Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Καταζητούνται και στην Φωκίδα

 Ρεπορτάζ που λάβαμε από συμπολίτη μας.

 Αποστολή ΦΩΤΟ.. μορφης ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ από πολίτες

καλημέρα σας !! είμαι ένας εκ των αναγνωστών των σελίδων σας !
σας κοινοποιώ τις εν λόγω Φώτο όχι γιατί στις ημέρες μας τέτοιου είδους "αντιδράσεις" σπανίζουν ...μια και ο λαός μας έχει απομυθοποιήσει στην συνείδηση του την πολιτική και τους πολιτικούς του σήμερα και οι μορφές αντίδρασης είναι ποικίλες και δυναμικές ..... αλλά επειδή η εν λόγω ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ αποτελεί πραγματικά ΣΠΑΝΙΟΤΗΤΑ για τον νομό ΦΩΚΙΔΑΣ!!
Εξηγούμε !! Η καταγωγή μου είναι από τον Νομό Φωκίδας του οποίου βουλευτής (μονοεδρική) και μάλιστα του κυβερνώντος κόμματος είναι η κυρία ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗ !!
Είχα την εντύπωση μέχρι που είδα τις εν λόγω φώτο με το καταπληκτικό αυτό κείμενο (ιδία άποψη επ αυτού) ότι οι συμπατριώτες μου έχουν την εν γένει ψυχολογία “αμνών επί σφαγή” και μάλιστα χαρωπά αφού εδώ και δύο χρόνια δεν έχουν επιδείξει ουδεμία εκδήλωση αντίδρασης στην Βουλευτή την οποία όπως διαπίστωσα ο ίδιος κατά την θερινή περίοδο ναι μεν την 'αγνοούν" κατά τις επισκέψεις της στην παραλία της Ιτέας αλλά είμαι σίγουρος ότι η κυρία Βουλευτής Παπαθανάση ...
είναι η μία και μοναδική Βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος που πρέπει να κυκλοφορά ανάμεσα στους συμπολίτες της τόσο ανέμελα σε σχέση με τους υπόλοιπους που είτε είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους είτε μεταμφιέζονται για να βγουν έξω από αυτά λόγω της εκπεμπόμενης απέχθειας των !! Σημειώνω εδώ ότι αυτή η ΚΥΡΙΑ ΕΧΕΙ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ …

ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ!! πως... τελικά εάν γίνονται τώρα ..επιτέλους κατ εμέ τέτοιες ενέργειες και στην ΦΩΚΙΔΑ!!! ΤΟΤΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΑΠ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ!!!

 προς τοπικές σελίδες της Φωκίδας που κοινοποιούνται οι Φώτο ....: ΝΟΜΙΖΩ θα συμφωνείτε απόλυτα μαζί μου ...καθόσον οι ΙΤΕΩΤΕΣ δεν έχουν και δεν είχαν ποτέ επιδείξει τέτοιες (αιρετικές για τους λίγους πλέον ) μορφές αντίδρασης!!

 Την καλημέρα μου και εύχομαι καλή  δύναμη να έχετε να αφυπνίζετε τον λαό που σας έχει τόσο ανάγκη!!

ΕΑΝ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΦΩΤΟ ΣΑΣ ΤΟ ΔΙΝΩ ΓΡΑΠΤΑ

ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ
ΟΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΟΥΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ
Η ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΦΩΚΙΔΑ
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου