Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

Ράλι Ακρόπολις 2009: Οι πρώτες εντυπώσεις από τις Ειδικές

Τα πληρώματα του 56ου Ράλι Ακρόπολις ξεκίνησαν τις αναγνωρίσεις του φετινού ανασχεδιασμένου αγώνα από τις Ειδικές κοντά στο Λουτράκι κι έπειτα κατευθύνθηκαν προς τις Ειδικές της Ιτέας


"Νομίζω ότι είναι οι καλύτερες Ειδικές Διαδρομές που έχω αγωνιστεί στο Ακρόπολις - έχω εντυπωσιαστεί" δήλωσε ο Petter Solberg μετά τις πρώτες αναγνωρίσεις των φετινών Ειδικών του 56ου Ράλι Ακρόπολις και ως ένα βαθμό οι υπόλοιποι κορυφαίοι οδηγοί του WRC συμφώνησαν. Την ίδια στιγμή η αλυτάρχης του αγώνα, Ανίτα Πασαλή, πιστεύει ότι "...καταφέραμε σε μεγάλο βαθμό να διατηρήσουμε το χαρακτήρα του Ράλι Ακρόπολις."

Ο Sebastien Loeb τόνισε: "Οι πρώτες ειδικές είναι καλές, γρήγορες και σε καλές επιφάνειες. Η σειρά εκκίνησης θα παίξει μεγάλο ρόλο στην Ειδική ΄Χαρβάτι΄" και ο ομόλογός του στη Citroen, Dani Sordo, συνέχισε: "Η Ειδική ΄Χαρβάτι΄ είναι πολύ καλή, ίσως λίγο σκληρή στο τέλος, αλλά δεν έχουμε πρόβλημα. Οι άλλες Ειδικές στην Ιτέα θα ... είναι δύσκολες για τα ελαστικά, αλλά είναι όμορφες."

Οι δύο οδηγοί της Citroen δεν ήταν οι μόνοι που στάθηκαν στην ιδιαιτερότητα της Ειδικής "Χαρβάτι", πρώτης του αγώνα το πρωί της Παρασκευής (12/06). Ο Jari Matti Latvala της Ford είπε: "Οι ειδικές στην Ιτέα, αλλά και η Θήβα είναι πολύ καλές. Το ΄Χαρβάτι΄ έχει κάπως μαλακό οδόστρωμα, αλλά όλα μέχρι τώρα δείχνουν καλά."

Κι ο Henning Solberg της Stobart Ford συμπλήρωσε: "Οι ειδικές είναι καλές. Το ΄Χαρβάτι΄ δεν είναι από τις καλύτερες, αλλά οι άλλες είναι εξαιρετικές" και ο ομόλογός του, Matthew Wilson, συνέχισε: "Οι Ειδικές που κάναμε σήμερα ήταν φανταστικές. Κυρίως αυτές στην Ιτέα. Όλα δείχνουν καλά μέχρι αυτή τη στιγμή."

Από τους τρεις οδηγούς της Citroen Junior, ο Sebastien Ogier είπε ότι "...μέχρι στιγμής οι ειδικές είναι καλές. Όχι τόσο σκληρές, κάτι που είναι θετικό. Στο Χαρβάτι έχει αρκετό μπόσικο χώμα και ο δρόμος γλιστράει". Ο Evgeny Novikov τόνισε πως "...πέρσι συμμετείχα σε αυτόν τον αγώνα και μόλις μία ειδική είναι ίδια. Όλες οι άλλες είναι καινούργιες! Είναι αρκετά δύσκολες και γλιστερές θα έλεγα. Μόνο το ΄Χαρβάρι΄ είναι λίγο πιο σκληρό, αλλά οι άλλες είναι καλές."

Κι ο Conrad Rautenbach κατέληξε: "Οι ειδικές διαδρομές στην Ιτέα, όπως και η Θήβα, είναι πολύ ωραίες. Γρήγορες και σε πολύ καλές επιφάνειες. Η Ειδική ΄Χαρβάτι΄ δεν είναι και τόσο ωραία, αφού έχει αρκετό μπόσικο χώμα, ενώ είναι και σκληρή για τα αυτοκίνητα. Όποιος είναι πρώτος στο δρόμο θα έχει πρόβλημα, αν και αυτό είναι κάτι που δε θα απασχολήσει εμάς. Η απόσταση ως την Ιτέα είναι μεγάλη, και ίσως θα μπορούσαμε να μείνουμε εκεί και να ξεκινήσουμε από εκεί τον αγώνα."

Το θέμα της απόστασης

Για το συγκεκριμένο θέμα, της μεγάλης Απλής Διαδρομής από το Λουτράκι μέχρι την Ιτέα, τοποθετήθηκαν -όπως συνηθίζουν τα τελευταία χρόνια- με ένα σχετικό παράπονο σχεδόν όλοι οι οδηγοί. Ας δούμε τι είπε ο καθένας:

Sebastien Loeb: "Η απλή διαδρομή στην Ιτέα είναι μεγάλη, αλλά τι μπορούμε να κάνουμε για αυτό; Δεν αποφασίζουμε εμείς. Οι απλές διαδρομές είναι μέρος του αγώνα."

Dani Sordo: "Η απόσταση μέχρι εκεί είναι τρέλα..."

Henning Solberg: "Για την απόσταση ως την Ιτέα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Εγώ δε το σκέφτομαι, απλά οδηγώ."

Jari Matti Latvala: "Η απόσταση ως την Ιτέα είναι μεγάλη, αλλά δεν είναι κακό αυτό, αφού η διαδρομή είναι άνετη."

Matthew Wilson: "Σίγουρα, είναι κρίμα που κάνουμε τόσα χιλιόμετρα για να αγωνιστούμε μόλις σε δύο ειδικές, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα. Και αυτό είναι το ίδιο για όλους. Το καλό είναι ότι όταν φτάνεις εκεί, οι ειδικές είναι πολύ καλές."

Federico Villagra: "Οι ειδικές είναι πολύ καλές και σε καλή κατάσταση. Εμείς στην Αργεντινή έχουμε αντίστοιχα μεγάλες απλές διαδρομές και έτσι δεν έχω πρόβλημα με τη διαδρομή ως την Ιτέα."

Σχολιάζοντας στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας το συγκεκριμένο θέμα, των μεγάλων αποστάσεων μεταξύ του Service Park και των Ειδικών της πρώτης ημέρας, η αλυτάρχης του Ράλι Ακρόπολις, Ανίτα Πασαλή, τόνισε: "Αυτός είναι ο αγώνας, το Ακρόπολις είναι ένας αγώνας κλασσικός, ο οποίος πρέπει να παραμείνει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι."

"Δεν έκαναν παράπονα [οι εργοστασιακές ομάδες αλλά] φυσικά δεν... τρελάθηκαν στην ιδέα να κάνουν τόσα επιπλέον έξοδα, όμως δεν είπαν απολύτως τίποτα. Τα κοστολόγια ανεβαίνουν, αλλά από εκεί κι έπειτα ο αγώνας είναι αυτός."

Ο χαρακτήρας του Ακρόπολις

Επιστρέφοντας στο θέμα της νέας χάραξης του ελληνικού αγώνα του WRC και της ποιότητας των Ειδικών, η Ανίτα Πασαλή συμπλήρωσε: "Υπάρχουν ορισμένες Eιδικές, όπως η Ειδική ΄Γυμνό΄ κοντά στη Νεμέα, που είναι πετρώδεις - είναι η μορφολογία του εδάφους τέτοια."

"Ομως οι άλλες δύο ειδικές της Πελοποννήσου, η ΄Κλένια - Μυκήνες΄ και το ΄Κεφαλάρι΄ είναι έτσι κι αλλιώς σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και έχουν γίνει ακόμα καλύτερες με τις εργασίες για την επίστρωση του οδοστρώματος. Έχει γίνει εκπληκτική δουλειά από τον Αντώνη Χατζημιχάλη, ο οποίος συντονίζει όλα τα μηχανήματα των νομαρχιών και των δήμων στις ειδικές και δουλεύουν ένα μήνα τώρα."

Μιλώντας για το χαρακτήρα του Ράλι Ακρόπολις, κατέληξε: "Πιστεύω ότι ο αγώνας θα έχει το χαρακτήρα του, ενός πολύ γρήγορου, απαιτητικού και πετρώδους οδοστρώματος. Αυτός είναι ο χαρακτήρας του Ακρόπολις και αυτόν θέλουμε να κρατήσουμε και θεωρώ ότι το έχουμε καταφέρει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Τη δεύτερη χρονιά βεβαίως που θα παραμείνει ο αγώνας εδώ, οι ειδικές θα είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση."
Από in.gr

2 σχόλια:

  1. Μάλλον κάποιο λάθος γίνεται εδώ.
    Η ... Άμφισσα είναι το σημερινό κέντρο του Ακρόπολις όπως ανέφερε το μεσημέρι στην εκπομπή του στο Σέντρα fm γνωστός (από Άμφισσα καταγόμενος) αθλητικογράφος εκφράζοντας τη χαρά του για το γεγονός. Και ο απεσταλμένος του σταθμού μίλησε για τους "Βωξίτες" που βρίσκονται στους προποδες του ... Παρνασσού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα αυτοκίνητα πράγματι περάσαν από την Άμφισσα σήμερα. Είχαν ειδοποιηθεί και οι κάτοικοι για να αποφύγουν να παρκάρουν σε μια σειρά από δρόμους

    ΑπάντησηΔιαγραφή