Τρίτη, 28 Απριλίου 2009

Τι είναι το ΔΝΤ ;

Διάφορα μέτρα προτείνονται για την έξοδο απο την οικονομική κρίση, όμως αυτά τα μέτρα σχεδιάζονται απο όσους δεν ενδιαφέρονται για τα εισοδήματα των εργαζομένων, αλλά για τα εισοδήματα των οικονομικά κυρίαρχων.
Διαβάστε ένα άρθρο για το ΔΝΤ

Απο Εργατική Αριστερά
Σχολιάζοντας τη σύνοδο στο Λονδίνο η γαλλική «Liberation» έγραψε δηκτικά: «Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και Παγκόσμια Τράπεζα αρπάζουν όλα τα λεφτά. Μαζεύουν 1 τρισ. δολάρια. Τζάκποτ!». Τι είναι αυτοί οι θεσμοί, λοιπόν, που εξασφάλισαν τόσα κεφάλαια; Τόσο η Παγκόσμια Τράπεζα όσο και το ΔΝΤ από τη στιγμή της δημιουργίας τους το 1944 ουσιαστικά προστατεύουν τα συμφέροντα των ισχυρότερων χωρών του πλανήτη και πρώτα και κύρια των ΗΠΑ, αφού αυτή η χώρα υπήρξε τα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια η δανείστρια χώρα.

Το ΔΝΤ επέβαλε τα ... απάνθρωπα «σταθεροποιητικά προγράμματα» σε όσες χώρες ήθελαν να δανειστούν. Η συνταγή ήταν σχεδόν παντού η ίδια: ξεπουλήστε σε εξευτελιστικές τιμές (και συνήθως σε μεγάλες δυτικές εταιρείες) τις δημόσιες επιχειρήσεις, επιβάλετε λιτότητα στη μάζα του πληθυσμού, μηδενίστε τα κρατικά ελλείμματα, αλλά ταυτόχρονα μειώστε τους φόρους που πληρώνουν οι ιδιωτικές επιχειρήσεις, ανοίξτε τα σύνορα, μην προστατεύετε την αγροτική παραγωγή σας, αφήστε την να ανταγωνιστεί τα αμερικανικά γεωργικά και διατροφικά μονοπώλια (πρόκειται ακριβώς για τις πολιτικές που οι μεγάλες οικονομίες αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι τώρα που τις χτύπησε η κρίση).


Τα αποτελέσματα ήταν φυσικά καταστροφικά για μια σειρά χώρες, οι οποίες στην καλύτερη περίπτωση απλώς κατάφεραν να αποπληρώσουν τα χρέη χωρίς να μπορέσουν να αναπτύξουν την οικονομία και να βγάλουν τη μεγάλη μάζα του πληθυσμού από τη φτώχεια. Όσος πλούτος δημιουργήθηκε επέστρεψε, και με πολύ καλό επιτόκιο, στους δανειστές. Όμως αυτός ήταν ο στόχος του ΔΝΤ: να κονομήσουν οι μεγάλες τράπεζες. Τα πιο γνωστά πρόσφατα θύματα των πολιτικών που επέβαλε το ΔΝΤ ήταν η Αργεντινή (με την καταστροφική κρίση του 2001) και η Κένυα. Φέτος η Ουγγαρία οφείλει να περικόψει κατά 7% τους ήδη χαμηλούς μισθούς στο πλαίσιο της συμφωνίας της με το ΔΝΤ.

Υγεία
Τα κοινωνικά αγαθά, όπως η υγεία, χτυπήθηκαν άγρια όπου εφαρμόστηκαν τα προγράμματα του ΔΝΤ. Μια μελέτη του πανεπιστημίου του Κέμπριτζ το 2008 συμπέραινε ότι οι όροι που επέβαλε το ΔΝΤ οδήγησε στο θάνατο χιλιάδων ανθρώπων στη Ανατολική Ευρώπη εξαιτίας της φυματίωσης η εξάπλωση της οποίας ήταν αποτέλεσμα των περικοπών στην υγεία: στις 21 χώρες που είχε δώσει δάνεια το ΔΝΤ, οι θάνατοι από φυματίωση αυξήθηκαν κατά 16,6%!

Στη δεκαετία του ’60 και του ’70 οι αφρικανικές χώρες που είχαν απελευθερωθεί από τον αποικιακό ζυγό αύξησαν δραστικά τις δαπάνες υγείας με αποτέλεσμα να βελτιωθούν όλοι οι δείκτες (παιδική θνησιμότητα, προσδόκιμο ζωής κ.λπ.). Όμως στη δεκαετία του ’80 οι χώρες που πήραν δάνεια από το ΔΝΤ αναγκάστηκαν να περικόψουν τις δαπάνες. Στις 42 φτωχότερες αφρικανικές χώρες οι δαπάνες υγείας μειώθηκαν στο μισό και το AIDS άρχισε να θερίζει. Και δεν είναι μόνον η Αφρική: Η Ταϊλάνδη ήταν άλλη μία χώρα που υποχρεώθηκε από το ΔΝΤ να περιορίσει στο μισό τις δαπάνες της για την αντιμετώπιση του AIDS, με επίσης τραγικά αποτελέσματα.

Το ΔΝΤ αδιαφόρησε πλήρως για τη δημοκρατία, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις συνδικαλιστικές ελευθερίες. Μάλιστα στην πορεία των χρόνων ενίσχυε συνήθως αποκλειστικά τις χώρες που είχαν δικτατορίες. Η Βραζιλία, π.χ. δεν μπορούσε να πάρει δάνειο όσο είχε δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις, ωστόσο όταν πήρε την εξουσία η δικτατορία του Μπράνκο στη δεκαετία του ’60, το ΔΝΤ έδωσε πακτωλούς δανείων. Χώρες όπως η Αργεντινή, η Βολιβία, η Χιλή, το Ελ Σαλβαδόρ, η Αιθιοπία, η Αϊτή, η Ινδονησία, η Κένυα, η Λιβερία, η Νιγηρία, το Πακιστάν, η Φιλιππίνες, η Νότια Αφρική, η Ταϊλάνδη, όχι μόνον πήραν δάνεια ενώ κυριαρχούσαν τυραννικά καθεστώτα, αλλά αυτά τα δάνεια είχαν πολλαπλασιαστεί όταν οι δικτατορίες κατέρρευσαν.

Στο ίδιο το εσωτερικό του ΔΝΤ και της Παγκόσμιας Τράπεζας έχουν ξεσπάσει διάφορα σκάνδαλα διαφθοράς, ενώ η διαφάνεια και η λογοδοσία τους προς τα έξω είναι εντελώς ανύπαρκτες.

Παρότι το ειδικό βάρος των ΗΠΑ έχει πια μειωθεί μέσα στο ΔΝΤ (με μια παράλληλη ενίσχυση της Κίνας) τα κριτήρια δανειοδότησης δεν άλλαξαν στο Λονδίνο. Ο οργανισμός αυτός παραμένει ληστρικός και δολοφονικός απέναντι στη μεγάλη μάζα της ανθρωπότητας. Και αυτός ακριβώς είναι ο οργανισμός ο οποίος καλείται να διαχειριστεί το 1,1 τρισ. δολ.

Όρια κυκλοφορίας θαλασσίων μοτοποδηλάτων

Το Υπολιμεναρχείο Ιτέας ανακοίνωσε οτι κατα τους μήνες Ιούνιο , Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο το μεσημέρι 14:00 μέχρι 17:00 απαγορεύεται η κυκλοφορία των θαλάσσιων μοτοποδηλάτων στις περιοχές :

Α) Θαλάσσια περιοχή Ιτέας - Κίρρας
από νότιο άκρο Γαλλικών Μώλων έως και κάμπιγκ Αι- Γιαννη στην Κίρρα εκτός απο τις εισόδους των αλιευτικών καταφυγίων.

Β) Παραλία Αγίου Μηνά

Φωτογραφία: Kevrekidis Photography (http://kevrekidis.deviantart.com/gallery/ )

8ο Ιστορικό ράλλυ Ακρόπολις

Απο την Φωκίδα θα περάσει και το 8ο ιστορικό ράλυ Ακρόπολις.
Συγκεκριμμένα οι περιοχές που θα περάσει και είναι σχετικές με τον Νομό μας είναι Αμφίκλεια, Γραβιά, Οινοχώρι, Παύλιανη και Μπράλος.
Θα διεξαχθεί απο 6 έως 11 Μαίου .

Απο http://2009.historic.acropolisrally.gr/el/
Στις 5 Ιουλίου 2002 το όνειρο μερικών ρομαντικών φίλων του κλασικού αυτοκινήτου έγινε πραγματικότητα και το 1ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε από το Πεδίο του Άρεως. Το παρόν στον αγώνα έδωσαν άνθρωποι που είχαν συνδέσει το όνομά τους με την λαμπρή πορεία του Ράλλυ Ακρόπολις, όπως ο Α. Δαρδούφας, Μ. Γκορμεζάνο, Τζόνι Πεσμαζόγλου, Γ. Ραπτόπουλος, Ν. Καπετανάκης, Μ. Βουρδουμπάκης, ο «Ιαβέρης», Μ. Κοτσώνης και πολλοί άλλοι.
Η επιτυχία της τριήμερης εκείνης περιπέτεια που ακολούθησε τις ιστορικές διαδρομές του «Ακρόπολις» έθεσε τις βάσεις για την καθιέρωση του αγώνα, ενώ τα 45 πληρώματα που στήριξαν με τη συμμετοχή τους την πρώτη αυτή προσπάθεια, έδωσαν το ... αισιόδοξο μήνυμα στους οργανωτές, ότι το ιστορικό αυτοκίνητο έχει μέλλον στην Ελλάδα και του αξίζει μια λαμπερή διοργάνωση που θα βαδίσει στα χνάρια του «Ακρόπολις».
Κάπως έτσι, πριν 8 χρόνια ξεκίνησε τη διαδρομή του το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις και έγινε γνωστό, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό αποκτώντας πιστούς φίλους που κάθε χρόνο βρίσκονται στη γραμμή εκκίνησης έτοιμοι να ζήσουν την αγωνιστική εμπειρία που μόνο ένα «Ακρόπολις» μπορεί να προσφέρει.
Η αυλαία της φετινής διοργάνωσης θα ανοίξει στις 6 Μαΐου 2009, με το διοικητικό και τεχνικό έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στο χώρο της ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ στο Γκάζι, ενώ στις 7 Μαΐου το απόγευμα οι αγωνιζόμενοι της Sporting και της Regularity κατηγορίας θα ξεκινήσουν τον αγώνα για την κατάκτηση της κορυφής, από τους πρόποδες της Ακρόπολης.
Ο αγώνας με έδρα τα Καμένα Βούρλα θα δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να γνωρίσουν τις διαδρομές της Στερεάς Ελλάδας που χάρισαν φήμη στον εθνικό μας αγώνα και έμειναν στην ιστορία του μηχανοκινήτου αθλητισμού.
Η διαδρομή για την Sporting κατηγορία έχει μήκος 1230 χλμ περίπου και περιλαμβάνει 22 ειδικές διαδρομές εκ των οποίων οι 16 είναι σε ασφάλτινη επιφάνεια και πραγματοποιούνται τις 2 πρώτες ημέρες, ενώ την τρίτη και τελευταία ημέρα οι 6 ειδικές διαδρομές πραγματοποιούνται σε χωμάτινη επιφάνεια.

Οι αγωνιζόμενοι της Regularity κατηγορίας θα καλύψουν 1200 χλμ ασφάλτινης διαδρομής και θα δοκιμάσουν τις ικανότητες τους σε δοκιμασίες ακριβείας, διερχόμενοι από περιοχές της χώρας μας με τουριστικό και ιστορικό ενδιαφέρον, όπως η Λίμνη Πλαστήρα, το Χάνι της Γραβιάς κ.α.

Η σημαία του αγώνα θα πέσει το απόγευμα της Κυριακής 10 Μαΐου, κάτω από την Ακρόπολη, ενώ οι νικητές θα παραλάβουν τα έπαθλα τους την Δευτέρα 11 Μαΐου στην τελετή απονομής που θα πραγματοποιηθεί στο λόφο του Φιλοπάππου.
Την πλήρης διαδρομή μπορείτε να την δείτε απο εδώ
Το Πρόγραμμα του Αγώνα είναι :

Τετάρτη 6 Μαΐου
15:00 Πρώτη Συνεδρίαση αγωνοδικών
16:00 μέχρι 20:00 Διοικητικός / τεχνικός έλεγχος ελλήνων αγωνιζομένων, προαιρετικά για αλλοδαπούς αγωνιζόμενους

Πέμπτη 7 Μαΐου
11:00 μέχρι 14:00 Διοικητικός / τεχνικός έλεγχος αλλοδαπών αγωνιζομένων
15:30 Πίνακας εκκινούντων και ωράρια εκκίνησης για την Τελετή Εκκίνησης και για το 1ο Σκέλος
18:00 Τελετή εκκίνησης από την Ακρόπολη

Παρασκευή 8 Μαΐου
08:00 Εκκίνηση 1ου σκέλους από Ολυμπιακό Στάδιο-Αθήνα
14:24 Ανασυγκρότηση στη Γραβιά
19:05 Τερματισμός 1ου σκέλους στα Καμένα Βούρλα
21:30 Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων 1ου Σκέλους, και ωραρίου εκκίνησης 2ου Σκέλους

Σάββατο 9 Μαΐου
09:00 Εκκίνηση 2ου σκέλους από Καμένα Βούρλα
13:53 Ανασυγκρότηση στα Στύρφακα
19:54 Τερματισμός 2ου Σκέλους στα Καμένα Βούρλα
22:00 Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων 2ου Σκέλους, και ωραρίου εκκίνησης 3ου Σκέλους.

Κυριακή 10 Μαΐου
08:00 Εκκίνηση 3ου σκέλους από Καμένα Βούρλα
12:09 Ανασυγκρότηση στο Καλαπόδι
15:37 Ανασυγκρότηση στο Σείριο
17:12 Τερματισμός στην Αθήνα - parc fermé
18:00 Τελικός Τεχνικός Έλεγχος
20:30 Ανακοίνωση προσωρινών τελικών αποτελεσμάτων

Δευτέρα 11 Μαΐου
11:30 Τελετή απονομής επάθλων (λόφος Φιλοπάππου)
13:00 Δεξίωση

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΑ REGULARITY


Τετάρτη 6 Μαΐου

16:00 to 20:00 Διοικητικός / τεχνικός έλεγχος ελλήνων αγωνιζομένων. προαιρετικά για αλλοδαπούς αγωνιζόμενους
Διανομή road book και υλικών

Πέμπτη 7 Μαϊου
11:00 - 14:00 Διοικητικός / τεχνικός έλεγχος αλλοδαπών αγωνιζομένων

15:30 Πίνακας εκκινούντων και ωράρια εκκίνησης για την Τελετή Εκκίνησης & το 1ο Σκέλος

18:00 Λήξη εγγραφών ομάδων Διανομή road book

19:00 (περίπου) Τελετή εκκίνησης από την Ακρόπολη, 5 λεπτά μετά το τελευταίο αυτοκίνητο που συμμετέχει στην κατηγορία Sporting

Παρασκευή 8 Μαϊου
09:00 Εκκίνηση 1ου σκέλους από Ολυμπιακό Στάδιο
14:40 Ανασυγκρότηση στην Γραβιά
18:40 Τερματισμός 1ου Σκέλους, στα Καμένα Βούρλα
21:30 Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων 1ου Σκέλους, και ωραρίου εκκίνησης 2ου Σκέλους

Σάββατο 9 Μαϊου
10:00 Εκκίνηση 2ου σκέλους από Καμένα Βούρλα
14:40 Ανασυγκρότηση στη Λίμνη Πλαστήρα
19:24 Τερματισμός 2ου Σκέλους στο Καμένα Βούρλα
22:00 Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων 2ου Σκέλους, και ωραρίου εκκίνησης 3ου Σκέλους.

Κυριακή 10 Μαΐου
08:30 Εκκίνηση 3ου σκέλους από Καμένα Βούρλα
12:30 Ανασυγκρότηση στην Αγία Άννα
17:40 Τερματισμός στην Αθήνα
20:30 Ανακοίνωση προσωρινών τελικών αποτελεσμάτων

Δευτέρα 11 Μαϊου
11:30 Τελετή απονομής επάθλων (λόφος Φιλοπάππου)
13:00 Γεύμα

H απελευθέρωση του κάστρου των Σαλώνων

Tην Κυριακή 26/4/2009 γιορτάστηκε στην Άμφισσα η απελευθέρωση του κάστρου των Σαλώνων. Η επέτειος αυτή αποτελεί τοπική εθνική γιορτή για την Άμφισσα και γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 10 Απριλίου οπότε και έγινε η απελευθέρωση. Επειδή συνήθως η 10η Απριλίου είναι πριν από το Πάσχα, η επέτειος αυτή γιορτάζεται την Κυριακή του Θωμά.
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, συμμετείχαμε στην εκδήλωση αυτή μαζί με άλλες 4 Φιλαρμονικές (ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΑΜΦΙΣΣΑΣ, ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΔΕΛΦΩΝ, ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ και ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΡΑΧΩΒΑΣ )...
Σας προτείνουμε να διαβάσετε την συνέχεια στην Ιστοσελίδα Με αγάπη για τη ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΥ ΙΤΕΑΣ που δείχνει τις δραστηριότητες της Φιλαρμονικής του Δήμου Ιτέας, και μέσα απο τις σελίδες της μπορούμε να δούμε να περνάει η ιστορία του τόπου μας, δεμένη με την αγάπη για την μουσική. Εκτός της εκδήλωσης της Άμφισσας, περιηγηθείτε στις ιστοσελίδες της όλο και κάτι απο το παρελθόν μας θα ανακαλύψετε

Φωτογραφίες απο τα Καστέλια


Δείτε φωτογραφίες από τα Καστέλια και όχι μόνο από την Φωτογράφο Άννα Γκίκα.

http://www.flickr.com/photos/annagkika