Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

Tραμπουκισμοί και παρακώλυση κυκλοφορίας απο την εταιρεία ΝΕΑ ΟΔΟ!

Καθημερινές διαμαρτυρίες γίνονται στα διόδια- ολοένα και περισσότεροι ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ , και η εταιρεία άρχισε τους τραμπουκισμούς.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Οι κάτοικοι και εργαζόμενοι που συμμετέχουμε στην επιτροπή αγώνα κατά των διοδίων, καταγγέλλουμε με αγανάκτηση την πολυεθνική ιδιωτική εταιρία της Νέας Οδού.
Η Νέα Οδός με τραμπούκικη τακτική προσπαθεί να εκφοβίσει τους κατοίκους και τους εργαζομένους που διέρχονται από τα διόδια, αρνούμενοι να σκύψουν το κεφάλι και να πληρώσουν το χαράτσι που τους επιβάλλεται.
Η τακτική αυτή περιλαμβάνει την εκτόξευση απειλών παντός είδους και το κατέβασμα των μπαρών, με συνέπεια την παρακώλυση της κυκλοφορίας και την δημιουργία συνθηκών πιθανού ατυχήματος.
Στο μηχανισμό της τρομοκράτησης των πολιτών, η Νέα Οδός χρησιμοποιεί ως αιχμή του δόρατος τους εργαζομένους των διοδίων στους οποίους έχει αναθέσει έναντι πενιχρού μισθού το ρόλο του... χωροφύλακα. Κάτω από αυτό το καθεστώς ομηρίας, οι εργαζόμενοι υποχρεούνται «να βγάλουν το φίδι απ’ την τρύπα» λογομαχώντας και ασκώντας ψυχολογική βία στους διερχόμενους κατοίκους.
Στα πλαίσια αυτά, σήμερα 11-11-09, το απόγευμα, στα διόδια Αφιδνών και ενώ εξελισσόταν διαμαρτυρία εργαζομένων και κατοίκων της περιοχής, η ιδιωτική εταιρία ανάγκασε υπάλληλο των διοδίων να βγει έξω από το κουβούκλιο για να πάρει τον αριθμό άγνωστου αυτοκινήτου (φορτηγού) που δεν συμμετείχε στην διαμαρτυρία και δεν πλήρωσε τα διόδια. Ενώ η υπάλληλος βρισκόταν έξω από το κουβούκλιο, άλλο διερχόμενο αυτοκίνητο, άσχετο με τους διαμαρτυρόμενους κατοίκους, τραυμάτισε ευτυχώς ελαφρά την άτυχη εργαζόμενη.
Είναι αυτή η τακτική της εταιρίας, που αναγκάζει για ένα κομμάτι ψωμί, νέους ανθρώπους να βρίσκονται μεταξύ σφύρας και άκμονος, παίζοντας κορώνα γράμματα την ίδια τους τη ζωή, προκειμένου να διατηρήσουν την εργασία τους.
Η Επιτροπή Αγώνα δηλώνει την συμπαράστασή της στους εργαζόμενους στα διόδια, καλώντας τους να σηκώσουν κεφάλι ενάντια στην απολυταρχική συμπεριφορά των εργοδοτών τους.Οι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι στα διόδια δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν. Απέναντι και στους δυο μας είναι η εταιρία Νέα Οδός που προσπαθεί να γίνει αφεντικό στο σπίτι μας.
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ - ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 15-11-09 ΣΤΙΣ 12 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΦΙΔΝΩΝ
Και ένα κείμενο για συλλογή υπογραφών

Αίτηση ακύρωσης των κανόνων λειτουργίας των νέων αλλά και των ανακαινισμένων σταθμών διοδίων στις Αφίδνες, το Καπανδρίτι και τη Μαλακάσα καταθέτουν ώς τη Δευτέρα στο ΣτΕ δήμαρχοι, κοινοτάρχες, φορείς και εκατοντάδες κάτοικοι της ΒΑ Αττικής, που πληρώνουν σε καθημερινή βάση τσουχτερά διόδια ακόμη και για να πάνε στην Εφορία.
Αμφισβητούν εμμέσως τα ίδια τα διόδια, που τα θεωρούν έμμεση φορολογία, που μάλιστα επιβάλλεται κατά παράβαση του Συντάγματος. Αποκαλύπτουν ότι από το 2013, οπότε προβλέπεται η ολοκλήρωση των έργων και έως το 2032, η σύμβαση του 2007 προβλέπει ότι το 80% των εσόδων θα καταλήγει στα δημόσια ταμεία. Το συνολικό ποσόν που θα καταβάλουν οι οδηγοί, σε τιμές 2009, υπολογίζεται στα 4,5 δισ. ευρώ!
Οι κάτοικοι συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις που ξεκίνησαν από τις 29 Σεπτεμβρίου, όταν ανακοινώθηκαν αιφνιδιαστικά νέες αυξήσεις στις τιμές και την Κυριακή στις 12 το μεσημέρι θα συγκεντρωθούν στα διόδια Αφιδνών. Είναι η απάντησή τους στις μεθόδους της κοινοπραξίας, που στην προσπάθεια να αντιμετωπίσει το διογκούμενο κύμα των οδηγών που αρνούνται να πληρώσουν, τους υποχρεώνουν να υπογράψουν δηλώσεις και τους απειλούν με μηνύσεις. «Ολα αυτά είναι παράνομα», δήλωσε στην «Ε» ο Τάκης Κουρής, από τη συντονιστική επιτροπή, που υπενθυμίζει ότι ο νόμος επιτρέπει την επιβολή προστίμου ίσο με το 20πλάσιο του αντιτίμου σε ιδιοκτήτες οχημάτων που ταυτοποιούνται από τις κάμερες των διοδίων και σε περίπτωση που δεν καταβληθεί το οφειλόμενο ποσόν κινούνται διαδικασίες είσπραξης δημοσίων εσόδων.
Η προσφυγή στο ΣτΕ βασίζεται στο γεγονός ότι υπάρχουν παραλείψεις στη μελέτη και τη διαδικασία κατασκευής των χώρων είσπραξης των διοδίων. Με βάση τη σύμβαση του 2007, δεν εγκρίνεται από την αρμόδια πολεοδομία αλλά από τον ανεξάρτητο σύμβουλο του έργου. Διαπιστώνεται, μεταξύ άλλων, ότι δεν υπάρχει μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τις κατασκευές και ότι λείπουν στοιχεία με αποτέλεσμα ο σύμβουλος να δίνει άδεια με επιφύλαξη. Είναι ενδεικτικό ότι δεν έχουν τηρηθεί προδιαγραφές και σύμφωνα με στοιχεία των φορέων υπάρχουν ερωτηματικά, ακόμη και για το πλάτος των λωρίδων ανάμεσα στους σταθμούς διοδίων.
Χ.ΤΖ. www.enet.gr/
Τα δύο αυτά άρθρα τα βρήκα στα Βοιωτικά
Απ ότι φαίνεται έχουμε περάσει πλέον από τις συμβολικές κινήσεις αποκλεισμών των διοδίων σε πιο καθημερινές μάχες πραγματικής αμφισβήτησης από τον κόσμο, της ληστείας των οδηγών που επέβαλαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις μέσω των διοδίων και των εταιρειών που τα ελέγχουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου