Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

ΑΠΕΧΩΡΗΣΕ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ Ν.Δ. ΣΤΗ ΦΩΚΙΔΑ

Άμφισσα 21-2-2012

Δεν ήταν στις προθέσεις μου η δημοσιοποίηση της αποχώρησής μου από την παράταξη της Νέας Δημοκρατίας. Από την Τρίτη όμως 14-2-12 ημερομηνία κατά την οποία γνωστοποίησα στο κόμμα τοπικά και κεντρικά την απόφασή μου, λαμβάνω μηνύματα και κρίσεις τα οποία και δημιουργούν ηθελημένα ή αθέλητα «θολά» σημεία για την στάση μου.
 Επειδή σε όλη την κομματική μου διαδρομή λειτουργούσα αυτόφωτα και όχι ετερόφωτα έχοντας πάντα -για όσους με γνωρίζουν -άποψη την οποία και εξέφραζα χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος αναγκάζομαι να δημοσιοποιήσω την επιστολή αποχώρησης προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

Παράλληλα θα ήθελα να σας γνωρίσω ότι δεν διεκδικώ το αλάθητο... και όπως αναφέρω και στην επιστολή μου μακάρι να κάνω εγώ το λάθος και τα επερχόμενα να δικαιώσουν τον Αντώνη Σαμαρά και να σωθεί η Χώρα. Προσωπικά όμως δεν μπορώ να συμμετέχω και μάλιστα να κατέχω και θέση στα όργανα του κόμματος υποστηρίζοντας θέσεις που δεν τις πιστεύω και που κατά την γνώμη μου θίγουν την αξιοπρέπεια μου ως άνθρωπο, ως Έλληνα και ως εργαζόμενο.
Σήμερα και μετά την συνεδρίαση αλλά και την ανακοίνωση του EYROGROUP είναι ολοφάνερο ότι η Χώρα οδηγείται σε εσωτερική χρεοκοπία με μόνους διασφαλισμένους τους δανειστές μας. Η «δοτή» Κυβέρνηση και οι τάχατες εκπρόσωποί μας αντί να ντρέπονται γιατί οδήγησαν την Χώρα στην απώλεια της Εθνικής Κυριαρχίας και τους πολίτες στην υποτέλεια και την οικονομική εξαθλίωση έχουν το θράσος και πανηγυρίζουν μιλώντας για ιστορική στιγμή ! Από εδώ και στο εξής θα Διοικούν την Χώρα αυτοί που θα μας αγοράσουν !! Καληνύχτα μας και καλό …βόλι !!

Η επιστολή μου :

Άμφισσα 14-2-2012

ΠΡΟΣ : ΝΟ.Δ.Ε Νέας Δημοκρατίας Φωκίδας

ΚΟΙΝ: Γραμματεία Οργανωτικού Νέας Δημοκρατίας


Με την παρούσα επιστολή σας δηλώνω την αποχώρησή μου από την Νέα Δημοκρατία.
Επί τριάντα και πλέον χρόνια προσπάθησα να συμβάλλω με τις μικρές μου δυνάμεις στην επικράτηση των ιδεών και των αρχών της κεντροδεξιάς παράταξης συμμετέχοντας ενεργά σε όλες τις κομματικές οργανώσεις. Έζησα ευχάριστες και δυσάρεστες εμπειρίες από τα δύσκολα χρόνια της δεκαετίας του ’80 μέχρι σήμερα. Πιστεύω ότι πάλεψα με συνέπεια και συνέχεια σε όλη την κομματική μου διαδρομή.
Σήμερα και μετά την στάση του Αντώνη Σαμαρά και του κόμματος για την δανειακή σύμβαση της Χώρας και το πακέτο μέτρων που την συνοδεύουν ΑΡΝΟΥΜΑΙ να συμμετέχω στην παράδοση της Χώρας μου στις ξένες δυνάμεις και τα ξένα συμφέροντα που εξυπηρετούν την «νέα τάξη πραγμάτων» και οδηγούν στην απώλεια της Εθνικής μας Κυριαρχίας και στην οικονομική εξαθλίωση της πλειοψηφίας του λαού της Χώρας μας.
·        Δεν μου το επιτρέπει η συνείδησή μου.
·        Δεν μου το επιτρέπει η οικογενειακή μου καταβολή και οι αγώνες των προγόνων μου.
·        Δεν μου το επιτρέπει η ιδιαίτερη πατρίδα μου και η συμμετοχή της στους αγώνες του Έθνους μας.
·        Δεν μου το επιτρέπουν οι αξίες, οι αρχές και οι ιδέες της μεγάλης πατριωτικής λαϊκής δεξιάς που πίστευα και πιστεύω.
·        Δεν μου το επιτρέπουν οι απλοί οπαδοί της παράταξης που για τα τριάντα και πλέον χρόνια αγωνιστήκαμε μαζί και που καθημερινά βλέπω την οργή και την  απογοήτευση στα πρόσωπά τους.
·        Τέλος νοιώθω ότι δεν μου το επιτρέπουν τα παιδιά μου και οι νέες γενιές που έρχονται.
Μετά την εκλογή του Αντώνη Σαμαρά, μετά την στάση του κόμματος στο Μνημόνιο Ι και την δικαίωση της θέσεώς μας, μετά το διάγγελμα του Αντώνη Σαμαρά της 28ης Οκτωβρίου 2011 στο οποίο αναφέρει μεταξύ άλλων χαρακτηριστικά : «…να διασφαλίσουμε την Εθνική μας κυριαρχία που δεν δικαιούμαστε, δεν μπορούμε και δεν έχουμε κανένα απολύτως λόγο να την παραδώσουμε σε κανένα και με οποιοδήποτε τρόπο. Άλλωστε μας το απαγορεύει το Σύνταγμα και δεν επιτρέπουν οι Ευρωπαϊκές Συνθήκες…», πίστεψα ότι η Ελπίδα ξαναγεννήθηκε και για τον τόπο μας και για την παράταξή μας!
Δυστυχώς, πριν « αλέκτωρ λαλήσει τρείς…» κάναμε το πρώτο λάθος – παραβιάζοντας το Σύνταγμα- και συμμετείχαμε σε μια Κυβέρνηση που δεν είχε καμία Λαϊκή νομιμοποίηση παρά ήταν προϊόν  ωμής παρέμβασης των ξένων δυνάμεων στα εσωτερικά της Χώρας.
Μετά ακολούθησαν υπογραφές, πιέσεις και αρχίσαμε να ξεχνάμε τις «κόκκινες γραμμές»…
Αποκορύφωμα η στάση μας την περασμένη Κυριακή στην Βουλή.
Με «πόνο ψυχής» σας δηλώνω ότι την Κυριακή η παράταξη παραβίασε την δική μου «κόκκινη γραμμή» την οποία μαζί με τον Αντώνη Σαμαρά και πολλούς άλλους αγωνιστές της παράταξης είχαμε βάλλει από τις αρχές της 10ετίας του ¨80 !
Εύχομαι ολόψυχα αν πρόκειται για το καλό του Έθνους και του λαού μας να δικαιωθείς εσύ Αντώνη Σαμαρά και σήμερα να κάνω το λάθος εγώ !
Τέλος επειδή πλέον το πολιτικό σύστημα της Χώρας περνάει την μεγαλύτερη κατά γενική ομολογία κρίση, όταν αρχίσει να ξαναγεννιέται για να παράγει πολιτική και όχι πολιτικούς όπως σήμερα κάνει, που ξέρετε, με κάποιους από εσάς συμμαχήτριες και συμμαχητές μου να ανταμώσουμε και πάλι!

Γιάννης Νικηφ. Πάλλας

…και επειδή το παρακάτω δημοσίευμα γνωστού site του διαδικτύου με εκφράζει απόλυτα ρίξτε μια ματιά στα γραφόμενα,

αφορά όσους δεν γνωρίζουν τι θα πει Έλληνας και Ελλάδα που “τάχα” πάει για φούντο !!!

1. Είμαστε μια χώρα που ελέγχει μια χερσαία και θαλάσσια έκταση όση είναι η Γερμανία και η Αυστρία μαζί (450.000 τετρ. χιλιόμετρα), αφού εκτεινόμαστε από την Αδριατική ως τις ακτές του Λιβάνου (περιλαμβανομένης της Κύπρου μας) και από το τριεθνές στον Έβρο ως ανοιχτά της.....Λιβύης.
Θέλεις δύο (2) ώρες ταξίδι με το αεροπλάνο για να πας από το πιο δυτικό (Κέρκυρα) στο πιο ανατολικό άκρο του Ελλαδικού χώρου (Λάρνακα).
Σαν να πετάς δηλαδή από τις Βρυξέλλες προς τη Μασσαλία.
2. Στον κόσμο ζουν συνολικά 17.000.000 Ελλαδίτες, Κύπριοι,
Βορειοηπειρώτες, Κωνσταντινουπολίτες,Πόντιοι, Ίμβριοι, Τενέδιοι κλπ.
3. Είμαστε 2οι στον κόσμο σε καταθέσεις στην Ελβετία.
4. Δεχόμαστε 16.000.000 τουρίστες τον χρόνο και διαθέτουμε μια σημαντική τουριστική βιομηχανία
5. Έχουμε τρία πολύ μεγάλα ναυπηγεία που κατασκευάζουν κάθε είδος πλοίου .
6. Έχουμε βιομηχανίες αμαξωμάτων που κατασκευάζουν βαρέα φορτηγά, λεωφορεία, τρόλεϊ, βαγόνια τραίνων, επικαθήμενα, μπετονιέρες, βυτία κλπ.
7. Διαθέτουμε 2.400 υπέρ-δεξαμενόπλοια και μεγάλα φορτηγά πλοία είμαστε έτσι 1οι στον κόσμο στην εμπορική ναυτιλία, ενώ άλλα 1.500 τεράστια τάνκερ και φορτηγά έχουν οι Κύπριοι πλοιοκτήτες -5οι στον κόσμο.
8. Είμαστε 2οι παγκοσμίως στο πρόβειο γάλα, 3οι στις ελιές, 3οι
παγκοσμίως στον κρόκο, στα ακτινίδια, στα ροδάκινα.
9. Είμαστε 1οι στον κόσμο σε νικέλιο, 1οι σε λευκόλιθο, 1οι στον κόσμο σε υδρομαγνησίτη, 1οι στον κόσμο σε περλίτη, (1.600.000 τόννοι), 2οι παγκοσμίως σε μπετονίτη (1.500.000 τόννοι), 1οι στην ΕΕ σε βωξίτη (2.174.000 τόννοι), 1οι και σε χρωμίτη, 1οι και σε ψευδάργυρο, 1οι και σε αλουμίνα.
10. Έχουμε την 2η καλύτερη Πολεμική Αεροπορία στο ΝΑΤΟ (μετά τις ΗΠΑ, ενώ οι Τούρκοι είναι προτελευταίοι), ενώ έχουμε και το 2ο καλύτερο Πολεμικό Ναυτικό στο ΝΑΤΟ, με την Τουρκία να είναι ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!
11. Έχουμε νοτίως της Κρήτης 175 δισεκατομμύρια βαρέλια πετρέλαιο, το 3ο μεγαλύτερο κοίτασμα παγκοσμίως. Εντωμεταξύ ο χρυσός που υπάρχει στην Θράκη μας αξίζει 38 δις ευρώ. Έχουμε εκεί, στην Μακεδονία και την Θράκη , τα 3 μεγαλύτερα κοιτάσματα χρυσού της Ευρώπης. Η αξία του πετρελαίου και του αερίου μας είναι – κρατηθείτε – 10.000.000.000.000 (10 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΑΡΙΑ !) όπως αναφέρει το Γεωλογικό Ινστιτούτο των ΗΠΑ, το ΥΣΓΣ.

Αυτή τη χώρα πάνε να ξεπουλήσουν
 για 340 δις;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



Γιάννης Νικηφ. Πάλλας
Πρώην μέλος ΝΟΔΕ Φωκίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου