Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

Για την Φωκίδα 7 ευρώ το στρέμμα

Αποφασίσθηκαν οι επιπλέον ενισχύσεις για την ελαιοκαλλιέργεια.
Η επιτροπή έκρινε ότι οι Αγρότες της Φωκίδας θα πάρουν 7 ευρώ το στρέμμα σαν συμπλήρωμα για την παραγωγή που χάσανε . Υπενθυμίζουμε ότι οι επιπλέον ενισχύσεις είχαν αποφασιστεί μετά τις αγροτικές κινητοποιήσεις.
Πατήστε επάνω στην Φωτογραφία για να δείτε τις ενισχύσεις που θα πάρουν οι άλλοι Νομοί.
Ήδη πάντως οι αγρότες της Φωκίδας αισθάνονται δυσαρεστημένοι με τα ποσά αυτά ,γιατί άλλοι Νομοί ενισχύθηκαν με πολύ περισσότερα.
Αυτή τους την δυσαρέσκεια θα την εκφράσουν με την αυριανή τους Συγκέντρωση.

Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

Απεργία της ΑΔΕΔΥ Πέμπτη 14 Μάη 2009

Πέμπτη 14 Μάη 2009

Απεργούμε

Συνεχίζουμε τον αγώνα

Γιατί εμείς που πληρώσαμε τα κέρδη τους δεν πρέπει να πληρώσουμε και την κρίση τους. Είναι αποκαλυπτικό. Όταν η οικονομία κατά τους πολιτικά και οικονομικά ισχυρούς δεν είχε κανένα πρόβλημα, εμείς έπρεπε να κάνουμε θυσίες για να αυξηθούν τα κέρδη των επιχειρήσεων, για τον ανταγωνισμό, για την αγορά, για το καλό μας. Σήμερα που οι θυσίες μας φαγώθηκαν και η οικονομία βρίσκεται σε κρίση μας καλούν σε νέες θυσίες για το ξεπέρασμα της κρίσης πάλι για το καλό μας! Μονά ζυγά δικά τους. Ανεξάρτητα από κρίση ή όχι εμείς, οι εργαζόμενοι στο δημόσιο και στον ... ιδιωτικό τομέα, οι άνεργοι, αποτελούμε τα μόνιμα θύματα.

Γιατί όσοι παίρνουμε μισθό 1.250 € καθαρά μας θεωρούν υψηλόμισθους και δεν μας δίνουν καμιά αύξηση. Όμως και αυτοί που έχουν λιγότερες αποδοχές δεν παίρνουν αύξηση αλλά έκτακτο βοήθημα πείνας που δίνεται μόνο για φέτος. Είναι φανερό ότι η μείωση αυτή του εισοδήματος δεν θα περιοριστεί μόνο για το 2009 αλλά θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια.

Γιατί συνεχίζουν να μας αφήνουν χωρίς εφάπαξ και αρνούνται να επιχορηγήσουν το Τ.Π.Δ.Υ.
Έτσι ενώ για δύο και πλέον χρόνια αρνιόντουσαν να πάρουν μέτρα για την κατάσταση του Ταμείου σήμερα που το πρόβλημα έχει οξυνθεί, που το εφάπαξ καθυστερεί πάνω από 18 μήνες, προωθούν τη λύση είτε του δανεισμού που θα οδηγήσει το Ταμείο σε νέα αδιέξοδα και σε διάλυση είτε την πληρωμή των ελλειμμάτων του Ταμείου και πάλι από τους ασφαλισμένους. Εμείς όμως πληρώσαμε και πληρώνουμε με τις εισφορές μας.
Το πρόβλημα στο Τ.Π.Δ.Υ. και στα άλλα Ταμεία δημιουργήθηκε διαχρονικά από την καταλήστευση των αποθεματικών, από τα παιχνίδια του χρηματιστηρίου, από τις ιδιωτικοποιήσεις Δημοσίων Υπηρεσιών και από τον περιορισμό της μόνιμης απασχόλησης στο Δημόσιο.

Γιατί προσπαθούν να αλλάξουν το χαρακτήρα της ασφάλισης στο Δημόσιο και από κοινωνική να τη μετατρέψουν σε επαγγελματική.
Στη κατεύθυνσή αυτή κινείται η απόφαση του ΔΕΚ που με πρόσχημα την ισότητα, επιχειρεί να ανατρέψει τις θετικές διακρίσεις για τις γυναίκες και ανοίγει το δρόμο για τη μετατροπή της ασφάλισής μας από κοινωνική σε επαγγελματική.
Κάτι τέτοιο θα έχει δραματικές συνέπειες όχι μόνο για τα επικουρικά ταμεία αλλά και για την κύρια σύνταξη αφού η Κυβέρνηση θεωρεί ότι και η κύρια σύνταξη έχει ελλείμματα.

Γιατί συνεχίζουν την πολιτική των ελαστικών εργασιακών σχέσεων και αντί για μόνιμο προσωπικό προσλαμβάνουν εκτάκτους, συμβασιούχους έργου, STAGE.
Με τον τρόπο αυτό προσπαθούν από το παράθυρο να καταργήσουν τη μονιμότητα στο Δημόσιο, πραγματοποιούν τα ρουσφέτια και τις πελατειακές τους σχέσεις αφού όλες αυτές οι προσλήψεις γίνονται εκτός ΑΣΕΠ. Οι παραπάνω επιλογές έχουν δραματικές επιπτώσεις στη λειτουργία των Δημοσίων Υπηρεσιών, στους ίδιους τους εργαζόμενους στα ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά μας δικαιώματα.

Γιατί συνεχίζουν και εντείνουν την πολιτική του ξεπουλήματος και των ιδιωτικοποιήσεων των Δημοσίων Υπηρεσιών και των ΔΕΚΟ.
Σε μια περίοδο που εξαιτίας και της κρίσης το Δημόσιο έπρεπε να ενισχυθεί για να διασφαλίζει αναβαθμισμένα κοινωνικά αγαθά και υπηρεσίες προς τους πολίτες οι πολιτικές που ακολουθούνται κινούνται στις γνωστές συνταγές του νεοφιλελευθερισμού για ιδιωτικοποιήσεις και τον περιορισμό του Δημόσιου Τομέα. Έτσι βασικά κοινωνικά αγαθά όπως υγεία, παιδεία, πρόνοια, μεταφορές κλπ υποβαθμίζονται και εμπορευματοποιούνται.

Γιατί μετά και τη νέα έκθεση της Ε.Ε. για την ελληνική οικονομία και την εμμονή στο σύμφωνο σταθερότητας προωθούνται νέα μέτρα σε βάρος του εισοδήματος, των ασφαλιστικών και κοινωνικών δικαιωμάτων μας και των Δημοσίων Υπηρεσιών.

Γιατί απορρίπτουμε τις πολιτικές του νεοφιλελευθερισμού που εφαρμόστηκαν χρόνια τώρα στον κόσμο, την Ευρώπη και τη χώρα μας και υποβάθμισαν και υποβαθμίζουν το βιοτικό μας επίπεδο και τη θέση των εργαζομένων, αυξάνουν την ανεργία, τη φτώχεια, τον κοινωνικό αποκλεισμό.

Διεκδικούμε

* Άμεση κρατική επιχορήγηση του Ταμείου Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων.

* Πραγματικές αυξήσεις, ανατροπή της πολιτικής λιτότητας, του παγώματος και της μόνιμης μείωσης των μισθών και των συντάξεων.

* Ενιαία μόνιμη σχέση εργασίας στο Δημόσιο. Κατάργηση του θεσμού των εκτάκτων. Πλήρη απασχόληση - Όχι στην ελαστικοποίηση.

* Δίκαιο φορολογικό σύστημα - κοινωνική δικαιοσύνη.

* Κατοχύρωση του δημόσιου κοινωνικού χαρακτήρα της ασφάλισης στο Δημόσιο. - Μη εφαρμογή της απόφασης του ΔΕΚ για την εξίσωση των ορίων ηλικίας ανδρών - γυναικών.

* Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων.

Αγωνιστική συγκέντρωση των Αγροτών στην Ένωση Άμφισσας

Οι αγρότες της Φωκίδας ξανά στον χορό των κινητοποιήσεων


ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΦΩΚΙΔΑΣ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΓΡΟΤΩΝ
ΟΧΙ ΣΤΗ ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΩΝ
ΕΛΑΙΟΠΑΡΑΓΩΓΩΝ
Από Ευρωπαϊκή Ένωση — Κυβέρνηση ΝΔ
Πρασινογάλαζες ηγεσίες της ΠΑΣΕΓΕΣ — ΕΝΩΣΗΣ

ΑΓΡΟΤΕΣ — ΑΓΡΟΤΙΣΣΕΣ
ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ!!
ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ Το 50-100% ΤΗΣ ΕΝΙΑΙΑΣ
ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ !!!
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
Παρασκευή 15 Μαίου — ώρα 8 το πρωί
στον προαύλιο χώρο της ΕΝΩΣΗΣ ΑΜΦΙΣΣΑΣ
με Αγροτικά Οχήματα και Μηχανήματα
Απαιτούμε:...
-Να πάρει πίσω η κυβέρνηση και ο Υπουργός Γεωργίας τη διαδικασία με τους ψηφιακούς χάρτες και να ισχύσει το παλιό σύστημα για τα δικαιώματα.
-Κανένα χαράτσι από την ΠΑΣΕΓΕΣ - ΕΝΩΣΗ.
Άμεση εξόφληση της περσινής ενιαίας ενίσχυσης, του προγράμματος για τον παραδοσιακό και της αποζημίωσης κοροϊδίας για τους ελαιοπαραγωγούς.

Έρχονται εκλογές και ...φτιάχνουν τα ΤΕΙ και το Κολυμβητήριο της Άμφισσας

Τη χρηματοδότηση του ΤΕΙ Άμφισσας με ποσό ύψους 6,5 εκατ. Ευρώ ανακοίνωσε ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας κ. Παντελής Σκλιάς, επισκεπτόμενος το χώρο ανέγερσης του ΤΕΙ Άμφισσας. Το έργο κατασκευής του ΤΕΙ Άμφισσας, μετά από πολυετή αδράνεια ενεργοποιείται και πάλι καθώς εντάσσεται στο ΕΣΠΑ, στο πλαίσιο της πρόσκλησης ενδιαφέροντος για την αναβάθμιση των κτιριακών υποδομών της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ύψους 10,0 εκατ. Ευρώ.

Ο κ. Σκλιάς δήλωσε σχετικά με το ΤΕΙ Άμφισσας:

«Η ολοκλήρωση της κατασκευής του ΤΕΙ Άμφισσας ήταν το ... κυριότερο από τα θέματα που μου ετέθησαν στην προ διμήνου συνάντηση εργασίας που είχα με τους εκπροσώπους της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Φωκίδας, η ολοκλήρωση ενός ονείρου όπως η πραγματοποίηση αυτού του αναπτυξιακού έργου υποδομής.

Η αποπεράτωση των κτιριακών υποδομών του ΤΕΙ Άμφισσας σημαίνει ενδυνάμωση της αναπτυξιακής πορείας του Νομού Φωκίδας. Εμείς ανταποκριθήκαμε άμεσα σε αυτό το αίτημα με ποσό 6,5 εκατ. Ευρώ το οποίο είναι άμεσα διαθέσιμο από το ΕΣΠΑ για την έναρξη εργασιών στο ΤΕΙ Άμφισσας και θα οδηγήσουν στην ολοκλήρωση του έργου.

Επισκέφθηκα το χώρο ανέγερσης μαζί με το Νομάρχη Φωκίδας και πρέπει να σημειώσω ότι είναι πολύ σημαντική η προσπάθεια που ήδη έχει καταβάλλει η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Φωκίδας: έχουν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες μελέτες, παραδόθηκαν στο ΤΕΙ Λαμίας, είμαι ήδη σε συνεννόηση με τον πρόεδρο του ΤΕΙ και ζήτησα την επίσπευση των διαδικασιών υποβολής του Τεχνικού Δελτίου του έργου ώστε να γίνει άμεσα η χρηματοδότησή του?»

Στη συνέχεια ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας βρέθηκε στο χώρο Κατασκευής του Κολυμβητηρίου Άμφισσας, συνοδευόμενος από το Νομάρχη Φωκίδας κ. Φουσέκη και το Δήμαρχο Άμφισσας κ. Ασημακόπουλο.

«Σε εκκρεμότητα για πολλά χρόνια η ολοκλήρωση του Κλειστού Κολυμβητήριου της Άμφισσας αποτέλεσε ένα από τα κύρια θέματα στις συναντήσεις εργασίας με το Δήμαρχο Άμφισσας και το Νομάρχη Φωκίδας ετέθησαν προ διμήνου. Το έργο αυτό είχε προγραμματιστεί στο πλαίσιο του προβληματικού «ΕΛΛΑΔΑ 2004», πρόγραμμα που ξεκίνησε πριν από τους Ολυμπιακούς του 2004 και προέβλεπε την υλοποίηση αθλητικών εγκαταστάσεων ανά την Ελλάδα χωρίς όμως τους προβλεπόμενους πόρους.

Σημασία έχει ότι το 2009 κλείνει και αυτή η εκκρεμότητα, η πλήρης αποπληρωμή των υφιστάμενων εργασιών που είχαν ήδη πραγματοποιηθεί στο έργο την περίοδο 2004-2005. Εμείς σήμερα έχουμε καταβάλλει το ποσό των 400.000 Ευρώ με πόρους του «ΕΛΛΑΔΑ 2004» - Εθνικούς Πόρους που η Ελληνική Κυβέρνηση εξασφάλισε για αυτό το σκοπό, ώστε να αποπληρωθούν και υλοποιηθούν όλα τα συμβασιοποιημένα έργα του «ΕΛΛΑΔΑ 2004».

Αυτό σημαίνει ότι το πολύπαθο έργο του Κλειστού Κολυμβητηρίου Άμφισσας απεμπλέκεται από τις γραφειοκρατικές και χρηματοοικονομικές διαδικασίες και προβλήματα και μπορεί πλέον να προχωρήσει η υλοποίησή του. Παράλληλα, για το έτος 2009 έχουν εγγραφεί στον προϋπολογισμό Εθνικοί Πόροι ύψους 1,3 εκατ. Ευρώ για την ολοκλήρωση των συμβασιοποιημένων έργων τα οποία είχαν προβλεφθεί για το νομό Φωκίδας.

Σήμερα, μετά από την εκπλήρωση αυτής της δέσμευσης, ζήτησα και από το νομάρχη Φωκίδας και από το Δήμαρχο Άμφισσας την επίσπευση των έργων, ώστε αυτό να παραδοθεί το συντομότερο δυνατό στη νεολαία της περιοχής?»
Απο http://www.ana-mpa.gr/anaweb/user/showprel?service=3&maindoc=7594361

Επειδή όμως αυτά τα έχουμε ξανακούσει σας έβαλα μερικές φωτογραφίες. Μπορείτε έτσι να δείτε τις ταμπέλες, που έχουν αλλάξει χρώμα από τα χρόνια, και αναγράφουν τα ποσά τότε που ξαναδινόταν λεφτά (δείτε τα ποσά) για τα έργα . Μπορείτε επίσης να δείτε φωτογραφίες από τα έργα όπως είναι σήμερα.
Είναι οι έρημες οι εκλογές και δεν μπορούμε να πιστέψουμε τίποτα, είναι και που δεν θα τον ξαναδούμε τον Περιφερειάρχη αν αλλάξουν πολιτικά τα πράγματα και γι αυτό κρατάμε μικρό καλάθι

Eυρω-υποψήφιοι στη Στερεά Ελλάδα

Μέχρι στιγμής έχουν ανακοινωθεί:
στην 7η θέση του ευρωψηφοδελτίου του ΚΚΕ: Γκικόπουλος Γιώργος, Νομαρχιακός Σύμβουλος Βοιωτίας, οικονομολόγος.
στην 6η θέση του ευρωψηφοδελτίου του ΣΥΡΙΖΑ: Δέσποινα Σπανούδη, μέλος της Συμπαράταξης Βοιωτών για το Περιβάλλον, χημικός μηχανικός.
στην 10η θέση του ευρωψηφοδελτίου των Οικολόγων Πράσινων: Στέφανος Σταμέλος, οικονομολόγος, Φθιώτιδα.
Απο Βοιωτικά

Καταγγελία των Γεωπόνων Δημοσίων Υπαλλήλων Φωκίδας

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΓΕΩΠΟΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ (ΠΕΓΔΥ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΝΟΜΟΥ ΦΩΚΙΔΑΣ Άμφισσα 12-05-2009

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Η ΠΑΣΕΓΕΣ απαιτεί φέτος απαράδεκτα μεγάλα ποσά για την ενεργοποίηση των δικαιωμάτων που ξεκινούν από το 10 % και φτάνουν το 35% της επιδότησης. Οι Ενώσεις αυξάνουν τα ποσά που ζητούν φέτος, με την πρόσθεση στα κλιμάκια υπολογισμού της χρέωσης και τις προσδοκώμενες επιδοτήσεις, από τις παράλληλες δράσεις, όπως Παραδοσιακός Ελαιώνας της Άμφισσας, Βιολογικής Γεωργία, Βιολογική Κτηνοτροφία κλπ. Με αυτόν τον τρόπο σχεδόν διπλασιάζουν, για αρκετούς αγρότες τα ποσά που ζητούν, μόνο και μόνο για να συμπληρώσουν μια επιπλέον αίτηση .
Η απόφαση του Υπουργείου να δώσει την δημιουργία των νέων ψηφιακών χαρτών και ...την ενεργοποίηση των δικαιωμάτων στην ΠΑΣΕΓΕΣ έφεραν αυτά τα αποτελέσματα.
Οι αγρότες ταλαιπωρούνται και ξοδεύονται, οι υπηρεσίες μας δεν μπορούν να λειτουργήσουν σωστά για την πληρωμή των προγραμμάτων μας, ενώ υφιστάμεθα σαν χώρα συνεχώς πρόστιμα από την Ευρωπαϊκή Ένωση λόγω της μη ύπαρξης σύγχρονου ηλεκτρονικού μητρώου για τον έλεγχο του ΟΣΔΕ.
Η κύρια Ευθύνη για το γεγονός βαρύνει την Πολιτεία που παράκαμψε τις υπηρεσίες του Υπουργείου και των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και ακολούθησε την πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων. Με την πολιτική της έχει πληρώσει μέχρι τώρα τεράστια ποσά, αρχικά στους ιδιώτες και τώρα την ΠΑΣΕΓΕΣ, και έχει επιβάλλει επιπλέον χαράτσι στους Έλληνες αγρότες, για ένα μητρώο που δεν λειτουργεί και ούτε θα λειτουργήσει.
Οι Ενώσεις παρέλαβαν Μητρώα που δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, έτσι όπως τους παραδόθηκαν από τους ιδιώτες, γι αυτό και η ευθύνη δεν είναι αποκλειστικά δική τους.
Η ευθύνη της ΠΑΣΕΓΕΣ και των ΕΝΩΣΕΩΝ βρίσκεται στο ότι ενώ ξέρουν ότι δεν μπορούν να υλοποιήσουν τις απαιτήσεις των Μητρώων, συνεχίζουν να πληρώνονται από τους αγρότες εδώ και δύο χρόνια, για την ίδια εργασία ζητώντας συνεχώς μεγαλύτερα ποσά. Ήδη κάποιες ενώσεις φέτος δηλώνουν την αρνητική τους θέση, ή την αδυναμία τους να συνεχίσουν να τοποθετούν στους ψηφιακούς χάρτες τα απαιτούμενα δεδομένα.
Η λύση στο πρόβλημα δεν είναι να φορτώσουμε τα έξοδα σε όσους δεν είναι κατά κύριο επάγγελμα αγρότες
Η λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε είναι να αναλάβει το Υπουργείο την Σύνταξη του Μητρώου μαζί με τις υπηρεσίες της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και τα Κέντρα Αγροτικής Ανάπτυξης. Οι υποδομές και το ειδικευμένο μόνιμο προσωπικό υπάρχει. Η χρηματοδότηση που δίνει το Υπουργείου προς την ΠΑΣΕΓΕΣ μπορεί να δοθεί για την πρόσληψη επιπλέον μόνιμου προσωπικού για τις Υπηρεσίες μας.
Με αυτόν τον τρόπο μόνο θα υπάρξει Μητρώο, από ένα μηχανισμό αξιόπιστο που θα μπορεί να απευθυνθεί ο αγρότης. Έτσι δεν θα χρειάζεται κάθε χρόνο να πληρώνουν οι δικαιούχοι επιδοτήσεων, την ενεργοποίηση των δικαιωμάτων τους και παράλληλα η χώρα μας θα πάψει να πληρώνει βαριά πρόστιμα μέσω καταλογισμών.

Για το Π.Σ. Φωκίδας της Π.Ε.Γ.Δ.Υ. Ο Πρόεδρος Τσιάμης Απόστολος
Από Agroanergos

Τρίτη 12 Μαΐου 2009

Εποχιακή εργασία για 3 άτομα στον Δήμο Βαρδουσίων

ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (Εποχιακό Προσωπικό)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΥΕ
ΚΛΑΔΟΣ / ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΤΕΣ ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ
ΘΕΣΕΙΣ 2
ΦΟΡΕΑΣ ΔΗΜΟΣ ΒΑΡΔΟΥΣΙΩΝ
ΕΔΡΑ / ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΦΩΚΙΔΑΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗΣ 8/5/2009...

ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (Εποχιακό Προσωπικό)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΥΕ
ΚΛΑΔΟΣ / ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΤΕΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ
ΘΕΣΕΙΣ 1
ΦΟΡΕΑΣ ΔΗΜΟΣ ΒΑΡΔΟΥΣΙΩΝ
ΕΔΡΑ / ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΦΩΚΙΔΑΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗΣ 8/5/2009
ΔΗΜΟΣ ΒΑΡΔΟΥΣΙΩΝ Ιστοσελίδα
Τηλέφωνα: 22660-41244, 22660-41151

Γενική Συνέλευση Συλλόγου Αμυγδαλιωτών

ΣΑΒΒΑΤΟ 16 ΜΑΪΟΥ 2009 ΩΡΑ 7 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΜΥΓΔΑΛΙΩΤΩΝ

ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΟ ΜΗΝΙΑΙΟ ΑΝΤΑΜΩΜΑ

Απο http://www.amygdalia.com.gr

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΜΑΣ

Αυτό είναι το σύνθημα εκφράζει τους κατοίκους της Καλλιθέας Βοιωτίας, οι οποίοι σε μια μεγάλη συγκέντρωση στην πλατεία του χωριού αξίωσαν την ματαίωση της τοποθέτησης των ανεμογεννητριών στο βουνό Πυργάρι, κοντά στα σπίτια τους και στην θέση Σωρός. Στην συγκέντρωση παρεβρέθηκαν ο βουλευτής της ΝΔ Μ. Γιαννάκης, ο οποίος δεσμεύτηκε να υποστηρίξει την αίτηση θεραπείας των κατοίκων στην Περιφέρεια, εκ μέρους της Νομαρχίας Βοιωτίας ο Γ. Μουλκιώτης και η Β. Τσόνογλου, ο Δήμαρχος Τανάγρας και Σχηματαρίου, που δεσμεύτηκαν οτι θα υποστηρίξουν το αίτημα των ...κατοίκων, καθώς και εκπρόσωποι της ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΒΟΙΩΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. Από τους συγκεντρωμένους έλήφθη η απόφαση να ξανασυγκεντρωθούν την Δευτέρα 11/5/09, στις 7 π.μ. στην είσοδο του χωριού και να μην επιτρέψουν στον εργολάβο των χωματουργικών έργων να κατευθυνθούν με τα μηχανήματά τους προς το παρακείμενο στο χωριό βουνό Πυργάρι.
Απο Συμπαράταξη Βοιωτών για το Περιβάλλον

Γενική συνέλευση της Ελιάς


Τη Τετάρτη 13 Μαΐου 2009 και ώρα 20:00 θα πραγματοποιηθεί Γενική Συνέλευση του Συλλόγου ΕΛΙΑ στην αίθουσα των δημοτικών συμβουλίων του δημοτικού κτηρίου Άμφισσας.

Θέμα της Γενικής Συνέλευσης:

Διοργάνωση Φεστιβάλ "Ήχοι του Δάσους" 2009

Το Ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ για τις Ευρωεκλογές

Ψηφοδέλτιο του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ για τις Ευρωεκλογές της 7ης Ιουνίου 2009

1. ΧΟΥΝΤΗΣ ΝΙΚΟΣ, γραμματέας της ΚΠΕ του ΣΥΝ
2. ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΕΛΕΝΗ, μέλος Δ.Σ. Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων
3. ΠΑΠΑΔΗΜΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ευρωβουλευτής
4. ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΑΝΙΑ, ηθοποιός
5. ΤΡΙΓΑΖΗΣ ΠΑΝΟΣ, οικονομολόγος
6. ΣΠΑΝΟΥΔΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ, οικολογικός χώρος, Πολίτες κατά του Λιθάνθρακα, κίνημα Ασωπού
7. ΘΕΩΝΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, πρ. ευρωβουλευτής, πρ. Γεν. Γραμμ. ΓΣΕΕ
8. ΝΤΙΛΕK ΧΑΜΠΙΠ, κοινωνιολόγος, Θράκη
9. ΑΛΕΞΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, συγγραφέας
10. ΤΑΧΤΑΛΙΔΟΥ ΝΤΙΝΑ, συνδικαλίστρια, πρόεδρος συνδικάτου Ιματισμού - Κλωστοϋφαντουργίας Β.Ελλάδας και αντιπρόεδρος σωματείου εργαζομένων ΜΙΝΕΡΒΑ
11. ΓΙΑΜΠΟΥΡΑΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, οδηγός δικύκλου (courier)
12. ΦΩΤΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ, πρόεδρος της προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής σωματείου εργαζομένων με Stage...
13. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ, αγρότης, Λάρισα
14. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΖΩΗ, δικηγόρος, ειδική στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο Ανθρώπινα δικαιώματα, Πρόεδρος της Επιτροπής Νέων Ποινικολόγων της Διεθνούς Ένωσης Ποινικού Δικαίου
15. ΜΠΑΣΙΟΥΚΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, γιατρός, πανεπιστημιακός, Γιάννενα
16. ΚΟΥΛΟΥΜΠΗ ΝΑΝΤΙΑ, γιατρός, αντιρατσιστικό κίνημα, Πάτρα
17. ΤΖΟΥΛΙΑΝΙ ΤΖΟΥΛΙΑΝΟ, συνδικαλιστής, Ιταλός
18. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, Σωματείο ΟΛΠ
19. ΠΑΝΤΖΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ηθοποιός
20. ΡΙΣΜΑΟΥΪ-ΣΙΝΟΓΛΟΥ ΝΟΡΜΑ, ιδιωτική υπάλληλος, Παλαιστίνια, μέλος του συλλόγου Alawda
21. ΒΕΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ, πανεπιστημιακός

* ΚΑΝΤΙΤΖΑ ΣΑΝΚΟ, μετανάστρια β' γενιάς, σπουδάστρια - Δεν έχει αποκτήσει την ελληνική ιθαγένεια
Από Συριζα Φωκίδας

Το ψηφοδέλτιο των Οικολόγων Πράσινων

Οι Οικολόγοι Πράσινοι ανακοίνωσαν τα ονόματα, που θα ηγηθούν του ευρωψηφοδελτίου τους. Στις δύο πρώτες θέσεις θα είναι ο Μιχάλης Τρεμόπουλος και η Μαρία Βασιλάκου.

Ακολουθούν οι: Νίκος Χρυσόγελος, Κώστας Διάκος, Τάσος Κρομμύδας, Λενιώ Μυριβήλη, Νότης Μαυρουδής, Ρος Ντέιλι, Ελεονώρα Ζώτου, Στέφανος Σταμέλλος, Νατάσα Τσιρώνη, Γιάννης Παρασκευόπουλος, Αλέκος Γεωργόπουλος, Όλγα Κήκου, Λάζαρος Τσικριτζής, Γιώργος Πασχαλίδης, Φίλιππος Δραγούμης, Γιάννα Κοντούλη, Γιώργος Κατσαδωράκης, Λυδία Κονιόρδου, Αντώνης Καφετζόπουλος και Νιεράτ Σουχάντ.

Τα χάλια του ΤΕΙ Λαμίας

Τα ίδια προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι Φοιτητές του ΤΕΙ Άμφισσας και είχαν προχωρήσει σε καταλήψεις και καταγγελίες αντιμετωπίζουν και οι Φοιτητές του ΤΕΙ Λαμίας, όπως φαίνεται από μια προκήρυξη της Αριστερής Ενότητας με αφορμή των αυριανών Φοιτητικών και Σπουδαστικών Εκλογών.

Στο TEI Λαμίας, όπως και στα περισσότερα της χώρας η χρηματοδότηση δεν είναι αρκετή για να καλύψει τα έξοδα, ούτε καν τα απαραίτητα. Πολλά από τα εργαστήρια της ΣΤΕΦ υπολειτουργούν, πάνω από τους μισούς καθηγητές είναι ωρομίσθιοι, τα συγγράμματα καθυστερούν να φτάσουν στα χέρια μας (αν φτάσουν), η επιστημονική έρευνα είναι ανύπαρκτη, οι πτυχιακές εργασίες είναι ελάχιστες, το πρόγραμμα σπουδών αλλάζει κάθε εξάμηνο με το εξάμηνο και οι αλυσίδες είναι πολλές και κάποιες από αυτές ακατανόητες.

Το μεγαλύτερα πρόβλημα του ΤΕΙ Λαμίας είναι οι υλικοτεχνικές υποδομές. Όπως γνωρίζουμε όλοι σημαντικά εργαστήρια από το τμήμα της Ηλεκτρολογίας και της Ηλεκτρονικής δεν έχουν καθόλου εξοπλισμό, ενώ τα υπόλοιπα διαθέτουν απαρχαιωμένο εξοπλισμό. Μερικά από τα συγγράμματα που δίνονται (όταν δίνονται…) δεν καλύπτουν τις ανάγκες των μαθημάτων και το μάθημα γίνετε από παλαιότερα βιβλία. Στο τμήμα της Πληροφορικής δεν υπάρχουν αρκετοί υπολογιστές και το λογισμικό είναι παμπάλαιο! Χαρακτηριστικό παράδειγμα, έναν εργαστηριακό καθηγητή που αναγκάστηκε να αγοράσει ο ίδιος κατσαβίδια και πένσες για το μάθημα του!!!

Ένα εξίσου μεγάλο πρόβλημα είναι η ... έλλειψη προσωπικού. Πολλά από τα εργαστήρια υπολειτουργούν επειδή δεν υπάρχουν αρκετοί βοηθοί καθηγητών και έχουμε φτάσει στο σημείο φοιτητές να κάνουν την πρακτική τους ως βοηθοί στα εργαστήρια. Πολλοί από τους καθηγητές είναι ωρομίσθιοι και μερικοί μη επαρκώς καταρτισμένοι. Το γεγονός αυτό τους κάνει αναλώσιμους, να παίζουν το ρόλο του μπαλαντέρ γυρνώντας από μάθημα σε μάθημα και συγχρόνως να μην έχουν και συνδικαλιστικά δικαιώματα.
Όσον αναφορά τα επαγγελματικά δικαιώματα ούτε εκεί πρωτοτυπούμε σε σχέση με τα άλλα ιδρύματα. Το τμήμα της Πληροφορικής δεν έχει ακόμα συγκεκριμένα επαγγελματικά δικαιώματα κάτι το οποίο κάνει τους απόφοιτους του τμήματος να ζουν στην ανασφάλεια. Και αν αυτό συνδυαστεί με τα ΚΕΣ(Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών) είναι μαθηματικά επιβεβαιωμένο ότι η ανασφάλεια θα ενταθεί όπως και η ανεργία στους απόφοιτους και των τριών τμημάτων .
Για να συμπληρωθεί το παζλ του ΤΕΙ μας , οι φοιτητικές εστίες είναι λέξη άγνωστη όπως και οι δωρεάν μεταφορές, αλλά αντίθετα έχουμε ιδιωτικές συγκοινωνίες που πληρώνουμε 0.70 ευρώ το φοιτητικό εισιτήριο για μία απόσταση 3χλμ και πανάκριβα ενοίκια. Ειδικά στο ζήτημα των εισιτηρίων είναι ένα χαράτσι που πρέπει επιτέλους να βάλουμε τέλος.

Αυτά τα προβλήματα όπως είπαμε και παραπάνω δεν υπάρχουν μόνο στο ΤΕΙ μας αλλά σε όλα τα ΤΕΙ της χώρας και αυτό δεν είναι τυχαίο, είναι μία μεθοδευμένη πολιτική των κυβερνήσεων ΠΑ.ΣΟ.Κ και Ν.Δ. και των παρατάξεων που τους υποστηρίζουν μέσα στις σχόλες, με προφανή στόχο να υποβαθμίσουν την δημόσια και δωρεάν παιδεία και να ανοίξουν τις πόρτες της για τους ιδιώτες. Όσο περνάει ο καιρός και εμείς οι σπουδαστές μένουμε άπραγοι η υποβάθμιση του ΤΕΙ Λαμίας και συνολικά της παιδείας θα συνεχίζετε καθημερινά.

Στις 13 Μάη να γυρίσουμε τον κόσμο ανάποδα!!!

Οι φετινές φοιτητικές εκλογές έχουν ένα άλλο χρώμα, το χρώμα του Δεκέμβρη, το χρώμα της αμφισβήτησης, της αντίστασης, της αλληλεγγύης! Το Δεκέμβρη, η νεολαία έδειξε ότι θέλει πίσω το παρόν και το μέλλον της. Αυτό που διεκδικούμε είναι μία παιδεία που θα προτάξει την φαντασία, την διαφορετικότητα, τον πολιτισμό, την γνώση. Μία γνώση που θα είναι απελευθερωμένη από κάθε λογική που την αντιλαμβάνεται ως εμπορεύσιμο προϊόν. Ζητάμε ένα πανεπιστήμιο δημόσιο, δωρεάν, δημοκρατικό, ένα πανεπιστήμιο που θα έχει ως πρωταρχικό στόχο τις ανάγκες της κοινωνίας και όχι τις εφήμερες ανάγκες της αγοράς. Όσο κι αν θέλει ο νεοφιλελεύθερος δογματισμός τους να διαμορφώσει εκείνο το μοντέλο σπουδών που θα εξασφαλίζει τη δημιουργία ενός νέου, υποταγμένου στις επισφαλείς σχέσεις εργασίας , ενός νέου που θα φορτωθεί την οικονομική κρίση που ο ίδιος ο νεοφιλελευθερισμός γέννησε, εμείς θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε συλλογικά και να αμφισβητούμε τον κόσμο που θέλουν να φτιάξουν για εμάς χωρίς εμάς.
Η στήριξη της ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ επιδιώκουμε να είναι η αρχή για την ενεργοποίηση και τη συμμετοχή κάθε σπουδαστή/στριας για να ανατρέψουμε τον απωθητικό συνδικαλιστικό τοπίο που έχουν δημιουργήσει οι καθεστωτικές παρατάξεις, για την πραγματική δημοκρατία της συμμετοχής και όχι της ανάθεσης.

Απο Αριστερή Ενότητα Λαμίας

8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις

Ένα άρθρο για το ράλυ ακρόπολις και φωτογραφίες απο τοπικές ιστοσελίδες.
Μπορείτε να δείτε και άλλες εικόνες από το Ράλι από το Οινοχώρι
και από Πολύδροσο από το Αμφίκλεια...

...Το άρθρο το βρήκα στο πολύ καλά ενημερωμένο για το αυτοκίνητο autocarnet.blogspot.com
Μετά από τρεις ημέρες και περίπου 1.200 χιλιόμετρα, οι συμμετέχοντες στο 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις επέστρεψαν στην Αθήνα για την καρό σημαία που έπεσε κάτω από την Ακρόπολη. 36 από τα, αρχικά, 49 αυτοκίνητα Sporting που ξεκίνησαν το απόγευμα της Παρασκευής κατάφεραν να περάσουν τη ράμπα του τερματισμού, έχοντας αγωνιστεί σε 15 ασφάλτινες και έξι χωμάτινες ειδικές διαδρομές, ενώ αντίστοιχα, στην κατηγορία Regularity 55 από τα 77 πληρώματα πραγματοποίησαν τις 35 από τις 37 δοκιμασίες ακριβείας (η Στεφάνη 1 και 2 ακυρώθηκαν λόγω κυκλοφοριακού φόρτου) που περιελάμβανε η διαδρομή.

Μεγάλοι νικητές στην κατηγορία Sporting είναι οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με ένα Ford Escort RS 1600 του 1974, οι οποίοι από την αρχή του αγώνα έδειξαν τις «προθέσεις» τους. Κινήθηκαν γρήγορα στην άσφαλτο, εκεί που το αυτοκίνητό τους υπολείπονταν άλλων, δεν έχασαν ποτέ την επαφή με τις πρώτες θέσεις της κατάταξης, και σήμερα στις χωμάτινες επιφάνειες, εκμεταλλευόμενοι και την ατυχία των Κώστα Αποστόλου – Νικηφόρου Μαραγκού, οι οποίοι εγκατέλειψαν από πρόβλημα στην τροφοδοσία της Porsche 911 RS ενώ προηγούνταν, πέρασαν στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης και διατηρήθηκαν με ασφάλεια εκεί μέχρι το τέλος.
Πίσω τους ολοκλήρωσαν οι Λουκάς Γιαννακούλης – Γιώργος Πετρόπουλος (Porsche 911 RSR), οι οποίοι κατά τη διάρκεια του αγώνα αντιμετώπισαν κάποια προβλήματα, όχι όμως ικανά να τους βγάλουν από το παιχνίδι. Στην τρίτη θέση σκαρφάλωσαν οι Παναγιώτης Κουτσίκος – Μαρία Παυλή Κορρέ (BMW 2002 ti), οι οποίοι απέφυγαν τα λάθη στην άσφαλτο και κινήθηκαν σταθερά γρήγορα στο χώμα.
Τις επόμενες θέσεις στην πρώτη εξάδα κατέλαβαν οι Αντώνης Γιοβάς – Τάσος Γουσέτης (Audi 80 GT), Χρήστος Οικονόμου – Αντώνης Γαρυφάλλης (Ford Escort RS 2000) και ο Γάλλος Paul Gardere έχοντας στο δεξί του μπάκετ τον πολύπειρο σε ελληνικές επιφάνειες και όχι μόνο Denis Giraudet, με μια Porsche 911 S.

Στην κατηγορία Regularity, οι Κύπριοι Σταύρος Σταύρου – Κυριάκος Χριστoδούλου (Ford Escort) μετά από μεγάλη μάχη με τους δεύτερους, αποδείχτηκαν οι πιο ακριβείς όλων, πέτυχαν τις ιδανικότερες μέσες ωριαίες ταχύτητες και πρόσθεσαν στο παλμαρέ τους τη νίκη στο 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Πίσω τους ολοκλήρωσαν με διαφορά μόλις 4.3 βαθμών ποινής οι Γιώργος Κοτζιάς – Δημήτρης Γεωργόπουλος (British Layland Mini) οι οποίοι επίσης «φλέρταραν» με την πρώτη θέση κατά το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Την τριάδα συμπλήρωσαν οδηγώντας με σταθερή ακρίβεια οι Νίκος Ποριώτης – Απόστολος Πάλλας (Alfa Romeo 1750 Berlina).

Αποτελέσματα Sporting

Αποτελέσματα Regularity
--------------------------------------------------------------------------------
Μετά το δεύτερο Σκέλος
Sporting

Mε τη διεξαγωγή 7 αντί των προγραμματισμένων 8 ειδικών (η ΕΔ 16 ακυρώθηκε για λόγους ανωτέρας βίας), ολοκληρώθηκε και το δεύτερο σκέλος του 8ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, χωρίς καμία μεταβολή στις πρώτες τρεις θέσεις της γενικής κατάταξης. Οι Κ. Αποστόλου – Ν. Μαραγκός (Porsche 911 RS) παρά το ότι δεν έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από τη σημερινή τους επίδοση, κινήθηκαν με σταθερά γρήγορο ρυθμό και παραμένουν πρώτοι, με τους Β. Βελάνη – Γ. Βελάνη (Ford Escort RS 1600) να ακολουθούν 1:12.0 πίσω τους. Οι Λ. Γιαννακούλης – Γ. Πετρόπουλος αν και αντιμετώπισαν πρόβλημα με διαρροή λαδιού από τον κινητήρα της Porsche 911 RSR διατηρήθηκαν στην τρίτη θέση (+1:48.7), ενώ η διαφορά που χωρίζει τα υπόλοιπα πληρώματα από τον πρώτο, έχει ξεπεράσει τα έξι λεπτά.
Οι ώρες που ακολουθούν ανήκουν στους μηχανικούς, αφού έχουν μπροστά τους δύο ώρες για να κάνουν τις απαραίτητες μετατροπές ώστε τα αυτοκίνητα να αντεπεξέλθουν στην αυριανή, χωμάτινη, μέρα. Το τρίτο και τελευταίο σκέλος για τη Sporting ξεκινάει στις 08:00 από τα Καμένα Βούρλα και ολοκληρώνεται στις 17:12, με τον τερματισμό, στην Ακρόπολη. Κατά τη διάρκεια της ημέρας θα διεξαχθούν οι ειδικές διαδρομές Μενδενίτσα, Γραβιά, Ρεγγίνι, Ελάτεια.

Δηλώσεις οδηγών:
5 APOSTOLOU Konstantinos-MARAGOS Nikiforos (PORSCHE 911 RS) «Γενικά πήγαμε καλά. Ευτυχώς ακυρώθηκε η τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας. Κάθε μικρή ρύθμιση σε αυτά τα αυτοκίνητα επηρεάζει την επίδοσή τους. Λόγω της σκόνης που υπήρχε στους δρόμους, στο πρώτο σκέλος γλιστρούσαμε περισσότερο. Έχουμε μια διαφορά η οποία θα μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε τις δυο πρώτες ειδικές διαδρομές της αυριανής ημέρας, που είναι κακές για τα αυτοκίνητα».
4 VELANIS Vassilis-VELANIS John (FORD Escort RS 1600) «Ξεκινήσαμε άσχημα, όμως στο 2ο σκέλος διορθώσαμε το αυτοκίνητο και ανεβάσαμε ρυθμό. Περιμέναμε την τελευταία ειδική διαδρομή, για να μειώσουμε τη διαφορά, όμως αυτό δεν έγινε αλλά δεν πειράζει. Τα Escort φημίζονται για τις δυνατότητές τους στο χώμα και για αυτό αύριο θα πιέσουμε».
10 GIANNAKOULIS Loukas-PETROPOULOS George (PORSCHE 911 RSR) «Τα προβλήματα μας συνεχίζονται και δε μπορούμε να πιέσουμε. Κινηθήκαμε χαλαρά, όπως θα συνεχίσουμε και αύριο. Στόχος μας είναι να τερματίσουμε».
16 KOUTSIKOS Panagiotis-Ms PAVLI KORRE Maris (BMW 2002 ti) «Η ημέρα ήταν πολύ καλή. Η ε.δ. Αγόριανη γλιστρούσε τόσο που η ε.δ. Στεφάνη δείχνει να κρατάει μπροστά της. Δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερα προβλήματα και περιμένουμε με χαρά το χώμα».
20 GIOVAS Antonis-GOUSSETIS Anastasios (AUDI 80 GT) «Το πρόβλημά μας με τον κινητήρα συνεχίζεται. Το σημερινό σκέλος ήταν πιο μαζεμένο και οι ειδικές διαδρομές πιο ευχάριστες. Είμαστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα ως τώρα, αν σκεφτούμε και τι έχουμε τραβήξει. Διαφωνώ με την ακύρωση της τελευταίας ειδικής διαδρομής της ημέρας»
19 HARAGIONIS Nikiforos-PAPOUTSANIS Dimitrios (FORD Escort MK1 RS 2000) Εγκατέλειψαν στην Ε.Δ.13 από ημιαξόνιο
27 RAZIS Dimitris-MORAITIS Panagiotis (DATSUN 510 1800 SSS) Εγκατέλειψαν στην Ε.Δ. 9 από κινητήρα

Regularity

Τα 385 χιλιόμετρα και οι 13 δοκιμασίες ακριβείας του σημερινού δεύτερου σκέλους, δε στάθηκαν ικανά ώστε κάποιος αγωνιζόμενος να δημιουργήσει διαφορά ασφαλείας από τους ανταγωνιστές του. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά την κορυφή, τα τέσσερα πρώτα πληρώματα κάνουν το παν ώστε να μην υποπέσουν σε λάθη που θα τους βγάλουν έξω από το κυνήγι της νίκης στο 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Οι Σ. Σταύρου – Κ. Χριστοδούλου με Ford Escort παραμένουν ακόμα στην κορυφή της γενικής κατάταξης (28.9 Β.π.), ενώ στη δεύτερη θέση έχουν ανέβει οι Γ. Κοτζιάς – Δ. Γεωργόπουλος (British Layland Mini) με 33.2 βαθμούς ποινής. Σε απόσταση αναπνοής ακολουθούν οι Ν. Ποριώτης – Α. Πάλλας (Alfa Romeo 1750 Berlina) με 34.1 που πραγματοποίησαν πολύ καλές επιδόσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του σκέλους.

Δηλώσεις πρωταγωνιστών:
132 STAVROU Stavros-HRISTODOULOU Kyriakos (FORD Escort) «Ο αγώνας είναι πολύ καλός και ο συναγωνισμός μεγάλος, με πολλές εναλλαγές στην κατάταξη. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την επίδοσή μας ως τώρα».
135 KOTZIAS George-GEORGOPOULOS Dimitris (BRITISH LEYLAND Mini 1275 GT) «Η ημέρα ήταν πολύ ωραία και οι ειδικές διαδρομές όπως έπρεπε. Είμαστε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα μέχρι στιγμής».
110 PORIOTIS Nikos-PALLAS Apostolos (ALFA Romeo 1750 Berlina) «Η ημέρα ήταν πολύ ευχάριστη, όπως και οι ειδικές διαδρομές. Σε κάποια σημεία πετύχαμε τις λεπτομέρειες, σε κάποια άλλα όχι και τόσο με αποτέλεσμα να χάσουμε χρόνο. Ο συναγωνισμός είναι πολύ έντονος και το λάθος εύκολο».
104 CALEGARI Marco Maria-LE MARCHAND Armelle (PORSCHE 911 2.4T) «Η ημέρα ήταν καλή για εμάς. Στη μέση του σκέλους χάσαμε ορισμένες θέσεις επειδή κάναμε ένα μικρό λάθος. Στη φετινή μας προσπάθεια ουσιαστικά μελετάμε, αφού είναι η πρώτη χρονιά που οδηγώ, διότι τα προηγούμενα χρόνια ήμουν συνοδηγός».

--------------------------------------------------------------------------------

Μάχες και απώλειες την πρώτη ημέρα

Με αφετηρία το Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας ξεκίνησε το πρωί το 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, με οκτώ ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 96,40 χιλιομέτρων να συνθέτουν το πεδίο δράσης για τα πληρώματα της κατηγορίας Sporting. Oι Β. Βελάνης – Γ. Βελάνης με Ford Escort RS 1600 τέθηκαν από την πρώτη ειδική διαδρομή επικεφαλής και παρέμειναν εκεί έως και την έκτη ειδική της ημέρας.

Στις επόμενες δύο ειδικές πρώτοι πέρασαν οι Κ. Αποστόλου – Ν. Μαραγκός με Porsche 911 RS οι οποίοι ολοκλήρωσαν την πρώτη ημέρα 15.2 δλ. εμπρός από τους δεύτερους. Τρίτοι ακολουθούν οι Λ. Γιαννακούλης – Γ. Πετρόπουλος με Porsche 911 RSR, οι οποίοι καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας σημείωναν χρόνους κορυφής.

Η πρώτη σημαντική εγκατάλειψη ήταν αυτή των Σ. Σπάρταλη – Γ. Πολυζώη από κινητήρα, μετά την ΕΔ 2 -στην οποία μάλιστα σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο, ενώ την επόμενη ειδική διαδρομή δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν οι P. Rossi – L. Beltrame οι οποίοι μετά την εγκατάλειψη του Σ. Σπάρταλη βρίσκονταν 2οι στη γενική κατάταξη, καθώς και οι Χ. Καλτσούνης – Α. Περίδης και οι Κ. Μέξης – Ν. Μέξης.

Αγώνας δρόμου Γραβιάς 2009

Νικητής ανακηρύχθηκε ο Γιάννης Σταμματόπουλος
Απο http://dromeis-peripatites-lamias.blogspot.com/