήχανα τα χέρια τους και αναπροσαρμόζοντας αγχωδώς τις τραγιάσκες τους...

Το πρόβλημα όμως είναι πολύ σοβαρότερο από τις συνηθισμένες αθηναϊκές ταραχές, καθώς αναστατωμένοι όπως δηλώνουν οι ίδιοι, οι κάτοικοι του Λιδωρικίου δεν ξέρουν ακριβώς γιατί νιώθουν αναστάτωση.
Ο δαιμόνιος ρεπόρτερ του «Κουλουριού» βρέθηκε το Σάββατο το βράδυ στο Λιδωρίκι και συνάντησε ένα χωριό έτοιμο να εκραγεί, όπου μόνο γάτες κυκλοφορούν ανενόχλητες κατά τη διάρκεια της νύχτας ενώ οι γηραιότεροι μαζεύονται στο καφενείο, φανερά αναστατωμένοι.
Ο συμπαθής κύριος Πέτρος, μόνιμος θαμώνας του καφενείου τα τελευταία 30 χρόνια, δηλώνει: «Τι να σου πω αγόρι μου, τέτοιο πράγμα εγώ ποτέ δεν έχω ξαναματαδεί. Ούτε έχω νιώσει ποτέ τόση αναστάτωση. Η κατάσταση μου θυμίζει το Λάμπρο, τον γάιδαρο μου πριν το σεισμό του 1963. Ήταν και αυτός πολύ αναστατωμένος, γκάριζε συνεχώς και ούτε εγώ ούτες η γυναίκα μου ξέραμε γιατί. Μετά έγινε ο σεισμός και καταλάβαμε. Έχω μια διαίσθηση ότι και εμάς η διαίσθησή μας μας προετοιμάζει για κάτι πολύ κακό παλικάρι μου!»
Ειδικοί του πανεπιστημίου Θεσσαλίας που έχουν ταξιδέψει μέχρι το Λιδωρίκι για να μελετήσουν την κατάσταση, επιβεβαιώνουν πως δεν είναι ακόμη γνωστός ο λόγος της αναταραχής, όμως αναφέρουν πως οι έρευνες βρίσκονται σε καλό δρόμο. «Είμαστε αισιόδοξοι πως είμαστε κοντά στη λύση του αινίγματος. Ελπίζω μόνο τα πράγματα να μην έχουν εκτροχιαστεί μέχρι τότε, πρέπει να κρατηθεί ο έλεγχος τουλάχιστον μέχρι την επίσκεψη του δημάρχου στο καφενείο την Τετάρτη» δηλώνει φανερά προβληματισμένος ο επικεφαλής της αποστολής, δημιουργώντας μεγάλα ερωτηματικά για το μέλλον.
Το «Κουλούρι» βρίσκεται στο σημείο και θα σας κρατά ενήμερους καθόλη την διάρκεια των εξελίξεων.
Λες και γράφτηκε σήμερα.
 11 Μαρτιου 2013