Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

Δηλώσεις κάνει η Παπακώστα μετά την διαγραφή της

Δήλωση έκανε η Παπακώστα για την διαγραφή της. Στην ουσία λέει οτι ήταν απο καιρό αντίθετη στον Δήμαρχο και την παράταξή γιατί κανένα έργο δεν είχε κάνει, και ότι νιώθει έκπληξη που τώρα την απομακρύναν !!!

Αναλυτικά η δήλωση της κας Παπακώστα έχει ως εξής:

Έκπληκτη και εγώ και όλη η κοινωνία και συμπολίτες μας της Άμφισσας, πληροφορήθηκα την ... κατά το άρθρο 94 παρ.5 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων ερήμην μου και χωρίς να μου παρασχεθεί το Συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της ακρόασης και το λόγο αυτής της διαγραφής μου ως δημοτικής συμβούλου, απόφαση της δημοτικής παράταξης, της πλειοψηφίας του Δήμου μας, της οποίας είμαι μέλος, η οποία απόφαση είναι αήθης και πραξικοπηματική και χωρίς φυσικά να εμπεριέχεται κάποια αιτιολογία, η οποία να πείθει το κάθε νοήμονα άνθρωπο και ακόμη και κάποιο ευήθη ότι δεν υπάρχουν λόγοι διαγραφής, που την επέβαλαν.
Δυστυχώς από την έναρξη της παρούσας δημοτικής θητείας ο επικεφαλής της πλειοψηφίας και οι περί αυτών συμβουλεύοντες αναίτια άρχισαν επιδεικτικά να ζητούν από μένα να ξεχάσω τις δημοκρατικές αρχές μου οι οποίες και νομοθετικά κατοχυρώνονται με το άρθρο 94 παρ.1 του Κώδικα περί Δήμων και Κοινοτήτων, που ορίζει «Οι δημοτικοί σύμβουλοι έχουν απεριόριστο το δικαίωμα και της ψήφου κατά συνείδηση». Αρχή άλλωστε που είναι αυτονόητη σε όλα τα δημοκρατικά πολιτεύματα και δεν υπήρχε λόγος να τεθεί η άνω διάταξη. Η αρχή αυτή είναι γνωστό ότι δεν ισχύει στα φασιστικά καθεστώτα. Και η διαγραφή μου από τη δημοτική παράταξή μου, αφού μάλιστα πλησιάζουν και οι δημοτικές εκλογές, προφανώς δεν έχει εμένα ως στόχο, αλλά την κοινωνία του Δήμου μας, η οποία έχει ήδη διαπιστώσει ανυπαρξία κάθε ωφέλιμου γι’ αυτή έργου. Και στοχεύτηκε και αποδοκιμάστηκε από τους δημοτικούς συμβούλους, όταν αντέδρασαν στο αποκρουστικό και με προχειρότητα έργο της πεζοδρόμησης της οδού Γιαγτζή και την τοποθέτηση ζαρντινιέρων και στη συνέχεια ξύλινων καθισμάτων. Αντέδρασαν σε ένα παραμορφωμένο αισθητικά έργο και στον αποκλεισμό της λειτουργίας της αγοράς και μάλιστα σε περίοδο ύψιστης οικονομικής κρίσης.
Αντέδρασα γιατί από την πλευρά μου, όπως και άλλοι δημοτικοί σύμβουλοι, όπως είχα ηθική και πολιτική υποχρέωση θα έπρεπε να μεταφέρω την αγωνία των συμπολιτών μου, να πάρω υπεύθυνη θέση και παρέξω την ψήφο μου και αφού μάλιστα τη θέση μου αυτή την είχα εξηγήσει στον επικεφαλής της παράταξής μου και με τη σημείωση ότι η πεζοδρόμηση, ως απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, είχε άλλα χαρακτηριστικά και με το έργο που επιχείρησαν προκαλείτο ένα αισθητικά και αταίριαστο μόρφωμα για το οποίο ο Δήμος χωρίς να εξουσιοδοτηθεί ξόδεψε μερικές χιλιάδες Ευρώ, απλά και μόνο για να ικανοποιηθούν τα αισθητικά γούστα μερικών.
Αντέδρασε η δημοτική παράταξή μου με τη διαγραφή μου από αυτή γιατί οι συμπολίτες μας με την ανακοίνωση του αποτελέσματος της ψηφοφορίας, ανακουφισμένοι, χειροκρότησαν. Το χειροκρότημα αυτό μετατράπηκε για μένα σε εκδικητικό μίσος και σε απρέπειες αυτών που έλαβαν την απόφαση με το να με συκοφαντούν και να με εξυβρίζουν μέσα από ιστοσελίδες που διέθεσαν. Έβγαλαν σε όλο το ψυχικό τους φθόνο και με τη διαγραφή μου προειδοποίησαν τους πολίτες της Άμφισσας ότι δεν έχουν λόγο στα δημοτικά δρώμενα. Και επόμενο ήταν η λυσσώδης έλλειψη ευπρέπειας και αξιοπρέπειας να έχει θύμα εμένα. Και τούτο γιατί η δική μου η ψήφος ήταν καθοριστική και αδιαφορούν για τις δημοκρατικές αξίες και το συμφέρον της κοινωνίας, που είναι υπέρτερο της οποιασδήποτε δημοτικής παράταξης, η οποία με έργα θα πρέπει να υποδηλώνει την προοδευτικότητά της και τη δημοκρατικότητά της και όχι με την ταμπέλα κομματικής παράταξης, την οποία σε κάθε περίπτωση την υπονομεύουν με τα έργα και τις πράξεις τους και όταν κοινώς γνωστό είναι ότι κάποιοι απείχαν από τους αγώνες και σε προηγούμενες Αυτοδιοικητικές Εκλογές ψήφισαν αντίπαλο ψηφοδέλτιο συμμετέχοντας σε αντιδημοκρατικές συμμαχίες.
Δυστυχώς για το Δήμο μας και τους συμπολίτες μας η δημοτική παράταξη της πλειοψηφίας μέχρι σήμερα κανένα έργο ωφέλιμο δεν έχει να επιδείξει. Και νομίζει ότι στο λίγο χρόνο που απομένει από τη θητεία της ότι μπορεί να προβάλλει ως άλλοθι την απώλεια της πλειοψηφίας. Από την πλευρά μου διαβεβαιώνω τους συμπολίτες μου ότι σε εκείνη την παράταξη με την οποία εκλέχτηκα ανήκω και θα ανήκω και σε εκείνο το πρόγραμμα που εξάγγειλε θα το στηρίξω έστω και έξω από την παράταξη αυτή και πάλι όμως ελεύθερα και κατά συνείδηση θα βρίσκομαι απέναντι στα εκφυλιστικά φαινόμενα, που με υπαιτιότητα μερικών, διάβρωσαν το υγιές πρόγραμμά μας, το οποίο υπερψήφισε ο δημότης της Άμφισσας.
Θα πρέπει η ομάδα αυτή της πλειοψηφούσας παράταξης και ήδη μειοψηφούσας, να αντιληφθεί ότι με τη διαγραφή μου προσέβαλε την κοινωνία του Δήμου μας καθολικά και αυτή θα πρέπει ηθικά να νιώθει μειωμένα και ας ακούσει αυτή γιατί ο πολίτης δεν ξεχνά όταν τον προσβάλλουν και στις επερχόμενες εκλογές θα έχει αυτή τον κυρίαρχο λόγο.
Δυστυχώς από τη διοικούσα το Δήμο μας παράταξη έλειψε κάθε ίχνος λογικής επεξεργασίας, αυτών που θα ήθελαν να επιβάλλουν αυταρχικά και ακόμη παραβιάζοντας και τον ποινικό νόμο.
Δυστυχώς ο Δήμος μας είναι ο μοναδικός Ο.Τ.Α. που απ’ αρχής δημοτικός σύμβουλος της πλειοψηφίας ανεξαρτητοποιήθηκε και μάλιστα και με την παραίτησή του ως Αντιδημάρχου, ο από της 1-1-2009 Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου καταψηφίστηκε και από τον ανεξαρτητοποιηθέντα και πρώην δημοτικό σύμβουλο της πλειοψηφούσας δημοτικής παράταξης και από δύο συμβούλους της πλειοψηφίας και παρέμεινε Πρόεδρος χάρις σε εξαιρετική διάταξη νόμου, που είχε ψηφίσει η Νέα Δημοκρατία και τέλος επιχειρεί να διοικήσει και διαχειριστεί τα σοβαρότατα προβλήματα του Δήμου με δημοτική παράταξη μειοψηφίας. Τέτοιο κατόρθωμα έχει το προνόμιο να είναι παγκόσμιο.
Σε ό,τι με αφορά θεωρώ τον εαυτό μου ικανοποιημένο που αντιστάθηκα σε παράνομες, κοινωνικά άδικες κλπ. πιέσεις της παράταξής μου, όπως στην περίπτωση του Γιάγτζειου Κληροδοτήματος, του Ειδικού Σχολείου, όπου απετράπησαν οικονομικές σπατάλες για αγορά ακινήτων κλπ., την καταψηφιστική ψήφο μου στην εκλογή του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου για τη δεύτερη διετία, απείχα ενσυνείδητα από κάθε εμπλοκή μου με αντιμισθίες και άλλες παροχές και θέσεις και ειδικότερα όταν ο επικεφαλής της πλειοψηφίας μου πρότεινε τη θέση της Αντιδημάρχου και επέμενα να τηρηθεί από την παράταξή μας η προεκλογική δέσμευσή μας να μην λαβαίνουν αντιμισθία ο Δήμαρχος, Αντιδήμαρχοι κλπ.
Τους αγώνες μου αυτούς μέσα από αντίξοες συνθήκες και με προσπάθειες απαράδεκτες να μειωθεί η προσωπικότητά μου, η κοινωνία τους δικαίωσε και τους επαίνεσε και γι’ αυτό χειροκρότησε την τελευταία απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που εξόργισε και θύμωσε τους αντιδημοκρατικά φερόμενους συμβούλους της δημοτικής παράταξης της πλειοψηφίας, που αποχώρησαν με σκυμμένα τα κεφάλια.
Τέλος θέλω να διαβεβαιώσω τους συμπολίτες μου και αυτούς που με εμπιστεύθηκαν με την σταυροδοσία μου και όλους τους άλλους ότι θα παραμείνω στη θέση που με έβαλαν μέχρι τέλους της θητείας μου και αυτό το μήνυμα θα πρέπει επιτέλους να το κατανοήσουν εκείνοι που πιστεύουν ότι θα αποχωρήσω από την αποστολή μου, γιατί ίσως η λογική αυτή της διαγραφής μου να οδήγησε στην άνω απόφαση και αφού θα επαναλάβω την παραπάνω δήλωσή μου ότι οτιδήποτε είναι καλό και συμφέρον για την κοινωνία μας και τις ευπαθείς ομάδες της θα αντιμετωπίζεται από μένα θετικά, καθόσον η, έστω και άδικη και ανήθικη διαγραφή μου, δεν με επηρεάζει καθόλου στο να αποδέχομαι κάθε σωστή πρόταση, η οποία θα είναι πλήρους διαφάνειας και έξω από κάθε διαπλοκή.
Σημειώνω ότι το παραπάνω ζήτημα για μένα έχει λήξει και δεν πρόκειται να αναλωθώ σε παραπέρα συζητήσεις. Ο καθένας στο εξής ας εισπράξει «τα επίχαιρα» των πράξεών του και τούτο γιατί την κοινωνία μας την απασχολούν η φτώχεια της, η υγεία της, η παιδεία, η ανεργία των νέων της κλπ. και όχι οι αψυχολόγητες και επιστημονικά μη αντιμετωπίσιμες ανθρώπινες συμπεριφορές.

ΑΝΔΡΙΑΝΗ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου