Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Nότης Σφακιανάκης: "Που να χτυπιούνται κάτω , δεν πληρώνω την εισφορά"- Τα τραγούδια για την τρόικα

Όσοι είδατε τον μισθό σας στην προηγούμενη δημοσίευση χρειάζεται να διαβάσετε αυτό το άρθρο, η φτώχεια θέλει αγώνα και καλοπέραση.
................
«Ζήτησα από τον λογιστή μου να μην το πληρώσω και να στείλει υπόμνημα που να λέει ότι αρνούμαι να πληρώσω κάτι για το οποίο δεν χρωστάω. Πληρώνω τις υποχρεώσεις μου και κάτι που δεν χρωστάω δεν θα μου το πάρεις δια της βίας. Που να χτυπιέσαι κάτω, δεν θα σου δώσω τα λεφτά μου!», δήλωσε ο Notis στην κάμερα του Star.

Να πούμε ότι ο Νότης Σφακιανάης  είναι και ο αγαπημένος τραγουδιστής της τρόικας! Εχει ...

 γραφτεί και δεν διαψευστεί , ότι πήγαν στο κέντρο που τραγουδούσε το χειμώνα και έκαναν ζημιά,

Θυμίζουμε τα τραγούδια , με τα οποία χόρεψαν τότε  οι τροικανοί:
Άρχισαν με το " είσαι ένα πιστόλι, που με σημαδεύειεεειει" και το αφιέρωσαν στον Παπανδρέου, που μιλάει συνέχεια για το πιστόλι στο τραπέζι

\
Μετά αφιέρωσαν ένα ζημιάρικο τραγούδι στον Βενιζέλο  και τον προϋπολογισμό που λέγεται "Μα εσύ με καίααιαιας".

Ο χαμός έγινε όταν χόρευαν και τραγουδούσαν " ο μισθωτόοοοος πεθαίνει στον αέεεεραααααααα"

Το επόμενο τραγούδι , το αφιέρωσαν στην κ. Κατσέλη: "Μια ματιά σου μόνο φτάνει, αεροπλάνο να με κάνει κι ένα σου φιλί στο στόοοομα, λιώμα να με κάνει λιώωωωμααααα!"

Μετά είπαν ένα κοινωνικό τραγούδι του Νότη: "Το σώμα μου" που το διασκεύασαν λίγο:¨" Στόμα μου, στόμα μου που θέλεις φααγαγηττττόοοοοο". Ατάκα, είπαν και ένα άλλο τραγούδι, " Δος μου ένα δάνειο ζωήήης, φακές για να αγοράσωωω"


Εκλεισαν με το εξής άσμα:
Ο μισθωτός πεθαίνει στον αέεεεραααααααα
ελεύθερoς και δυvατόοοοοος
της αφραγκιαααας, όταv τov βρίσκει σφαίρα
τov αγκαλιάαααααζει o ουουουραααανόοοοοοοος
http://pamelouketo.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου