Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Ημερίδα για τις μαθησιακές δυσκολίες στο Χρισσό


Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε, τότε πρέπει να το διδάσκουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει».
Μαρία Μοντεσσόρι.



Υπό την αιγίδα της Τοπικής Κοινότητας Χρισσού και της Δημοτικής Ενότητας Δελφών...







ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΧΡΙΣΣΟΥ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ



Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011
Ώρα 1100 – 1400
Αίθουσα Εκδηλώσεων Δημοτικού Σχολείου Χρισσού

Με την υποστήριξη και συμμετοχή:
·       Κουλιανού Μαρία, ΚΕ.Δ.Δ.Υ  Άμφισσας, Ψυχολόγος (Αυτισμός)
·       Μπαρμπάτσης Ιωάννης, τ. Προϊστάμενος ΚΕ.Δ.Δ.Υ Άμφισσας (Μαθησιακές Δυσκολίες)
·       Βαλασκατζή Ηλέκτρα, Ειδική Παιδαγωγός, Φιλόλογος (ΔΕΠ – Υ)
·       Σκαρλή Πέπυ, Ανθρωπιστικός Επιστήμων, Επιστημονικό στέλεχος του Κ.Π.Χ.Ε.Ο Φωκίδας (σε συνεργασία με τον Ο.Κ.Α.Ν.Α) (Σχολική βία)

Μαθησιακές Δυσκολίες: Ο όρος «μαθησιακές δυσκολίες» ή «μαθησιακές διαφορές» πρωτοπαρουσιάστηκε το 1963 από τον Samuel Kirk και χρησιμοποιείται για να χαρακτηρίσει τις διαταραχές σε βασικές διαδικασίες κατανόησης ή χρησιμοποίησης της προφορικής ή γραπτής γλώσσας. 
Αποτέλεσμα αυτών των διαταραχών είναι η δυσκολία που παρουσιάζουν τα άτομα στη μάθηση του προφορικού λόγου, στην ακουστική κατανόηση, στην ανάγνωση, τη γραφή ή το μαθηματικό υπολογισμό. 
Τα παιδιά με αυτές τις δυσκολίες ενώ φαίνεται να έχουν τη δυνατότητα να αριστεύσουν στο σχολείο, η απόδοσή τους είναι αναπάντεχα και ανεξήγητα χαμηλή. Τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες διαθέτουν διαφορετικούς τρόπους αντίληψης και επεξεργασίας των πληροφοριών που λαμβάνουν από το περιβάλλον, αυτό σημαίνει ότι για να βοηθηθούν στη διαδικασία της μάθησης χρειάζονται διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας. Η γνώση για αυτές τις δυσκολίες και η άμεση αντιμετώπιση τους βοηθούν τα παιδία στο δύσκολο δρόμο της γνώσης και στη συμπεριφορά τους απέναντι στο περιβάλλον τους, έτσι ώστε να μην παρουσιάζουν συμπεριφορές που μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα πρώτα στα ίδια και έπειτα στους γύρω τους.
Κατερίνα Ζαχαροπούλου
Φιλόλογος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου