Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Υποψηφιότητα της Ευθυμίας (Έφης) Χλεμπογιάννη-Ρέτσα με τον Απόστολο Καραχάλιο

Θέλω να σας ενημερώσω ότι κατεβαίνω στις τρέχουσες Αυτοδιοικητικές Εκλογές ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τον συνδυασμό "Προοπτική" του κ. Απόστολου Καραχάλιου, στην Εκλογική Περιφέρεια Ιτέας. Κίνητρο για την κίνησή μου αυτή είναι η επιθυμία μου για προσφορά στον τόπο-Νομό που γεννήθηκα, μεγάλωσα, ζω με την οικογένειά μου και πρόσφερα με την επαγγελματική μου ιδιότητα για 32 χρόνια στους ευαίσθητους τομείς της Κοινωνικής Πρόνοιας και Δημόσιας Υγείας.
            Είμαι πτυχιούχος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το έτος 1977 έως το 1992 εργάστηκα ως προϊσταμένη στο Τμήμα Κοινωνικής Πρόνοιας Ν. Φωκίδας. Στην συνέχεια, από το 1992 μέχρι τη συνταξιοδότησή μου το έτος 2009 υπηρέτησα ως διευθύντρια της Διεύθυνσης Υγείας και Πρόνοιας Ν. Φωκίδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου