Τρίτη 12 Μαΐου 2009

8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις

Ένα άρθρο για το ράλυ ακρόπολις και φωτογραφίες απο τοπικές ιστοσελίδες.
Μπορείτε να δείτε και άλλες εικόνες από το Ράλι από το Οινοχώρι
και από Πολύδροσο από το Αμφίκλεια...

...Το άρθρο το βρήκα στο πολύ καλά ενημερωμένο για το αυτοκίνητο autocarnet.blogspot.com
Μετά από τρεις ημέρες και περίπου 1.200 χιλιόμετρα, οι συμμετέχοντες στο 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις επέστρεψαν στην Αθήνα για την καρό σημαία που έπεσε κάτω από την Ακρόπολη. 36 από τα, αρχικά, 49 αυτοκίνητα Sporting που ξεκίνησαν το απόγευμα της Παρασκευής κατάφεραν να περάσουν τη ράμπα του τερματισμού, έχοντας αγωνιστεί σε 15 ασφάλτινες και έξι χωμάτινες ειδικές διαδρομές, ενώ αντίστοιχα, στην κατηγορία Regularity 55 από τα 77 πληρώματα πραγματοποίησαν τις 35 από τις 37 δοκιμασίες ακριβείας (η Στεφάνη 1 και 2 ακυρώθηκαν λόγω κυκλοφοριακού φόρτου) που περιελάμβανε η διαδρομή.

Μεγάλοι νικητές στην κατηγορία Sporting είναι οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με ένα Ford Escort RS 1600 του 1974, οι οποίοι από την αρχή του αγώνα έδειξαν τις «προθέσεις» τους. Κινήθηκαν γρήγορα στην άσφαλτο, εκεί που το αυτοκίνητό τους υπολείπονταν άλλων, δεν έχασαν ποτέ την επαφή με τις πρώτες θέσεις της κατάταξης, και σήμερα στις χωμάτινες επιφάνειες, εκμεταλλευόμενοι και την ατυχία των Κώστα Αποστόλου – Νικηφόρου Μαραγκού, οι οποίοι εγκατέλειψαν από πρόβλημα στην τροφοδοσία της Porsche 911 RS ενώ προηγούνταν, πέρασαν στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης και διατηρήθηκαν με ασφάλεια εκεί μέχρι το τέλος.
Πίσω τους ολοκλήρωσαν οι Λουκάς Γιαννακούλης – Γιώργος Πετρόπουλος (Porsche 911 RSR), οι οποίοι κατά τη διάρκεια του αγώνα αντιμετώπισαν κάποια προβλήματα, όχι όμως ικανά να τους βγάλουν από το παιχνίδι. Στην τρίτη θέση σκαρφάλωσαν οι Παναγιώτης Κουτσίκος – Μαρία Παυλή Κορρέ (BMW 2002 ti), οι οποίοι απέφυγαν τα λάθη στην άσφαλτο και κινήθηκαν σταθερά γρήγορα στο χώμα.
Τις επόμενες θέσεις στην πρώτη εξάδα κατέλαβαν οι Αντώνης Γιοβάς – Τάσος Γουσέτης (Audi 80 GT), Χρήστος Οικονόμου – Αντώνης Γαρυφάλλης (Ford Escort RS 2000) και ο Γάλλος Paul Gardere έχοντας στο δεξί του μπάκετ τον πολύπειρο σε ελληνικές επιφάνειες και όχι μόνο Denis Giraudet, με μια Porsche 911 S.

Στην κατηγορία Regularity, οι Κύπριοι Σταύρος Σταύρου – Κυριάκος Χριστoδούλου (Ford Escort) μετά από μεγάλη μάχη με τους δεύτερους, αποδείχτηκαν οι πιο ακριβείς όλων, πέτυχαν τις ιδανικότερες μέσες ωριαίες ταχύτητες και πρόσθεσαν στο παλμαρέ τους τη νίκη στο 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Πίσω τους ολοκλήρωσαν με διαφορά μόλις 4.3 βαθμών ποινής οι Γιώργος Κοτζιάς – Δημήτρης Γεωργόπουλος (British Layland Mini) οι οποίοι επίσης «φλέρταραν» με την πρώτη θέση κατά το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Την τριάδα συμπλήρωσαν οδηγώντας με σταθερή ακρίβεια οι Νίκος Ποριώτης – Απόστολος Πάλλας (Alfa Romeo 1750 Berlina).

Αποτελέσματα Sporting

Αποτελέσματα Regularity
--------------------------------------------------------------------------------
Μετά το δεύτερο Σκέλος
Sporting

Mε τη διεξαγωγή 7 αντί των προγραμματισμένων 8 ειδικών (η ΕΔ 16 ακυρώθηκε για λόγους ανωτέρας βίας), ολοκληρώθηκε και το δεύτερο σκέλος του 8ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, χωρίς καμία μεταβολή στις πρώτες τρεις θέσεις της γενικής κατάταξης. Οι Κ. Αποστόλου – Ν. Μαραγκός (Porsche 911 RS) παρά το ότι δεν έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από τη σημερινή τους επίδοση, κινήθηκαν με σταθερά γρήγορο ρυθμό και παραμένουν πρώτοι, με τους Β. Βελάνη – Γ. Βελάνη (Ford Escort RS 1600) να ακολουθούν 1:12.0 πίσω τους. Οι Λ. Γιαννακούλης – Γ. Πετρόπουλος αν και αντιμετώπισαν πρόβλημα με διαρροή λαδιού από τον κινητήρα της Porsche 911 RSR διατηρήθηκαν στην τρίτη θέση (+1:48.7), ενώ η διαφορά που χωρίζει τα υπόλοιπα πληρώματα από τον πρώτο, έχει ξεπεράσει τα έξι λεπτά.
Οι ώρες που ακολουθούν ανήκουν στους μηχανικούς, αφού έχουν μπροστά τους δύο ώρες για να κάνουν τις απαραίτητες μετατροπές ώστε τα αυτοκίνητα να αντεπεξέλθουν στην αυριανή, χωμάτινη, μέρα. Το τρίτο και τελευταίο σκέλος για τη Sporting ξεκινάει στις 08:00 από τα Καμένα Βούρλα και ολοκληρώνεται στις 17:12, με τον τερματισμό, στην Ακρόπολη. Κατά τη διάρκεια της ημέρας θα διεξαχθούν οι ειδικές διαδρομές Μενδενίτσα, Γραβιά, Ρεγγίνι, Ελάτεια.

Δηλώσεις οδηγών:
5 APOSTOLOU Konstantinos-MARAGOS Nikiforos (PORSCHE 911 RS) «Γενικά πήγαμε καλά. Ευτυχώς ακυρώθηκε η τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας. Κάθε μικρή ρύθμιση σε αυτά τα αυτοκίνητα επηρεάζει την επίδοσή τους. Λόγω της σκόνης που υπήρχε στους δρόμους, στο πρώτο σκέλος γλιστρούσαμε περισσότερο. Έχουμε μια διαφορά η οποία θα μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε τις δυο πρώτες ειδικές διαδρομές της αυριανής ημέρας, που είναι κακές για τα αυτοκίνητα».
4 VELANIS Vassilis-VELANIS John (FORD Escort RS 1600) «Ξεκινήσαμε άσχημα, όμως στο 2ο σκέλος διορθώσαμε το αυτοκίνητο και ανεβάσαμε ρυθμό. Περιμέναμε την τελευταία ειδική διαδρομή, για να μειώσουμε τη διαφορά, όμως αυτό δεν έγινε αλλά δεν πειράζει. Τα Escort φημίζονται για τις δυνατότητές τους στο χώμα και για αυτό αύριο θα πιέσουμε».
10 GIANNAKOULIS Loukas-PETROPOULOS George (PORSCHE 911 RSR) «Τα προβλήματα μας συνεχίζονται και δε μπορούμε να πιέσουμε. Κινηθήκαμε χαλαρά, όπως θα συνεχίσουμε και αύριο. Στόχος μας είναι να τερματίσουμε».
16 KOUTSIKOS Panagiotis-Ms PAVLI KORRE Maris (BMW 2002 ti) «Η ημέρα ήταν πολύ καλή. Η ε.δ. Αγόριανη γλιστρούσε τόσο που η ε.δ. Στεφάνη δείχνει να κρατάει μπροστά της. Δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερα προβλήματα και περιμένουμε με χαρά το χώμα».
20 GIOVAS Antonis-GOUSSETIS Anastasios (AUDI 80 GT) «Το πρόβλημά μας με τον κινητήρα συνεχίζεται. Το σημερινό σκέλος ήταν πιο μαζεμένο και οι ειδικές διαδρομές πιο ευχάριστες. Είμαστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα ως τώρα, αν σκεφτούμε και τι έχουμε τραβήξει. Διαφωνώ με την ακύρωση της τελευταίας ειδικής διαδρομής της ημέρας»
19 HARAGIONIS Nikiforos-PAPOUTSANIS Dimitrios (FORD Escort MK1 RS 2000) Εγκατέλειψαν στην Ε.Δ.13 από ημιαξόνιο
27 RAZIS Dimitris-MORAITIS Panagiotis (DATSUN 510 1800 SSS) Εγκατέλειψαν στην Ε.Δ. 9 από κινητήρα

Regularity

Τα 385 χιλιόμετρα και οι 13 δοκιμασίες ακριβείας του σημερινού δεύτερου σκέλους, δε στάθηκαν ικανά ώστε κάποιος αγωνιζόμενος να δημιουργήσει διαφορά ασφαλείας από τους ανταγωνιστές του. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά την κορυφή, τα τέσσερα πρώτα πληρώματα κάνουν το παν ώστε να μην υποπέσουν σε λάθη που θα τους βγάλουν έξω από το κυνήγι της νίκης στο 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Οι Σ. Σταύρου – Κ. Χριστοδούλου με Ford Escort παραμένουν ακόμα στην κορυφή της γενικής κατάταξης (28.9 Β.π.), ενώ στη δεύτερη θέση έχουν ανέβει οι Γ. Κοτζιάς – Δ. Γεωργόπουλος (British Layland Mini) με 33.2 βαθμούς ποινής. Σε απόσταση αναπνοής ακολουθούν οι Ν. Ποριώτης – Α. Πάλλας (Alfa Romeo 1750 Berlina) με 34.1 που πραγματοποίησαν πολύ καλές επιδόσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του σκέλους.

Δηλώσεις πρωταγωνιστών:
132 STAVROU Stavros-HRISTODOULOU Kyriakos (FORD Escort) «Ο αγώνας είναι πολύ καλός και ο συναγωνισμός μεγάλος, με πολλές εναλλαγές στην κατάταξη. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την επίδοσή μας ως τώρα».
135 KOTZIAS George-GEORGOPOULOS Dimitris (BRITISH LEYLAND Mini 1275 GT) «Η ημέρα ήταν πολύ ωραία και οι ειδικές διαδρομές όπως έπρεπε. Είμαστε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα μέχρι στιγμής».
110 PORIOTIS Nikos-PALLAS Apostolos (ALFA Romeo 1750 Berlina) «Η ημέρα ήταν πολύ ευχάριστη, όπως και οι ειδικές διαδρομές. Σε κάποια σημεία πετύχαμε τις λεπτομέρειες, σε κάποια άλλα όχι και τόσο με αποτέλεσμα να χάσουμε χρόνο. Ο συναγωνισμός είναι πολύ έντονος και το λάθος εύκολο».
104 CALEGARI Marco Maria-LE MARCHAND Armelle (PORSCHE 911 2.4T) «Η ημέρα ήταν καλή για εμάς. Στη μέση του σκέλους χάσαμε ορισμένες θέσεις επειδή κάναμε ένα μικρό λάθος. Στη φετινή μας προσπάθεια ουσιαστικά μελετάμε, αφού είναι η πρώτη χρονιά που οδηγώ, διότι τα προηγούμενα χρόνια ήμουν συνοδηγός».

--------------------------------------------------------------------------------

Μάχες και απώλειες την πρώτη ημέρα

Με αφετηρία το Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας ξεκίνησε το πρωί το 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, με οκτώ ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 96,40 χιλιομέτρων να συνθέτουν το πεδίο δράσης για τα πληρώματα της κατηγορίας Sporting. Oι Β. Βελάνης – Γ. Βελάνης με Ford Escort RS 1600 τέθηκαν από την πρώτη ειδική διαδρομή επικεφαλής και παρέμειναν εκεί έως και την έκτη ειδική της ημέρας.

Στις επόμενες δύο ειδικές πρώτοι πέρασαν οι Κ. Αποστόλου – Ν. Μαραγκός με Porsche 911 RS οι οποίοι ολοκλήρωσαν την πρώτη ημέρα 15.2 δλ. εμπρός από τους δεύτερους. Τρίτοι ακολουθούν οι Λ. Γιαννακούλης – Γ. Πετρόπουλος με Porsche 911 RSR, οι οποίοι καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας σημείωναν χρόνους κορυφής.

Η πρώτη σημαντική εγκατάλειψη ήταν αυτή των Σ. Σπάρταλη – Γ. Πολυζώη από κινητήρα, μετά την ΕΔ 2 -στην οποία μάλιστα σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο, ενώ την επόμενη ειδική διαδρομή δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν οι P. Rossi – L. Beltrame οι οποίοι μετά την εγκατάλειψη του Σ. Σπάρταλη βρίσκονταν 2οι στη γενική κατάταξη, καθώς και οι Χ. Καλτσούνης – Α. Περίδης και οι Κ. Μέξης – Ν. Μέξης.

2 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε για την αναφορά. Να σημειώσουμε ότι ο συντάκτης αγώνων της ομάδας autocarnet εντόπισε το πολύ καλό site r40.gr απ' όπου και η ενημέρωση & το άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή