Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Επιμένει ο Μανανάς στην υποψηφιότητά του

Με αφορμή την ενορχηστρωμένη παραπληροφόρηση σχετικά με την υποψηφιότητα μου ως υποψηφίου Δημάρχου του Δήμου Δελφών και τις όλο και περισσότερο μεθοδευμένες και εντεινόμενες φήμες περί δήθεν μη καθόδου μου στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές ως και της μεθοδευμένης δήθεν βεβαιότατος , που διακινεί προφανώς συγκεκριμένο ...
κέντρο παραπληροφόρησης εις βάρος μου και εις βάρος του δημοτικού συνδυασμού μας, ότι δήθεν η υποψηφιότητα μου αποτελεί «λαγό»,άλλου (ποιου άραγε;) είμαι υποχρεωμένος να επικοινωνήσω με τους Δημότες και τις Δημότισσες του Δήμου Δελφών και να τους πληροφορήσω, ότι η εκδηλωθείσα πρόθεση μου τυγχάνει αμετάκλητη. Επειδή θα ακολουθήσουν και έτερα σενάρια παραπληροφόρησης, είμαι βέβαιος, ότι αυτά θα απευθύνονται σε «ώτα μη ακοοντων» δεν πρόκειται να ευδοκιμήσουν στη σκέψη και την κρίση του λαού του Δήμου Δελφών και οι νοήμονες πολίτες αυτού ουδεμια πλέον σημασία και αξία θα δώσουν στην όποια, έντεχνη και μεθοδευμένη παραπληροφόρηση, της λογικής «λέγε λέγε κάτι θα μείνει».





Ευχαριστώ για την φιλοξενία,



Τάκης Μανανας

2 σχόλια:

  1. και τι κανει ο επιμενων;.......ΝΙΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε τι πράγμα Νικά δεν μας είπε ο Μανανάς.
    Είναι υποψήφιος Δήμαρχος ή κάτι άλλο, αυτό δεν το έχει ξεκαθαρίσει ο κ. Μανανάς.
    Αν είναι υποψήφιος Δήμαρχος ας ανακοινώσει τον συνδυασμό του και κάποια πρόσωπα που θα είναι σε αυτόν για να πειστεί ο κόσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή