Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Φυλακές της Άμφισσας

Δημοσιεύθηκε στο τεύχος 4, της εφημερίδας των φυλακισμένων ΚΕΛΙ

Καλησπέρα αδέλφια

Με λένε Κ. , είμαι 24 ετών και είμαι κατάδικος για ληστεία 8 έτη καθείρξεως. Τώρα βρίσκομαι στην Άμφισσα. Έδω τα πράγματα είναι πολύ σκατά. Η φυλακή έχει έξι θαλάμους. Τα πράγματα είναι δύσκολα. Κοιμούνται στα πατώματα, ενώνουν κρεββάτια και κοιμούνται 3 και 4 άτομα. Όσο για τη στάση συσσιτίου που είχαμε αδιάφοροι όλοι, πηγαίνανε για φαγητό κανονικά. Γιατί? Eγώ είμαι στη φυλακή 18 μήνες και είμαι περίπου στο όριο για την άδεια. Λίγο ανύπαρκτο να ...μου την δώσουν. Σας ευχαριστώ που μου συμπαρασταθήκατε πέρσι στη στάση που είχαμε. Ήμουνα στον Κορυδαλλό στη Γ΄Πτέρυγα. Με το που είδα και ερχόσαστάν άναψα τα σεντόνια και μ΄έπιασε ο χωροφύλακας και έφαγα 2 χρόνια πειθαρχικό επειδή φώναζα το πάθος για λευτεριά είναι δυνατότερο από όλα τα κελιά. Και ευχαριστώ που κάναμε μαζί χριστούγεννα συγκινήθηκα πολύ. Όσο για την φυλακή της Άμφισσας, συγγνώμη για την έκφραση, ένα μπουρδέλο. Για την καντίνα μόνο τσιγάρα, οκαπνός λένε απαγορεύεται. Για τον μπακάλη πανάκριβα παιδιά. Πολλά σπα, θολούρα και ρουφιάνοι. Η κοινωνική υπηρεσία εδώ ανύπαρκτη. Είμαστε μέσα σε ένα θάλαμο 45 άτομα με ένα μπάνιο και δύο τουαλέτες. Επιτρέπεται στο μονό κρεβάτι να κοιμούνται δύο άτομα και στα διπλά τέσσερα. Ζούμε εδώ σε τριτοκοσμικές συνθήκες

Το πάθος για Λευτεριά είναι δυνατότερο από όλα τα κελιά, Θα τα ξαναπούμε

Άμφισσα 16.11.09
Από  enjoycapitalism 

1 σχόλιο:

  1. Ολοι εχουν δικαιωματα και εσυ που εισαι "μεσα",και αυτος που εβλαψες
    Και εσυ ψαχνεις να βρης το δικιο σου,
    και αυτος που εβλαψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή