Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Απάντηση του ΚΤΕΛ σε καταγγελία επιβάτη και ανταπαντήσεις

Λάβαμε απαντήσεις και ανταπαντήσει από τα ΚΤΕΛ και τον επιβάτη, για περιστατικό σχετιζόμενο με την συμπεριφορά τους οδηγού των ΚΤΕΛ που είχε καταγγελθεί 
ΚΤΕΛ Φωκίδας
Κύριε Βότση,
Την Κυριακή 8 Αυγούστου 2010 στείλατε το e-mail σας και αναφέρετε σ’αυτό ότι το γεγονός έλαβε χώρα την Παρασκευή. Θεωρώ ότι από Παρασκευή έως την Κυριακή δεν έχουν περάσει τόσες πολλές ημέρες ώστε να μη θυμάστε !!!!!!!!!!!!!
Εξυπακούεται ότι τέτοιες συμπεριφορές είναι κατακριτέες και κολάσιμες και η επιχείρηση έχει υποχρέωση να πάρει θέση, όμως αναρωτιέται κανείς, ένας επιβάτης ο οποίος σκοπό έχει με την καταγγελία του να διορθώσει τα κακώς κείμενα, εκθέτει κατά ...
τέτοιο τρόπο μια ολόκληρη επιχείρηση και το προσωπικό αυτής ;;;
Για την εταιρεία
Καλπούζος Ευθύμιος
Δ/νων Σύμβουλος

Μιχάλης Βότσης
Κύριε Καλπούζο,
λόγω του ότι πέρασαν πολλές ημέρες δεν θυμόμουν πότε επιβιβάστηκα στο λεωφορείο. Πράγματι είδα την φωτογραφία που σας έστειλα και έγραφε 5/8/2010. Έχετε απόλυτο δίκαιο για την ημερομηνία.
Η καταγγελία όμως όπως αποδεικνύει και η φωτογραφία δεν μπορεί να απορριφθεί διότι έκανα λάθος στην ημέρα.
Ομολογώ ότι δεν περίμενα τέτοια τοποθέτηση από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας.
Τελικά μάλλον φταίω εγώ και ο εκάστοτε επιβάτης που δεν ‘το βουλώνουμε’ ώστε να κάνουν οι ΄σωστοί ‘ οδηγοί σας ότι θέλουν.
Ο εργαζόμενος στην συννημένη φωτογραφία ‘έκανε μάλλον πολύ σωστά την δουλειά του ;;;; ‘ και εγώ απλά παραφέρθηκα και σπίλωσα το όνομά του.

Από ΚΤΕΛ Ν.ΦΩΚΙΔΑΣ ΑΕ
Σας ζητήσαμε να μας επαληθεύσετε ημερομηνία δρομολογίου και μας επιβεβαιώσατε ότι ταξιδέψατε στις 6.8.2010 και ώρα 16:30 από Αράχωβα με το δρομολόγιο των 15:30 από Άμφισσα.
Την ημερομηνία που αναφέρεται στο e-mail σας, δεν ήταν δρομολογημένο το υπ’αρ. ΑΜΕ 1928 στο δρομολόγιο Άμφισσα-Ιτέα-Αθήνα 15:30 του οποίου μας έχετε καταθέσει και τη φωτογραφία.
Η φωτογραφία που μας έχετε στείλει (από τα στοιχεία του e-mail σας) έχει τραβηχτεί στις 5.8.2010.
Όταν γίνονται τόσο σοβαρές καταγγελίες με αυτού του είδους τις κοινοποιήσεις θα πρέπει να είστε απόλυτα σίγουρος για τα καταγγελλόμενα, για να μην σπιλώνονται εταιρείες και εργαζόμενοι που προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά τους”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου