Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012

Αγωνία για τους εργαζόμενους στα ΚΤΕΟ

Τσεκούρι στα δημόσιο ΚΤΕΟ αποφάσισε   .... Ο Βορίδης

Καταργεί και το 10% υπέρ του Κράτους που έτσι και αλλιώς τα ΙΚΤΕΟ δεν τα απέδιδαν ...αν και ήταν στην σύμβαση
Οι Περιφέρειες θα αποφασίσουν για την τύχη των εργαζομένων(Κόψτε το λαιμό σας εννοεί )
Βέβαια δεν μας απάντησε γιατί αποφασίζει αυτός για τα δημόσια ΚΤΕΟ αφού ανήκουν στις περιφέρειες ...ούτε γιατί δεν αποδίδουν το 10% οι επιχειρηματίες ;Ενώ το εισπράτουν απο τους πολίτες !
Αλήθεια κύριε Υπουργέ μήπως λέμε μήπως κάποιος να σας θυμίσει οτι εκπροσωπείτε τους Πολίτες και όχι τους επιχειρηματίες ;
Το κλείσιμο των κρατικών ΚΤΕΟ μελετά πλέον ο υπουργός Υποδομών .Μ. ...Βορίδης, καθώς θεωρεί ότι το δημόσιο δεν έχει κανέναν λόγο να παρέχει υπηρεσίες τεχνικού ελέγχου και να απασχολεί συνεργεία.
Οπως δήλωσε, απαντώντας σε ερώτηση της βουλευτού Εβρου του ΠαΣοΚ κυρίας Ολγας Ρενταρή - Τέντε, «δεν υπάρχει κανείς λόγος το κράτος να παρέχει υπηρεσίες τεχνικού ελέγχου διατηρώντας συνεργεία».
Ούτε εμείς καταλαβαίνουμε κύριε Υπουργέ γιατί να ελέγχονται τα αυτοκίνητα και να μην τα αφήνουμε να ξεκληρίζουν τους Πολίτες
«Δεν ξέρω γιατί το κράτος πρέπει να διατηρεί συνεργεία. Δεν ξέρω για ποιο λόγο πρέπει να κάνει αυτήν τη δουλειά» σημείωσε ο υπουργός Υποδομών.
«Η θέση μου είναι ότι αυτή η παροχή υπηρεσίας πρέπει να σταματήσει, ειδικώς όταν η υπηρεσία αυτή παρέχεται ήδη από τον ιδιωτικό τομέα»σημείωσε και συμπλήρωσε ότι η πρόθεσή του είναι «να σταματήσει να παρέχεται αυτή η υπηρεσία από το δημόσιο».
Ο Βορίδης υπογράμμισε ότι «κανένα δημόσιο ΚΤΕΟ δεν είναι πιστοποιημένο» και επισήμανε ότι «είναι ένα ζήτημα να αποφασίσουν οι περιφέρειες τι θέλουν να κάνουν τους συγκεκριμένους εργαζομένους»
«Ακόμα και καλά να λειτουργούν, ακόμα και υποδειγματικά να λειτουργούν, είναι μία δραστηριότητα που δεν υπάρχει λόγος να την κάνει το ελληνικό Δημόσιο. Και αυτό είναι που λέω ότι πρέπει να σκεφτούμε ξανά. Πρέπει να σκεφτούμε ξανά τι ακριβώς θέλουμε να κάνει το κράτος» σημείωσε ο υπουργός.
Μάλιστα, πρότεινε να καταργηθεί το τέλος του 10% που καταβάλλεται για τον τεχνικό έλεγχο των οχημάτων, καθώς, όπως είπε, «είναι ένα απομεινάρι που ουσιαστικά επιβαρύνει επιχειρήσεις και τις μεταχειρίζεται τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις με τρόπο διαφορετικό απ' αυτόν που μεταχειριζόμαστε όλες τις άλλες επιχειρήσεις».
«Πρέπει να μειώσουμε τη λειτουργία του Δημοσίου, πρέπει να εξορθολογήσουμε τη λειτουργία του, πρέπει να αποδεχθούμε ότι το ελληνικό Δημόσιο θα κάνει λιγότερα πράγματα και πιο αποτελεσματικά απ' ό,τι έκανε μέχρι χθες και, επομένως, πρέπει όλοι να μπούμε σε μία τέτοια λογική και φιλοσοφία» κατέληξε ο υπουργός. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου