Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ-ΕΥΧΕΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ TOY ΙΩΑΝΝΗ ΡΑΜΜΟΥ

Φίλες και φίλοι,

Μετά τις πρόσφατες εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και σε ότι αφορά την υποψηφιότητά μου ως Περιφερειακός Σύμβουλος Νομού Φωκίδας, νιώθω την ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σας και να σας εκφράσω τις ειλικρινείς εγκάρδιες ευχαριστίες μου για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε.

Ευχαριστώ και τιμώ όλες και όλους εσάς που από όλους τους πολιτικούς χώρους και χωρίς πολιτικές παρωπίδες, με τιμήσατε με την ψήφο σας και με ένα ασυνήθιστο υψηλό αριθμό σταυρών με αναδείξατε πρώτο Περιφερειακό Σύμβουλο όχι μόνο στον συνδυασμό που συμμετείχα, αλλά και μεταξύ όλων των υποψηφίων, όλων των άλλων συνδυασμών με πολύ μεγάλες διαφορές.

Ευχαριστώ όλες και όλους τους συμπολίτες οι οποίοι ...
ανεξαρτήτως πολιτικών επιλογών και πολιτικών τοποθετήσεων προσήλθαν στις κάλπες να ασκήσουν το θεμελιώδες δημοκρατικό τους δικαίωμα.

Ευχαριστώ τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη και τους συνυποψηφίους μου στον δικό μας συνδυασμό για το πνεύμα συνεργασίας και πολιτισμού που επικράτησε κατά τη διάρκεια του προεκλογικού αγώνα, καθώς και τους συνυποψήφιους της περιφέρειας των άλλων συνδυασμών για το ήπιο κλίμα διεξαγωγής του προεκλογικού αγώνα.

Τέλος ευχαριστώ την οικογένειά μου για τη συνεχή και αγόγγυστη στήριξή μου.

Ολόκληρη η Φωκίδα με ετίμησε. Το γεγονός αυτό το εκτιμώ ιδιαίτερα. Παρά όμως τη δική σας πλειοψηφική προτίμηση προς το πρόσωπό μου, παρά την πλειοψηφία που έλαβε ο συνδυασμός μας την πρώτη Κυριακή στο Νομό Φωκίδας, παρά την πλειοψηφία που έλαβε και τη δεύτερη Κυριακή επίσης στο Νομό Φωκίδας, ο ισχύων Καλλικρατικός εκλογικός νόμος δεν μου επιτρέπει να συμμετέχω στο συμβούλιο της Περιφέρειας (Απόφαση του Πρωτοδικείου Λαμίας στις 30 Νοεμβρίου 2010).

Η πολιτεία μου αφαίρεσε τη δύναμη που εσείς μου δώσατε με την ψήφο σας, αυτό όμως που δεν μπορεί να μου αφαιρέσει είναι η εκτίμηση μου και η αγάπη μου προς εσάς, αλλά και η θέληση και το ενδιαφέρον μου να συμβάλω στα κοινά του τόπου που γεννήθηκα και διαμένω, τη Φωκίδα. Η εμπιστοσύνη που μου δείξατε με καθιστά περισσότερο υπεύθυνο και δεν μου επιτρέπει να εφησυχάσω. Αντίθετα με προτρέπει να παρακολουθώ τις εξελίξεις, να είμαι σε εγρήγορση και να μην εγκαταλείψω τον αγώνα που αρχίσαμε μαζί.

Είμαι κοντά σας και μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στη διεύθυνση, τηλέφωνα και e-mail που αναγράφονται.

Με την ευκαιρία της παρούσας μου επιστολής επιθυμώ να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια προς την Αντιπεριφερειάρχη Φωκίδας και τους τέσσερις Περιφερειακούς Συμβούλους, τους δύο νέους Δημάρχους και τα Δημοτικά Συμβούλια του Νομού Φωκίδας και να τους ευχηθώ καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο τους. Ενόψει δε των επερχόμενων εορτών επιτρέψτε μου να ευχηθώ σε όλες και όλους σας Χρόνια Πολλά και το 2011 να μας χαρίσει κυρίως Υγεία και Δύναμη, στις δε Πολιτικές μας ηγεσίες να χαρίσει Φώτιση και Αποτελεσματικότητα, ώστε να μας εξασφαλίσουν μια αξιοπρεπή διαβίωση.

Με τιμή
Ιώαννης Γ. Ράμμος Αγιος Γεώργιος Άμφισσας/ ΤΚ 33100
Αντιπτέραρχος Ιπτάμενος ε.α. Κιν. 6945 156673 / 6983 523614
Επίτιμος Υπαρχηγός Τακτικής Αεροπορίας Τηλ. 22650 72443
Τέως Υποψήφιος Περιφ. Σύμβουλος Νομού Φωκίδας e-mail: jgrammos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου