Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

ΦΩΚΙΚΟΣ - ΠΑΟΝΕ 1-0

Με μια ακόμα νίκη συνέχισε ο Φωκικός την πετυχημένη πορεία του στο πρωτάθλημα του Βόρειου Ομίλου της Γ Εθνικής. Μετά το τέλος της 5ης αγωνιστικής είναι στην δεύτερη θέση με 10 βαθμούς και με ένα αγώνα λιγότερο απο την προπορευόμενη ομάδα της Αναγέννησης Επανωμής που προηγείται με 11 βαθμούς.
Τα στοιχεία του σημερινού αγώνα:
ΦΩΚΙΚΟΣ - ΠΑΟΝΕ 1-0 (Δημ. Στ. Άμφισσας)
Το γκολ στο (90+3' Νουτσκόφσκι)
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Νταγιούκλας (Αχαΐας)
ΒΟΗΘΟΙ: Λουκέρης (Κεφαλλονιάς), Κούτσης (Αχαΐας)

ΛΑΜΙΑ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΙΤΕΑΣ 3-0

Θετικές ήταν οι εξελίξεις που περιελάμβανε η χθεσινή ημέρα για τον Αστέρα Ιτέας, ο οποίος βγαίνει σιγά-σιγά από το αδιέξοδο. Ο σύλλογος του νομού Φωκίδας βρήκε λύσεις στα οικονομικά προβλήματα που τον ταλαιπωρούσαν, ενώ παράλληλα προχώρησε στην πρόσληψη του Κώστα Καραγιάννη στη θέση του προπονητή. Αρχικά, οι διοικούντες την ιστορική ομάδα εξόφλησαν ένα μεγάλο μέρος των οφειλομένων προς τους ποδοσφαιριστές, οι οποίοι αναμένεται να επέστρεψαν στις προπονήσεις. Η αρχή είχε γίνει την...... παραμονή του αγώνα με τον Πύρασο Νέας Αγχιάλου, ενώ η δεύτερη δόση των οφειλομένων πληρώθηκε χθες, ημέρα Τετάρτη, το βράδυ. Την ίδια στιγμή, ανακοινώθηκε στους ποδοσφαιριστές ότι από εδώ και στο εξής θα ακούν τις οδηγίες του Κώστα Καραγιάννη, ο οποίος έχει δουλέψει ως προπονητής στις μικτές ομάδες της ΕΠΣ Φωκίδας, ενώ έχει παίξει μπάλα στο Ναυπακτιακό Αστέρα. Να σημειωθεί ότι αντικατέστησε τον Γιάννη Καντά, ο οποίος είχε αποχωρήσει πριν από περίπου δύο εβδομάδες.

Από ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

Καθαρή νίκη για τη Λαμία που είχε την συντριπτική κατοχή και υπεροχή του αγώνα. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι φιλοξενούμενοι δεν απείλησαν σε κανένα σημείο του παιχνιδιού. Παρά το γεγονός ότι προηγήθηκε μεσεβδομαδιαίο παιχνίδι για το Κύπελλο, η Λαμία έδειξε ότι βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο φυσικής κατάστασης καθώς οι παίκτες της δεν σταμάτησαν το τρέξιμο και το πρέσινγκ προς τον αντίπαλο. Όσο για την κ. Μπουμπουρή τα είπαμε κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αντί να μιλάμε για ένα εύκολο απόγευμα δεν απέφυγε τα σοβαρά λάθη, με αποκορύφωμα ότι χαρίστηκε σε δύο περιπτώσεις κόκκινης κάρτας.

1′ Έναρξη αγώνα.

5′ Ο Βάσος μπήκε επικίνδυνα στην περιοχή από δεξιά κι απ’ το ύψος την μικρής περιοχής γύρισε παράλληλα, εκεί όπου δεν ακολουθούσε κανείς.


17′ ΓΚΟΟΟΛ Πέναλτι για τη Λαμία σε ανατροπή στον Θεοδοσόπουλο, μετά από προσπάθεια του Γουργιώτη. Ο δεξιός μπακ των “κυανόλευκων” έγινε αποδέκτης της μπάλας από ωραία σέντρα του Άγγελου Κάππου και με διπλή προσπάθεια δεν κατάφερε να νικήσει τον τερματοφύλακα της ομάδας της Ιτέας. Η μπάλα έφτασε στον Θεοδοσόπουλο που ανατράπηκε στη μεγάλη περιοχή. Έντονες οι διαμαρτυρίες προς την διαιτητή Μπουμπουρή που επέφεραν την κίτρινη κάρτα στον Τσώνη για διαμαρτυρία και στον Λινάρδο για την ανατροπή. Στην εκτέλεση ο Σερπάνος που έστειλε τη μπάλα στη δεξιά γωνία του Πιλάλα για το 1-0.


23′ ΓΚΟΟΟΛ Ωραία σέντρα του Μπαγινέτα Η. στην μεγάλη περιοχή για τον Γουργιώτη, ο οποίος κοντρόλαρε και με σουτ στην κίνηση διπλασίασε τα τέρματα της Λαμίας.

26′ Μεγάλη ευκαιρία για τη Λαμία να κάνει το 3-0. Ο Σερπάνος ξεπέρασε τον αντίπαλό του, μπήκε από δεξιά στην περιοχή και σέντραρε στο πίσω δοκάρι που περίμενε ο Κάππος Α., ο οποίος με κεφαλιά ψαράκι δεν κατάφερε να νικήσει τον Πιλάλα.

29′ Απευθείας εκτέλεση φάουλ του Τσώνη λίγο κάτω απ’ τη σέντρα παραλίγο να ανησυχήσει τον Μπαγινέτα Β. Πέρασε λίγο άουτ πάνω απ’ το οριζόντιο δοκάρι.

Κάκιστη η κατάσταση του αγωνιστικού χώρου του ΔΑΚ αφού σε όλες σχεδόν τις συρτές πάσες η μπάλα αναπηδά.

42′ Κίτρινη κάρτα στον Χουλιάρα.

45′+1 Επικίνδυνο μαρκάρισμα του Λινάρδου στον Γουργιώτη ο οποίος πήγε καθαρά με πρόθεση να πάρει τα πόδια του παίκτη της Λαμίας. Η Μπουμπουρή αντί για απευθείας κόκκινη χάρισε και τη δεύτερη κίτρινη κάρτα στον παίκτη του Αστέρα Ιτέας, δίνοντας απλά φάουλ. Κάτι είναι κι αυτό…

45′+2 Κόρνερ Σερπάνου από αριστερά στο πίσω δοκάρι, κεφαλιά γύρισμα του Γουργιώτη στον Χουλιάρα ο οποίος με νέα κεφαλιά δεν κατάφερε να νικήσει τον τερματοφύλακα των φιλοξενούμενων.

45′+3 Λήξη πρώτου ημιχρόνου.

Δίκαιο το προβάδισμα στο ημίχρονο για την ομάδα της Λαμίας αφού υπερέχει καθολικά στον αγωνιστικό χώρο. Με επιθέσεις κυρίως από τα πλάγια καταφέρνει και διασπά την άμυνα των φιλοξενουμένων. Εκτός αυτού έχασε ευκαιρίες για ακόμη δύο γκολ. Αντίθετα οι φιλοξενούμενοι αυτό που καταφέρνουν με το σκληρό, έως αντιαθλητικό, παιχνίδι τους και τις διαμαρτυρίες είναι να εκνευρίζουν τους περίπου 300 φίλους της Λαμίας που βρίσκονται στο γήπεδο.

46′ Έναρξη δευτέρου ημιχρόνου.

46′ Δύο αλλαγές για τη Λαμία. Οι Ελευθεριάδης και Βαρυπάτης στις θέσεις των Κάππου Α. και Γουργιώτη.

46′ Καταπληκτική κάθετη του Αντωνιάδη στον Θεοδοσόπουλο μες στην περιοχή. Το σουτ του τελευταίου κόντραρε και πέρασε κόρνερ που πέρασε ανεκμετάλλευτο.

49′ Ακόμη μία μεγάλη ευκαιρία για τη Λαμία για το 3-0. Ο Σερπάνος εκτέλεσε φάουλ λίγο έγω απ’ την περιοχή και από δεξιά στο πίσω δοκάρι, ο Χουλιάρας πήρε την κεφαλιά η οποία σταμάτησε στο δεξί κάθετο δοκάρι. Στην επαναφορά ο Μπαγινέτας Η. σούταρε πάνω στους αμυντικούς οι οποίοι απομάκρυναν.

60′ Σέντρα του Σερπάνου από δεξιά, κεφαλιά του Αντωνιάδη στα χέρια του Πιλάλα.

Είναι η πρώτη φορά που διαβάζετε κριτική στον διαιτητή από το FthiotidaSport αλλά η τα λάθη της κ. Μπουμπουρή είναι πολλά. Στο 56′, μετά από εκτέλεση πλάγιου άουτ ο Τσώνης κοντρόλαρε τη μπάλα με το χέρι. Και σ’ αυτή την περίπτωση η δεύτερη κίτρινη κάρτα χαρίστηκε…

61′ Αφού δεν απέβαλλε τον Τσώνη η κ. μπουμπουρή τον άλλαξε ο προπονητής του με τον Μαστρογιάννη.


62′ ΓΚΟΟΟΛ Σέντρα από φάουλ του Σερπάνου, κεφαλιά του Αντωνιάδη και 3-0 με συνοπτικές διαδικασίες…

63′ Αλλαγή για τον Αστέρα Ιτέας. Ο Μάζης στη θέση του Ταμπάκη.

66′ Κίτρινη κάρτα στον Μαρτιναίο.

67′ Κίτρινη και στον Καλύβα.

70′ Τέλος αλλαγών για τον Αστέρα Ιτέας. Ο Μανιώτης στη θέση του Καρδαρά.

78′ Ο Μάζης μπήκε στην περιοχή από αριστερά, σούταρε αλλά ο Βάιος Μπαγινέτας ήταν σε ετοιμότητα και απέκρουσε.

80′ Τρίτη αλλαγή και για τη Λαμία. Ο Θυμιάκος πήρε τη θέση του Ζέρβα.

89′ Ο Θεοδοσόπουλος μπήκε από δεξιά γύρισε παράλληλα για τον Θυμιάκο ο οποίος έστρωσε ωραία στον Σερπάνο, το σουτ του οποίου κατέληξε άουτ.

90′+4 Λήξη της αναμέτρησης.

Διοργάνωση: Δ’ Εθνική (4ος όμιλος)
Αγωνιστική: 4η
Αγώνας: Λαμία - Αστέρας Λαμίας
Γήπεδο: ΔΑΚ Λαμίας
Διαιτητές: Μπουμπουρή Κ., Τσάμπρας Χ., Γκαλιμάνης Η.
Συνθέσεις
Λαμία (Π. Πανόπουλος): Μπαγινέτας Β., Γουργιώτης, Αποστολακόπουλος, Μπαγινέτας Η., Χουλιάρας, Λαΐνας, Θεοδοσόπουλος, Κάππος, Ζέρβας, Σερπάνος, Αντωνιάδης
Αστέρας Ιτέας (Κ. Καραγιάννης): Πιλάλας, Βάσος, Ταμπάκης, Λινάρδος, Χριστόπουλος, Καλύβας, Τσώνης, Καρδαράς, Τσίγκας, Μαρτιναίος, Μπαϊρακτάρης
Από fthiotidasport.com

2 Θέσεις εργασίας στον Δήμο Βαρδουσίων

ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (Εποχιακό Προσωπικό)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕ
ΚΛΑΔΟΣ / ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΟΔΗΓΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ...
ΘΕΣΕΙΣ 1
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕ
ΚΛΑΔΟΣ / ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΕΚΣΚΑΦΕΑ
ΘΕΣΕΙΣ 1
ΦΟΡΕΑΣ ΔΗΜΟΣ ΒΑΡΔΟΥΣΙΩΝ
ΕΔΡΑ / ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΦΩΚΙΔΑΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ 2266041244
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗΣ 8/10/2009
ΔΗΜΟΣ ΒΑΡΔΟΥΣΙΩΝ Ιστοσελίδα
Τηλέφωνα: 22660-41244, 22660-41151

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

Ολη η αλήθεια για το λιμάνι

Η "φουρτούνα" που έχει ξεσπάσει στο εμπορικό λιμάνι του Πειραιά, δεν είναι.... χθεσινή. Μπορεί από την 1η Οκτωβρίου οι εργαζόμενοι να βρίσκονται σε απεργιακές κινητοποιήσεις διεκδικώντας το "πάγωμα" της εγκατάστασης της κινέζικης εταιρείας Cosco στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων, (Σ.ΕΜΠΟ) όμως αυτό δεν είναι πάρα τμήμα μίας αλυσίδας κινητοποιήσεων που ξεκίνησαν το 2006, όταν η τότε κυβέρνηση της ΝΔ γνωστοποίησε την απόφασή της να ... προκηρύξει διεθνή διαγωνισμό για την πολυετή παραχώρηση αρχικά ολόκληρου του Σ.ΕΜΠΟ και εν συνεχεία μόνο της προβλήτας ΙΙ, όπως και τελικά έγινε.

Η τότε κυβέρνηση είχε εκφράσει τα επιχειρήματά της γι' αυτή την απόφαση, επικεντρώνοντας σε θέματα ανάπτυξης αλλά είχε βρει αντίθετη σύσσωμη την τότε αντιπολίτευση, φυσικά τους εργαζόμενους και φορείς του Πειραιά, όπως τη Νομαρχία, τους Δήμους Πειραιά και Περάματος, το Εργατικό Κέντρο κ.α. Ωστόσο, έστω και μετ’ εμποδίων η σύμβαση του ΟΛΠ με την κινέζικη εταιρεία προχώρησε. Κυρώθηκε με νόμο από τη Βουλή με τις ψήφους μόνο των τότε κυβερνητικών βουλευτών.

Ολη η αλήθεια για το λιμάνι

Φτάσαμε έτσι στην 1η Οκτωβρίου, οπότε προβλεπόταν να εγκατασταθεί η κινέζικη εταιρεία, για την οποία η επένδυση στον Πειραιά φαίνεται να είναι εξαιρετικά σημαντική.

Εκείνο, που πριν από μερικούς μήνες κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει είναι ότι η προκαθορισμένη ημερομηνία εγκατάστασης θα συνέπιπτε με τη διενέργεια των εθνικών εκλογών της 4ης Οκτωβρίου.

Η νέα κυβέρνηση κληρονόμησε το θέμα και πλέον καλείται να δώσει λύσεις σε ένα ζήτημα που έχει πολλές παραμέτρους και γεννά αρκετά ερωτηματικά. Ας δούμε τα βασικότερα από αυτά μέσα από 12 ερωτήσεις και απαντήσεις.

1.Πόσοι είναι οι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ και με τι καθεστώς εργάζονται εκεί;

Στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιά (ΟΛΠ ΑΕ) απασχολούνται περίπου 1600 εργαζόμενοι, διαφόρων ειδικοτήτων. Από αυτούς, περίπου 1200 είναι υπάλληλοι και περίπου 400 είναι οι λιμενεργάτες. Ο διαχωρισμός, που είχε σχέση και με το εργασιακό καθεστώς, ισχύει από πολύ παλιά αλλά εδώ και δύο δεκαετίες λόγω των εξελίξεων στην παγκόσμια ναυτιλία σε αρκετούς τομείς, όπως στα κοντέϊνερ, υπάλληλοι και λιμενεργάτες εργάζονται από κοινού στην φορτοεκφόρτωση. Οι υπάλληλοι, βέβαια, στελεχώνουν και τις διοικητικές και τεχνικές υπηρεσίες. Από τους περίπου 1200 υπαλλήλους, περίπου 850, που είναι και οι παλαιότεροι, έχουν εκ του νόμου καθεστώς μονιμότητας, αφού ήταν δημόσιοι υπάλληλοι, ενώ άλλοι 350 έχουν συμβάσεις αορίστου χρόνου. Με συμβάσεις αορίστου χρόνου απασχολούνται και οι λιμενεργάτες.

2. Ακούμε ότι η μεγαλύτερη διαφωνία των λιμενεργατών είναι να μη λειτουργήσει μία δεύτερη προβλήτα την οποία θα λειτουργεί αποκλειστικά η COSCO. Γιατί ακριβώς αντιδρούν; Δεν θα διευκολυνθεί έτσι η δική τους δουλειά;

Η Cosco αναλαμβάνει να λειτουργήσει την προβλήτα ΙΙ του Σ.ΕΜΠΟ, με υποχρέωση κατασκευής του προβλήτα ΙΙΙ. Οι εργαζόμενοι αντιδρούν διότι αυτή την στιγμή ο προβλήτας ΙΙ είναι ο μοναδικός εν λειτουργεία προβλήτας του Σ.ΕΜΠΟ, αφού ο προβλήτας Ι είναι κλειστός λόγω έργων επέκτασης και αναβάθμισης του εξοπλισμού του. Από εκεί και πέρα, οι εργαζόμενοι είναι αντίθετοι διότι όπως επισημαίνουν ο προβλήτας ΙΙ έχει κατασκευαστεί με κεφάλαια του ΟΛΠ, είναι βασική πηγή εσόδων του Οργανισμού και με την παραχώρησή του τίθεται σε κίνδυνο η εργασία τους.

3.Δεν διασφαλίζεται όμως η μονιμότητα των περίπου 1.600 εργαζομένων μετά τη σύμβαση COSCO - Δημοσίου;

Όχι. Η ανατροπή των εργασιακών σχέσεων με τα μέχρι τώρα ισχύοντα είναι δεδομένη και γι' αυτό ανησυχούν οι εργαζόμενοι. Στις δύο προβλήτες του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά απασχολούνται σήμερα περίπου 600 εργαζόμενοι. Με την παραχώρηση της μιας προβλήτας το αντικείμενο του ΟΛΠ ΑΕ θα μειωθεί τουλάχιστον κατά 50%, οπότε θα "περισσέψουν" τουλάχιστον 300 θέσεις εργασίας και σαφώς θα τεθεί θέμα απασχόλησης. Από την άλλη πλευρά, η σύμβαση δεν δεσμεύει την Cosco να προσλάβει εργαζόμενους του ΟΛΠ.

4. Πόσο φθηνότεροι (εάν πράγματι) είναι οι Κινέζοι στις υπηρεσίες τους;

Η τιμολογιακή πολιτική, που θα ακολουθήσει η Cosco είναι ακόμα άγνωστη, κατά συνέπεια δεν μπορούμε να γνωρίζουμε εάν θα είναι φθηνότερη ή όχι στις υπηρεσίες της σε σχέση με τον ΟΛΠ ΑΕ. Μέχρι τον Ιούνιο του 2010 βάσει της σύμβασης η Cosco υποχρεούται να ακολουθεί τα τιμολόγια του ΟΛΠ ΑΕ, αφού και οι δύο θα λειτουργούν από κοινού στην προβλήτα ΙΙ μέχρι να τεθεί εκ νέου σε λειτουργία η προβλήτα Ι, τον οποίο διατηρεί ο ΟΛΠ ΑΕ. Από εκεί και πέρα, η κινέζικη εταιρεία θα ακολουθήσει την δική τιμολογιακή πολιτική. Κύκλοι της αγοράς εκτιμούν ότι οι τιμές θα είναι ανταγωνιστικές στο φορτίο διαμετακόμισης για να προσελκύσει πελάτες αλλά δεν θα πρέπει να αναμένονται σοβαρές διαφοροποιήσεις στο "ανελαστικό" εισαγωγικό- εξαγωγικό φορτίο, που έτσι και αλλιώς θα "περάσει" από τον Πειραιά.

5. Γιατί «μας ήρθαν» οι Κινέζοι;

Κατ’ αρχάς να σημειωθεί ότι οι λιμενικές υπηρεσίες αποτελούν τη μοναδική, ίσως, αγορά στην Ευρωπαϊκή Ένωση που δεν έχει απελευθερωθεί. Και αυτό διότι η σχετική πρόταση Οδηγίας παρότι τέθηκε προς έγκριση δύο φορές στα ευρωπαϊκά όργανα καταψηφίστηκε τελικά και τις δύο φορές από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Ωστόσο, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, που υποστήριζε την απελευθέρωση των λιμενικών υπηρεσιών, προώθησε, από το 2006, τη σχετική διαδικασία μετά από ένα ταξίδι του πρώην πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή στην Κίνα. Αρχικά, με μια προσπάθεια διακρατικής συμφωνίας, που δεν έγινε αποδεκτή από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ακολούθως με προσπάθεια για παραχώρηση μέσω διαγωνισμού και των δύο προβλητών του ΣΕΜΠΟ. Τελικά προχώρησε στην παραχώρηση με διαγωνισμό της προβλήτας ΙΙ.

Το επιχείρημα, που προεβλήθη για αυτές τις διαδικασίες ήταν ότι ο ανάδοχος θα κάνει επενδύσεις στον προβλήτα ΙΙ, θα κατασκευάσει τον προβλήτα ΙΙΙ και θα προσελκύσει εμπορεύματα.

6.Το 2005 το ΥΕΝ είχε δημοσιεύσει λίστα αμοιβών λιμενεργατών με μισθούς έως 10.527 ευρώ. Τιτλοφορούσε δε την ανακοίνωσή του: "Οι αριστοκράτες λιμενεργάτες των ρετιρέ που αμείβονται με 150.000 ευρώ ετησίως διαμαρτύρονται". Πόσοι αμείβονται σήμερα με εκείνα τα προκλητικά ποσά και τι δουλειά κάνουν; Ποιος είναι κατά προσέγγιση ο μέσος όρος μηνιαίων αμοιβών;

Σήμερα, κανείς δεν αμείβεται με τέτοια ποσά. Εκείνο το διάστημα υπήρχαν ορισμένοι, ελάχιστοι λιμενεργάτες, με την ειδικότητα του "εναερίτη", που έκαναν μια εξαιρετικά δύσκολη και επικίνδυνη εργασία "κλειδώματος" και "ξεκλειδώματος" τεράστιων... βουνών κοντέϊνερ, αναγκαζόμενοι λόγω έλλειψης προσωπικού να εργάζονται διπλοβάρδια μέσα στην ημέρα, αργίες και σαββατοκύριακα, με αποτέλεσμα οι αποδοχές τους λόγω των υπερωριών να αυξάνονται. Ακολούθως, έγιναν προσλήψεις και σήμερα, ο μέσος όρος μηνιαίων αμοιβών των εργαζόμενων στο λιμάνι με υπερωρίες είναι περίπου 2000- 2100 ευρώ.

Ωστόσο, την τελευταία διετία λόγω της αποχής από τις υπερωρίες, που έκαναν οι εργαζόμενοι στο πλαίσιο των κινητοποιήσεών τους ο μέσος μηνιαίος μισθός διαμορφώνεται περίπου στα 1.700 ευρώ.

Από τους ισολογισμούς του ΟΛΠ προκύπτει πάντως ότι το ετήσιο εργοδοτικό κόστος ανά εργαζόμενο είναι της τάξης των 50.000 ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σε μηνιαίες απολαβές (14 μισθοί) περίπου 3.600 ευρώ (μικτά) .

7. Υπάρχουν διεθνείς και ανεξάρτητοι δείκτες ανταγωνιστικότητας των υπηρεσιών λιμένων; Σε τι θέση κατατάσσονται οι ελληνικές υπηρεσίες;

Υπάρχουν διεθνείς δείκτες κατάταξης των λιμανιών ανάλογα με το διακινούμενο όγκο κοντέϊνερ, αφού άλλωστε αυτός είναι ο σημαντικότερος τρόπος μεταφορών στον χώρο του γενικού φορτίου. Ο Πειραιάς το 2003 βρισκόταν στην 47η Θέση της παγκόσμιας κατάταξης σε διακίνηση κοντέϊνερ αλλά κυρίως λόγω της αναστάτωσης, που έχει δημιουργηθεί από το 2005, σημειώνει μεγάλες απώλειες και πλέον βρίσκεται κάτω από την 120η θέση της παγκόσμιας κατάταξης σε διακίνηση κοντέϊνερ.

8. Που αλλού στον κόσμο έχει επενδύσει η COSCO; Με τι αποτελέσματα;

Όταν αναφερόμαστε στην COSCO πρέπει να είναι αντιληπτό ότι πρόκειται για έναν τεράστιο Όμιλο με πολλές δραστηριότητες γύρω από τη ναυτιλία και γενικότερα τις μεταφορές, Στον χώρο των λιμενικών υπηρεσιών δραστηριοποιείται η θυγατρική της Cosco Pacific, η οποία είναι ο 5ος μεγαλύτερος διαχειριστής κοντέϊνερ (container terminal) στον κόσμο, διαχειριζόμενη 18 τέρμιναλ στην Κίνα και 3 στο εξωτερικό. Στη Μεσόγειο η εταιρεία έχει παρουσία στο τέρμιναλ της διώρυγας του Σουέζ και στο λιμάνι της Νάπολης. Και στις δύο περιπτώσεις έχει μετοχική συμμετοχή μέχρι 25% σε σχήματα, όπου μετέχουν και άλλες εταιρείες αλλά και το Δημόσιο των δύο κρατών. Άλλωστε, η ίδια η εταιρεία σε ανακοίνωσή της στις 7 Οκτωβρίου 2009 για την ανάληψη της διαχείρισης του προβλήτα ΙΙ και του (υπό κατασκευή) ΙΙΙ του Πειραιά υπογράμμισε ότι είναι το "πρώτο αποκλειστικής ιδιοκτησίας εξωχώριο κοντέϊνερ τέρμιναλ, που αναλαμβάνει να διαχειριστεί".

9. Τι κυρώσεις υπάρχουν σε περίπτωση μη εφαρμογής της σύμβασης και από πότε αρχίζουν να «τρέχουν» ποινικές ρήτρες;

Σε γενικές γραμμές ποινικές ρήτρες αρχίζουν να "τρέχουν" από τη 1η Νοεμβρίου. Η σύμβαση προβλέπει αρκετές περιπτώσεις υποχρεώσεις καταβολής ρητρών και από τις δύο πλευρές, που φυσικά αποτελούν νομικά θέματα.

10. Ποια ήταν ακριβώς η στάση του ΠΑΣΟΚ όταν ήταν στην αντιπολίτευση;

Το ΠΑΣΟΚ είχε καταψηφίσει στη Βουλή το νόμο, με τον οποίο κυρώθηκε η σύμβαση παραχώρησης, η οποία είχε συναφθεί μεταξύ της ΟΛΠ ΑΕ και της Cosco Pacific ενώ στο προεκλογικό του πρόγραμμα είχε δεσμευτεί για επαναδιαπραγμάτευση σε βάθος για την διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος.

11. Είναι γνωστό ότι η COSCO έχει εξασφαλίσει ειδικά προνόμια (που δεν απολαμβάνει ο ΟΛΠ) για τις υπηρεσίες της, όπως απαλλαγή φόρου εισοδήματος επί τη βάσει αποφυγής διπλής φορολογίας, απαλλαγή τελών χαρτοσήμου για δανεικά κεφάλαια που αντλήθηκαν για τη χρηματοδότηση του έργου, επιστροφή ΦΠΑ εντός 60 ημερών έντοκα, (έναντι άτοκης επιστροφής με καθυστέρηση 2-3 χρόνων Ενημέρωσε για αυτά η Ελληνική κυβέρνηση την Ευρωπαϊκή Επιτροπή;

Με τα άρθρα 2 και 3 του κυρωτικού νόμου της σύμβασης παραχώρησης δίνονται μια σειρά φορολογικά και άλλα προνόμια, τα οποία σύμφωνα με νομικούς δεν υπήρχαν στην διακήρυξη του διαγωνισμού, ώστε να είναι γνωστά σε όλους τους ενδιαφερόμενους ενώ λέγεται ότι υπάρχουν και άλλες προβλέψεις, που δεν ισχύουν για καμία άλλη εταιρεία στον ελληνικό χώρο, όπως π.χ. η επ' αόριστον δυνατότητα συμψηφισμού κερδών και ζημιών. Για το θέμα δεν είχε ενημερωθεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και όπως απάντησε ο αρμόδιος επίτροπος κ. Ταγιάνι σε πρόσφατη ερώτηση των ευρωβουλευτών του ΠΑΣΟΚ Μαριλένας Κοππά και του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Χουντή θα ζητηθούν περαιτέρω πληροφορίες προκειμένου να εκτιμηθεί κατά πόσο οι διατάξεις των άρθρων 2 και 3 το νόμου 3755 συμβιβάζονται με τους κοινοτικούς κανόνες για τις κρατικές ενισχύσεις

12.Πως είναι μια ημέρα ρουτίνας στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά;

Από τα τέλη της δεκαετίας του 1970 άρχισε να διαφαίνεται η κυριαρχία στο παγκόσμιο εμπόριο των μεταφορών με κοντέϊνερ . Έτσι, σιγά - σιγά σε όλα τα λιμάνια του κόσμου άρχισαν να αναπτύσσονται Σταθμοί Εμπορευματοκιβωτίων (κοντέϊνερ τέρμιναλ), που αποτελούν μια νευραλγική δραστηριότητα για κάθε λιμάνι. Στον Πειραιά, όπως και σε όλα τα λιμάνια του κόσμου, η λειτουργία είναι 24ωρη. Βάρδιες λιμενεργατών φορτοεκφορτώνουν και ταξινομούν κοντέϊνερ. Σε κανονικούς ρυθμούς υπολογίζεται ότι από το ΣΕΜΠΟ του Πειραιά εξυπηρετούνται στο 24ωρο περίπου 5.500 "κουτιά", εισαγωγής, εξαγωγής ή διαμετακόμισης.


Από www.ethnos.gr

Κινητοποιήσεις 8 δήμων την Κυριακή στη Μαλακάσα για τα διόδια

Νέες κινητοποιήσεις απο τους κατοίκους της Β.Α Αττικής που διαμαρτύρονται για το άδικο σύστημα χρέωσης των διοδίων.

Oι δήμαρχοι και κοινοτάρχες Αγίου Στεφάνου, Πολυδενδρίου, Καπανδριτίου, Κρυονερίου, Αφιδνών, Ωρωπού, Μαλακάσας και Αυλώνα, καθώς και ... εκπρόσωποι δεκάδων φορέων μετείχαν σε σύσκεψη όπου αποφασίστηκε η συγκρότηση συντονιστικής επιτροπής που θα ζητήσει συνάντηση με τη νέα ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, και συγκέντρωση που ορίστηκε για την Κυριακή στις 10.30 π.μ. στα διόδια της Μαλακάσας.
Θα ακολουθήσει πορεία ώς τον σταθμό Αφιδνών, όπου προγραμματίζονται συμβολικές κινήσεις.
Από Βοιωτικά και diodiastop.blogspot.com/

ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ : ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΤΙΜΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 0,52 ΤΟ ΛΙΤΡΟ. ΣΤΑ 0,50 ΛΕΠΤΑ Η ΕΥΛΟΓΗ ΤΙΜΗ

Με το, από 13/10/2009, δελτίο τύπου θίξαμε το ζήτημα της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης, αναλύσαμε και αποδείξαμε γιατί η τιμή του δεν πρέπει να είναι ανώτερη των 0,50 Ευρώ ανά λίτρο.

Θέσαμε το όριο της αισχροκέρδειας στα 0,52 Ευρώ ανά λίτρο.

Εν τω μεταξύ, ο υφυπουργός κ. Μανιάτης πραγματοποιούσε συνάντηση με φορείς της αγοράς. Το αποτέλεσμα που ανακοινώθηκε είναι ότι οι τιμές θα κυμανθούν μεταξύ 0,52 και 0,58 Ευρώ το λίτρο. Δηλαδή πάνω από το όριο της αισχροκέρδειας και πολύ πάνω από την... μέγιστη εύλογη τιμή.

Αυτές τις τιμές δεν θα τις δεχτούμε, αυτές τις τιμές θα τις χτυπήσουμε και θα τις προσβάλλουμε.

Η κοινωνία θα αυτοπροστατευτεί με μηνύσεις και με αγωγές (ακόμα και με μποϋκοτάζ εάν χρειαστεί).

Εμείς θα προστατεύσουμε και το ατομικό συμφέρον του πολίτη και το δημόσιο συμφέρον. Γιατί είναι θέμα και δημοσίου συμφέροντος, έντονα και άμεσα είναι θέμα του φορολογούμενου πολίτη και του κράτους του.

Αναρωτιόμαστε:

Πόσα χρήματα παραπάνω θα πληρώσουν οι φορολογούμενοι πολίτες ;

Πόσα εκατομμύρια λίτρα θα βάλει το δημόσιο : νοσοκομεία, σχολεία, παιδικοί σταθμοί, γήπεδα, γυμναστήρια, υπουργεία, υπηρεσίες, δήμοι, νομαρχίες κλπ ... .

Βγάλτε τον λογαριασμό της αισχροκέρδειας που τον πληρώνουμε όλοι !!!.

Δεν θα το επιτρέψουμε σε κανένα, εμείς οι ίδιοι οι πολίτες θα προστατεύσουμε το κράτος μας.

Παρεμπιπτόντως : Οι ενώσεις καταναλωτών πρέπει να έχουν οπωσδήποτε θέση σε τέτοιες επαφές και συναντήσεις. Εάν θέλει η νέα κυβέρνηση να αξιώσει το καταναλωτικό κίνημα, που είναι κίνημα της κοινωνίας της ίδιας, οφείλει να καλεί σε κάθε τέτοια συνάντηση τους φορείς της κοινωνίας των πολιτών και τουλάχιστον τις μεγάλες οργανώσεις και κοινούς εκπροσώπους των μικρότερων. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η νέα κυβέρνηση δεν θα ακολουθήσει την πεπατημένη της προηγούμενης και θα ανοίξει την πόρτα της κοινωνίας σε τέτοιες επαφές, αυτό επιβάλλει κατ’ ελάχιστο η συμμετοχική δημοκρατία. Το ζητούμε άμεσα.
Από ΙΝΚΑ

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

Μια πρωτοβουλία στην μνήμη του Νίκου Καραπάνου

Με πρωτοβουλία του Δ.Σ. της Ε.ΣΚ.Α. ανοίχθηκε λογαριασμός στην Εθνική Τράπεζα με αριθμό 817 / 757453-34 και με δικαιούχους τους 1. Ελπίδα Καραπάνου του Παναγιώτη, 2. Ευστράτιο Γρίβα του Γεωργίου 3. Αντώνιο Βραγοτέρη του Ευαγγέλου. Ο σκοπός για τον οποίο ανοίχθηκε ο λογαριασμός αυτός, είναι η συγκέντρωση χρημάτων για την έκδοση ενός βιβλίου, που θα περιέχει τις καλύτερες παρτίδες του αείμνηστου Νίκου Καραπάνου, αναλυμένες. Την ευθύνη για τη διαδικασία αυτή έχει αναλάβει ο Ευστράτιος Γρίβας.

Πιστεύουμε ότι με την έκδοση αυτού του βιβλίου και μέσα από τις σελίδες του, ο Νίκος Καραπάνος θα συνεχίσει να ζει στις καρδιές όλων των σκακιστών της χώρας και κατ’ αυτό τον ... τρόπο, τιμούμε τον σκακιστή και άνθρωπο Νίκο, που τίμησε και υπηρέτησε τη μεγάλη του αγάπη, το σκάκι, επί σειρά ετών.

Θεωρώντας ότι με τον τρόπο αυτό τιμούμε τη μνήμη του Νίκου Καραπάνου και έχοντας ως αρωγό στην προσπάθεια αυτή την Ελληνική Σκακιστική Ομοσπονδία σας γνωστοποιούμε αυτή μας την πρωτοβουλία, έτσι ώστε όποιος επιθυμεί να συνεισφέρει ανάλογα με τις δυνάμεις του για το σκοπό αυτό.

Ελπίζουμε ότι η ανταπόκριση όλων μας θα είναι η δέουσα έτσι ώστε όλη η σκακιστική οικογένεια της χώρας να τιμήσει έναν υπέροχο άνθρωπο και μεγάλο σκακιστή, το Νίκο Καραπάνο.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΗ ΜΕΓΑΛΙΟΥ


Στα πλαίσια του “ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΑΣ”, που διοργανώθηκε από τον Α. Σ. Ο. Π. «ΔΙΑΣ», την Ε.Σ.Ο. και το Δήμο Πετρούπολης στις 14 Οκτωβρίου η GM Alexandra Kosteniuk έδωσε αγώνα σιμουλτανέ με 35 άτομα που κατάφεραν να πάρουν την πρόκριση, από τους προκριματικούς αγώνες που είχαν διεξαχθεί ανάμεσα σε πολλούς σκακιστές.

Ανάμεσά τους και ο Κωστής Μεγαλιός ο οποίος την Τετάρτη το απόγευμα συμμετείχε στα τελικά του σιμουλτανέ. Μετά από μία εντυπωσιακή παρτίδα ο Κωστής κατάφερε να κερδίσει και να αποσπάσει το διακριτικό χαμόγελο της Alexandra Kosteniuk!

Ο Κωστής απέδειξε για άλλη μια φορά ότι είναι ένας αθλητής με πείσμα και πάθος για το σκάκι. Του ευχόμαστε θερμά συγχαρητήρια για την επιτυχία του αυτή και ελπίζουμε και σε άλλες μεγαλύτερες στο μέλλον!!!
Από www.eskachess.gr

Σκοτώθηκε στον ίδιο δρόμο που είχε μείνει παράλυτος

Άσχημο παιχνίδι έπαιξε η μοίρα στον παραολυμπιονίκη Γιάννη Βλάχο, ο οποίος το Σάββατο σκοτώθηκε σε τροχαίο στη Φωκίδα, στον ίδιο δρόμο που πρίν από 19 χρόνια, σε ένα άλλο τροχαίο, είχε μείνει παράλυτος.

Ο 44χρονος αθλητής του αλπικού σκι για άτομα με αναπηρία, έχασε ακαριαία τη ζωή του, όταν έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του και συγκρούστηκε μετωπικά με φορτηγό στο αντίθετο ρεύμα. Στο αυτοκίνητο επέβαιναν ακόμη τρία άτομα, με τη σύζυγο του Βλάχου να ... νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση.
Ο 44χρονος Βολιώτης αθλητής ήταν ο μόνος Έλληνας που έχει συμμετάσχει σε Χειμερινούς Παραολυμπιακούς Αγώνες. Πήρε μέρος στους Αγώνες του Σολτ Λέικ Σίτι το 2002 και του Τορίνο το 2006, στο άθλημα του γιγαντιαίου σλάλομ. Η μεγαλύτερη επιτυχία της καριέρας του ήταν η έκτη θέση στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Νορβηγίας του 2001.

Η Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση: «Το Διοικητικό Συμβούλιο και ο πρόεδρος της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής Δρ. Παναγιώτης Σταματόπουλος εκφράζουν τη μεγάλη θλίψη τους για την αναπάντεχη είδηση της απώλειας του Έλληνα Παραολυμπιονίκη, Γιάννη Βλάχου. Ενός ανθρώπου που τίμησε με την παρουσία του και την προσφορά του το Ελληνικό Παραολυμπιακό Κίνημα αποτελώντας των πρωτεργάτη της προσαρμοσμένης χιονοδρομίας στη χώρα μας. Σύσσωμη η ολομέλεια της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής (Ε.Π.Ε.) εκφράζει την οδύνη της για τον τραγικό του χαμό και αισθάνεται την ειλικρινή ανάγκη να συλλυπηθεί την οικογένεια του εκλιπόντα, ευχόμενη ταχεία ανάρρωση στη σύζυγό του».
Από enet.gr
και madata.gr

Το «κόκκινο χωριό» των Πομάκων

«Δεν ήταν που ήμουν κομμουνιστής, ήμουν και μουσουλμάνος. Διπλό το “έγκλημα”»

Μεχμέτ Εφέντη: «Θέλει να έχεις κότσια εδώ πάνω για να ψηφίζεις ΚΚΕ. Η μειονότητα αποτελείται από συντηρητικούς και φοβισμένους ανθρώπους», λέει ο κάτοικος του Κενταύρου Ξάνθης
«Δούλεψα για 35 χρόνια σε μεταλλεία. Γύρισα σχεδόν όλη την Ελλάδα. Από τους Βωξίτες Παρνασσού στην Άμφισσα, μέχρι την Κασσάνδρα της Χαλκιδικής και τον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης. Εκεί απέκτησα ταξική συνείδηση και αποφάσισα να ... οργανωθώ στο ΚΚΕ, το 1974, λίγο μετά τη πτώση της χούντας, όταν η Αστυνομία παρακολουθούσε και την ανάσα μας ακόμα».

O 68χρονος Μεχμέτ Εφέντη, συνταξιούχος σήμερα, χωρίς να τον βαραίνει καθόλου η πολυετής συνδικαλιστική και κομματική του δράση, παραμένει το πιο ενεργό μέλος του ΚΚΕ στον Κένταυρο της Ξάνθης.

Ο Κένταυρος, ένα κεφαλοχώρι της ορεινής Ξάνθης, στηριζόταν οικονομικά αποκλειστικά στην καλλιέργεια του καπνού και ειδικότερα από τα αρωματικά καπνά ανατολικού τύπου, τον περίφημο μπασμά, που χρόνο με τον χρόνο φθίνει και η παραγωγή του με βάση τις κοινοτικές οδηγίες τείνει να εξαφανιστεί. Ταυτόχρονα όμως τροφοδότησε και την εσωτερική μετανάστευση, καθώς η φτώχεια και η εγκατάλειψη οδήγησαν πολλούς από τους κατοίκους του τη δεκαετία του ΄70 να ξενιτευτούν για να γίνουν τεχνίτες, μεταλλωρύχοι και οικοδόμοι. Όταν γύριζαν στο χωριό τους, έφερναν μαζί τους και τις ιδέες με τις οποίες ζυμώνονταν στους χώρους δουλειάς τους, με αποτέλεσμα η Αριστερά να αποκτήσει μεγάλη δύναμη. Σήμερα, ο Κένταυρος είναι το «κόκκινο χωριό των Πομάκων». Πλήρωσα με διώξεις
«Εσύ, μου είπαν όταν δούλευα στην Άμφισσα, δεν είσαι μηχανικός. Είσαι εργάτης και η θέση σου είναι με τους εργαζομένους και όχι με το κεφάλαιο. Δεν το σκέφτηκα δεύτερη φορά. Μπήκα στις τάξεις του ΚΚΕ και πάλεψα για τα ιδανικά της ισοπολιτείας και της δίκαιης κοινωνίας», λέει ο Μεχμέτ Εφέντη. «Το πλήρωσα, βέβαια, με διώξεις και κυνηγητό. Δεν ήταν μόνο που ήμουν κομμουνιστής. Ήμουν ταυτόχρονα και ένας μουσουλμάνος της μειονότητας της Θράκης από τον ορεινό όγκο. Διπλό το “έγκλημά” μου για το κράτος της εποχής εκείνης».

Όπως εξηγεί ο 68χρονος Μεχμέτ Εφέντη, «στα μέρη μας, μετά τον Εμφύλιο, εφαρμόστηκε το δόγμα τού από “Βορρά κινδύνου”. Εμείς εδώ, μειονοτικοί μουσουλμάνοι, από πάνω μας οι Βούλγαροι κομμουνιστές. Ήταν τόσο έντονο το αστυνομικό κράτος, που ούτε γι΄ αστείο μπορούσες να δηλώσεις αριστερός ή κομμουνιστής. Βασιλιά μάς έβαζαν να ψηφίζουμε. Όσοι φύγαμε και δουλέψαμε στην υπόλοιπη Ελλάδα, μπολιαστήκαμε με άλλες ιδέες και γι΄ αυτές θα αγωνίζομαι όσο ζω», λέει με έμφαση ο Μεχμέτ Εφέντη.

«Θέλει κότσια»
Ο ίδιος δηλώνει ιδιαίτερα ευχαριστημένος που το ποσοστό του ΚΚΕ φθάνει το 10% και 15% στο χωριό του, όταν στον υπόλοιπο νομό δεν ξεπερνά το 4%. «Μια φορά μάλιστα, το 1996, πήραμε απόφαση να διαμαρτυρηθούμε μαζικά για την κρατική πολιτική και φθάσαμε το 62%, αλλά δυστυχώς δεν είχε συνέχεια. Θέλει να έχεις κότσια εδώ πάνω για να ψηφίζεις ΚΚΕ. Η μειονότητα αποτελείται από συντηρητικούς και φοβισμένους ανθρώπους». Οι κάτοικοι του Κενταύρου μάλιστα οφείλουν, όπως λένε, στη γενική γραμματέα του ΚΚΕ το σχολείο του χωριού. «Την Αλέκα Παπαρήγα στον Κένταυρο την τιμάμε και την αγαπάμε. Είναι εκείνη που με παρέμβασή της στη Βουλή χτίστηκε το καινούργιο σχολείο. Τους είπε εκεί μέσα ότι η Ελλάδα χρωστά στον Κένταυρο και όχι ο Κένταυρος στην Ελλάδα». Ο Μεχμέτ Εφέντη πάντως, για τη σχέση του με τη θρησκεία παραδέχεται ότι ειδικά για τους κομμουνιστές «η θρησκεία είναι το όπιο των λαών». «Παρ΄ όλα αυτά, εγώ πηγαίνω στο τζαμί γιατί έτσι είναι η παράδοσή μας. Αισθάνομαι όμως ότι η κοινωνική αδικία δεν καταλύεται με προσευχές, αλλά μόνο με τον αγώνα των λαών», καταλήγει.
Από tanea.gr

Κλειστό λόγω βροχής τμήμα των Δελφών

Οι καταρρακτώδεις βροχοπτώσεις στην περιοχή των Δελφών υποχρέωσαν το υπουργείο Πολιτισμού να αποκλείσει, για λόγους ασφαλείας, το ανώτερο τμήμα του Ιερού του Απόλλωνα, στον αρχαιολογικό χώρο, όπου βρίσκεται το αρχαίο θέατρο και το αρχαίο στάδιο.

Για το λόγο αυτό η επίσκεψη στον υπόλοιπο αρχαιολογικό χώρο των Δελφών, γίνεται χωρίς έκδοση εισιτηρίου.

Το πρόβλημα του αρχαιολογικού χώρου εξετάζεται άμεσα από ... αρμόδια στελέχη του ΥΠ.ΠΟ με τη σύμπραξη ειδικών επιστημόνων.
Από Ζούγκλα

Εξελίξεις στον Αστέρα Ιτέας

Ο Αστέρας Ιτέας θ΄αντιμετωπίσει την Κυριακή την Λαμία στο Δ.Α.Κ.
Τα πολλά οικονομικά προβλήματα για τον Αστέρα έχουν αντίκτυπο και στην αγωνιστικότητα της ομάδας. Βαριά ήττα γνώρισε στην Νέα Αγχίαλο την περασμένη αγωνιστική όπου και ηττήθηκε με 5-1 από τον Πύρασο.
Παρόλα αυτά σημαντικές εξελίξεις φαίνεται να άρχισαν. Νέος προπονητής της ομάδας είναι ο Κώστας Καραγιάννης με θητεία στις μικτές ομάδες της Ε.Π.Σ.Φωκίδας. Επίσης η διοίκηση του Αστέρα... προχώρησε σε πληρωμές των παικτών ώστε να επιστρέψουν στις προπονήσεις.
Αυτή η κατάσταση διαφοροποιεί κατά πολύ τα δεδομένα της Κυριακάτικης αναμέτρησης και δημιουργεί μια αισιοδοξία για το αποτέλεσμα

Η νέα ιστοσελίδα του Νοσοκομείου Άμφισσας

Δημιουργήθηκε καινούργια Ιστοσελίδα για το γενικό Νοσοκομείο της Άμφισσας εκεί μπορείτε να βρείτε αρκετές χρήσιμες πληροφορίες.

Γενικό Νοσοκομείο 'Αμφισσας

Περιγραφή

Το Γενικό Νοσοκομείο 'Αμφισσας είναι κτισμένο σε έκταση 17.000 τ.μ. και αποτελείται από τρεις ορόφους:

* Ισόγειο στο οποίο στεγάζονται τα επείγοντα και τακτικά εξωτερικά ιατρεία καθώς τα ... εργαστήρια Μικροβιολογικό, Αιματολογικό, Ακτινολογικό, Φαρμακείο και οι διοικητικές Υπηρεσίες.
* Τρεις Ορόφους στους οποίους λειτουργούν τα Νοσηλευτικά Τμήματα του Νοσοκομείου (πρώτος όροφος κλινικές: Χειρουργική, Ορθοπεδική, ΩΡΛ, Ουρολογική, Οφθαλμολογική), στο δεύτερο όροφο η Μαιευτική - Γυναικολογική και τα Χειρουργεία, και στον τρίτο όροφο οι κλινικές Παθολογική, Καρδιολογική, Παιδιατρική, Πνευμονολογική.
* Στο Α Υπόγειο οι Τεχνικές Υπηρεσίες: το Μηχανοστάσιο, η Αποστείρωση, τα Μαγειρία, η Τραπεζαρία, οι Αποθήκες Υλικού και η Μονάδα Τεχνητού Νεφρού, και στο Β Υπόγειο τα Πλυντήρια.
Η Ιστοσελίδα είναι http://www.gnamfissas.gr/

«ΟΧΙ» ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΙΟΛΙΚΟΥ ΠΑΡΚΟΥ

Όχι είπαν ομόφωνα τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου της Θίσβης στην κατασκευή του νέου αιολικού πάρκου στον Αρβανικό στέλνοντας το δικό τους μήνυμα στην ανεξέλεγκτη, εγκατάσταση ανεμογεννητριών στον Ελικώνα. Την Δευτέρα 12 Οκτωβρίου μάλιστα ετεροδημότες στην Αθήνα από την Αγία Άννα, την Αγία Τριάδα, τη Θίσβη, τη Δομβράινα και τα Χώστια συζήτησαν για την στάση που θα κρατήσουν στο προσεχώς Νομαρχιακό Συμβούλιο Βοιωτίας όπου και θα συζητηθούν οι επίμαχες εγκαταστάσεις.

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

Κατέλαβε τις θέσεις της η Κυβέρνηση

Δείτε περισσότερες φωτογραφίας εδώ

Υποτροφίες σε φοιτητές Ιατρικής, ενδιαφέρει και την Φωκίδα

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΥ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ
Σας γνωρίζουμε ότι το «Ίδρυμα Υποτροφιών για την Εκπαίδευση Χριστίνας
και Ιωάννη Ανάγνος» θα απονείμει μέχρι τις 10/12/2009 δύο υποτροφίες σε
ισάριθμους φοιτητές ιατρικής του πρώτου έτους.
Η προθεσμία υποβολής της σχετικής αίτησης θα λήξει στις 4/12/2009. Το ποσό κάθε υποτροφίας ... θα ανέλθει σε 8.500 δολάρια ΗΠΑ περίπου ετησίως.
Οι ανωτέρω υποτροφίες θα απονεμηθούν σε φοιτητές που κατάγονται από
το Νομό Ευρυτανίας αλλιώς από τους Νομούς Αιτωλοακαρνανίας, Φθιώτιδας και
Φωκίδας.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Από Οινοχώρι