Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Μήνυμα του απερχόμενου Δημάρχου Τολοφώνα

Αγαπητοί συμπολίτες,

Ολοκληρώνοντας την θητεία μου ως τελευταίος Δήμαρχος του Δήμου Τολοφώνος, αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω τις ευχαριστίες μου σε όλους εκείνους που συμπαραστάθηκαν και αγωνίστηκαν στο πλευρό μου για την πρόοδο του τόπου μας.
Οφείλω να ευχαριστήσω τον πρώην υφυπουργό Εσωτερικών κ. Απόστολο ...
Ανδρεουλάκο καθώς και τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου κ. Αθανάσιο Ανδρεουλάκο για την οικονομική ενίσχυση και την βοήθεια στην εκπόνηση ουσιαστικών έργων στην περιοχή μας, το Νομάρχη Φωκίδας κ. Νίκο Φουσέκη, για τον προγραμματισμό και την κατασκευή έργων σε ολόκληρο τον Δήμο, τον Πρόεδρο της ΤΕΔΚ κ. Αριστείδη Παπαλάϊο για την θεσμική και οικονομική υποστήριξη της Ένωσης, τους συναδέλφους Δημάρχους για την φιλική τους στάση και συνεργασία επί σειρά ετών, τους συνεργάτες μου που εργάστηκαν στο πλευρό μου για το καλό του Δήμου, τον επικεφαλής της αντιπολίτευσης κ. Γιώργο Καπεντζώνη για την ουσιαστική συνεργασία μας για το συμφέρον του τόπου μας, την ΤΥΔΚ και ιδιαίτερα τον κ. Ηλία Κολιαλή, την Πολεοδομία, το Τμήμα Υγιεινής, την Αστυνομική Δ/νση Φωκίδας, το Λιμεναρχείο, την Πυροσβεστική Υπηρεσία, για την καλή και αποτελεσματική συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια.
Κυρίως όμως, αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συμπολίτες μου, που μου έδωσαν την ευκαιρία να υπηρετήσω τον Δήμο μας και να ανταποκριθώ στις ανάγκες του.
Τέλος, ευχαριστώ την σύζυγό μου Θεοδώρα που στάθηκε στο πλευρό μου συμπαραστάτρια στις ευθύνες μου και τον γιο μου Ιωάννη που ανέχθηκε την πολύωρη απουσία μου προς χάριν του καθήκοντός μου.
Εμείς προσπαθήσαμε να πορευτούμε με σεβασμό και υπευθυνότητα απέναντι στα καθήκοντά μας και θέλουμε να πιστεύουμε ότι καταφέραμε να διαμορφώσουμε στο μέτρο των δυνάμεών μας ένα πλαίσιο αντάξιο του τόπου και των ανθρώπων του στην κατεύθυνση της ανάπτυξης και της παραγωγής έργου. Το πρωταρχικό μέλημά μας ήταν το κοινό όφελος και αυτό με την βοήθεια όλων το πετύχαμε.
Δυστυχώς τα νέα δεδομένα της αυτοδιοίκησης καταργούν τον Δήμο μας αλλά αυτό δεν σημαίνει σε καμιά περίπτωση ότι θα σταματήσουμε να ενδιαφερόμαστε και να αγωνιούμε και να παλεύουμε για τον τόπο μας.
Προσωπικά θα είμαι πάντοτε έτοιμος να υπηρετήσω τα συμφέροντα των συμπολιτών μου και να βοηθήσω οποτεδήποτε κι οπωσδήποτε κι αν χρειαστεί.
Εύχομαι η Γέννηση του Χριστού μας να είναι μια νέα αρχή για προσωπική και οικογενειακή ευτυχία και ο ερχομός του Νέου Έτους να φέρει αισιοδοξία και δημιουργία σε όλους

Ανδρέας Άνθιμος

Δήμαρχος Τολοφώνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου