Τρίτη 12 Μαΐου 2009
Το ψηφοδέλτιο των Οικολόγων Πράσινων
Ακολουθούν οι: Νίκος Χρυσόγελος, Κώστας Διάκος, Τάσος Κρομμύδας, Λενιώ Μυριβήλη, Νότης Μαυρουδής, Ρος Ντέιλι, Ελεονώρα Ζώτου, Στέφανος Σταμέλλος, Νατάσα Τσιρώνη, Γιάννης Παρασκευόπουλος, Αλέκος Γεωργόπουλος, Όλγα Κήκου, Λάζαρος Τσικριτζής, Γιώργος Πασχαλίδης, Φίλιππος Δραγούμης, Γιάννα Κοντούλη, Γιώργος Κατσαδωράκης, Λυδία Κονιόρδου, Αντώνης Καφετζόπουλος και Νιεράτ Σουχάντ.
Τα χάλια του ΤΕΙ Λαμίας
Στο TEI Λαμίας, όπως και στα περισσότερα της χώρας η χρηματοδότηση δεν είναι αρκετή για να καλύψει τα έξοδα, ούτε καν τα απαραίτητα. Πολλά από τα εργαστήρια της ΣΤΕΦ υπολειτουργούν, πάνω από τους μισούς καθηγητές είναι ωρομίσθιοι, τα συγγράμματα καθυστερούν να φτάσουν στα χέρια μας (αν φτάσουν), η επιστημονική έρευνα είναι ανύπαρκτη, οι πτυχιακές εργασίες είναι ελάχιστες, το πρόγραμμα σπουδών αλλάζει κάθε εξάμηνο με το εξάμηνο και οι αλυσίδες είναι πολλές και κάποιες από αυτές ακατανόητες.
Το μεγαλύτερα πρόβλημα του ΤΕΙ Λαμίας είναι οι υλικοτεχνικές υποδομές. Όπως γνωρίζουμε όλοι σημαντικά εργαστήρια από το τμήμα της Ηλεκτρολογίας και της Ηλεκτρονικής δεν έχουν καθόλου εξοπλισμό, ενώ τα υπόλοιπα διαθέτουν απαρχαιωμένο εξοπλισμό. Μερικά από τα συγγράμματα που δίνονται (όταν δίνονται…) δεν καλύπτουν τις ανάγκες των μαθημάτων και το μάθημα γίνετε από παλαιότερα βιβλία. Στο τμήμα της Πληροφορικής δεν υπάρχουν αρκετοί υπολογιστές και το λογισμικό είναι παμπάλαιο! Χαρακτηριστικό παράδειγμα, έναν εργαστηριακό καθηγητή που αναγκάστηκε να αγοράσει ο ίδιος κατσαβίδια και πένσες για το μάθημα του!!!
Ένα εξίσου μεγάλο πρόβλημα είναι η ... έλλειψη προσωπικού. Πολλά από τα εργαστήρια υπολειτουργούν επειδή δεν υπάρχουν αρκετοί βοηθοί καθηγητών και έχουμε φτάσει στο σημείο φοιτητές να κάνουν την πρακτική τους ως βοηθοί στα εργαστήρια. Πολλοί από τους καθηγητές είναι ωρομίσθιοι και μερικοί μη επαρκώς καταρτισμένοι. Το γεγονός αυτό τους κάνει αναλώσιμους, να παίζουν το ρόλο του μπαλαντέρ γυρνώντας από μάθημα σε μάθημα και συγχρόνως να μην έχουν και συνδικαλιστικά δικαιώματα.
Όσον αναφορά τα επαγγελματικά δικαιώματα ούτε εκεί πρωτοτυπούμε σε σχέση με τα άλλα ιδρύματα. Το τμήμα της Πληροφορικής δεν έχει ακόμα συγκεκριμένα επαγγελματικά δικαιώματα κάτι το οποίο κάνει τους απόφοιτους του τμήματος να ζουν στην ανασφάλεια. Και αν αυτό συνδυαστεί με τα ΚΕΣ(Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών) είναι μαθηματικά επιβεβαιωμένο ότι η ανασφάλεια θα ενταθεί όπως και η ανεργία στους απόφοιτους και των τριών τμημάτων .
Για να συμπληρωθεί το παζλ του ΤΕΙ μας , οι φοιτητικές εστίες είναι λέξη άγνωστη όπως και οι δωρεάν μεταφορές, αλλά αντίθετα έχουμε ιδιωτικές συγκοινωνίες που πληρώνουμε 0.70 ευρώ το φοιτητικό εισιτήριο για μία απόσταση 3χλμ και πανάκριβα ενοίκια. Ειδικά στο ζήτημα των εισιτηρίων είναι ένα χαράτσι που πρέπει επιτέλους να βάλουμε τέλος.
Αυτά τα προβλήματα όπως είπαμε και παραπάνω δεν υπάρχουν μόνο στο ΤΕΙ μας αλλά σε όλα τα ΤΕΙ της χώρας και αυτό δεν είναι τυχαίο, είναι μία μεθοδευμένη πολιτική των κυβερνήσεων ΠΑ.ΣΟ.Κ και Ν.Δ. και των παρατάξεων που τους υποστηρίζουν μέσα στις σχόλες, με προφανή στόχο να υποβαθμίσουν την δημόσια και δωρεάν παιδεία και να ανοίξουν τις πόρτες της για τους ιδιώτες. Όσο περνάει ο καιρός και εμείς οι σπουδαστές μένουμε άπραγοι η υποβάθμιση του ΤΕΙ Λαμίας και συνολικά της παιδείας θα συνεχίζετε καθημερινά.
Στις 13 Μάη να γυρίσουμε τον κόσμο ανάποδα!!!
Οι φετινές φοιτητικές εκλογές έχουν ένα άλλο χρώμα, το χρώμα του Δεκέμβρη, το χρώμα της αμφισβήτησης, της αντίστασης, της αλληλεγγύης! Το Δεκέμβρη, η νεολαία έδειξε ότι θέλει πίσω το παρόν και το μέλλον της. Αυτό που διεκδικούμε είναι μία παιδεία που θα προτάξει την φαντασία, την διαφορετικότητα, τον πολιτισμό, την γνώση. Μία γνώση που θα είναι απελευθερωμένη από κάθε λογική που την αντιλαμβάνεται ως εμπορεύσιμο προϊόν. Ζητάμε ένα πανεπιστήμιο δημόσιο, δωρεάν, δημοκρατικό, ένα πανεπιστήμιο που θα έχει ως πρωταρχικό στόχο τις ανάγκες της κοινωνίας και όχι τις εφήμερες ανάγκες της αγοράς. Όσο κι αν θέλει ο νεοφιλελεύθερος δογματισμός τους να διαμορφώσει εκείνο το μοντέλο σπουδών που θα εξασφαλίζει τη δημιουργία ενός νέου, υποταγμένου στις επισφαλείς σχέσεις εργασίας , ενός νέου που θα φορτωθεί την οικονομική κρίση που ο ίδιος ο νεοφιλελευθερισμός γέννησε, εμείς θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε συλλογικά και να αμφισβητούμε τον κόσμο που θέλουν να φτιάξουν για εμάς χωρίς εμάς.
Η στήριξη της ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ επιδιώκουμε να είναι η αρχή για την ενεργοποίηση και τη συμμετοχή κάθε σπουδαστή/στριας για να ανατρέψουμε τον απωθητικό συνδικαλιστικό τοπίο που έχουν δημιουργήσει οι καθεστωτικές παρατάξεις, για την πραγματική δημοκρατία της συμμετοχής και όχι της ανάθεσης.
8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
Μπορείτε να δείτε και άλλες εικόνες από το Ράλι από το Οινοχώρι
και από Πολύδροσο από το Αμφίκλεια...
...Το άρθρο το βρήκα στο πολύ καλά ενημερωμένο για το αυτοκίνητο autocarnet.blogspot.com
Μετά από τρεις ημέρες και περίπου 1.200 χιλιόμετρα, οι συμμετέχοντες στο 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις επέστρεψαν στην Αθήνα για την καρό σημαία που έπεσε κάτω από την Ακρόπολη. 36 από τα, αρχικά, 49 αυτοκίνητα Sporting που ξεκίνησαν το απόγευμα της Παρασκευής κατάφεραν να περάσουν τη ράμπα του τερματισμού, έχοντας αγωνιστεί σε 15 ασφάλτινες και έξι χωμάτινες ειδικές διαδρομές, ενώ αντίστοιχα, στην κατηγορία Regularity 55 από τα 77 πληρώματα πραγματοποίησαν τις 35 από τις 37 δοκιμασίες ακριβείας (η Στεφάνη 1 και 2 ακυρώθηκαν λόγω κυκλοφοριακού φόρτου) που περιελάμβανε η διαδρομή.
Μεγάλοι νικητές στην κατηγορία Sporting είναι οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με ένα Ford Escort RS 1600 του 1974, οι οποίοι από την αρχή του αγώνα έδειξαν τις «προθέσεις» τους. Κινήθηκαν γρήγορα στην άσφαλτο, εκεί που το αυτοκίνητό τους υπολείπονταν άλλων, δεν έχασαν ποτέ την επαφή με τις πρώτες θέσεις της κατάταξης, και σήμερα στις χωμάτινες επιφάνειες, εκμεταλλευόμενοι και την ατυχία των Κώστα Αποστόλου – Νικηφόρου Μαραγκού, οι οποίοι εγκατέλειψαν από πρόβλημα στην τροφοδοσία της Porsche 911 RS ενώ προηγούνταν, πέρασαν στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης και διατηρήθηκαν με ασφάλεια εκεί μέχρι το τέλος.
Πίσω τους ολοκλήρωσαν οι Λουκάς Γιαννακούλης – Γιώργος Πετρόπουλος (Porsche 911 RSR), οι οποίοι κατά τη διάρκεια του αγώνα αντιμετώπισαν κάποια προβλήματα, όχι όμως ικανά να τους βγάλουν από το παιχνίδι. Στην τρίτη θέση σκαρφάλωσαν οι Παναγιώτης Κουτσίκος – Μαρία Παυλή Κορρέ (BMW 2002 ti), οι οποίοι απέφυγαν τα λάθη στην άσφαλτο και κινήθηκαν σταθερά γρήγορα στο χώμα.
Τις επόμενες θέσεις στην πρώτη εξάδα κατέλαβαν οι Αντώνης Γιοβάς – Τάσος Γουσέτης (Audi 80 GT), Χρήστος Οικονόμου – Αντώνης Γαρυφάλλης (Ford Escort RS 2000) και ο Γάλλος Paul Gardere έχοντας στο δεξί του μπάκετ τον πολύπειρο σε ελληνικές επιφάνειες και όχι μόνο Denis Giraudet, με μια Porsche 911 S.
Στην κατηγορία Regularity, οι Κύπριοι Σταύρος Σταύρου – Κυριάκος Χριστoδούλου (Ford Escort) μετά από μεγάλη μάχη με τους δεύτερους, αποδείχτηκαν οι πιο ακριβείς όλων, πέτυχαν τις ιδανικότερες μέσες ωριαίες ταχύτητες και πρόσθεσαν στο παλμαρέ τους τη νίκη στο 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Πίσω τους ολοκλήρωσαν με διαφορά μόλις 4.3 βαθμών ποινής οι Γιώργος Κοτζιάς – Δημήτρης Γεωργόπουλος (British Layland Mini) οι οποίοι επίσης «φλέρταραν» με την πρώτη θέση κατά το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Την τριάδα συμπλήρωσαν οδηγώντας με σταθερή ακρίβεια οι Νίκος Ποριώτης – Απόστολος Πάλλας (Alfa Romeo 1750 Berlina).
Αποτελέσματα Sporting
Αποτελέσματα Regularity
--------------------------------------------------------------------------------
Μετά το δεύτερο Σκέλος
Sporting
Mε τη διεξαγωγή 7 αντί των προγραμματισμένων 8 ειδικών (η ΕΔ 16 ακυρώθηκε για λόγους ανωτέρας βίας), ολοκληρώθηκε και το δεύτερο σκέλος του 8ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, χωρίς καμία μεταβολή στις πρώτες τρεις θέσεις της γενικής κατάταξης. Οι Κ. Αποστόλου – Ν. Μαραγκός (Porsche 911 RS) παρά το ότι δεν έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από τη σημερινή τους επίδοση, κινήθηκαν με σταθερά γρήγορο ρυθμό και παραμένουν πρώτοι, με τους Β. Βελάνη – Γ. Βελάνη (Ford Escort RS 1600) να ακολουθούν 1:12.0 πίσω τους. Οι Λ. Γιαννακούλης – Γ. Πετρόπουλος αν και αντιμετώπισαν πρόβλημα με διαρροή λαδιού από τον κινητήρα της Porsche 911 RSR διατηρήθηκαν στην τρίτη θέση (+1:48.7), ενώ η διαφορά που χωρίζει τα υπόλοιπα πληρώματα από τον πρώτο, έχει ξεπεράσει τα έξι λεπτά.
Οι ώρες που ακολουθούν ανήκουν στους μηχανικούς, αφού έχουν μπροστά τους δύο ώρες για να κάνουν τις απαραίτητες μετατροπές ώστε τα αυτοκίνητα να αντεπεξέλθουν στην αυριανή, χωμάτινη, μέρα. Το τρίτο και τελευταίο σκέλος για τη Sporting ξεκινάει στις 08:00 από τα Καμένα Βούρλα και ολοκληρώνεται στις 17:12, με τον τερματισμό, στην Ακρόπολη. Κατά τη διάρκεια της ημέρας θα διεξαχθούν οι ειδικές διαδρομές Μενδενίτσα, Γραβιά, Ρεγγίνι, Ελάτεια.
Δηλώσεις οδηγών:
5 APOSTOLOU Konstantinos-MARAGOS Nikiforos (PORSCHE 911 RS) «Γενικά πήγαμε καλά. Ευτυχώς ακυρώθηκε η τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας. Κάθε μικρή ρύθμιση σε αυτά τα αυτοκίνητα επηρεάζει την επίδοσή τους. Λόγω της σκόνης που υπήρχε στους δρόμους, στο πρώτο σκέλος γλιστρούσαμε περισσότερο. Έχουμε μια διαφορά η οποία θα μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε τις δυο πρώτες ειδικές διαδρομές της αυριανής ημέρας, που είναι κακές για τα αυτοκίνητα».
4 VELANIS Vassilis-VELANIS John (FORD Escort RS 1600) «Ξεκινήσαμε άσχημα, όμως στο 2ο σκέλος διορθώσαμε το αυτοκίνητο και ανεβάσαμε ρυθμό. Περιμέναμε την τελευταία ειδική διαδρομή, για να μειώσουμε τη διαφορά, όμως αυτό δεν έγινε αλλά δεν πειράζει. Τα Escort φημίζονται για τις δυνατότητές τους στο χώμα και για αυτό αύριο θα πιέσουμε».
10 GIANNAKOULIS Loukas-PETROPOULOS George (PORSCHE 911 RSR) «Τα προβλήματα μας συνεχίζονται και δε μπορούμε να πιέσουμε. Κινηθήκαμε χαλαρά, όπως θα συνεχίσουμε και αύριο. Στόχος μας είναι να τερματίσουμε».
16 KOUTSIKOS Panagiotis-Ms PAVLI KORRE Maris (BMW 2002 ti) «Η ημέρα ήταν πολύ καλή. Η ε.δ. Αγόριανη γλιστρούσε τόσο που η ε.δ. Στεφάνη δείχνει να κρατάει μπροστά της. Δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερα προβλήματα και περιμένουμε με χαρά το χώμα».
20 GIOVAS Antonis-GOUSSETIS Anastasios (AUDI 80 GT) «Το πρόβλημά μας με τον κινητήρα συνεχίζεται. Το σημερινό σκέλος ήταν πιο μαζεμένο και οι ειδικές διαδρομές πιο ευχάριστες. Είμαστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα ως τώρα, αν σκεφτούμε και τι έχουμε τραβήξει. Διαφωνώ με την ακύρωση της τελευταίας ειδικής διαδρομής της ημέρας»
19 HARAGIONIS Nikiforos-PAPOUTSANIS Dimitrios (FORD Escort MK1 RS 2000) Εγκατέλειψαν στην Ε.Δ.13 από ημιαξόνιο
27 RAZIS Dimitris-MORAITIS Panagiotis (DATSUN 510 1800 SSS) Εγκατέλειψαν στην Ε.Δ. 9 από κινητήρα
Regularity
Τα 385 χιλιόμετρα και οι 13 δοκιμασίες ακριβείας του σημερινού δεύτερου σκέλους, δε στάθηκαν ικανά ώστε κάποιος αγωνιζόμενος να δημιουργήσει διαφορά ασφαλείας από τους ανταγωνιστές του. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά την κορυφή, τα τέσσερα πρώτα πληρώματα κάνουν το παν ώστε να μην υποπέσουν σε λάθη που θα τους βγάλουν έξω από το κυνήγι της νίκης στο 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Οι Σ. Σταύρου – Κ. Χριστοδούλου με Ford Escort παραμένουν ακόμα στην κορυφή της γενικής κατάταξης (28.9 Β.π.), ενώ στη δεύτερη θέση έχουν ανέβει οι Γ. Κοτζιάς – Δ. Γεωργόπουλος (British Layland Mini) με 33.2 βαθμούς ποινής. Σε απόσταση αναπνοής ακολουθούν οι Ν. Ποριώτης – Α. Πάλλας (Alfa Romeo 1750 Berlina) με 34.1 που πραγματοποίησαν πολύ καλές επιδόσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του σκέλους.
Δηλώσεις πρωταγωνιστών:
132 STAVROU Stavros-HRISTODOULOU Kyriakos (FORD Escort) «Ο αγώνας είναι πολύ καλός και ο συναγωνισμός μεγάλος, με πολλές εναλλαγές στην κατάταξη. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την επίδοσή μας ως τώρα».
135 KOTZIAS George-GEORGOPOULOS Dimitris (BRITISH LEYLAND Mini 1275 GT) «Η ημέρα ήταν πολύ ωραία και οι ειδικές διαδρομές όπως έπρεπε. Είμαστε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα μέχρι στιγμής».
110 PORIOTIS Nikos-PALLAS Apostolos (ALFA Romeo 1750 Berlina) «Η ημέρα ήταν πολύ ευχάριστη, όπως και οι ειδικές διαδρομές. Σε κάποια σημεία πετύχαμε τις λεπτομέρειες, σε κάποια άλλα όχι και τόσο με αποτέλεσμα να χάσουμε χρόνο. Ο συναγωνισμός είναι πολύ έντονος και το λάθος εύκολο».
104 CALEGARI Marco Maria-LE MARCHAND Armelle (PORSCHE 911 2.4T) «Η ημέρα ήταν καλή για εμάς. Στη μέση του σκέλους χάσαμε ορισμένες θέσεις επειδή κάναμε ένα μικρό λάθος. Στη φετινή μας προσπάθεια ουσιαστικά μελετάμε, αφού είναι η πρώτη χρονιά που οδηγώ, διότι τα προηγούμενα χρόνια ήμουν συνοδηγός».
--------------------------------------------------------------------------------
Μάχες και απώλειες την πρώτη ημέρα
Με αφετηρία το Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας ξεκίνησε το πρωί το 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, με οκτώ ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 96,40 χιλιομέτρων να συνθέτουν το πεδίο δράσης για τα πληρώματα της κατηγορίας Sporting. Oι Β. Βελάνης – Γ. Βελάνης με Ford Escort RS 1600 τέθηκαν από την πρώτη ειδική διαδρομή επικεφαλής και παρέμειναν εκεί έως και την έκτη ειδική της ημέρας.
Στις επόμενες δύο ειδικές πρώτοι πέρασαν οι Κ. Αποστόλου – Ν. Μαραγκός με Porsche 911 RS οι οποίοι ολοκλήρωσαν την πρώτη ημέρα 15.2 δλ. εμπρός από τους δεύτερους. Τρίτοι ακολουθούν οι Λ. Γιαννακούλης – Γ. Πετρόπουλος με Porsche 911 RSR, οι οποίοι καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας σημείωναν χρόνους κορυφής.
Η πρώτη σημαντική εγκατάλειψη ήταν αυτή των Σ. Σπάρταλη – Γ. Πολυζώη από κινητήρα, μετά την ΕΔ 2 -στην οποία μάλιστα σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο, ενώ την επόμενη ειδική διαδρομή δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν οι P. Rossi – L. Beltrame οι οποίοι μετά την εγκατάλειψη του Σ. Σπάρταλη βρίσκονταν 2οι στη γενική κατάταξη, καθώς και οι Χ. Καλτσούνης – Α. Περίδης και οι Κ. Μέξης – Ν. Μέξης.
Αγώνες σκοποβολής με ψαροντούφεκο απο τον Συλλογο "Κρισσαίο" στο Κολυμβητήριο Ιτέας
Ο Σύλλογός μας διοργανώνει την Κυριακή 31 Μαΐου 2009 και ώρα 10.00 ανοικτό αγώνα Υ/Β σκοποβολής με ψαροντούφεκο. Ο αγώνας θα γίνει στην πισίνα του Κολυμβητηρίου Ιτέας Φωκίδας.
Ο αγώνας περιλαμβάνει την κατηγορία συμβατικά όπλα με βολές σε απόσταση τριών (3) μέτρων από τον στόχο. Οι συμμετοχές δεν μπορεί να είναι πάνω από σαράντα (40) άτομα και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. (Το απόγευμα του Σαββάτου 30/5/2009 θα δοθεί η πισίνα για δοκιμαστικές βολές και προπόνηση των συμμετεχόντων).
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ... δηλώσουν συμμετοχή στα τηλέφωνα:
ΝΙΚΟΣ ΣΤΑΝΤΖΟΥΡΗΣ: 6947 777 535 και 22650 42188
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΕΤΣΙΚΑΣ: 6977 626 063
ΤΑΣΟΣ ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΣ: 6947 522 099
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΟΥΛΙΕΡΗΣ: 6936 614 195
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΛΥΖΩΗΣ: 6936 065 440
Η συμμετοχή κοστίζει τριάντα (30,00) ευρώ και περιλαμβάνει: ατομική-ομαδική βαθμολογία και έπαθλα, φυλλάδιο με τον κανονισμό τους χορηγούς και τα βραβεία, κοντομάνικο μπλουζάκι (t-shirt) με σήμα συλλόγου “ΚΡΙΣΣΑΙΟΣ”, εμφιαλωμένο νερό, καφέ ή αναψυκτικό, λαχνός για συμμετοχή στην κλήρωση των δώρων.
Πλήρες γεύμα στο Γαλαξείδι για τους διαγωνιζόμενους και τους συνοδούς στην τελετή απονομής.
Τέλος στα ενοικιαζόμενα δωμάτια στο Γαλαξείδι “ΤΟ ΒΟΤΣΑΛΟ” της Αργυρώς Σχίζα προσφέρονται δίκλινα και τρίκλινα δωμάτια με 35,00 ευρώ η διανυκτέρευση και στο ξενοδοχείο “ΑΡΓΩ” του Αναστάσιου Βούλγαρη με 60,00 ευρώ η διανυκτέρευση μόνο για τους διαγωνιζόμενους.
Παρακαλείται όποιος φίλος της θάλασσας και του υποβρυχίου ψαρέματος θέλει και μπορεί, είναι ευπρόσδεκτος να παρευρεθεί.
Δευτέρα 11 Μαΐου 2009
Επεισοδιακή κατάληψη απο τους αγρότες της ΕΑΣ Λαμίας
Πάνω από 150 αγρότες από το Δομοκό κατέλαβαν την ένωση και απαίτησαν να μην πληρώσουν ! Ο νομάρχης Θανάσης Χειμάρας τους διαβεβαίωσε ότι" σε επικοινωνία που είχα με τον κ.Σκιαδά με διαβεβαίωσε πως οι αγρότες δεν θα πληρώσουν και πως μέσα σε δύο -τρεις ημέρες θα δοθεί λύση από τον υφυπουργό Οικονομίας Νίκο Λέγκα".
Οι αγρότες ζήτησαν να μην πληρώσουν και οι Συνταξιούχοι του ΟΓΑ ,που ήταν εκτός τροπολογίας , και οι ... Βουλευτές Σταυρογιάννης και Αντωνίου που έδωσαν το παρόν στη σύσκεψη υπογράμμισαν πως θα προωθήσουν το αίτημά τους στη Βουλή.Παράλληλα η ΕΑΣ Λαμίας μέχρι να ξεκαθαρισθεί το ζήτημα με τους συναξιούχους δεν θα πληρώνεται για το ΟΣΔΕ αρκει εκείνοι να φέρουν μαζί τους το βιβλιάριο του ΟΓΑ....
Στη διαμαρτυρία του συλλόγου των αγροτών της Βόρειας Φθιώτιδας στην ΕΑΣ Λαμίας για το χαράτσι του ΟΣΔΕ παρευρέθηκε σήμερα η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Τόνια Αντωνίου. Μετά από την ανοιχτή σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Ένωσης η κ. Αντωνίου δήλωσε: «Οι διαμαρτυρίες των αγροτών είναι απόλυτα δικαιολογημένες, αφού επιβεβαιώνεται για μία ακόμα φορά η αναξιοπιστία και η διαχειριστική ανικανότητα της κυβέρνησης που εξακολουθεί να τους εμπαίζει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και να τους υποχρεώνει να πληρώσουν το χαράτσι του ΟΣΔΕ, παρά τις αντίθετες δεσμεύσεις του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης. Ο νόμος που ψηφίστηκε από τη βουλή δεν εφαρμόζεται και οι αγρότες καλούνται και πάλι να πληρώσουν από τη τσέπη τους για την ενεργοποίηση των δικαιωμάτων τους σε μια περίοδο μεγάλης οικονομικής κρίσης και τη στιγμή που αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα για τα οποία έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης η ίδια η κυβέρνηση. Δεν εφαρμόζεται όμως ούτε η κοινοτική νομοθεσία και παρά τις επανειλημμένες προειδοποιήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τις συνεχείς παρατάσεις που έχουν δοθεί στη χώρα μας για την ολοκλήρωση του ΟΣΔΕ το σύστημα ξεκινάει πολύ καθυστερημένα και με ανεπαρκή οργάνωση, ενώ ο διεθνής διαγωνισμός που είχε προκηρυχθεί ακυρώθηκε και η κυβέρνηση προχώρησε και πάλι σε ανάθεση χωρίς να δοθούν πειστικές εξηγήσεις. Το ΠΑΣΟΚ θεωρεί ότι οι αγρότες και οι συνταξιούχοι του ΟΓΑ δεν πρέπει να πληρώσουν ούτε ένα ευρώ από την τσέπη τους για να πάρουν τις επιδοτήσεις που τους ανήκουν. Καλούμε τώρα την κυβέρνηση να σταματήσει αυτόν τον εμπαιγμό και να εφαρμόσει αμέσως την εθνική και την ευρωπαϊκή νομοθεσία.»
Απο 4εποχές
Εκδρομή του ορειβατικού Συλλόγου Άμφισσας
Ο ΕΟΣ Άμφισσας διοργανώνει στις 27-28-29 Ιουνίου 2009 εκδρομή στην Εύβοια.
ΚΑΡΥΣΤΟΣ - ΚΟΡΥΦΗ ΟΧΗ - ΦΑΡΑΓΓΙ ΔΗΜΟΣΑΡΙ
Αναχώρηση Παρασκευή 26-06-2009.
Οι διανυκτερεύσεις θα γίνουν στην Κάρυστο.
Αναλυτικό πρόγραμμα θα δίδεται στα γραφεία του Συλλόγου (Σταλού 8 παλιά Πυροσβεστική)
Πληροφορίες στον κ. Κωνσταντίνο Παπαγεωργίου στο Τηλέφωνο 6974824456 και μετά τις 21:00 στο τηλέφωνο του Συλλόγου 2265 0 23420
Όμορφες εικόνες από τη Βορειοανατολική Παρνασσίδα Φωκίδας
Νομίζετε ότι ήμασταν στο TEXAS??? Έ όχι βέβαια, απλά κάναμε τη διαδρομή Πυρά Φωκίδας - Βρύζες και στο δρόμο συναντήσαμε τα άλογα.
Σταματήσαμε για αρκετή ώρα, χαζεύαμε.. μαζί τους και φύγαμε, με τη παρατήρηση ότι ήταν πολύ φιλικά απέναντί μας
Περισσότερες φωτογραφίες
στο http://oinoxori.blogspot.com/
Ομιλία με θέμα : Νέοι- Οικογένεια -Σχολείο Σχέσεις έντασης ή κατανόησης;
ΕΔΡΑ: ΑΜΦΙΣΣΑ
αριθμ έγκρισης Καταστ: 222/26/6/1 980
Πρωτοδικείου Άμφισσας
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Ο Σύλλογος Γυναικών Φωκίδας την Παρασκευή στις 15 Μαΐου 2009 στις 7 μ.μ το απόγευμα ‚στην αίθουσα συνεδριάσεων νου Δ.Σ Άμφισσας διοργανώνει ομιλία με θέμα:
ιι Νέοι- Οικογένεια -Σχολείο Σχέσεις έντασης ή κατανόησης;»
Ομιλητές:
Γιάννης Πανούσης. Καθηγητής εγκληματολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Βάσω Αρτινοπούλου. Καθηγήτρια Πάντειου Πανεπιστημίου Αθηνών.
Να μια ωραία ιδέα, ενιαίο ψηφοδέλτιο της Αριστεράς προτείνει ο Γλέζος
«Η ΑΝΤ.ΑΡΣ.Υ.Α., το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ να αποφασίσουν να συνεργαστούν για την αντιμετώπιση της κρίσης, που οι συνέπειές της πλήττουν τους εργαζόμενους, για τη ... συντριβή του δικομματισμού, που έχει οδηγήσει τη χώρα σε κατάρρευση, και για ν΄ ανοίξει ο δρόμος προς ένα καλύτερο μέλλον», αναφέρει ο κ. Γλέζος και καταλήγει: «Με την ευκαιρία μάλιστα των ευρωεκλογών, μια κοινή παρουσία με ένα ενιαίο ευρωψηφοδέλτιο θα ήταν η καλύτερη λύση».
Απο Αντι http://www.antinews.gr/?p=6348
Συνέντευξη στην εκπομπή « Ναι μεν αλλά» με την Ευαγγελία Μπαλτατζή.
Ακολουθεί απόσπασμα της συνέντευξης:
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Προτείνετε τη συνεργασία του ΚΚΕ, του ΣΥΡΙΖΑ και άλλων αριστερών δυνάμεων ενόψει των ευρωεκλογών...Έχω την αίσθηση, ότι η κίνησή σας αυτή ίσως εκφράζει τις σκέψεις πολλών ανθρώπων που βρίσκονται στον ευρύτερο χώρο της Αριστεράς, μπορεί να ξέρουν ότι δεν είναι πολύ εφικτό για να γίνει αυτό, είναι όμως αυτό που πολύ θα ήθελαν...»
Μ.ΓΛΕΖΟΣ: « Το πρόβλημα είναι σοβαρό, είναι μπροστά μας, είναι η ίδια η πραγματικότητα. Οι δυνάμεις της αριστεράς είναι χωρισμένες -ουσιαστικά- σε τρεις πόλους. Τον ένα πόλο τον αποτελεί η Ανταρσία, τον άλλο πόλο το ΚΚΕ και τον άλλο πόλο ο ΣΥΡΙΖΑ. Αυτός ο αντικειμενικός κατακερματισμός που σημαίνει διάσπαση του χώρου της αριστεράς, οπωσδήποτε δεν μπορεί να συνεπιφέρει και τα αποτελέσματα, τα οποία επιθυμούν όλοι οι αριστεροί στην πατρίδα μας.»
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Φαίνεται ότι έχουν υψωθεί τείχη, τουλάχιστον ανάμεσα στο ΚΚΕ και στο ΣΥΡΙΖΑ...»
Μ.ΓΛΕΖΟΣ: « Τα τείχη είναι μορφολογικά. Θεωρώ ότι τα τείχη είναι πείσματα πια. Στην ουσία δεν βλέπω να χωρίζει τίποτα. Οι τρεις ουσιαστικοί τομείς που μας διαχωρίζουν και τους τρεις πόλους της αριστεράς από τα κόμματα, που ως τώρα ήταν κόμματα εξουσίας, ο δικομματισμός λεγόμενος έχουν κοινά πράγματα. Στον εξωτερικό τομέα είναι εναντίον του ΝΑΤΟ, θέλουν την διάλυση του ΝΑΤΟ, εναντίον των βάσεων, εναντίον της αποστολής ελληνικών στρατευμάτων στο εξωτερικό. Θέλουν μια ανεξάρτητη πολιτική για τη χώρα, θέλουν την ανεξαρτησία της χώρας, σε αυτό είναι σύμφωνοι και οι τρεις. Ενώ σε αυτά δεν συμφωνούν τα κόμματα της εξουσίας. Στον δεύτερο τομέα, στον τομέα της δημοκρατίας, η απλή αναλογική είναι μια διαχωριστική γραμμή. Και στον τομέα τον εσωτερικό, της οικονομίας, οι ιδιωτικοποιήσεις είναι το χαρακτηριστικό στοιχείο. Εμείς είμαστε εναντίον των ιδιωτικοποιήσεων και οι άλλοι είναι υπέρ. Είναι τρία σαφή. Τι είναι λοιπόν εκείνο που μας χωρίζει; Επιμένω ότι είναι μορφολογικά τα στοιχεία. Όσο για το θέμα, αν είναι αργά, εάν το ΚΚΕ πάρει απόφαση ότι δέχεται να γίνει συνεργασία και θα ψάξει να βρει τους τρόπους που τα μορφολογικά στοιχεία μπορεί να παραμεριστούν και να μείνουμε στα ουσιαστικά, μπορώ να προτείνω να ψηφίσουμε το ψηφοδέλτιο που έχει έτοιμο τώρα το ΚΚΕ και να μην κατεβάσουμε εμείς οι άλλοι ψηφοδέλτια.»
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Φαντάζομαι ότι αυτή είναι μια πρόταση προσωπική δική σας;»
Μ.ΓΛΕΖΟΣ: « Προσωπική, πιστεύω ότι θα πειστούν και ο ΣΥΡΙΖΑ και η ανταρσία. Ως τώρα η άρνηση του ΚΚΕ να κάνει συνεργασία είναι εκείνη που έχει οδηγήσει τα πράγματα σε αυτή την κατάσταση. Αν πει το ΚΚΕ ότι «θέλω και επιδιώκω τη συνεργασία και δεσμεύομαι να ξεκινήσω από τώρα με τις άλλες δυνάμεις της αριστεράς, με το ΣΥΡΙΖΑ και την Ανταρσία να τα βρούμε», εγώ αμέσως θα προτείνω, για όσους λένε ότι είναι αργά θα προτείνω, «ας κατέβει στις ευρωεκλογές μόνο του ψηφοδέλτιο του ΚΚΕ και να το ψηφίσουμε εμείς οι άλλοι και να αποσύρουμε τα δικά μας ψηφοδέλτια.» Πιστεύω ότι όλοι θα το δεχτούν.»
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Κάνετε την κίνηση αυτή για να υπάρξει αυτή η περίφημη σύγκληση μεταξύ των κομμάτων της αριστεράς. Αυτό όμως δεν πρόκειται να γίνει αποδεκτό από την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ.»
Μ.ΓΛΕΖΟΣ: « Γιατί δεν θα γίνει; Πιστεύω ότι θα γίνει αποδεκτό. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει πει ότι μέσα στους προγραμματικούς στόχους είναι η συνεργασία με τις άλλες δυνάμεις, δεν είναι η κατάκτηση θέσεων.»
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Ούτε το ΚΚΕ θα δεχτεί, ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ.»
Μ.ΓΛΕΖΟΣ: « Πιστεύω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα δεχτεί. Και αν τελικά δεν δεχτεί ούτε το ΚΚΕ, ούτε το ΣΥΡΙΖΑ, τότε αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους, αναλαμβάνουν ευθύνες απέναντι στη διάσπαση της αριστεράς και ας μην λέμε ευχολόγια ότι θα συντριβεί ο δικομματισμός, όταν εμείς οι ίδιοι δεν μπορούμε να συνεργαστούμε για να αντιμετωπίσουμε. Η συνεργασία δεν σημαίνει ενότητα. Λέμε καθαρά, «δεν ζητώ ενότητα, ζητώ συνεργασία.» Που σημαίνει ότι ο κάθε οργανισμός κρατά την ιδεολογική, την πολιτική και την οργανωτική του αυτοτέλεια και ταυτότητα. Συνεργασία ζητάω.»
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Είστε σαφής στην πρότασή σας, αλλά ξέρετε ακούγεται πολύ ωραίο για να είναι αληθινό...»
Μ.ΓΛΕΖΟΣ: « Καμιά φορά τα όνειρα τα ωραία φαίνονται ουτοπικά, αλλά είναι η πραγματικότητα. Αυτό που ζητάμε δηλαδή να κάνουμε πραγματικότητα.»
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Εσείς πραγματικά τιμάτε την ιστορία σας και την πορεία σας στο χώρο αυτό...»
Μ.ΓΛΕΖΟΣ: « Έχουμε μια ευθύνη απέναντι στο κόσμο της αριστεράς, απέναντι στην πατρίδα μας και στο μέλλον της, απέναντι στις νέες γενιές. Πρέπει επιτέλους να συναισθανθούμε αυτή την ευθύνη και όποιος δεν τη συναισθάνεται, είναι υπεύθυνος και για την διάσπαση που παρουσιάζεται.»
Καδο-μαχίες στον Δήμο Ευπαλίου
Μη διαθέτωντας λοιπόν δικιά του υπηρεσία, ο Δήμος Ευπαλίου αναθέτει σε ιδιώτη την αποκομιδή των σκουπιδιών, ενώ κάθε χρόνο κάνει ξεχωριστή ανάθεση για τον καθαρισμό- απολύμανση των κάδων. Για το 2008, μόνο για τον καθαρισμό έδωσε 10.000 ευρώ, στον ίδιο εργολάβο που έχει αναλάβει και την αποκομιδή, προκειμένου να καθαρίσει και να απολυμάνει τους 500 περίπου κάδους που διαθέτει ο Δήμος, όμως, σύμφωνα, με όσα κατήγγειλε στο πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο ο Γιώργος Καραχασάνης, καθαρισμός ουδέποτε έγινε.
Αντ’ αυτού έγινε μόνο απολύμανση, που ο εργολάβος έδωσε σε άλλη εταιρία για 4.000 ευρώ περίπου, ενώ τα υπόλοιπα χρήματα... αγνοούνται. Ζήτησε μάλιστα, αν ο εργολάβος, που δεν διαθέτει απορριμματοφόρα που μπορούν να καθαρίσουν τους κάδους, όπως για παράδειγμα αυτά του Δήμου Ναυπάκτου, όντως προχώρησε σε αυτή την εργασία να προσκομίσει τα παραστατικά, χωρίς όμως να πάρει απάντηση.
Επίσης, ο κ. Καραχασάνης υποστήριξε ότι οι πρόεδροι των τοπικών συμβουλίων, που κλήθηκαν να υπογράψουν ότι έγινε ο καθαρισμός, καθώς η επιτροπή που θα επιβεβαίωνε ότι το έργο έγινε καλώς δεν ομοφώνησε, παραπλανήθηκαν.
Από τη μεριά του ο δήμαρχος Τάσος Παγώνης, υποστήριξε ότι όλα έγιναν σωστά και πως το γεγονός ότι η δημοτική αρχή έβαλε στο τεχνικό της πρόγραμμα και πλύσιμο και απολύμανση, αποδεικνύει την ευαισθησία της.
Πέρα από τους προβληματισμούς της αντιπολίτευσης και τις διαβεβαιώσεις της δημοτικής αρχής, υπάρχουν δύο σημαντικά ερώτημα που ζητούν απαντήσεις. Πρώτον, όταν ένας εργολάβος αναλαμβάνει μια εργασία, στην προκειμένη περίπτωση να μαζεύει τα σκουπίδια, δεν θα πρέπει να φροντίζει, έτσι κι αλλιώς και χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση, και για την καθαριότητα; Και δεύτερο και μάλλον σημαντικότερο ερώτημα: Θα μιλούσαμε για αυτό το θέμα αν ο Δήμος Ευπαλίου είχε δικιά του υπηρεσία καθαριότητας
Από Ναυπακτία
Ανακοίνωση του Συλλόγου Συνταξιούχων Ιτέας Κίρρας
Ιτέα 07.05.2009
Αριθ. Πρωτ. 170
Αγαπητά Μέλη μας,
Με χαρά και μετά από αρκετή σκέψη και ενέργειες του Δ.Σ. μας αποφασίσαμε και οργανώσαμε μία εκδρομή στο εξωτερικό, όπως άλλωστε σας είχαμε ανακοινώσει στην προηγούμενη ενημέρωση σας της 02.04.2009 για διάφορα Θέματα και εκδηλώσεις που ήδη πραγματοποιήθηκαν με πολύ επιτυχία.
Σήμερα σας ενημερώνουμε μόνο για την εκδρομή μας με προορισμό την ΜΑΛΤΑ. Η Δημοκρατία της Μάλτας είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το νόμισμα της είναι το € από 01.1.2009.
Η εκδρομή θα ...πραγματοποιηθεί από 26.06.2009-30.06.2009. Θα έχομε τρεις διανυκτερεύσεις σε υπερπολυτελές Ξενοδοχείο στην πιο δημοφιλή περιοχή της Μάλτας, σε δίκλινα δωμάτια.
Θα αναχωρήσουμε από Ιτέα για το αεροδρόμιο ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
στην 1:30 ξημερώματα της 26.06.2009. Θα πρέπει να είμαστε στο αεροδρόμιο 2 ώρες πριν την απογείωση για ΜΑΛΤΑ που θα είναι στις 7 και 40 δηλαδή 8 παρά 20 το πρωί της 26.06.09 και μετά από πτήση περίπου μιάμισης ώρας θα φθάσομε στην ΜΑΛΤΑ όπου και θα μας περιμένει Ελληνόφωνος Ξεναγός με ΠΟΥΛΜΑΝ.
Η αναχώρηση από την ΜΑΛΤΑ θα είναι στην 00.45 της 29 προς 30.06.09 και για να είμαστε περισσότερο σαφείς η αναχώρησης θα γίνει στην 1 παρά 15 τα ξημερώματα της 30.06.09. Η μεταφορά μας από ΙΤΕΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ και επιστροφή ΙΤΕΑ θα γίνει με τοπικό ΠΟΥΛΜΑΝ. Οι πτήσεις Θα είναι με την αεροπορική εταιρεία ΑΙRΜΑLΤΑ και
αυτά είναι και τα δρομολόγια τους. Προφανώς για να εξοικονομείται περισσότερος χρόνος για τις ξεναγήσεις.
ΤΙΜΗ ΚΑΤΑ ΑΤΟΜΟ € 510 για τα Μέλη μας και € 530 για τα μη Μέλη, δηλαδή η επιβάρυνσης των 20 € για τα μη Μέλη, αφορά την μεταφορά μας από Ιτέα, Αεροδρόμιο,Ιτέα. Την δαπάνη αυτή για τα Μέλη μας θα την επιβαρυνθεί ο Σύλλογος μας. Στις άνω τιμές συμπεριλαμβάνεται και ημιδιατροφή σε Μπουφέ και ξεναγήσεις. Δεν περιλαμβάνονται είσοδοι Μουσείων και Φιλοδωρήματα.
Θα υπάρχουν και προαιρετικές εκδρομές Κυρίως μία για το νησί ΓΚΟΖΟ, πάρα πολύ αξιόλογο, που στοιχίζει 35 € κατά άτομο.
Λεπτομέρειες και Πρόγραμμα εκδρομής Θα παραλαμβάνουν όσοι δηλώνουν συμμετοχή στο γραφείο Του Συλλόγου μας 10 έως 11 κάθε πρωί.
Οι κρατήσεις είναι για 40 άτομα Και παρακαλούμε όσοι Θέλετε να έλθετε εγκαίρως να δηλώσετε. Για τα Μέλη μας και τις τους συζύγους των μέχρι 15 Μαΐου 2009 και μέχρι τις 20 θα μπορούν να έλθουν και μη Μέλη. Όλοι θα πρέπει να καταβάλουμε Προκαταβολή
100 € μέχρι τις 20.05.2009 για να εξασφαλίσουμε τις ήδη κλεισμένες αεροπορικές θέσεις και μέχρι 15.06.09 θα πρέπει να καταβληθούν τα υπόλοιπα για να σταλούν στο Πρακτορείο Ταξιδίων που έχει αναλάβει την εκδρομή.
Σας ενημερώνουμε ότι Θα χρειαστούμε Νέες Ταυτότητες και σε περίπτωση που δεν έχετε να τις ετοιμάσετε διαφορετικά θα πρέπει να έχομε Νέα Διαβατήρια.
Σας υπενθυμίζουμε τα τηλέφωνα Επικοινωνίας.
Μανωλιουδάκη Σοφία Κιν. 6974026580 και Κουτσούκος Γεώργιος 6973764486.
Παρακαλούμε και πάλι για την ΤΑΜΙΑΚΗ σας ενημέρωση τουλάχιστον για το Α6μηνο/09.
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η Συλλογικών Φορέων και Πολιτών της Άμφισσας και της Φωκίδας
Για μας είναι αδιανόητο το πρώτο Κάστρο που ελευθερώθηκε κατά την Ελληνική Επανάσταση (10η Απριλίου 1821), ένα μνημείο που διαθέτει πολύ μεγάλη αρχαιολογική αξία, αλλά ταυτόχρονα και πρωτίστως τεράστια ιστορική σημασία για ολόκληρο τον ελληνικό λαό, να ...καταρρέει μέρα με τη μέρα μπροστά στα αδιάφορα μάτια μας.
Επιτέλους, οφείλει η πόλη μας, οφείλει η χώρα μας να περιβάλει με την ελάχιστη οφειλόμενη στοργή το σπουδαίο αυτό μνημείο με την εκπόνηση ενός σοβαρού προγράμματος στερέωσης και αναστήλωσής του, πέραν της ήδη προγραμματισμένης από τη δημοτική μας αρχή αποκατάστασης των βλαβών στο θέατρο και την περίφραξη, μιας κίνησης θετικής μεν και αξιέπαινης, πλην όμως μη σχετιζόμενης με το κεντρικό πρόβλημα της εξελισσόμενης ραγδαία κατάρρευσης του φρουρίου. Την πρωτοβουλία για το έργο ασφαλώς έχουν την υποχρέωση να αναλάβουν οι τοπικές μας αρχές (Δήμος Άμφισσας, Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Φωκίδας), όσον δε αφορά στη χρηματοδότηση αυτού, είμαστε βέβαιοι ότι μπορεί να ενταχθεί σε τρέχοντα προγράμματα (λ.χ. Ε.Σ.Π.Α. – Π.Ε.Π. Στερεάς Ελλάδας).
Αναμένουμε συγκεκριμένη τοποθέτηση του Βουλευτή μας και Υφυπουργού Ανάπτυξης κ. Ιωάννη Μπούγα, του Νομάρχη Φωκίδας, κ. Νικολάου Φουσέκη, του Δημάρχου Άμφισσας, Κ. Ασημάκη Ασημακόπουλου, αλλά ακόμη και του Υπουργού Πολιτισμού, κ. Αντωνίου Σαμαρά.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Άμφισσα, 4 Μαΐου 2009
(Με πρωτοβουλία της Συντονιστικής Επιτροπής Συλλογικών Φορέων της Άμφισσας)
(Πρωτοβουλία της Συντονιστικής Επιτροπής Συλλογικών Φορέων της Άμφισσας)
1. Κινηματογραφική Λέσχη Άμφισσας
2. Πολιτιστικό Κέντρο Φωκίδας
3. Σύλλογος ¨ΕΛΙΑ¨
4. Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Άμφισσας ¨Οι Άγιοι Ανάργυροι¨
5. Εμπορικός Σύλλογος Άμφισσας
6. Σύνδεσμος Εφέδρων Αξιωματικών Νομού Φωκίδας
7. Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Άμφισσας
8. Σύλλογος Γυναικών Άμφισσας
Κυριακή 10 Μαΐου 2009
Αστέρας Ιτέας: Αποχωρεί ο Πασαλιμανιώτης, κέρδισαν την ένσταση τα Τρίκαλα
Κατά την τελευταία της συνεδρίαση, η Πειθαρχική Επιτροπή της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας έλαβε, μεταξύ άλλων, τις εξής αποφάσεις: 1. Κάνει δεκτή την ένσταση του σωματείου ΑΟ Τρίκαλα για ... αντικανονική συμμετοχή του ποδοσφαιριστή Π. Γιαννακόπουλου του σωματείου Αστέρας Ιτέας, στον μεταξύ τους αγώνα στις 29/3/2009. Κατακυρώνει τον αγώνα υπέρ του σωματείου ΑΟ Τρίκαλα με τέρματα 3-0. Επιβάλλει στο σωματείο Αστέρας Ιτέας χρηματική ποινή 3.000 ευρώ και απορρίπτει την πρόσθετη παρέμβαση του σωματείου ΑΟ Τυρνάβου.
Ενώ ο Κεχαγιάς Προσηλίου νίκησε τον Πυργετό Λάρισας με 2-0