βροχή που απειλούσε με την εμφάνιση της από το πρωί, εμφανίστηκε αργά το μεσημέρι, επηρεάζοντας τα κορυφαία πληρώματα μόνο στην τελευταία ειδική του σκέλους, τις Καρούτες.
Στην 5η θέση της γενικής, και ουσιαστικά συμπληρώνοντας την πρώτη ελληνική τριάδα, τερμάτισαν οι Χατζητσοπάνης-Πετρόπουλος με το Subaru Impreza N12. Οι πρώην Πρωταθλητές Ελλάδος, επέστρεψαν για προσωπική τους ευχαρίστηση στης ειδικές διαδρομές της ιδιαίτερης πατρίδας τους, αλλά ένα πρόβλημα με το σύστημα μετάδοσης δεν τους επέτρεψε να κινηθούν με την ταχύτητα που μπορούν και θέλουν. Παρόλα αυτά, κατάφεραν να κλέψουν τις εντυπώσεις με τα περάσματα τους, ξεσηκώνοντας τους πολλούς θεατές που βρέθηκαν σε αρκετά σημεία του αγώνα. Ακόμα ένα πλήρωμα από την Πολωνία, οι Oleksowicz-Obrebowski, επίσης με Ford Fiesta S2000, συμπληρώνει την πρώτη εξάδα, όντας και εννέα δευτερόλεπτα πίσω από τον Πάνο Χατζητσοπάνη. Πιο πίσω, ακολουθούν οι Tlustak-Skaloud με Skoda Fabia S2000, στην πρώτη τους εμφάνιση με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στο χώμα, οι Σπανός-Γκοτοβός με το Subaru Impreza N12, oι Cerny-Kohout με το Citroen C2 R2 και οι Χαλιβελάκης-Μαλακτάρη, που συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.
Οι Cerny-Kohout είναι και επικεφαλής στην κατηγορία F2, ή καλύτερα στην κατηγορία 2WD όπως ονομάζεται σε επίπεδο Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Το πλήρωμα από την Τσεχία, αποδεικνύεται ταχύτατο, ενώ όπως όλα δείχνουν στον δικό μας αγώνα θα κατακτήσουν και μαθηματικά τον τίτλο στο 2WD Cup. Από ελληνικής πλευράς, οι Γαζετάς-Φασκιώτης με το εντυπωσιακό Opel Corsa S1600 έχουν καταφέρει να δείξουν το δρόμο στους υπόλοιπους, ενώ το έργο τους ήταν αρκετά πιο εύκολο από τη στιγμή που οι Πάζης-Καράσο με το Toyota Yaris εγκατέλειψαν μετά από έξοδο. Στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, περιλαμβάνεται και αυτή των Μαχαίρα-Μουζάκη με το Subaru Impreza N14 από πρόβλημα στα ηλεκτρικά.
Το 34ο Ράλλυ ΕΛΠΑ, όμως, προσμετρά και στο Πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων, με κάθε ημέρα του αγώνα, και συγκεκριμένα τις τρεις πρώτες ειδικές του κάθε σκέλους, να προσμετρούν ξεχωριστά στο θεσμό. Έτσι, τους βαθμούς της νίκης την πρώτη ημέρα, κέρδισαν οι Λυκάκης-Χατζηθεωδορίδης με το Ford Escort RS 2000, οι οποίοι είχαν πολύ δύσκολο έργο απέναντι στους Καροτσιέρη-Κατάρα με ίδιο αυτοκίνητο. Οι τελευταίοι, ήταν αυτοί που κατάφεραν να κερδίσουν τις δύο από τις τρεις ειδικές διαδρομές του «ιστορικού» αγώνα, αλλά στην τελευταία είχαν μία έξοδο και ενώ ήταν 6 δευτερόλεπτα μπροστά από το Μιχάλη Λυκάκη, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν. Αρκετά πιο πίσω, οι Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας με το εντυπωσιακό Ford Escort RS 1600 είχαν τη δική τους μάχη με τους Βαζάκα-Λύτρα με το Toyota Starlet, με τους πρώτους να είναι αυτοί που ανέβηκαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.
Η αυριανή ημέρα του αγώνα, αποτελεί έναν νέο αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, την ώρα που η αγωνία για τη συνέχεια του 34ου Ράλλυ ΕΛΠΑ παραμένει μεγάλη! Οι έξι αυριανές ειδικές διαδρομές και τα περίπου 133 αγωνιστικά χιλιόμετρα, θα είναι αυτά που θα κρίνουν το μεγάλο νικητή του αγώνα._Π.Τ.panost@4troxoi.gr
Αποτελέσματα, πληροφορίες, νέα, φωτογραφίες και ηχογραφημένες συνεντεύξεις μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα.
Δείτε πως διαμορφώνεται η βαθμολογία
Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:
Michal Solowow:
Ήταν μια δύσκολη ημέρα, ενώ η βροχή δυσκόλεψε τις προσπάθειές μας. Όμως ίσχυε για όλους. Αύριο θα συνεχίσουμε με ίδια τακτική.
Άρης Βωβός:
Ο αγώνας ήταν καλός. Νομίζω πως οδηγήσαμε καλά, ενώ η τύχη μας ευνόησε. Έχουμε δημιουργήσει μια διαφορά μας επιτρέπει να κινηθούμε αύριο σε πολύ πιο ελεγχόμενο ρυθμό.
Πάνος Χατζητσοπάνης:
Πολύ ωραίος αγώνας, εμείς πηγαίναμε συνέχεια με το πλάι. Δεν κάναμε χρόνους, όμως περάσαμε όμορφα. Είναι δύσκολο να κάνεις χρόνους με ένα αυτοκίνητο που είναι παλαιότερο και χωρίς την εξέλιξη που πρέπει. Εγώ δε βολεύτηκα μέσα στο κάθισμα σε καμία περίπτωση.
Maciej Oleksowicz:
Φτάσαμε εδώ και είναι ωραίο. Στο τέλος η βροχή ήταν πολλή, όμως δε γλιστρούσε ιδιαίτερα, αλλά χάσαμε πολύ χρόνο. Η καλύτερη ε.δ. ήταν για εμάς η δεύτερη του σκέλους. Αύριο ο αγώνας θα είναι πιο μαλακός και πρέπει να αλλάξουμε το setup.
Δημήτρης Μίχος:
Ίσως δεν ήταν σωστό που κόψαμε τόσο ρυθμό το πρωί, όμως φοβόμασταν για το αυτοκίνητο. Δεν ξέραμε τι να περιμένουμε, αλλά αυτό οφείλεται στην έλλειψη εμπειρίας. Θεωρώ πως δε μπορούμε να κερδίσουμε στα ίσα τον Άρη στον χώμα.
Antonin Tlustak:
Η τελευταία ε.δ. ήταν δύσκολη λόγω της βροχής, όμως αυτό ήταν ίδιο για όλους. Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Στόχος μας είναι ο τερματισμός, η αποκόμιση εμπειριών στο χώμα με το αυτοκίνητο και οι βαθμοί.
Szymon Ruta:
Μετά την Ε.Δ.4 αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τον κινητήρα του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να χάσουμε χρόνο στη συνέχεια. Έτσι είναι οι αγώνες. Πάντως το ράλλυ μου αρέσει και χαίρομαι που βρίσκομαι εδώ.
Yurii Protasov:
Στο τέλος της ημέρας είχαμε πρόβλημα με τη μετάδοση που μας κόστισε χρόνο. Όμως είμαστε ευχαριστημένοι από την απόδοση και τη θέση μας.
Jan Cerny:
Ο αγώνας είναι ωραίος. Θέλουμε να τερματίσουμε, όμως παράλληλα και να αγωνιστούμε. Κινηθήκαμε γρήγορα όμως ο τρελός καιρός στην τελευταία ε.δ. μας δυσκόλεψε. Θα κοιτάξουμε στο σέρβις τι αλλαγές χρειάζονται.
Μπάμπης Γαζετάς:
Αρχικά βρισκόμασταν μπροστά από τον Cerny, όμως με έχει πιάσει μια φοβία, επειδή εγκαταλείψαμε 3 φορές από την ίδια βλάβη και θέλω να τερματίσουμε. Οπότε κόψαμε λίγο ρυθμό γιατί θέλουμε να φτάσουμε στον τερματισμό.
| ||||||
| ||||||
| ||||||
| ||||||
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου