Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ 1ο ΡΑΛΛΥ ΦΩΚΙΔΑΣ

Οι Παπαχριστόπουλος-Σταμέλος, κατάφεραν στο 1ο Ράλλυ Φωκίδας να σημειώσουν την 3η συνεχόμενη νίκη τους σε ασφάλτινες επιφάνειες, και ουσιαστικά να θέσουν πλέον σοβαρή υποψηφιότητα για την κατάκτηση του τίτλου! Ο αγώνας εξελίχθηκε σε στεγνές επιφάνειες, σε όλη τη διάρκεια του για τα κορυφαία πληρώματα, γεγονός που βοήθησε στο υψηλό επίπεδο του συναγωνισμού. Όμως, οι ουρανοί άνοιξαν στην τελευταία ειδική μετά από το πέρασμα των πρώτων δέκα αυτοκινήτων, επηρεάζοντας τον αγώνα των πιο πίσω πληρωμάτων. Πίσω στη μάχη της κορυφής, οι Παπαχριστόπουλος-Σταμέλος πίεσαν στο όριο ... με το VW Golf Kit Car σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και ουσιαστικά στο δεύτερο loop κατάφεραν και αντέδρασαν ιδανικά στην αντεπίθεση που πραγματοποίησαν οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Μάλιστα, οι μετρ της ασφάλτου, όπως αποδεικνύεται φέτος, ακολούθησαν μία σοφή στρατηγική στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές, αφού προτίμησαν να προφυλάξουν τα ελαστικά τους στην πρώτη εκ αυτών, την ε.δ. Αμφίκλεια και ουσιαστικά να επιτεθούν στη συνέχεια. Κάτι που εν τέλει τους δικαίωσε, αφού κατέκτησαν μία δίκαιη νίκη.
Στη δεύτερη θέση της γενικής, και αποκομίζοντας σημαντικούς βαθμούς σε επίπεδο Πανελληνίου Πρωταθλήματος, ακολούθησαν οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ». Το κατά πολλούς κορυφαίο ελληνικό πλήρωμα, ξεκίνησε «μουδιασμένα» τον αγώνα, αλλά στη συνέχεια βρήκε τον καλό του εαυτό και το ρυθμό του, με αποτέλεσμα να διεκδικήσει σε μία επιφάνεια που δεν είναι από τις αγαπημένες του, τη νίκη μέχρι την τελευταία ειδική. Μάλιστα, στην τελευταία Καλοσκοπή αντιμετώπισαν και ένα πρόβλημα με τον κινητήρα, ο οποίος ρέταρε, με αποτέλεσμα να μην τους επιτρέψει να πιέσουν όσο θα ήθελαν και μπορούσαν. Πάντως, το αποτέλεσμα μόνο εξαιρετικό μπορεί να χαρακτηριστεί, αν αναλογιστούμε την δίχρονη απουσία του τέσσερις φορές Πρωταθλητή Ελλάδος από την άσφαλτο, και μάλιστα όταν πρόκειται για την επανεμφάνιση του μετά από ένα σοβαρό ατύχημα.
Στη μάχη της κορυφής, όμως, βρέθηκαν και οι Μίχος-Χειράκης, οι οποίοι για ακόμα έναν ασφάλτινο αγώνα απέδειξαν ότι σε αυτού του είδους τις επιφάνειες είναι ικανοί για το καλύτερο. Το πλήρωμα του λευκού EVO IX, κέρδισε συνολικά δύο ειδικές διαδρομές, και αν δεν είχε ένα τετ α κε στην δεύτερη Αμφίκλεια, θα μπορούσε στο τέλος να διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω, έχοντας μάλιστα να αντιμετωπίσουν και σημαντική φθορά στα πίσω ελαστικά τους, η οποία δεν τους επέτρεψε να ρισκάρουν και να πιέσουν όσο θα ήθελαν.
Ο νικητής και συμμετέχων στο διαγωνισμό της Pirelli, Star Driver, Νίκος Θωμά, κατάφερε να τερματίσει στην 4η θέση της γενικής, πραγματοποιώντας έναν στρωτό και με καλό ρυθμό αγώνα. Ο Κύπριος οδηγός, μαζί με τον Άγγελο Λοϊζίδη, κινήθηκαν με ασφάλεια με το Lancer EVO IX και στο τέλος δικαιώθηκαν καταφέρνοντας να τερματίσουν τέταρτοι γενικής, και αποκομίζοντας σημαντικές εμπειρίες σε μία επιφάνεια που δεν έχουν πραγματοποιήσει αρκετά αγωνιστικά χιλιόμετρα. Πίσω τους, με σημαντική διαφορά, τερμάτισαν οι Καλούδης-Ρούφος με το Lancer EVO VIII. Το πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη έχασε αρκετό χρόνο στο πρώτο loop ειδικών, τον οποίο και κατάφερε να ανακτήσει στη συνέχεια πιέζοντας και σημειώνοντας πολύ καλούς χρόνους σε επίπεδο γενικής .Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι Γεροδήμος-Κοτσιλιάνος με το Honda Civic Type-R, οι οποίοι μάλιστα ήταν και οι μεγάλοι νικητές στην κατηγορία F2, έχοντας βάλει πλέον πλώρη για τον τίτλο. Ο πρώην συμμετέχων στο Nissan Cup, κέρδισε τις πέντε από τις έξι ειδικές του αγώνα σε επίπεδο F2, εντυπωσιάζοντας με δεδομένο το υψηλό επίπεδο του συναγωνισμού και σημειώνοντας μία άνετη και πειστική νίκη. Μία επικράτηση που αποδεικνύεται ιδιαίτερα σημαντική, από τη στιγμή που ο μεγάλος τους αντίπαλος στη διεκδίκηση του τίτλου, Βαγγέλης και ο Σπύρος Ζάχος, βγήκαν με το Renault Clio Ragniotti από το δρόμο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν. Η βροχή όμως, στην τελευταία ειδική του αγώνα, στην Καλοσκοπή, είχε σαν αποτέλεσμα να αλλάξουν άρδην και τα αποτελέσματα του αγώνα, τόσο στη μάχη των κλάσεων, όσο και σε επίπεδο γενικής. Έτσι, οι Κωνσταντακάτος-Πάλλας κατάφεραν με το Lancer EVO IX να πλασαριστούν στην έβδομη θέση της γενικής, τερματίζοντας μπροστά από τους Παναγιωτόπουλο-Αχτίδα με ίδιο αυτοκίνητο, αφού αμφότεροι πέρασαν από την τελευταία ειδική με στεγνό οδόστρωμα.
Πίσω τους, ακολούθησαν οι Ζάχος-Δεληγιάννης με το Citroen C2 R2, οι οποίοι στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές κατάφεραν και βελτίωσαν τους χρόνους τους, με αποτέλεσμα να τερματίσουν στη δεύτερη θέση της F2. Πάντως, αν δεν ήταν από τα πληρώματα που αγωνίστηκαν σε βροχή, θα είχαν τερματίσει ακόμα ψηλότερα, τουλάχιστον σε επίπεδο γενικής κατάταξης. Την πρώτη δεκάδα, συμπλήρωσαν οι Καραμήτρος-Πρίντεζης με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς, μετά από ακόμα έναν σταθερό και αθόρυβο αγώνα. Στις μάχες των κλάσεων, οι Χαλάτσης-Παπαγεωργίου, πραγματοποίησαν μία εξαιρετική εμφάνιση με το Nissan Micra, καταφέρνοντας να τερματίσουν τόσο στην 11η θέση της γενικής, όσο και στην πρώτη της Ν/2! Στην Α/6, οι Κυριακόπουλος-Τριπιντής κατάφεραν να επικρατήσουν με άνεση, αν και η αγωνιστική τους απραξία για 6 περίπου μήνες, ήταν εμφανής, όπως μας εκμυστηρεύθηκε και ο ίδιος ο οδηγός. Βλέπετε, στην άσφαλτο, το συγκεκριμένο δίδυμο μας έχει συνηθίσει σε εξαιρετικές επιδόσεις. Δραματική, όμως, ήταν η εξέλιξη στην κλάση Α/5, με την νίκη στην κλάση να κρίνεται μόλις στην τελευταία ειδική του αγώνα. Εκεί, οι Πάζης-Κιρλαγκίτση με το Toyota Yaris, που είχαν σταθερά την πρωτοπορία στην κλάση, και μάλιστα με σημαντική διαφορά, είχαν μία μικρή έξοδο στην τελευταία ειδική, η οποία και τους κόστισε πολύτιμο χρόνο, με αποτέλεσμα η νίκη να περάσει στα χέρια των Έξαρχου-Κοτρώνη που ακολουθούσαν με το Toyota Yaris! Μία ανέλπιστη νίκη, για το νεαρό πλήρωμα το οποίο όμως κινήθηκε ταχύτατα στις ειδικές της ιδιαίτερης πατρίδας του. Τέλος. στην κατηγορία Ε, οι Πατσιάς-Τριανταφυλλίδης επικράτησαν με το Renault Clio Williams
Κάπως έτσι, ολοκληρώθηκε ο έκτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, ο οποίος χαρακτηρίστηκε από έντονο συναγωνισμό, κρατώντας μας όλους όσους παρακολουθήσαμε τον αγώνα στις μύτες των ποδιών, μέχρι το τέλος του αγώνα. Η ΠΑΛΜΑ διοργάνωσε ιδανικά τον αγώνα, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, ενώ όπου χρειάστηκε αντέδρασε άμεσα, ενώ οι περισσότεροι θα θέλαμε να δούμε περισσότερο κόσμο στις ειδικές διαδρομές. Η συνέχεια θα δοθεί σε δύο εβδομάδες από τώρα, με ειδικές διαδρομές στην ίδια περιοχή, αλλά σε χωμάτινες επιφάνειες. Συγκεκριμένα, στις ειδικές του Ράλλυ ΕΛΠΑ, το οποίο θα σηματοδοτήσει τόσο τον επόμενο γύρο του Παν.Π.Ρ., όσο και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου