Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

Πεζοδρομήσεις και αλλαγές στις μονοδρομήσεις στην Άμφισσα

Η Άμφισσα αλλάζει.
Όσοι κατευθυνθείτε προς το κέντρο της πόλης, θα διαπιστώσετε οτι τα δρομολόγια που κάνατε χρησιμοποιώντας το αυτοκίνητό σας δεν θα μπορείτε να τα κάνετε με τον ίδιο τρόπο πλέον .
Ήδη κατά την διάρκεια της χθεσινής απεργίας τοποθετήθηκαν σιδερένιοι πάσσαλοι που μετέτρεψαν το τμήμα του δρόμου από το κατάστημα (ΓΕΡΜΑΝΟΣ) μέχρι την επάνω πλατεία σε πεζόδρομο. Η κάθετη κίνηση στον δρόμο αυτό επιτρέπεται.
Ταυτόχρονα η αλλαγή αυτή έφερε αλλαγή και στις μονοδρομήσεις , έτσι νέες πινακίδες έχουν τοποθετηθεί στους δρόμους . Αυτό το γεγονός θα πρέπει να κάνει τους κάτοικους και τους ταξιδιώτες πιο προσεκτικούς γιατί δεν έχουν εξοικειωθεί οι οδηγοί με τα σήματα και πιθανόν να δημιουργηθούν κάποια προβλήματα.

6 σχόλια:

  1. Καλο αυτο,σιγα-σιγα οι πολεις αρχιζουν να γινονται πιο ανθρωπινες,συντομα να δουμε και στην
    Ιτεα κατι τετοιο,ας πουμε Μεταμορφωσεως(η γνωμη μου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το παράλογο δεν είναι δικό σου "totos" αλλά σε αυτούς που θέλησαν να κάνουν δρόμο ήπιας κυκλοφορίας τον Κεντρικότερο δρόμο εξόδου από την Ιτέα και να ανεβάσουν τα αμάξια στην μοναδική πλατεία μας.
    Και επειδή το βλέπεις το παράλογο οτι αυτός ο δρόμος δεν γίνεται ήπιας κυκλοφορίας με καμία δύναμη, με τις ταμπελίτσες που βάλανε, λές να του βάλουμε και μπάρες και να τον κλείσουμε τελείως.
    Ωραία ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τουλάχιστον στον Δήμο Άμφισσας το κάνουνε δοκιμαστικά για 6 μήνες. ΜΕΤΆ ΘΑ ΣΥΖΗΤΉΣΟΥΝ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @iteanet
    Κυριολεκτω,στο παραπανω,για πεζοδρομιση (οχι πεζοδρομο ηπιας κυκλοφοριας) της Μεταμορφωσεως,δεν μπορει ο εμπορικος δρομος της Ιτεας να ειναι απαραιτητα και εξοδος απο την πολη,ουτε η βιωσιμοτητα των καταστηματων επι της οδου προερχεται μονο απο τους διερχομενους,εξοδοι απο
    την πολη υπαρχουν με την υφισταμενη κατασταση,Λ.Ηρωων-Τριγκα - αριστερα
    Μεταμορφωσεως και φυγαμε..
    Και τα αυτοκινητα δεν θ αναβουν στην πλατεια,στο σπιτι μας.
    Για ανθρωπινη πολη μιλαω,η εμπορικη δραστηριοτητα στο κεντρο να ειναι ευχαριστη,οχι αγχος,οι αποστασεις εινα μικρες ,απο το κεντρο μεχρι αγγαλη ειναι 650 μετρα
    μεχρι αν.συνοικισμο αντε 1000μ,υπαρχει και η λυση του ποδηλατου ( ετσι για να εκμεταλλευτουμε και το ποδηλατοδιαδρομο ).
    Ας το δοκιμασουμε,και μην τα αποκλειουμε ολα εκ προοιμιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχετικά με την καθυστέρηση της ανάρτησης των σχολίων σήμερα, θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη .
    Δεν υπήρχε κανένας επάνω στο πληκτρολόγιο για να τα δημοσιεύσει.
    Αν θέλετε να προτείνετε κάποιον άλλον τρόπο ανάρτησης σχολίων με χαρά να τον ακούσουμε
    Τα σχόλια όλα τώρα έχουν δημοσιευθεί.
    Συνήθως αναρτούμε όλα τα σχόλια, έχουμε μάλιιστα αναρτήσει πολύ πιο έντονες αντιπαραθέσεις από το σχόλιό σας .
    Το πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν άρχισαν σχόλια που αφορούσαν άτομα επώνυμα και δεν ήταν σωστό να μένουν στον αέρα .
    Επίσης δεν αναρτούμε όσα έχουν κείμενο μίας γραμμής γεμάτο με βρισιές.
    Iteanet

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η δημιουργία δρόμου ήπιας κυκλοφορίας στην Μεταμορφώσεως είναι ένα έργο που δημιούργησε πολλά προβλήματα στους πολίτες της Ιτέας μέχρι να κάνει την κολοτούμπα ο Δήμαρχος και να συνεχίσει η οδός να παραμείνει όπως παλιά.
    Η Μεταμορφώσεως δεν είναι απλός δρόμος, είναι ένας δρόμος που συλλέγει την κυκλοφορία της πόλης και την διοχετεύει στην έξοδό της, ενώ αποτελεί και την είσοδο της Ιτέας.
    Η λύση που επιλέχθηκε από την δημοτική αρχή για αυτόν τον δρόμο,την μετατροπή του δηλαδή σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας, είναι τελείως παράλογη γιατί είναι ο δρόμος με την μεγαλύτερη κυκλοφορία και τέτοιους δρόμους δεν τους κάνουν δρόμους ήπιας κυκλοφορίας.
    Το ίδιο παράλογη ήταν και η απαγόρευση της διπλής κατεύθυνσης μπροστά από το Δημαρχείο, που δεν επιτρέπει την είσοδο τουλάχιστον μέχρι την οδό Ηρώων των οχημάτων που μπαίνουν στην πόλη.
    Αυτός ο παραλογισμός έφερε έναν ακόμα μεγαλύτερο την απαίτηση να καταστραφεί η πλατεία Ηρώων.

    Όσον αφορά το θέμα των πεζοδρομήσεων των δρόμων του κέντρου δεν έχουμε επεξεργαστεί τέτοιες απόψεις , αλλά σαν μια πρώτη άποψη νομίζουμε ότι πρέπει να αφορούν δρόμους παράλληλους προς την θάλασσα, στο ύψος του εμπορικού κέντρου και όχι δρόμους κάθετους που επιβαρύνονται με την κίνηση εισόδου και εξόδου της πόλης.
    Απο εκεί και πέρα συμφωνούμε με την πρόταση του φίλου totos να χρησιμοποιούμε περισσότερο τα ποδήλατα γεγονός που το κάνουμε αρκετοί ήδη στην Ιτέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή