Την ώρα που συνδέουν τις κάμερες στην Φωκίδα, Θέλετε να διαβάσετε τι έγινε με τις ίδιες κάμερες στην Κρήτη, ψάχνουν ...να τις βρούνε δείτε.
Ο διαγωνισμός έγινε, η εργολαβία δόθηκε, τα κουτιά τοποθετήθηκαν στην εθνική οδό, οι προειδοποιητικές πινακίδες για τους οδηγούς, επίσης.
Πρόκειται για τις κάμερες ελέγχου ταχύτητας που πριν ενάμισι και πλέον χρόνο αποφάσισε το ΥΠΕΧΩΔΕ να γεμίσει τις εθνικές οδούς της χώρας, και την Εθνική Οδό της Κρήτης, τον ΒΟΑΚ δηλαδή, για τις οποίες διέθεσε ένα μεγάλο κονδύλιο. Ήταν μια πρωτοβουλία που αφορούσε δήθεν την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Μήνες μετά, στην Κρήτη τουλάχιστον, δεν λειτούργησε καμία από τις κάμερες. Αντίθετα οι περισσότερες έχουν καταστραφεί, άγνωστο από ποιους, και ... μαζί τους έκανε φτερά ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσόν από τα χρήματα του φορολογούμενου πολίτη.
Πέραν της αποτελεσματικότητας που μπορεί να έχουν ή να μην έχουν οι συγκεκριμένες κάμερες σε ό,τι αφορά την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, καθώς από πολλούς έχουν αμφισβητηθεί αφού οι οδηγοί θα «λογοδοτούσαν» σε περίπτωση που το όριο ταχύτητας τους θα ξεπερνούσε τα 60 χιλιόμετρα γεγονός που χαρακτηρίζεται ανεπίτρεπτο για εθνική οδό, πρόκειται για ένα δείγμα, από τα πολλά, της κρατικής προχειρότητας και αδιαφορίας με την οποία αντιμετωπίζει σοβαρά ζητήματα που έχουν να κάνουν αφ' ενός με την ανθρώπινη ζωή και αφ ετέρου με την κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος...
Πενήντα περίπου κάμερες ελέγχου ταχύτητας, ανενεργές σήμερα, έχουν τοποθετηθεί κατά μήκος του ΒΟΑΚ, από το Καστέλλι Κισσάμου μέχρι την Σητεία.
Στο τμήμα του νομού Ρεθύμνου υπάρχουν δέκα, τοποθετημένες στα πλέον επικίνδυνα οδικά σημεία.
Τα τροχαία ατυχήματα πληθαίνουν μήνα με τον μήνα, ο αριθμός των νεκρών αυξάνεται ανησυχητικά, η αναβάθμιση του ΒΟΑΚ έχει αναχθεί στο μεγαλύτερο τοπικό ζήτημα.
Η χρηματοδότηση του έργου παραπέμπεται μονίμως στις καλένδες. Κι ενώ θα περίμενε κανείς ότι κάθε ενέργεια της πολιτείας που αφορά την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων θα είχε βάση σοβαρότητας και υπευθυνότητας, διαπιστώνεται ότι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Για την τοποθέτηση των καμερών, ωφελημένος δεν ήταν μέχρι σήμερα ο πολίτης αλλά μόνον η εταιρεία από την οποία τις προμηθεύτηκε το ΥΠΕΧΩΔΕ και ο εργολάβος που τις τοποθέτησε. Οφείλουν σήμερα οι αρμόδιοι του υπουργείου να ελέγξουν το θέμα και εάν κρίνουν, με μια νέα μελέτη, ότι πράγματι θα συμβάλλουν οι κάμερες στον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων να τις θέσουν άμεσα σε λειτουργία. ’λλως, ας δώσουν εξηγήσεις γιατί οι προκάτοχοι τους προέβησαν στην αγορά και τοποθέτηση τους στην Εθνική Οδό και ποιος είναι ο ανασταλτικός παράγοντας για την μη λειτουργία τους.
Φημολογείται ότι αιτία είναι ο φόβος για την καταστροφή τους από πολίτες-οδηγούς που διαφωνούν με το μέτρο λόγω της κακής οδικής τους παιδείας που τους υπαγορεύει να καταπατούν τον ΚΟΚ αναπτύσσοντας μεγάλες ταχύτητες χωρίς να λογοδοτούν, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Ένα ευνομούμενο κράτος όμως, σίγουρα δεν μπορεί να προβάλλει τέτοια άλλοθι και μάλιστα εκ των υστέρων, αφού έχει διαθέσει πολλές χιλιάδες ευρώ τα οποία στο τέλος θα μπορούσαν να είχαν διατεθεί για να αναβαθμιστεί έστω ένα πολύ μικρό, επικίνδυνο, τμήμα του ΒΟΑΚ.
Από autocarnet.blogspot.com
Ο διαγωνισμός έγινε, η εργολαβία δόθηκε, τα κουτιά τοποθετήθηκαν στην εθνική οδό, οι προειδοποιητικές πινακίδες για τους οδηγούς, επίσης.
Πρόκειται για τις κάμερες ελέγχου ταχύτητας που πριν ενάμισι και πλέον χρόνο αποφάσισε το ΥΠΕΧΩΔΕ να γεμίσει τις εθνικές οδούς της χώρας, και την Εθνική Οδό της Κρήτης, τον ΒΟΑΚ δηλαδή, για τις οποίες διέθεσε ένα μεγάλο κονδύλιο. Ήταν μια πρωτοβουλία που αφορούσε δήθεν την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Μήνες μετά, στην Κρήτη τουλάχιστον, δεν λειτούργησε καμία από τις κάμερες. Αντίθετα οι περισσότερες έχουν καταστραφεί, άγνωστο από ποιους, και ... μαζί τους έκανε φτερά ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσόν από τα χρήματα του φορολογούμενου πολίτη.
Πέραν της αποτελεσματικότητας που μπορεί να έχουν ή να μην έχουν οι συγκεκριμένες κάμερες σε ό,τι αφορά την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, καθώς από πολλούς έχουν αμφισβητηθεί αφού οι οδηγοί θα «λογοδοτούσαν» σε περίπτωση που το όριο ταχύτητας τους θα ξεπερνούσε τα 60 χιλιόμετρα γεγονός που χαρακτηρίζεται ανεπίτρεπτο για εθνική οδό, πρόκειται για ένα δείγμα, από τα πολλά, της κρατικής προχειρότητας και αδιαφορίας με την οποία αντιμετωπίζει σοβαρά ζητήματα που έχουν να κάνουν αφ' ενός με την ανθρώπινη ζωή και αφ ετέρου με την κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος...
Πενήντα περίπου κάμερες ελέγχου ταχύτητας, ανενεργές σήμερα, έχουν τοποθετηθεί κατά μήκος του ΒΟΑΚ, από το Καστέλλι Κισσάμου μέχρι την Σητεία.
Στο τμήμα του νομού Ρεθύμνου υπάρχουν δέκα, τοποθετημένες στα πλέον επικίνδυνα οδικά σημεία.
Τα τροχαία ατυχήματα πληθαίνουν μήνα με τον μήνα, ο αριθμός των νεκρών αυξάνεται ανησυχητικά, η αναβάθμιση του ΒΟΑΚ έχει αναχθεί στο μεγαλύτερο τοπικό ζήτημα.
Η χρηματοδότηση του έργου παραπέμπεται μονίμως στις καλένδες. Κι ενώ θα περίμενε κανείς ότι κάθε ενέργεια της πολιτείας που αφορά την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων θα είχε βάση σοβαρότητας και υπευθυνότητας, διαπιστώνεται ότι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Για την τοποθέτηση των καμερών, ωφελημένος δεν ήταν μέχρι σήμερα ο πολίτης αλλά μόνον η εταιρεία από την οποία τις προμηθεύτηκε το ΥΠΕΧΩΔΕ και ο εργολάβος που τις τοποθέτησε. Οφείλουν σήμερα οι αρμόδιοι του υπουργείου να ελέγξουν το θέμα και εάν κρίνουν, με μια νέα μελέτη, ότι πράγματι θα συμβάλλουν οι κάμερες στον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων να τις θέσουν άμεσα σε λειτουργία. ’λλως, ας δώσουν εξηγήσεις γιατί οι προκάτοχοι τους προέβησαν στην αγορά και τοποθέτηση τους στην Εθνική Οδό και ποιος είναι ο ανασταλτικός παράγοντας για την μη λειτουργία τους.
Φημολογείται ότι αιτία είναι ο φόβος για την καταστροφή τους από πολίτες-οδηγούς που διαφωνούν με το μέτρο λόγω της κακής οδικής τους παιδείας που τους υπαγορεύει να καταπατούν τον ΚΟΚ αναπτύσσοντας μεγάλες ταχύτητες χωρίς να λογοδοτούν, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Ένα ευνομούμενο κράτος όμως, σίγουρα δεν μπορεί να προβάλλει τέτοια άλλοθι και μάλιστα εκ των υστέρων, αφού έχει διαθέσει πολλές χιλιάδες ευρώ τα οποία στο τέλος θα μπορούσαν να είχαν διατεθεί για να αναβαθμιστεί έστω ένα πολύ μικρό, επικίνδυνο, τμήμα του ΒΟΑΚ.
Από autocarnet.blogspot.com