Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Δεν έχω λοιπόν άλλο όπλο, δεν έχω άλλη επιλογή. ΘΑ ΑΠΕΡΓΗΣΩ

Αυτοί που μας πετσόκοψαν,
τώρα θέλουν να μας αποτελειώσουν.

Το πιο αποτελεσματικό όπλο, 
διεκδίκησης κι αντίστασης, 
του εργατικού κινήματος, 120 χρόνια τώρα,
είναι η ΑΠΕΡΓΙΑ,
πότε βουβή, πότε ζωηρή και πότε βουτηγμένη στο αίμα,
από το κράτος και το παρακράτος...

Δεν έχω λοιπόν άλλο όπλο, δεν έχω άλλη επιλογή.
Εφόσον είμαι από τους "τυχερούς" που ακόμη εργάζονται,
ΘΑ ΑΠΕΡΓΗΣΩ

Για τα παιδιά μου, για τους γέρους γονείς μου, 
για τους συναδέλφους που έχασαν τη δουλειά τους, 
για τους συμπολίτες που έκλεισαν το μαγαζί τους...
Είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω.

Όλοι στην Απεργία της 26ης Σεπτεμβρίου:
---------------
  • με το ΠΑΜΕ στην κεν. πλατεία Λιβαδειάς στις 10:30 πμ, ή 
  • με το Εργατικό Κέντρο στην Αθήνα:
8:30 αναχώρηση από Λιβαδειά,
ώρα 9:00- Αλίαρτος  (Στάση ΚΤΕΛ, Δημαρχείο)           
ώρα 9.30΄ – Θήβα (2ο Λύκειο Θήβας)
ώρα 10.00΄– Σχηματάρι (στάση ΚΤΕΛ)
ώρα 10.15΄– Οινόφυτα (Εμπορική Τράπεζα)
ώρα 11.00΄ -  Αθήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου