Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Σταύρος Κ. Πολίτης: δεν αποδέχομαι τη συμμετοχή μου στην επιτροπή εκλογικού αγώνα

ΑΠΑΝΤΗΣΗ –ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΑΥΡΟΥ Κ. ΠΟΛΙΤΗ ΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΗΣ Ν.Ε.ΠΑΣΟΚ ΦΩΚΙΔΑΣ

Θα ήθελα να υπενθυμίσω σε όλους ότι από τον Μάιο 2010 έχω παραιτηθεί από το αξίωμα του γραμματέα ΠΑΣΟΚ Δ.Ο. ΤΟΛΟΦΩΝΑΣ, έχοντας δημοσιοποιήσει και κοινοποιήσει τα αίτια αυτής μου της απόφασης.
Παρ όλες τις (προφορικές) παραινέσεις που μου έγιναν τότε από διαφόρους, μεταξύ αυτών και από το γραμματέα της Ν.Ε ΠΑΣΟΚ κο Πέτρου , έχω αρνηθεί την επαναφορά μου.
Θεωρώ ότι η αυθαίρετη χρήση του ονόματός μου στην επιτροπή εκλογικού αγώνα ...
όπως ανακοινώθηκε από τη Ν.Ε.Φωκίδας, προσβάλλει την επιλογή μου να αποστασιοποιηθώ από λάθη και πρακτικές που δεν με εκφράζουν. Ως εκ τούτου, δεν αποδέχομαι τη συμμετοχή μου στην επιτροπή εκλογικού αγώνα ,όπως αυτή ανακοινώθηκε από την Ν.Ε Φωκίδας. Έχω αποφασίσει να ασχοληθώ ακηδεμόνευτα με την τοπική αυτοδιοίκηση, συμμετέχοντας στον ανεξάρτητο συνδυασμό του Γ.Καπεντζώνη που απαρτίζεται από άτομα προερχόμενα από όλους τους πολιτικούς χώρους ,δίνοντας βαρύτητα στο χωριό μου την Ερατεινή.

Με εκτίμηση,
Πολίτης Κ. Σταύρος
Ερατεινή, 01-10-2010.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου