Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

Ο υποβρύχιος κόσμος του Κορινθιακού στα Ροζενά Κορινθίας

δελτιο τυπου

ΕΚΘΕΣΗ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Κορινθιακός:η ομορφιά που χάνεται

Στα πλαίσια του προγράμματος χειμερινών δωρεάν κινηματογραφικών προβολών του Συλλόγου «Ευ Ζην» στα Ροζενά Κορινθίας και μετά από πρόσκλησή του, ο Σύλλογος Ερασιτεχνών Αυτοδυτών «ΤΗΘΥΣ», οι Πολίτες Φωκίδας για τον Κορινθιακό και ο Φυσιολατρικός Ομιλος Παραλιακής Φωκίδας, παρουσιάζουν έκθεση φωτογραφίας με υποβρύχιες φωτογραφίες από τον Κορινθιακό κόλπο.

Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί στο Πνευματικό Κέντρο Ροζενών από τις 19 ώς τις 26 Σεπτεμβρίου. Τις καθημερινές 6-8 μ.μ. και την Κυριακή 10-1.

Η έκθεση αποτελεί προσπάθεια προβολής της ομορφιάς και του πλούτου του Κορινθιακού μέσα από τη μοναδική ματιά των... αυτοδυτών φωτογράφων και έχει ως στόχο να αναδείξει την επιτακτική ανάγκη προστασίας του σπουδαίου αυτού θαλάσσιου βιότοπου καθώς και να ευαισθητοποιήσει περαιτέρω τόσο τις τοπικές κοινωνίες όσο και όλους τους φορείς που μπορούν να συνδράμουν στη διατήρηση και την ορθή διαχείριση του πολύτιμου και σπάνιου αυτού οικοσυστήματος.

Σύλλογος Ερασιτεχνών Αυτοδυτών «ΤΗΘΥΣ»
Πολίτες Φωκίδας για τον Κορινθιακό
Φυσιολατρικός Ομιλος Παραλιακής Φωκίδας
Από politesfokidas.blogspot.com

Το κρίμα της υπόθεσης είναι οτι δεν ήρθε αυτή η έκθεση προς την περιοχή μας, την Ιτέα, ή την Άμφισσα, ελπίζουμε να βρεθεί η ευκαιρία και να την διοργανώσουν το επόμενο διάστημα

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ 1ο ΡΑΛΛΥ ΦΩΚΙΔΑΣ

Οι Παπαχριστόπουλος-Σταμέλος, κατάφεραν στο 1ο Ράλλυ Φωκίδας να σημειώσουν την 3η συνεχόμενη νίκη τους σε ασφάλτινες επιφάνειες, και ουσιαστικά να θέσουν πλέον σοβαρή υποψηφιότητα για την κατάκτηση του τίτλου! Ο αγώνας εξελίχθηκε σε στεγνές επιφάνειες, σε όλη τη διάρκεια του για τα κορυφαία πληρώματα, γεγονός που βοήθησε στο υψηλό επίπεδο του συναγωνισμού. Όμως, οι ουρανοί άνοιξαν στην τελευταία ειδική μετά από το πέρασμα των πρώτων δέκα αυτοκινήτων, επηρεάζοντας τον αγώνα των πιο πίσω πληρωμάτων. Πίσω στη μάχη της κορυφής, οι Παπαχριστόπουλος-Σταμέλος πίεσαν στο όριο ... με το VW Golf Kit Car σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και ουσιαστικά στο δεύτερο loop κατάφεραν και αντέδρασαν ιδανικά στην αντεπίθεση που πραγματοποίησαν οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Μάλιστα, οι μετρ της ασφάλτου, όπως αποδεικνύεται φέτος, ακολούθησαν μία σοφή στρατηγική στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές, αφού προτίμησαν να προφυλάξουν τα ελαστικά τους στην πρώτη εκ αυτών, την ε.δ. Αμφίκλεια και ουσιαστικά να επιτεθούν στη συνέχεια. Κάτι που εν τέλει τους δικαίωσε, αφού κατέκτησαν μία δίκαιη νίκη.
Στη δεύτερη θέση της γενικής, και αποκομίζοντας σημαντικούς βαθμούς σε επίπεδο Πανελληνίου Πρωταθλήματος, ακολούθησαν οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ». Το κατά πολλούς κορυφαίο ελληνικό πλήρωμα, ξεκίνησε «μουδιασμένα» τον αγώνα, αλλά στη συνέχεια βρήκε τον καλό του εαυτό και το ρυθμό του, με αποτέλεσμα να διεκδικήσει σε μία επιφάνεια που δεν είναι από τις αγαπημένες του, τη νίκη μέχρι την τελευταία ειδική. Μάλιστα, στην τελευταία Καλοσκοπή αντιμετώπισαν και ένα πρόβλημα με τον κινητήρα, ο οποίος ρέταρε, με αποτέλεσμα να μην τους επιτρέψει να πιέσουν όσο θα ήθελαν και μπορούσαν. Πάντως, το αποτέλεσμα μόνο εξαιρετικό μπορεί να χαρακτηριστεί, αν αναλογιστούμε την δίχρονη απουσία του τέσσερις φορές Πρωταθλητή Ελλάδος από την άσφαλτο, και μάλιστα όταν πρόκειται για την επανεμφάνιση του μετά από ένα σοβαρό ατύχημα.
Στη μάχη της κορυφής, όμως, βρέθηκαν και οι Μίχος-Χειράκης, οι οποίοι για ακόμα έναν ασφάλτινο αγώνα απέδειξαν ότι σε αυτού του είδους τις επιφάνειες είναι ικανοί για το καλύτερο. Το πλήρωμα του λευκού EVO IX, κέρδισε συνολικά δύο ειδικές διαδρομές, και αν δεν είχε ένα τετ α κε στην δεύτερη Αμφίκλεια, θα μπορούσε στο τέλος να διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω, έχοντας μάλιστα να αντιμετωπίσουν και σημαντική φθορά στα πίσω ελαστικά τους, η οποία δεν τους επέτρεψε να ρισκάρουν και να πιέσουν όσο θα ήθελαν.
Ο νικητής και συμμετέχων στο διαγωνισμό της Pirelli, Star Driver, Νίκος Θωμά, κατάφερε να τερματίσει στην 4η θέση της γενικής, πραγματοποιώντας έναν στρωτό και με καλό ρυθμό αγώνα. Ο Κύπριος οδηγός, μαζί με τον Άγγελο Λοϊζίδη, κινήθηκαν με ασφάλεια με το Lancer EVO IX και στο τέλος δικαιώθηκαν καταφέρνοντας να τερματίσουν τέταρτοι γενικής, και αποκομίζοντας σημαντικές εμπειρίες σε μία επιφάνεια που δεν έχουν πραγματοποιήσει αρκετά αγωνιστικά χιλιόμετρα. Πίσω τους, με σημαντική διαφορά, τερμάτισαν οι Καλούδης-Ρούφος με το Lancer EVO VIII. Το πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη έχασε αρκετό χρόνο στο πρώτο loop ειδικών, τον οποίο και κατάφερε να ανακτήσει στη συνέχεια πιέζοντας και σημειώνοντας πολύ καλούς χρόνους σε επίπεδο γενικής .Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι Γεροδήμος-Κοτσιλιάνος με το Honda Civic Type-R, οι οποίοι μάλιστα ήταν και οι μεγάλοι νικητές στην κατηγορία F2, έχοντας βάλει πλέον πλώρη για τον τίτλο. Ο πρώην συμμετέχων στο Nissan Cup, κέρδισε τις πέντε από τις έξι ειδικές του αγώνα σε επίπεδο F2, εντυπωσιάζοντας με δεδομένο το υψηλό επίπεδο του συναγωνισμού και σημειώνοντας μία άνετη και πειστική νίκη. Μία επικράτηση που αποδεικνύεται ιδιαίτερα σημαντική, από τη στιγμή που ο μεγάλος τους αντίπαλος στη διεκδίκηση του τίτλου, Βαγγέλης και ο Σπύρος Ζάχος, βγήκαν με το Renault Clio Ragniotti από το δρόμο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν. Η βροχή όμως, στην τελευταία ειδική του αγώνα, στην Καλοσκοπή, είχε σαν αποτέλεσμα να αλλάξουν άρδην και τα αποτελέσματα του αγώνα, τόσο στη μάχη των κλάσεων, όσο και σε επίπεδο γενικής. Έτσι, οι Κωνσταντακάτος-Πάλλας κατάφεραν με το Lancer EVO IX να πλασαριστούν στην έβδομη θέση της γενικής, τερματίζοντας μπροστά από τους Παναγιωτόπουλο-Αχτίδα με ίδιο αυτοκίνητο, αφού αμφότεροι πέρασαν από την τελευταία ειδική με στεγνό οδόστρωμα.
Πίσω τους, ακολούθησαν οι Ζάχος-Δεληγιάννης με το Citroen C2 R2, οι οποίοι στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές κατάφεραν και βελτίωσαν τους χρόνους τους, με αποτέλεσμα να τερματίσουν στη δεύτερη θέση της F2. Πάντως, αν δεν ήταν από τα πληρώματα που αγωνίστηκαν σε βροχή, θα είχαν τερματίσει ακόμα ψηλότερα, τουλάχιστον σε επίπεδο γενικής κατάταξης. Την πρώτη δεκάδα, συμπλήρωσαν οι Καραμήτρος-Πρίντεζης με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς, μετά από ακόμα έναν σταθερό και αθόρυβο αγώνα. Στις μάχες των κλάσεων, οι Χαλάτσης-Παπαγεωργίου, πραγματοποίησαν μία εξαιρετική εμφάνιση με το Nissan Micra, καταφέρνοντας να τερματίσουν τόσο στην 11η θέση της γενικής, όσο και στην πρώτη της Ν/2! Στην Α/6, οι Κυριακόπουλος-Τριπιντής κατάφεραν να επικρατήσουν με άνεση, αν και η αγωνιστική τους απραξία για 6 περίπου μήνες, ήταν εμφανής, όπως μας εκμυστηρεύθηκε και ο ίδιος ο οδηγός. Βλέπετε, στην άσφαλτο, το συγκεκριμένο δίδυμο μας έχει συνηθίσει σε εξαιρετικές επιδόσεις. Δραματική, όμως, ήταν η εξέλιξη στην κλάση Α/5, με την νίκη στην κλάση να κρίνεται μόλις στην τελευταία ειδική του αγώνα. Εκεί, οι Πάζης-Κιρλαγκίτση με το Toyota Yaris, που είχαν σταθερά την πρωτοπορία στην κλάση, και μάλιστα με σημαντική διαφορά, είχαν μία μικρή έξοδο στην τελευταία ειδική, η οποία και τους κόστισε πολύτιμο χρόνο, με αποτέλεσμα η νίκη να περάσει στα χέρια των Έξαρχου-Κοτρώνη που ακολουθούσαν με το Toyota Yaris! Μία ανέλπιστη νίκη, για το νεαρό πλήρωμα το οποίο όμως κινήθηκε ταχύτατα στις ειδικές της ιδιαίτερης πατρίδας του. Τέλος. στην κατηγορία Ε, οι Πατσιάς-Τριανταφυλλίδης επικράτησαν με το Renault Clio Williams
Κάπως έτσι, ολοκληρώθηκε ο έκτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, ο οποίος χαρακτηρίστηκε από έντονο συναγωνισμό, κρατώντας μας όλους όσους παρακολουθήσαμε τον αγώνα στις μύτες των ποδιών, μέχρι το τέλος του αγώνα. Η ΠΑΛΜΑ διοργάνωσε ιδανικά τον αγώνα, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, ενώ όπου χρειάστηκε αντέδρασε άμεσα, ενώ οι περισσότεροι θα θέλαμε να δούμε περισσότερο κόσμο στις ειδικές διαδρομές. Η συνέχεια θα δοθεί σε δύο εβδομάδες από τώρα, με ειδικές διαδρομές στην ίδια περιοχή, αλλά σε χωμάτινες επιφάνειες. Συγκεκριμένα, στις ειδικές του Ράλλυ ΕΛΠΑ, το οποίο θα σηματοδοτήσει τόσο τον επόμενο γύρο του Παν.Π.Ρ., όσο και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΙΤΕΑΣ

Ωράρια λειτουργίας για τα νέα Τμήματα Κολύμβησης

1.Τμήμα Αρχαρίων (υπεύθυνη κ. Πέγκυ Μασούρα)

Α’ ΟΜΑΔΑ 4.00- 4.45 μμ Β’ ΟΜΑΔΑ 4.45- 5.30 μμ

2. Τμήμα Προαγωνιστικής Β’

(υπεύθυνη κ. Ηλιάνθη Παπαλάϊου) Έναρξη : 4.00μμ

3. Τμήμα Προαγωνιστικής Α’

(υπεύθυνος κ. Κώστας Λαλλάς) Έναρξη : 4.30μμ...

4. Τμήμα Αγωνιστικής

(υπεύθυνος κ. Λουκάς Οικονόμου) Έναρξη :4.00μμ

5. Τμήματα Ενηλίκων (Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή)

Α. Τμήμα AQUA GUM

(υπεύθυνη κ.Ελισάβετ Κυτεοπούλου) 10.30 – 11.30 πμ

Β. Τμήμα κολύμβησης υπεύθυνη κ. Πέγκυ Μασούρα) Έναρξη 2.45-3.45 μμ

Τμήματα Υδατοσφαίρισης

Υπεύθυνος κ. Κώστας Σακαλής Έναρξη 7.00μμ

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

Εγγραφές του Γ.Σ. Ιτέας

Ο Γ.Σ. Ιτέας ανακοινώνει ότι για την καινούρια χρονιά 2009-2010 άρχισαν οι εγγραφές αθλητών και αθλητριών του μπάσκετ κα του τέννις.

Τα τμήματα που θα λειτουργήσουν είναι τα εξής:

ΜΠΑΣΚΕΤ

1) ανδρών, εφήβων, παίδων, μίνι

2) γυναικών, νεανίδων, κορασίδων, μίνι

3) προ μίνι αγόρια και κορίτσια από 8 χρονών και πάνω

ΤΕΝΝΙΣ...

Ανδρών, γυναικών, νεανίδων, κορασίδων, μίνι από επτά (7) χρονών και πάνω

Πληροφορίες εγγραφές κάθε μέρα εκτός Σαββάτου - Κυριακής 6-8 μ.μ. στα γραφεία του Συλλόγου, Παπαλεξανδρή 17, τηλ. 22650 32227.

Γονείς, εμπιστευθείτε τα παιδιά σας στην αθλητική κυψέλη που λέγεται Γ.Σ. Ιτέας που για 26 χρόνια είναι πολύ κοντά σας.

ο πρόεδρος Γ.Σ. Ιτέας

Νίκος Κουτρόγιαννος

η γραμματέας

Βούλα Κυπριώτη

Νεαρός πνίγηκε στην περιοχή της Γλύφας

Τραγική κατάληξη είχε το ψάρεμα με ψαροτούφεκο για νεαρό άνδρα, κάτοικο Ναυπάκτου, ο οποίος ανασύρθηκε νεκρός τις πρώτες πρωινές ώρες από τη θαλάσσια περιοχή της Γλύφας του νομού Φωκίδος.

Τον άτυχο νέο βρήκε ο φίλος του με τον οποίο είχε πάει μαζί στην περιοχή.
Οι λιμενικές αρχές, που ενημερώθηκαν από περίοικο για το συμβάν, όταν έφτασαν στο σημείο διαπίστωσαν τον θάνατό του.
Έρευνες ωστόσο διενεργούνται ώστε να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια του θανάτου του νεαρού.

Τις επόμενες ημέρες αναμένονται και τα αποτελέσματα του πορίσματος του ιατροδικαστή.
Από Lepando

Αιμοδοσία του Πελεκάνου


Αιμοδοσία

οργανώνει ο Συλλόγος Εθελοντών Αιμοδοτών Ιτέας

ο Πελεκάνος,

στα γραφεία του Συλλόγου στην παραλία
(Λεωφόρος 28ης Σεπτεμβρίου 23)

Η αιμοδοσία θα γίνει την
Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009
απο 9:00 ώς 14:00

Η Αιμοδοσία θα επαναληφθεί...
την Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009
το απόγευμα απο 18:30 έως 21;30
Να Θυμάστε πάντα ότι
Η αιμοδοσία είναι μορφωση, είναι γνώση, είναι ανθρωπισμός.
Η αιμοδοσία είναι αλτρουισμός της ανθρώπινης προσφοράς.
Η αιμοδοσία είναι χαρά και ελπίδα
Η εθελοντική αιμοδοσία είναι πολιτισμός.
Φίλε Αιμοδότη η πρασπάθειά σου αυτή είναι αφιερωμένη στον πάσχοντα συνάνθρωπό σου.
Το Διοικητικό Συμβούλιο

Το ανέκδοτο των εκλογών, ο οδικός άξονας Άμφισσα Λιδορίκι

Η περιφέρεια μας έστειλε μήνυμα με το ανέκδοτο των εκλογών , ξανά είναι όλα έτοιμα για τον δρόμο Άμφισσα Λιδορίκι.
Πόσες εκλογές ακόμα θα περάσουν , για να γίνουν το ΤΕΙ το κολυμβητήριο και αυτός ο έρμος ο δρόμος.
Σε κάθε εκλογές όλα λύνονται και όλα τα ίδια μένουν. Δεκάδες φορές όλα είναι έτοιμα και τίποτα δεν γίνεται.
Διαβάστε το δελτίο τύπου και δείτε σε τι θα μπορούσε να εξυπηρετεί σήμερα ο δρόμος αυτός,... μόνο την διεξαγωγή Ράλι σε χώμα!!!!.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η κατασκευή του Οδικού Άξονα «Άμφισσα-Λιδορίκι» εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ με προϋπολογισμό ... 9,35 εκατ. Ευρώ

Ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας κ. Παντελής Σκλιάς ανακοίνωσε την ένταξη του έργου «Κατασκευή Εθνικής Οδού Άμφισσας – Λιδορικίου (από Αγία Ευθυμία έως Διασταύρωση νέων φυλακών)» συνολικού προϋπολογισμού 9.351.590,42 Ευρώ, στον Άξονα 02-Υποδομές και Υπηρεσίες Προσπελασιμότητας Στερεάς Ελλάδας, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Θεσσαλίας-Στερεάς Ελλάδας-Ηπείρου, 2007-2013».
Η ένταξη γίνεται στο πλαίσιο της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος που εξέδωσε η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας για έργα Βελτίωσης - Κατασκευής εθνικής οδοποιίας στο Βασικό, Δευτερεύον και Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο, ύψους 28,0 εκατ. Ευρώ.
Συγκεκριμένα με την απόφαση ένταξης χρηματοδοτούνται όλες οι απαραίτητες εργασίες για την κατασκευή της Εθνικής Οδού Άμφισσας-Λιδορικίου από την Αγία Ευθυμία έως τη διασταύρωση των νέων φυλακών, συνολικού μήκους 16.467,91 μέτρων και πλάτους 9,5 μέτρων.
Οι εργασίες που θα εκτελεστούν αφορούν έργα χωματουργικά, τεχνικά, οδοστρωσίας, ασφαλτικών, σήμανσης και φύτευσης εκτός των τμημάτων στα οποία είχαν ήδη εκτελεστεί οι εργασίες από την προηγούμενη, έκπτωτη εργολαβία όπου θα εκτελεστούν έργα ολοκλήρωσης της οδοστρωσίας, σήμανσης και φύτευσης.
Φορέας Χρηματοδότησης είναι η Διεύθυνση Σχεδιασμού και ανάπτυξης της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και Δικαιούχος η Διεύθυνση Δημοσίων Έργων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.
Ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας ανακοινώνοντας την απόφαση ένταξης του έργου για χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ δήλωσε:
«Με τη διαρκή παρέμβασή μας προωθήσαμε την οριστική λύση στο μεγάλο πρόβλημα που ταλανίζει για χρόνια τους κατοίκους του Νομού Φωκίδας, τον οδικό Άξονα Άμφισσας Λιδορικίου, πρόβλημα που δημιουργήθηκε εξαιτίας της αδυναμίας του εργολάβου να υλοποιήσει το έργο. Αφού κηρύξαμε τον εργολάβο οριστικά έκπτωτο, εξασφαλίζουμε τους πόρους για την κατασκευή εντάσσοντας το έργο στο Ε.Σ.Π.Α. με στόχο την επανεκκίνηση των εργασιών το συντομότερο δυνατό μετά και την ανάδειξη του νέου αναδόχου, διαδικασία που έχει ήδη ολοκληρωθεί.
Δίνουμε λύση με αυτόν τον τρόπο σε ένα χρόνιο πρόβλημα και προχωράμε σε μια νέα πορεία για την ορθολογική και σε σύντομο χρονικό διάστημα ολοκλήρωση του έργου…»

Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Ιτέα και ο μαινόμενος Δήμαρχος

Ακυρώθηκαν απο την Περιφέρεια οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και οι μονοδρομήσεις που έχουν επιβληθεί στο κέντρο της πόλης.
Μαζί ακυρώθηκε και η απόφαση του Δήμου να κοπεί η κεντρική πλατεία της πόλης μας και να γίνει δρόμος που θα πέρναγε απο τον χώρο του μνημείου.
Αιτία είναι το γεγονός οτι αρμόδιο για να αποφασίζει γι αυτά τα έργα είναι το υπουργείο Συγκοινωνιών και όχι ο Δήμος , που πρέπει απλώς να εκφέρει συμβουλευτική γνώμη.
Ίσως αυτό να εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο κινήθηκε ο Δήμος για να εφαρμόσει τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις το προηγούμενο διάστημα.

Κατ αρχάς υπήρχε το φαινόμενο να αλλάζουν οι ρυθμίσεις και κατόπιν να ξανα αλλάζουν, μετατρέποντας τον κεντρικό δρόμο εισόδου της πόλης απο διπλής κατεύθυνσης σε μονόδρομο και κατόπιν πάλι σε διπλής κατεύθυνσης. Η αιτία των αλλαγών ήταν οι αντιδράσεις των κατοίκων. Οι συνεχείς αλλαγές δείχνουν προχειρότητα και έλλειψη διαλόγου με τους πολίτες, πριν αρχίσει η υλοποίηση του έργου.
Με τις αλλαγές αυτές της κυκλοφορίας οι οδηγοί οδηγήθηκαν σε δρόμους που μέχρι τότε δεν επέλεγαν, μιας και η Ιτέα με την τετράγωνη ρυμοτομία , σου δίνει την δυνατότητα να πας σε έναν τόπο από πολλές διαδρομές.
Στην περιπλάνησή τους αυτή οι οδηγοί, ακολουθώντας τις νέες ρυθμίσεις ανακάλυπταν τα τεράστια χαντάκια στις διασταυρώσεις των δρόμων , που εξυπηρετούν το να κυλούν τα όμβρια ύδατα αλλά δεν εξυπηρετούν καθόλου την κυκλοφορία των αυτοκινήτων.
Τα προβλήματα των δρόμων της Ιτέας με μιας γίνανε εμφανή σε όλους, μεγάλη κυκλοφορία διοχετεύθηκε σε στενούς δρόμους με ποδηλατόδρομους ενώ τεράστιοι σε φάρδος δρόμοι, είχαν γίνει μονόδρομοι.
Η ανάγκη να γίνουν μονόδρομοι είναι πολύ μεγάλη στην πόλη μας, ιδιαίτερα στα σημεία που υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα παρκαρισμένα, οι επιλογές της Δημοτικής αρχής καλύτερα θα ήταν να παίρνονται πιο οργανωμένα για να μην ταλαιπωρούνται οι πολίτες και να μην φορτωνόμαστε επιπλέον έξοδα από τις παραπανίσιες ταμπέλες.
Ένα τελευταίο γεγονός με μεγάλη όμως σημασία, που έχει διασταυρωθεί απο πολλά άτομα που ήταν παρόντα, ήταν το γεγονός ότι ο Δήμαρχος μας, πήγε σε Σεμινάριο που είχε διοργανωθεί σε κεντρικό Ξενοδοχείο της πόλη μας, διέκοψε τις εργασίες του και επιτέθηκε φραστικά σε υπάλληλο της Περιφέρειας που παρακολουθούσε το συγκεκριμένο Σεμινάριο.
Η όλη ενέργεια άφησε άναυδους τους καθηγητές αλλά και τους Δημοσίους Υπαλλήλους από διάφορες περιοχές της Στερεάς Ελλάδας που παρακολουθούσαν το σεμινάριο.
Η ενέργεια του Δήμαρχου ήταν απαράδεκτη, υποτίμησε αφάνταστα το αξίωμά του και εξέθεσε άσχημα την πόλη μας, με αυτού του είδους το καλωσόρισμα που επιφύλαξε στους ξένους μας.

Πρόσκληση - Πρόγραμμα στην Λαμπαδηδρομία Εθελοντών Αιμοδοτών στην Άμφισσα

Σας προσκαλούμε να τιμήσετε με την παρουσία σας την εκδήλωση υποδοχής της φλόγας της αγάπης, στην πόλη μας στα σκαλάκια του Ι. Ν. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ την Παρασκευή 18/09/09 και ώρα 20.30.
Την φλόγα που μεταφέρουν εθελοντές αιμοδότες της ΠΟΣΕΑ σε όλη την Ελλάδα, με τελικό προορισμό την Άρτα όπου 9/10/11 Οκτωβρίου 2009 θα γίνει η 23η Αμφικτιονία των Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών.
Σκοπός όλων μας είναι να γίνει η χώρα μας αυτάρκης από καθαρά εθελοντικό αίμα και μη αμειβόμενο...

Ακολουθούν η αφίσα και το αναλυτικό φυλλάδιο της εκδήλωσης.

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009

Το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ στην Φωκίδα


ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ του Αριστείδη
ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του Κωνσταντίνου
ΤΣΙΑΜΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ του Κωνσταντίνου

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΥ.

Τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργούνται στο περιβάλλον και στην τοπική κοινωνία της ευρύτερης περιοχής Θίσβης καθώς και τις επιπτώσεις στο κλειστό σύστημα του Κορινθιακού Κόλπου από τις δραστηριότητες στην ΒΙΠΕ Θίσβης και από την λειτουργία του λιμανιού στο Βαθύ, συζητήθηκαν κατά την συνάντηση που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δήμου Θίσβης.

Στην σύσκεψη παρευρέθηκε αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας Συλλόγων Κορινθιακού «Η ΑΛΚΥΩΝ», της Επιτροπής Αγώνα Θίσβης, της Οικολογικής Κίνησης Αντίκυρας «Η ΑΡΤΕΜΙΣ», της Κίνησης Πολιτών Θίσβης και ... συμμετείχε ο Δήμαρχος και Δημοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου Θίσβης.
Συνεχίζεται το μπάζωμα της χαράδρας της Νούσας παρά τις ημερίδες για αποχέτευση του Λικεριού και ....λίγες πικροδάφνες σαν αντισταθμιστικά οφέλη.
Τονίστηκε ιδιαίτερα η ανάγκη για ακόμη καλύτερο συντονισμό δράσης όλων των παρακορίνθιων κατοίκων και των εκπροσώπων τους, η ανάγκη για κοινή χωροταξική και διοικητική αντιμετώπιση του Κορινθιακού, η προβολή από μια συνεδριακού τύπου συνάντηση των προβλημάτων ρύπανσής του και των κινδύνων να μετατραπεί σε μια νεκρή θάλασσα στο εγγύς μέλλον, η έκδοση ενημερωτικού φυλλαδίου και ότι τα προβλήματα που δημιουργούνται στον Κορινθιακό δεν είναι τοπικής αλλά είναι πανελλαδικής εμβέλειας και σημασίας και έτσι πρέπει να προβληθούν. Από την επίσκεψη στο Βαθύ. Ένας φορτηγό αγκυροβολημένο στη μέση του κόλπου.
Ακολούθως, έγινε επίσκεψη και επιτόπια ενημέρωση των αντιπροσωπειών στην ΒΙΠΕ Θίσβης και στις λιμενικές εγκαταστάσεις στο Βαθύ, κατά την οποία κυριάρχησε σε όσους δεν είχαν ξαναδεί από κοντά τι συμβαίνει, το ερώτημα: πως είναι δυνατόν σε ένα τόσο πανέμορφο κλειστό θαλάσσιο σύστημα να γίνονται τόσο τερατώδεις παρεμβάσεις που αλλοιώνουν ριζικά την μορφή και την φυσιογνωμία του;
Από http://thespiaka.blogspot.com/2009/09/blog-post_7158.html

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

"Έξω" οι Στάθης και Ρουμπάνης από την Ελευθεροτυπία γιατί πολιτεύονται με τον ΣΥΡΙΖΑ

Πρωτοφανής στα δημοσιογραφικά χρονικά ενέργεια σήμερα εργά το απόγευμα στην Ελευθεροτυπία. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα parapolitika.gr η Μάνια Τεγοπούλου ζήτησε τις παραιτήσεις του Γρηγόρη Ρουμπάνη και του Στάθη Σταυρόπουλου επειδή αποφάσισαν να κατέβουν στον προεκλογικό αγώνα με τα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ!!!

Από την ενέργεια αυτή επικράτησε αναστάτωση στο κτίριο της Ελευθεροτυπίας στον Νέο Κόσμο ενώ ενημερώθηκε σχετικά και η Ένωση Συντακτών.
Τις τελευταίες ημέρες το κλίμα στην εφημερίδα είναι πάρα πολύ άσχημο και χθες μάλιστα τα ... πράγματα έγιναν ακόμη χειρότερα όταν οι παλαιοί αριστεροί συντάκτες διαπίστωναν με έκπληξη τον εντονότατο φιλοαμερικανισμό της ιστορικής εφημερίδας.
Αντίδραση αναμένεται να υπάρξει και από τον Συνασπισμό. Ο Ρουμπάνης και ο σκιτσογράφος Στάθης, αποτελούν δύο από τις σημαντικότερες πένες της εφημερίδας με σοβαρό παρελθόν στην Αριστερά και όλα αυτά τα χρόνια κρατήθηκαν έξω και μακριά από τις ίντριγκες και τις αντιπαραθέσεις μέσα στην Ελευθεροτυπία.

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στο ύψος της Γλύφας

Ένας νεκρός και ένας τραυματίας είναι ο απολογισμός τροχαίου δυστυχήματος που σημειώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας στην εθνική οδό Αντιρρίου Ιτέας στο ύψος της Γλύφας.

Συγκεκριμένα ΙΧ αυτοκίνητο μάρκας χιουντάι με πορεία από Αντίρριο προς Ιτέα, για άγνωστους ακόμα λόγους, ξέφυγε από την πορεία του και πέρασε στο αντίθετο ρεύμα με αποτέλεσμα να συγκρουστεί πλαγιομετωπικά με αντίθετα διερχόμενο ΙΧ αγροτικό με έδρα τον Προυσσό. Η σύγκρουση ήταν σφοδρή με τα δύο αυτοκίνητα να έχουν μετατραπεί σε μια άμορφη μάζα.

Αμέσως ειδοποιήθηκε το αστυνομικό τμήμα Ευπαλίου και στο σημείο έφθασαν τα πρώτα ... περιπολικά ενώ μετέβη και πυροσβεστικό όχημα για να απεγκλωβίσει τον οδηγό του χιουντάι που είχε σφηνωθεί στη θέση του. Με ασθενοφόρο ο βαριά τραυματίας άνδρας μεταφέρθηκε στο κέντρο υγείας Ναυπάκτου και λίγα λεπτά αργότερα άφησε την τελευταία του πνοή.

Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει τροχαίο δυστύχημα στην περιοχή, σημειώνει σε δηλώσεις του ο διοικητής του αστυνομικού τμήματος Ευπαλίου, καθώς σε όλο το μήκος της εθνικής οδού υπάρχουν κίνδυνοι για τους διερχόμενους οδηγούς οι οποίοι πολλές φορές δεν είναι ορατοί. Όπως δηλώνει ο κ. Κυρίτσης, η υπηρεσία επανειλημμένως με έγγραφά τους έχει ενημερώσει τους αρμόδιους φορείς και τη ΔΕΣΕ Λαμίας για την κατάσταση του οδοστρώματος, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα.

Ο διοικητής του αστυνομικού τμήματος κάνει έκκληση σε όλους τους οδηγούς που θα θελήσουν να διασχίσουν την εθνική οδό Αντιρρίου-Ιτέας, να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να μην αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες. Όσο για το συγκεκριμένο τροχαίο δυστύχημα διενεργείται προανάκριση από το αστυνομικό τμήμα Ευπαλίου.
Aπό Lepando

Οι υποψήφιοι της ΝΔ στην Φωκίδα



ΓΚΕΛΕΣΤΑΘΗ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ

ΜΠΟΥΓΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ

ΦΛΩΡΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

1ο Διεθνές Συμπόσιο Φωτοδιαύγειας , Δελφοί 9-12/9/2009

Με απόλυτη επιτυχία ολοκήρωσε της εργασίες του το 1ο Διεθνές Συμπόσιο Φωτοδειαύγειας στο συνεδριακό κέντρο του Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου Δελφών (9-12/9/2009). Σχεδόν 50 χρόνια δημοσιεύσεων και μελετών πάνω στην Θερμοδιαύγεια και Φωτοδιαύγεια ωρίμασαν και με την σειρά τους οδήγησαν στην εφαρμογή τους στην επιστήμη της Αρχαιομετρίας. Το LAIS 2009 (Luminescence in Archaeology International Symposia), είναι μία διεθνής πρωτoβουλία που επικεντρώνει στην χρήση της φωτοδιαύγειας για την χροnολόγηση υλικών. Προσθετικά υποστηρίζει τις παγκόσμιες αρχαιολογικές και αρχαιομετρικές κοινότητες στο να εξελίξουν σχετικά θέματα. Ειδικοί από όλο τον κόσμο βρέθηκαν στους Δελφούς και αντάλλαξαν σκέψεις, ιδέες και γνώσεις στο δεδομένο θέμα και τις τεχνικές του προεκτάσεις. Το δεδομένο Συμπόσιο θα διεξάγεται κάθε 2 έτη και οι Δελφοί ... αισθάνονται τιμημένοι για την φιλοξενία του 1ου αυτού Συμποσίου. Ο Δήμος Δελφών ήταν άλλωστε και χορηγικά αρωγός στην όλη προσπάθεια.

Χρήσιμος σύνδεσμος:
http://www.rhodes.aegean.gr/tms/Labs/Archaeometry/index_archaeometry_gr.htm