Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Απάντηση σε σχόλιο αναγνώστη...

Διάβασα με έκπληξη στο blog σας ένα σχόλιο ενός "αναγνώστη" από την Φωκίδα σχετικά με τον τηλεοπτικό σταθμό Lepanto και το πρόσωπό μου. Επειδή δεν έχω μάθει να κρύβομαι απαντώ στον συγκεκριμένο "κύριο" που δεν τιμά ούτε την στολή που φορά ούτε και τα παντελόνια πως την Πέμπτη 5 -05-2011 σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με τον πρόεδρο της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Φωκίδας Δρόσο Παρασκευά δεν θέλησε ...να βγει στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων επειδή δεν υπήρχε καλό σήμα εκπομπής του καναλιού στην Ιτέα και Άμφισσα. Το δέχτηκα και κανονίσαμε για την Παρασκευή 6 Μαίου. από τις 20:00 έως και λίγα λεπτά πριν τις 21:00 που βγάινει το δελτίο μας ο κύριος πρόεδρος δεν απαντούσε στα τηλεφωνήματα μας. Κάποιοι λοιπόν θεώρησαν πως σκόπιμα δεν βγήκε ο κ.Παρασκευάς. Επειδή κλείνοντας στο σχόλιο του ο αναγώστης γράφει "θα τα πούμε κ. Σωτήρη", του απαντώ πως δεν φοβάμαι τις απειλές του και να του θυμήσω πως όποτε η τοπική ΕΛ.ΑΣ μας χρειάστηκε ήμασταν εκεί. Τουλάχιστον έχω το θάρρος να βγω επώνυμα και να απαντήσω στον εν λόγω ! κύρι ο που αν είχε κότσια, για να μην το πω αλλιώς ας τηλεφωνούσε στο σταθμό να λάβει και τις ανάλογες απαντήσεις. Δεν το έκανε και αυτό δείχνει την εμπάθεια που τρέφει προς το πρόσωπό μου...Η συνέχεια τη Δευτέρα στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Lepanto.

Ευχαριστώ το blog σας για την φιλοξενία και την ευκαιρία που μου δίνεται να απαντήσω...

Kαρέλης Σωτήρης
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου