Τρίτη 7 Ιουνίου 2016

Η τοποθέτηση των "Πολιτών στο προσκήνιο" στο Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Δελφών για την Μεταλλεία στις 6-6-2016

Δημοτικό Συμβούλιο 6-6-2016

Τοποθέτηση για την κατάσταση σήμερα της Μεταλλείας στο Δήμο Δελφών.
«Στο Τραπέζι που πάνω τρώνε φροντίζουν και να χ..ζουν»
           
Στο Δημοτικό Συμβούλιο στις 6/6/2016 μετά από αίτημα των εργατικών σωματείων με αφορμή τις πρόσφατες εξελίξεις στην λειτουργία των Μεταλλείων της KERNEOS (πρώην Ευρωπαϊκοί Βωξίτες) στην περιοχή, θα συζητηθεί από το Σώμα ποια θα είναι η βούληση και η στάση του Δήμου απέναντι σε αυτό το Εργασιακό- Κοινωνικό ζήτημα που τείνει να εξελιχθεί με καθόλου καλές προοπτικές.
Το 2011 στην Δημοτική Ενότητα Ιτέας στο τότε Τοπικό Συμβούλιο το μήνα Μάιο, συζητήθηκε με εκτενή τρόπο, το θέμα της Αδειοδότησης για χρήση από την εταιρεία Ευρωπαϊκοί Βωξίτες της περιοχής στο ΛΑΡΝΑΚΙ. Η συνεδρίαση του Τοπικού Συμβουλίου πραγματοποιήθηκε τότε στις 9:00 το πρωί με μοναδικό σκοπό να μπορέσει η εταιρεία να μεταφέρει ως ακροατήριο εργαζόμενους σε αυτή, για να ασκηθεί η απαιτούμενη πίεση (ψυχολογική, συναισθηματική κλπ) απέναντι στους Τοπικούς συμβούλους που θα έπαιρναν την απόφαση.
Παρατήρηση: Όλοι γνωρίζουμε πως τα Συμβούλια Τοπικά & Δημοτικά διενεργούνται απογευματινές ώρες πλην εξαιρέσεων.
Η γνωμοδοτική απόφαση που τότε πήρε το Τοπικό Συμβούλιο, ήταν να παραχωρηθεί ο χώρος στο...

Κυριακή 22 Μαΐου 2016

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΔΙΩΞΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΤΕΑΣ

ΑΡ.ΕΝ. ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΦΩΚΙΔΑΣ


ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΔΙΩΞΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΤΕΑΣ
Τη Δευτέρα 23 ΜΑΪΟΥ 2016 εκδικάζεται η υπόθεση της δίωξης των συναδέλφων-εκπαιδευτικών-γονέων, Πολυζώη Νίκης και Σκώττη Καλοτίνας καθώς και των τριών μαθητών του Λυκείου Ιτέας, που έγινε ύστερα από καταγγελία γονέα και αφορά τις κινητοποιήσεις των μαθητών τον Σεπτέμβρη του 2013, παρά τις προεκλογικές εξαγγελίες και τα μεγάλα λόγια της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για αποποινικοποίηση των αγώνων μαθητών και εκπαιδευτικών.
Εκπαιδευτικοί και μαθητές ζητούσαμε και συνεχίζουμε να ζητάμε το αυτονόητο: ένα σχολείο που θα ...