Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

Μονοδρομήσεις στους δρόμους στην Ιτέα

Από τον αριθμό των σχολίων στην ανάρτηση για το τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου, φάνηκε ότι σας ενδιαφέρει το ζήτημα της μονοδρόμησης των δρόμων της Ιτέας και της κυκλοφορίας των οχημάτων.
Σας παρουσιάζουμε μια φωτογραφία για να γράψετε αν θέλετε γι αυτήν την άποψή σας.
Φυσικά μια εικόνα δεν περιγράφεται ούτε με χίλιες λέξεις αλλά εμείς την τοποθετήσαμε για να σας δείξουμε το διπλοπαρακάρισμα των συμπολιτών μας και την ταυτόχρονη άνετη διέλευση ακόμα και... μεγάλου οχήματος απο τον δρόμο.
Αυτό που δείχνει η εικόνα ήταν αυτό που θέλαμε να επιτύχουμε, ή θέλαμε κάτι διαφορετικό στους δρόμους της Ιτέας;
Η φωτογραφία είναι από το κέντρο της πόλης σε ώρα αιχμής, στους παραπέρα δρόμους, από την λαϊκή μέχρι την Παπαναγιώτου που επεκτάθηκε το μέτρο, που δεν υπάρχουν τόσα αυτοκίνητα παρκαρισμένα, ενώ υπάρχει και λιγότερη κίνηση, είναι παράλογοι που οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν γιατί πρέπει να γυρνούν γύρω γύρω τα τετράγωνα χωρίς λόγο, όταν μπορούν οι δρόμοι να εξυπηρετήσουν διπλή κυκλοφορία;
Το πρόβλημα είναι ότι ο Δήμος επειδή βρήκε ταμπέλες κυκλοφορίας είπε να βάλει όπου μπορούσε περισσότερες. Επειδή βρήκε χρήματα για τετραγωνάκια στην άσφαλτο είπε να κάνει τον κεντρικό δρόμο της πόλης …πεζόδρομο και την πλατεία …δρόμο.
Ε λοιπόν δεν ήταν αυτό που χρειαζόταν η Ιτέα, δεν μπορείς με αυτούς τους γύρους γύρω από την ουρά σου να πας μπροστά.
Με αυτά τα έργα δεν αναδείχθηκε η Ιτέα ώστε να διεκδικήσει να γίνει πρωτεύουσα νέου Δήμου. Το παραλιακό μέτωπο δεν αναπτύχθηκε, η πρόσβαση στην πόλη έμεινε λειψή, διανοίξεις δρόμων δεν έγιναν, οι δημοτικοί χώροι δεν αναδείχθηκαν και απέμεινε να είναι η μοναδική πόλη της χώρας που δεν έχει ούτε μια παιδική χαρά.

4 σχόλια:

  1. ...παντα οι εικονες και φωτογραφιες
    θελουν καποιες επεξηγησεις,οπως καιη συγκεκριμενη που ημονοδρομη-
    ση εχει γινει απο τη δεκαετια του '80 και παντα αυτο το χάλι παρουσιαζε,και δεν
    ευθυνεται ο δρομος γι αυτο η αυτος που τον μονοδρομησε, εμεις φταιμε με
    την συμπεριφορα και την αγωγη σαν οδηγοι που τα εχουμε ισοπεδωσει ολα
    αρκει εμεις να κανουμε την δουλεια μας και οι αλλοι....
    Οσο για τις νεες μονοδρομησεις και
    εγω για να παω σπιτι μου κυκλους κανω , αλλα ειμαι υπερ,ολα ειναι θεμα ταξης και αν τα εφαρμοσουμε
    θα ζησουμε πιο ανθρωπινα , και κανενας δεν δικαιουται επειδη τον
    ενοχλουν οι μονοδρομοι να τους παραβιαζει !!!
    Ας κανουμε παντως μια δοκιμη ν αφησουμε τα αυτοκινητα μας στο σπιτι και να κατεβαινουμε στο κεντρο με ποδια, θα ειναι καλυτερα
    λεω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. totos ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΑΛΑΚΤΟΜΠΟΥΡΕΚΑ..ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΙ ΕΓΩ Μ`ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.ΕΦΤΑΝΕΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕΣ 5 ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "totos" ωραία η φωτογραφία που χρησιμοποίησες για την ταυτότητά σου.

    Για το θέμα μας τώρα,
    Απο την αρχική φωτογραφία μπορεί καθένας να δει το πλάτος των δρόμων και να διαπιστώσει οτι επιτρέπουν κίνηση και στα δύο ρεύματα σε μεγάλο αριθμό δρόμων της Ιτέας.
    Σε όσους δρόμους το πλάτος δεν επιτρέπει τέτοια κίνηση οι παρεμβάσεις είναι δικαιολογημένες.
    Ότι πρόβλημα δημιουργείται όμως, δημιουργείται λόγω της κίνησης που αναπτύσσεται στους κεντρικούς δρόμους, εκεί που υπάρχουν καταστήματα.
    Τα μέτρα που θα έπρεπε να παρθούν,
    αν έπρεπε να παρθούν, θα έπρεπε να αφορούν μόνο αυτά τα τμήματα και όχι να φτάνουν μέχρι και την Παπαπαναγιώτου.
    Τι μέτρα έπρεπε να παρθούν;
    Μία πρόταση είναι, στους δρόμους που από παλιά ήταν μονόδρομοι, να παρκάρουν τα αυτοκίνητα κάθετα στους δρόμους αντί για παράλληλα. Αυτό θα έδινε πολύ μεγάλο αριθμό θέσεων παρκαρίσματος στο κέντρο της πόλης.
    Ακόμα στον βασικό δρόμο εισόδου μέσα στην πόλη μπροστά απο το Δημαρχείο θα μπορούσε να απαγορευτεί η διέλευση φορτηγών και πούλμαν, ώστε η κίνηση αυτών των οχημάτων να μην επιβαρύνει την κίνηση της πόλης.
    Πολλά ακόμα πιο επεξεργασμένα θα μπορούσαν να προταθούν για να συζητηθούν με τους πολίτες, αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ.
    Ξαφνικά ενώ τόσα χρόνια τα αμάξια χωρούσαν, λόγω του κονδυλίου για τις πινακίδες κάποιοι ανακάλυψαν οτι δεν χωράνε πλέον.
    Οι καταστηματάρχες στην Δυτική πλευρά παραπονούνται δικαίως οτι η κυκλοφορία κατευθύνεται προς την ανατολική πλευρά της πόλης με αποτέλεσμα τα καταστήματα που απευθύνονται στους επισκέπτες να μην δέχονται τις αναμενόμενες επισκέψεις.
    Το πιο αστείο της υπόθεσης είναι η προσπάθεια να μετατραπεί η Μεταμορφώσεως, κεντρική οδός της πόλης σε δρόμο για τους πεζούς, ενώ την ίδια στιγμή προσπαθούν να κάνουν την πλατεία Ηρώων δρόμο για τα αυτοκίνητα.
    Δεν είναι όμως αστείο, εκεί σπαταλιούνται τα, μεγαλύτερα κονδύλια του προϋπολογισμού του Δήμου.
    Ο Δήμος που δεν αξιοποίησε κανέναν απο τους δημοτικούς χώρους που παρέλαβε, αποφασίζει να καταστρέψει και την πλατεία.
    Πόσες πλατείες έφτιαξε ο Δήμος για να ζητάει να δεχθούμε να καταστρέψει την μοναδική της πόλης.
    Πόσους δρόμους έφτιαξε για να δεχθούμε έστω και τα τετραγωνάκια στην Μεταμορφώσεως;
    Τίποτα δεν έκανε, τρώει απλώς ότι κονδύλια πέσουν στα χέρια του χωρίς κανένα σχέδιο για την ανάπτυξη της πόλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καθε αποψη σεβαστη,η δικη μου ειναι να περιορισουμε τις μετακινησεις μας
    απο σπιτι- αγορα- σπιτι,να εκκληψει
    τελικα αυτος ο μεγαλος συρφετος.
    Τα παρκαρισμενα αυτοκινητα στους δρομους της αγορας τι ειναι;πελατων;καταστηματαρχων;η μονιμων κατοικων
    επι αυτων των δρομων;εχουμε φτασει στο σημειο εκει που πινουμε τον καφε στο καφενειο αν ηταν δυνατον να εχουμε και μια θεση για το Ι.Χ διπλα.Αλλαγη συμπεριφορας και νοοτροπιας χρειαζομαστε και ολα
    θα φτιαξουν...ας γινει μια προσπαθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή