Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

24ωρη απεργία των Ταχυδρομικών στις 26-4-2010

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ (Π.Ο.Σ.Τ.)
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ
της δευτεροβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης ΠΟΣΤ

Κύριοι,
Οι εργαζόμενοι στα ΕΛΤΑ ανησυχούν και εκφράζουν την αγωνία τους, για τον κατήφορο του Ταχυδρομείου. Κυβέρνηση και Διοίκηση έχουν τεράστια ευθύνη γιατί με την ανυπαρξία τους έχουν οδηγήσει τον Οργανισμό σε αδιέξοδα.

Αναπτυξιακές και στρατηγικού χαρακτήρα επιλογές έχουν ανακοπεί ή στην καλύτερη περίπτωση έχουν καθυστερήσει απαράδεκτα. Νέες υπηρεσίες δεν σχεδιάζονται, νέα προϊόντα δεν εισάγονται. Ο ανταγωνισμός εκμεταλλεύεται την διαπιστωμένη απραξία και εδραιώνει τη θέση του κερδίζοντας συνεχώς έδαφος.
Ο ΕΛΤΑ έχει αφεθεί στην τύχη του.
Οι πολίτες δεν εξυπηρετούνται.
Οι τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό μας έχουν οδηγήσει, σε ανεκτέλεστα δρομολόγια (τον ... ταχυδρόμο πλέον τον κάνουν οι εξαγριωμένοι πολίτες – πελάτες), σε κλείσιμο θυρίδων συναλλαγής, σε δραματική υποβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών, την επιχείρηση σε οικονομική αιμορραγία και κάθετη πτώση της αξιοπιστίας της. Η κατάσταση σε όλα τα Γραφεία της Χώρας είναι τραγική και οι συνθήκες εργασίας ανυπόφορες.
Οι εργαζόμενοι δεν αντέχουν άλλο πια.
Οι προσλήψεις μόνιμου προσωπικού είναι βασική προϋπόθεση για τη διασφάλιση τόσο της Καθολικής Υπηρεσίας όσο και της βιωσιμότητας του ΕΛΤΑ.
Αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο.
Δεν μπορεί να συνεχιστεί όταν προβλέπεται στο τέλος του χρόνου οι κενές θέσεις εργασίας να ξεπεράσουν τις 3.000.
Στις Ταχυμεταφορές παρά τις διαβεβαιώσεις και τις υποσχέσεις, η κατάσταση πάει από το κακό στο χειρότερο. Έχουν απαξιωθεί και λειτουργούν στο περιθώριο της αγοράς.
Ουσιαστικά δεν υπάρχει εταιρία. Παρατηρείται πλήρης διάλυση. Οι ευθύνες είναι σοβαρές και θα καταλογισθούν. Είχαμε τονίσει την κρισιμότητα της ανάπτυξης ενός αξιόπιστου και ανταγωνιστικού συστήματος ταχυμεταφορών, το οποίο θα χρησιμοποιείται ως αιχμή του δόρατος κυρίως εν όψει της Απελευθέρωσης της Αγοράς΄
Η εταιρία «ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ Α.Ε.» πνέει τα λοίσθια. Το Δ. Σ. της εταιρίας δεν έχει αλλάξει. Ο παραδιοικητισμός συνεχίζει να υπάρχει, τίποτα δεν αλλάζει. ΤΕΛΜΑ και ΠΑΡΑΚΜΗ.

Έτσι είναι αναπόφευκτο να υπάρχει πλήρης αδιαφορία για τον τομέα των σύγχρονων ταχυδρομικών υπηρεσιών που αναβαθμίζει τις προσφερόμενες υπηρεσίες και στηρίζει την ανάπτυξη του ΕΛΤΑ.
Ο τομέας των ταχυμεταφορών είναι η βάση που πρέπει να στηριχτεί η νέα δομή και ανάπτυξη του ταχυδρομείου.
Το logistics, οι ταχυμεταφορές, τα δέματα, όπως και μια σειρά υπηρεσιών και προϊόντων πρέπει άμεσα να αναπτυχθούν. Να σταματήσει πια η καθήλωση των Ταχυμεταφορών.
Η απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς είναι προ των πυλών. Οι Ταχυμεταφορές έχουν συγκεκριμένο ρόλο να επιτελέσουν για την διασφάλιση τόσο της παροχής των Καθολικών υπηρεσιών όσο και για την ενίσχυση της βιωσιμότητας του ΕΛΤΑ.
Και σαν να μη έφταναν όλα αυτά τα τελευταία μέτρα που πήρε η Κυβέρνηση για τη διάσωση της Ελληνικής Οικονομίας (περικοπές μισθών κατά 7% και Δώρα κατά 30%, πλαφόν στις αμοιβές των Υψηλών στελεχών του Οργανισμού τη στιγμή που είναι από τις χαμηλότερες στις ΔΕΚΟ) πλήττουν ευθέως την ίδια την υπόσταση του ΕΛΤΑ ως Επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον ανταγωνισμό.

Με την ομόφωνη μας απόφαση για 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ στις 26 Απριλίου 2010,
απαιτούμε προγραμματισμό προσλήψεων μόνιμου προσωπικού για κάλυψη όλων των κενών σε όλη τη χώρα, άμεσα.
Σήμερα με 2.500 κενές οργανικές θέσεις σε όλους τους κλάδους, σε όλη την Ελλάδα, όχι μόνο δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί το ταχυδρομικό έργο και ο πολίτης αλλά και οι εργαζόμενοι μέσα από την εντατικοποίηση και το φόρτο εργασίας έχουν ξεπεράσει κάθε όριο αντοχής και ανοχής.

Επειδή Κυβέρνηση και Διοίκηση είναι γνώστες της κατάστασης που περιγράφουμε.
Επειδή έχουν αποκλειστικά αρμοδιότητα για την επίλυση των προβλημάτων.
Επειδή μέχρι σήμερα παρά τις διαμαρτυρίες, τις παραστάσεις, τις καταγγελίες και τις πρωτοβουλίες μας δεν έχετε αναλάβει τις ευθύνες σας για να εφαρμοστούν πολιτικές που θα προωθούν τα συμφέροντα του ΕΛΤΑ και των εργαζόμενων.
Επειδή τα τελευταία μέτρα πλήττουν ευθέως ακόμη και την ύπαρξη του ΕΛΤΑ στον ανταγωνισμό.
Έχοντας ως στόχο :
1- Τη διασφάλιση της παροχής Καθολικών υπηρεσιών με ποιότητα και προσιτές τιμές σε όλους τους πολίτες σε όλη την Ελλάδα.
2- Τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη του ΕΛΤΑ.
3- Την επίλυση των προβλημάτων των εργαζόμενων.
4- Την υπεράσπιση των εργασιακών μας κατακτήσεων.
5- Την προώθηση της ανάπτυξης των Ταχυμεταφορών.
6- Τη σύναψη νέου Συμβολαίου Διοίκησης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και ΕΛΤΑ και προβλέψεις για την κάλυψη ελλείμματος της Καθολικής Υπηρεσίας και τη χρηματοδότηση του Ταχυδρομικού Δικτύου.
7- Την έκδοση Υπουργικής Απόφασης περί ποιοτικών προδιαγραφών και όρων παροχής της Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας.
8- Την έκδοση Υπουργικής Απόφασης περί των αρχών τιμολόγησης του ΦΠΚΥ
9- Την κάλυψη των οφειλών του Ελληνικού Δημοσίου προς τον ΕΛΤΑ
10- Την ένταξη του ΕΛΤΑ στο ΕΣΠΑ 2007 – 2013.
11- Την εξασφάλιση της διακίνησης της Αλληλογραφίας του Δημοσίου μέσω του ΕΛΤΑ.
12- Την έγκριση του νέου Στρατηγικού και Επιχειρησιακού Σχεδίου ΕΛΤΑ 2009 – 2013 και σύνταξη Προϋπολογισμού για το έτος 2010.
13- Την υλοποίηση Προγράμματος Λειτουργικής Αναδιοργάνωσης.
14- Τη Στρατηγική και Εμπορική συνεργασία με Τ. Τ.
15- Τη δράση για τη διαφοροποίηση των εσόδων του ΕΛΤΑ
16- Την Πλήρη αυτοματοποίηση του δικτύου ΕΛΤΑ

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΟΣΤ ομόφωνα αποφάσισε :
α) Να δώσει Συνέντευξη Τύπου την Πέμπτη 15-04-2010
β) την προκήρυξη 24ωρης Πανελλαδικής Απεργίας την Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ :
1- Έγκριση και προκήρυξη πρόσληψης του αναγκαίου έκτακτου προσωπικού για το 2010. Γιατί οι συμβάσεις των εκτάκτων που είχαν προσληφθεί μέσα στο 2009 οι περισσότερες έχουν λήξει το πρώτο 3μηνο του 2010 και μέσα στον Απρίλιο θα λήξουν και οι υπόλοιπες, και μιλάμε πλέον για μη ταχυδρομική εξυπηρέτηση στη χώρα μας (ανεκτέλεστα δρομολόγια, κλείσιμο Θυρίδων, κλπ) με δραματικές επιπτώσεις τόσο, στην εξυπηρέτηση των πολιτών όσο και στα έσοδα του ΕΛΤΑ.

2- Υλοποίηση της απόφασης του Δ. Σ. ΕΛΤΑ που ήδη έχει εγκριθεί για την πρόσληψη μόνιμων υπαλλήλων στον ΕΛΤΑ. Ουσιαστικά τα έξι τελευταία χρόνια δεν έγιναν προσλήψεις προσωπικού, όταν κατ’ έτος συνταξιοδοτούνταν περίπου 500 υπάλληλοι, με αποτέλεσμα να λειτουργεί σήμερα ο Οργανισμός με 3.000 κενές οργανικές θέσεις που καλύπτονται από εποχικούς υπαλλήλους, μοντέλο που είναι κόλαφος για το Ταχυδρομείο.

3- Προώθηση της νομοθετικής ρύθμισης ώστε να αποφασίζει το Δ. Σ. του ΕΛΤΑ, στα πλαίσια του προϋπολογισμού του, για τις προσλήψεις εποχικού προσωπικού με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου κατά τις διατάξεις του άρθρου 21 του ν. 2190/94, με δεδομένο ότι η ροή των εργασιών των Υπηρεσιακών μας Λειτουργιών παρουσιάζει μεγάλες εποχικές μεταβολές στη διάρκεια του έτους. Τα ΕΛΤΑ είχαν εξαιρεθεί με το ν. 3185/2003 από την έγκριση των τριών συναρμόδιων υπουργών για την πρόσληψη εποχικού προσωπικού..

4- Διαμόρφωση ρεαλιστικού, αποτελεσματικού και ικανοποιητικού σχεδίου Ανάπτυξης των Ταχυμεταφορών στην κατεύθυνση που να διασφαλίζεται και η αναπτυξιακή πορεία του ΕΛΤΑ.

Με την αγωνιστική μας κινητοποίηση θα προωθήσουμε την ανάπτυξη του ΕΛΤΑ, θα βάλουμε τέλος στο τέλμα που έχουν βουλιάξει οι Ταχυμεταφορές και θα ανοίξουμε το δρόμο για πολιτικές που θα οδηγήσουν την εταιρία στην ανάπτυξη.
Επιφυλασσόμενοι για την άσκηση κάθε άλλου νόμιμου δικαιώματος μας και των φυσικών μελών μας ενώπιον των αρμόδιων Δικαστηρίων και Αρχών, καθώς και για την με κάθε νόμιμο μέσο διαφύλαξη και προώθηση της εύρυθμης, αποτελεσματικής και ποιοτικής λειτουργίας του ΕΛΤΑ και των δικαιωμάτων των εργαζόμενων.
Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής εντέλλεται να επιδώσει την παρούσα προς την ανώνυμη εταιρία με την επωνυμία ΕΛΤΑ Α.Ε., που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Απελλού 1 Υπουργεία και σε όσους κοινοποιείται, προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες, όπως νόμιμα εκπροσωπούνται, αντιγράφοντας ταύτη ολόκληρη στην έκθεση επιδόσεως του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου