Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Σπάρτη: μετά τον θάνατο του Χρυσαυγίτη και τις εμπρηστικές βόμβες άρχισαν και οι αποχωρήσεις από το κόμμα

Ύστερα από το γνωστό επεισόδιο στην Σπάρτη κατά το οποίο εμπρηστικός μηχανισμός είχε σκάσει στα χέρια Χρυσαυγίτη και προκάλεσε τον θάνατό του όπως και την ανακάλυψη 60 έτοιμων βομβών σε σπίτι άλλου Χρυσαυγίτη, έχουμε την παραίτηση της υποψήφιας βουλευτού από το κόμμα στην Σπάρτη  και την ανακοίνωσή της.
Σε αυτήν αναφέρει οικονομικη...
αδιαφάνεια, αρχιγηλήκια και κλιμακούμενη βία από την Χρυσή Αυγή που είναι αντίθετη στις δημοκρατικές αξίες.

Αυτοί είναι οι λόγοι που αποχώρισα από την Τοπική Οργάνωση της Χρυσής Αυγής Σπάρτης
12/09/2012
Γρηγορία Στραβοκέφαλου
Αφού το θέμα της αποχώρησης της Γρηγορία Στραβοκέφαλου από την Τοπική Οργάνωση της Χρυσής Αυγής Σπάρτης, έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις τόσο από το πρώτο μας θέμα στα σχόλια του facebook όσο και στα Αθηναϊκά ΜΜΕ, η ίδια επανέρχεται με νέα ανακοίνωση, εξηγώντας αυτή τη φορά γιατί αποχώρισε, αφήνοντας αιχμές για οικονομικές ατασθαλίες στην Τοπική Οργάνωση.

Η νέα ανακοίνωση αναφέρει:

"Σας διευκρινίζω ότι η διαφωνία επήλθε μεταξύ εμού και της Τ.Ο. Σπάρτης στο ότι  εξέφρασα την άποψη μου για οικονομική διαφάνεια στα οικονομικά της Τ.Ο. και ύστερα από αντιδράσεις των σε "ρόλο αρχηγού μελών της Τ.Ο", οι οποίοι αρνήθηκαν τον οποιοδήποτε έλεγχο και από εμένα.

Κατόπιν τούτου και σε συνδυασμό ότι παράλληλα εξέφρασα την αντίθετη άποψη μου στην κλιμακούμενη βία που προβαίνει η "Χρυσή Αυγή", η οποία αντίκητε στις Δημοκρατικές αξίες μου, κλιμακούμενη μετά τις εκλογές, με ανάγκασαν να προβώ στην δήλωση αποχώρησης μου.

Ως ενεργός πολίτης θα  συνεχίσω να αγωνίζομαι για την πατρίδα μου δυναμικά κάτω από τα ιδεώδη της Δημοκρατίας".

Γρηγορία Στραβοκέφαλου

http://www.apela.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου