Δευτέρα, 7 Σεπτεμβρίου 2009

Προγραμμα «Φωτοβολταϊκά στις στέγες»

Υλοποίηση προγράμματος «Φωτοβολταϊκά στις στέγες»
Σε συνέχεια της ψήφισης του Νόμου 3734/2009, με την Κοινή Υπουργική Απόφαση της 4ης Ιουνίου 2009 (ΦΕΚ Β 1079/4.6.2009) θεσπίστηκε Ειδικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης Φωτοβολταϊκών Συστημάτων (ΦΒΣ) σε κτιριακές εγκαταστάσεις και ιδίως σε δώματα και στέγες κτιρίων. Όπως είναι γνωστό, το Πρόγραμμα αφορά στην εγκατάσταση συστημάτων μέχρι 10 kWp σε κατοικίες και πολύ μικρές επιχειρήσεις, στο Ηπειρωτικό Σύστημα και στα Διασυνδεδεμένα Νησιά και εφαρμόζεται από την 1η Ιουλίου 2009.
Παράλληλα, έχουν ήδη εκδοθεί (α) απόφαση του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ «Όροι εγκατάστασης Φωτοβολταϊκών Συστημάτων μέχρι 10KW στα δώματα και ... τις στέγες των κτιρίων» (ΦΕΚ 344/20.07.2009) που ρυθμίζει σχετικά πολεοδομικά θέματα και (β) εγκύκλιος του Γενικού Γραμματέα Φορολογικών και Τελωνειακών Θεμάτων του ΥΠΟΙΟ για τη φορολογική αντιμετώπιση των ΦΒΣ μέχρι 10 kWp που θα εγκατασταθούν μέσω του Προγράμματος (ΠΟΛ 1101/06.08.2009).
Για την απρόσκοπτη εφαρμογή του Προγράμματος και προκειμένου να διασφαλιστεί η άρτια εγκατάσταση και λειτουργία μικρών κτιριακών Φ/Β συστημάτων, ο Γενικός Γραμματέας Ανάπτυξης ανέθεσε στο Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας (ΚΑΠΕ) την εκπόνηση αναλυτικών Οδηγιών εγκατάστασης.
Το Εγχειρίδιο με τίτλο «Οδηγίες για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων σε κτηριακές εγκαταστάσεις» ολοκληρώθηκε μετά από συνεργασία του Υπουργείου Ανάπτυξης και του ΚΑΠΕ με τους εμπλεκόμενους φορείς ΣΕΦ, ΕΜΠ και ΔΕΗ, βάσει των υφιστάμενων τεχνικών και επιστημονικών κανόνων και από σήμερα βρίσκεται αναρτημένο στην ιστοσελίδα του ΚΑΠΕ www.cres.gr.
Με αποδοχή της τήρησης των ελάχιστων τεχνικών προδιαγραφών και όρων ασφάλειας που τίθενται στο Εγχειρίδιο από τους ενδιαφερόμενους μελετητές -εγκαταστάτες, καταρτίζεται «Ενδεικτικός Κατάλογος Μελετητών – Εγκαταστατών Φωτοβολταϊκών Συστημάτων» για την ενημέρωση των ενδιαφερομένων πολιτών.
Η καταχώριση στον κατάλογο είναι προαιρετική.
Οι σχετικές αποφάσεις, έντυπα για αίτηση στη ΔΕΗ, καθώς και διευκρινιστικά ερωτήματα-απαντήσεις είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του ΥΠΑΝ www.ypan.gr, υπό τον τίτλο «ΦΒ ΣΤΙΣ ΣΤΕΓΕΣ».

Ενημερώνουμε, επίσης, ότι από την αρχή του προγράμματος έως σήμερα έχουν υπογραφεί εννέα προσφορές σύνδεσης, συνολικής ισχύος 77, 56 kWp.

Φωκικός-Ατρόμητος 1-2

Ο Ατρόμητος επικράτησε του Φωκικού τελικά σήμερα, στον φιλικό αγώνα στο γήπεδο Άμφισσας με σκορ 2-1.

Το σκορ άνοιξε ο Τάτος με σουτ από μακρινή απόσταση στο 35’ και ο Πόποβιτς με σουτ (54') έξω από την περιοχή στο «Γ» της εστίας του Φωκικού έκανε το 0-2. H ομάδα του Φωκικού μείωσε στο 78’ με τον Θωμόπουλο.

Σημειώνεται ότι, το ματς έγινε στο πλαίσιο της συμφωνίας των δύο συλλόγων για τη μεταγραφή του Θανάση Καραγκούνη ο οποίος τιμήθηκε από τη διοίκηση του Φωκικού.

Επίσης τιμητική πλακέτα δόθηκε στον προπονητή Γιώργο Δώνη και στον προπονητή τερματοφυλάκων Τάκη Οικονομόπουλο για την προσφορά τους στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

Ικανοποιητική κρίνεται από τη διοίκηση η εμφάνιση της ομάδας του Μ. Κασσάπη, ο οποίος έκανε και το ντεμπούτο του σήμερα στον πάγκο. Η ομάδα έχανε ευκαιρίες, προσπάθησε και έδειξε καλά σημάδια παρά το ...γεγονός ότι αγωνιζόταν με ομάδα Α' κατηγορίας. Ο Φωκικός άφησε θετικές εντυπώσεις και στον Γ. Δώνη, ο οποίος, επεσήμανε σε τέτ α τέτ με ανθρώπους της ομάδας πως με τέτοιες εμφανίσεις, δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα σε αυτή την κατηγορία.


Αξίζει να σημειωθεί ότι η σημερινή αναμέτρηση έδωσε την ευκαιρία να βρεθούν Κασσάπης και Δώνης οι οποίοι είναι γνώριμοι από τα παλιά καθώς υπήρξαν συμπαίχτες στην Εθνική ομάδα αλλά και την ΑΕΚ.
Από Φωκικάρα

Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Αξιοποίησης Τουριστικού Λιμένα (Μαρίνας) Ιτέας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΦΩΚΙΔΑΣ

Πρόχειρος Διαγωνισμός με κριτήριο κατακύρωσης την συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά.

Η ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΦΩΚΙΔΑΣ, ενεργώντας ως Αναθέτουσα Αρχή με βάση την υπ. αριθ. 21/70/02.09.2009 απόφαση της Β΄ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, προκηρύσσει Πρόχειρο Διαγωνισμό για το έργο με τίτλο:

«Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Αξιοποίησης Τουριστικού Λιμένα (Μαρίνας) Ιτέας»
Αντικείμενο της προσφοράς...

Αντικείμενο της διακήρυξης είναι η εκπόνηση και παράδοση του Επιχειρηματικού
Σχεδιασμού(Business Plan) για την αξιοποίηση του τουριστικού Λιμένα (Μαρίνας) του
Δήμου Ιτέας Νομού Φωκίδας.
Ιστορικά Στοιχεία
Με την αρ. ΤΥ146/12-2-1990 απόφαση εγκρίθηκε η αρχική μελέτη «Κατασκευή Μαρίνας
Ιτέας» προϋπολογισμού 800.000 δραχμών. Το έργο δημοπρατήθηκε, ο Ανάδοχος
«Αρχιμήδης ΑΤΕ» εγκαταστάθηκε στις 18-6-1991 και το έργο περατώθηκε εμπρόθεσμα στις
31-12-1994.Το έργο αυτό προέβλεπε την επίχωση του θαλάσσιου χώρου, την κατασκευή
των τσιμέντινων μώλων και κρηπιδωμάτων με τις ενσωματωμένες κατάλληλες σωληνώσεις
ώστε να διέλθουν μελλοντικά τα δίκτυα ύδρευσης και ηλεκτρικού.
Με νέα εργολαβία «Διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου Τουριστικού Λιμένα Ιτέας»
προϋπολογισμού 980.000 δραχμών αναδόχου «Εργονομία ΑΤΕ», το οποίο περατώθηκε κι
αυτό εμπρόθεσμα στις 20-5-2003, κατασκευάστηκαν τα ηλεκτρομηχανολογικά έργα, η
διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου και ορισμένα από τα προβλεπόμενα συνολικά
κτίρια.
Ήδη από του 2000 με την απόφαση Τ.712/16-2-2000 (ΦΕΚ100Δ΄της 25-2-2000) του
Υπουργού Ανάπτυξης έχει χωροθετηθεί ο Τουριστικός Λιμένας στην Ιτέα, εμβαδού χερσαίας
ζώνης 24.700 τ.μ και θαλασσίας ζώνης 26.000 τ.μ., δυναμικότητος 146 ελλιμενισμένων
σκαφών στη θάλασσα και 60 θέσεων εναπόθεσης σκαφών στη ξηρά. Το συνολικό εμβαδόν
των προβλεπομένων και εγκεκριμένων κτιριακών εγκαταστάσεων σύμφωνα με το
κτιριολογικό πρόγραμμα, είναι 711 τ.μ.
Το 2008 εντάχτηκε στο Ολοκληρωμένο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης Ορεινών
Όγκων του Νομού Φωκίδας, το έργο «Συμπληρωματικά Έργα Μαρίνας Ιτέας», που αφορά
την εκτέλεση των συμπληρωματικών έργων που απαιτούνται να γίνουν ώστε να
ολοκληρωθεί η Μαρίνα της Ιτέας σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από την απόφαση
Χωροθέτησης του Τουριστικού Λιμένα στην Ιτέα (αρ. Τ.712/16-2-2000, ΦΕΚ 100 Δ΄ της 25-2-
2000 απόφαση Υπουργού Ανάπτυξης).
Φορέας Διαχείρισης του Έργου με την απόφαση αυτή ορίστηκε το Λιμενικό Ταμείο
Φωκίδος.
Αναλυτική Περιγραφή Φυσικού Αντικειμένου
Στόχος του Φυσικού Αντικειμένου είναι η κατάρτιση του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού για
την αξιοποίηση του τουριστικού Λιμένα (Μαρίνα) Ιτέας.
Η εκπόνηση του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού θα περιλαμβάνει λεπτομερώς τις παρακάτω
ενότητες:
• Αποτύπωση – Αξιολόγηση υφιστάμενης κατάστασης τουριστικού λιμένα Ιτέας
• Έρευνα αγοράς σχετικά με τη ζήτηση και προσφορά υποδομών και υπηρεσιών για
τον ελλιμενισμό τουριστικών σκαφών στην ευρύτερη περιοχή του Κορινθιακού και
Πατραϊκού Κόλπου
• Τεχνοοικονομική πρόταση για τα συμπληρωματικά χερσαία και λιμενικά έργα και
εξυπηρετήσεις του τουριστικού λιμένα – Αξιολόγηση των ελλείψεων
• Χρηματοοικονομική ανάλυση βιωσιμότητας του προτεινόμενου επενδυτικού
σχεδίου αξιοποίησης – εκμετάλλευσης του τουριστικού λιμένα.
• Αξιολόγηση εναλλακτικών προτάσεων για το μοντέλο διαχείρισης και
χρηματοδότησης έργου
• Σχέδιο δράσης για τη προώθηση της αξιοποίησης και εκμετάλλευσης του
τουριστικού λιμένα
• Αρχική διερεύνηση επενδυτικού ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση και
εκμετάλλευση του τουριστικού λιμένα Ιτέας
• Προσδιορισμός ελάχιστων οικονομικών ανταλλαγμάτων προς το Λιμενικό Ταμείο
Φωκίδας και το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης σχετικά με την αξιοποίηση του
τουριστικού Λιμένα Ιτέας.
Παραδοτεά
Επιχειρηματικό Σχέδιο αξιοποίησης του τουριστικού Λιμένα (Μαρίνα) Ιτέας
Νομού Φωκίδας (Business Plan)

Ο Δήμος Άμφισσας για τον ΧΑΔΑ στην Σπαρτόλακα

Σε σχέση με την ΧΑΔΑ Σπαρτόλακας και τον κίνδυνο πυρκαγιάς όπως αυτή που είχε ξεσπάσει εξέδωσε Δελτίο Τύπου ο Δήμος Άμφισσας

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με αφορμή σχόλια σχετικά με τους δυνατούς ανέμους, την ΧΑΔΑ Σπαρτόλακα και την επικινδυνότητα του χώρου οφείλουμε να ενημερώσουμε τους πολίτες ότι η Δημοτική Αρχή έχει προβλέψει και αναθέσει σε δύο (2) βάρδιες από τις 2 μ.μ. έως τις 7 π.μ. την επόμενη εκάστοτε ημέρα την περιφρούρηση του χώρου για λόγους ασφάλειας έναντι πυρκαγιάς....
Ταυτόχρονα το Πυροσβεστικό όχημα που ήδη διαθέτει ο Δήμος βρίσκεται σε επιφυλακή για την οποιαδήποτε κακή στιγμή που ελπίζουμε να μην έρθει.
Η φύλαξη του χώρου θα συνεχιστεί έως ότου ο καιρός θα είναι κατάλληλος έτσι ώστε να αποφευχθεί το ότι χειρότερο.

1ο Ράλλυ Φωκίδος

Η ΠΑΛΜΑ με το Δήμο Γραβιάς, συνδιοργανώνουν στις 12 και 13 Σεπτεμβρίου 2009 το 1ο Rally Φωκίδας. Ο αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Rally 2009 και στο Κύπελλο Rally Βορείου Ελλάδος. Eίναι ασφάλτινος με 3 ειδικές διαδρομές επαναλαμβανόμενες 2 φορές. Το μήκος των ειδικών διαδρομών είναι 102,86 χλμ. και το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 201,81 χλμ. Η έδρα του αγώνα θα είναι στη Γραβιά Φωκίδας και θα κινηθεί στην ευρύτερη περιοχή της Φωκίδας και της Φθιώτιδας. Οι δηλώσεις συμμετοχής έφτασαν τις 40 Η διανομή του Road Book άρχισε την Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου. Οι αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών, άρχισαν την Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου και λήγουν το Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου και ώρα 12:00, σύμφωνα με το Γενικό Κανονισμό Rally. Ο Διοικητικός και Τεχνικός έλεγχος θα γίνει στη Γραβιά το Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου από 13:00 έως 18:00. Η πανηγυρική εκκίνηση θα γίνει το Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου στις 20:00 στο χώρο μπροστά στο Χάνι της Γραβιάς.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ...

ΣΑΒΒΑΤΟ 12/9/2009 13:00-18:00 ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗ ΓΡΑΒΙΑ
20:00 ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗ ΓΡΑΒΙΑ
ΚΥΡΙΑΚΗ 13/9/2009 09:30 ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΒΙΑ
15:41 ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΣΤΗ ΓΡΑΒΙΑ
16:30 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
17:00 ΑΠΟΝΟΜΗ ΕΠΑΘΛΩΝ ΣΤΟ ΧΑΝΙ ΤΗΣ ΓΡΑΒΙΑΣ


ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

ΚΥΡΙΑΚΗ 13/9/2009

Ε.Δ. 1-4 ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ 1-2 (23,12 χλμ.) 09:55-13:19
Ε.Δ. 2-5 ΠΑΥΛΙΑΝΗ 1-2 (11,45 χλμ.) 11:03-14:27
Ε.Δ. 3-6 ΚΑΛΟΣΚΟΠΗ 1-2 (15,80χλμ.) 11:31-14:55

Οι ειδικές είναι οι εξής:
1. Αμφίκλεια. Ξεκινάει μόλις 100 μ. μετά το χωριό Αμφίκλεια, ανηφορίζει στο φαρδύ δρόμο με τις φουρκέτες επί 14 χλμ. ως τη διασταύρωση για Πολύδροσο όπου κάνει δεξιά και τερματίζει μετά από 9 καταπληκτικά κατηφορικά χλμ. Περιέχει ως τμήμα της τη διαδρομή του σπριντ.

2. Παύλιανη. Είναι με ανηφορική φορά. Ξεκινάει λίγο πριν τελειώσουν οι ευθείες στη διασταύρωση για Αποστολιά και τελειώνει στην είσοδο του χωριού Παύλιανη.

3. Καλοσκοπή. Ξεκινάει στην έξοδο του χωριού Καλοσκοπή, κατόπιν στην καλύβα όπου υπάρχει διασταύρωση κάνει αριστερά για Χάνι Ζαγκανά όπου κάνει το στενό κομμάτι με τις φουρκέτες κατηφόρα, στη διασταύρωση όπου αριστερά πάει για Οινοχώρι η ειδική συνεχίζει ευθεία και μετά, όπου υπάρχει αριστερά διασταύρωση για Καστέλια, (με ξύλινο σπιτάκι και λίγο πιο κάτω το γνωστό δέντρο) ανηφορίζει, κάνοντας ανηφόρα το γλιστερό κομμάτι της παλιάς Ε.Δ. Καστέλια προς το δρόμο Άμφισσα-Λαμία. Τερματίζει πριν το άγριο κομμάτι με το τοιχάκι και τον τεράστιο γκρεμό (μάλλον για λόγους ασφαλείας).

Οι παραπάνω πληροφορίες είναι από το road book.

Νεκρός και τρίτος εργάτης της ΛΑΡΚΟ

Ο Ο εργαζόμενος Γιάννης Παπακωνσταντίνου κηδεύεται σήμερα στο Μαρτίνο. Είναι ο τρίτος νεκρός στο κολαστήριο της ΛΑΡΚΟ μέσα σε ένα μήνα χωρις ακόμα να έχει τιμωρηθεί κανένας.
Το νέο έγκλημα το κεφαλαίου καταδικάζει το ΚΚΕ με ανακοίνωση του μεταξύ των άλλων τονίζει:'Αυτός ο τραγικός απολογισμός δείχνει ποιο είναι το αποτέλεσμα της εντεινόμενης εκμετάλλευσης της εργατικής τάξης και των άθλιων συνθηκών εργασίας που επικρατούν στους τόπους δουλειάς...
Καλούμε τους εργαζόμενους Έλληνες και μετανάστες μαζί να απαιτήσουν σε κάθε εργασιακό χώρο και κλάδο και να επιβάλουν με την πάλη τους ... μέτρα προστασίας, υγιεινής και ασφάλειας. Να αντιπαλέψουν τις εργοδοτικές απειλές και εκβιασμούς, τη νέα επίθεση που ετοιμάζεται σε βάρος των εργασιακών, ασφαλιστικών και άλλων δικαιωμάτων των εργαζομένων.Επιβάλλεται η τιμωρία της εργοδοσίας, αλλά και η πολιτική τιμωρία της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, καθώς και των συνδικαλιστικών ηγεσιών που έχουν ξεπουλήσει τα συμφέροντα των εργαζομένων.

Αποχαιρετιστήριο μήνυμα έστειλε και ο Προέδρος του ΣΥΝ Αλέξης Τσίπρας για το χαμό του εργάτη από το πρόσφατο ατύχημα της ΛΑΡΚΟ
'Αποχαιρετώ έναν νέο εργάτη που δεν πρόλαβε να ζήσει.
Που δεν πρόλαβε να χαρεί όσο ήθελε, να λυπηθεί όσο του αντιστοιχούσε, να αγαπήσει και να αγαπηθεί όσο του άξιζε…
Που δεν πρόλαβε να γεράσει.
Γιατί δολοφονήθηκε σε ώρα εργασίας, από τη δίψα του κεφαλαίου για περισσότερα κέρδη!

Ο Γιάννης ήταν μοναδικός.
Για τη γυναίκα του, για τους γονείς του, τους φίλους και τις φίλες του, τους συναδέλφους του.
Για το κεφάλαιο ήταν αμελητέα μονάδα. Ο θάνατός του η ζωή τους!

Ο Γιάννης ακολουθεί το δρόμο που ακολούθησαν δεκάδες εργάτες και εργάτριες.
Άνθρωποι του μόχθου που σκοτώθηκαν σε ώρα εργασίας.
Ο καλύτερος τρόπος για να τον θυμόμαστε και για να τον τιμήσουμε είναι να θέσουμε τις δικές μας ζωές στον αγώνα, ενάντια σε όλους όσους δεν υπολογίζουν κανέναν και τίποτα προκειμένου να γίνουν πιο πλούσιοι.

Ας αγωνιστούμε να βάλουμε τη ζωή πάνω από τα κέρδη τους.
Από altpressfthiotida.blogspot.com