Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009
Καληνύχτα Ελλάδα...
(σκίτσο από το http://kourso.blogspot.com/)
Με θλίψη έβλεπα τα αποτελέσματα των Ευρωεκλογών. Που ο διπλασιασμός των ποσοστων του ΛΑΟΣ, την μετέτρεψε σε οργή!
Δεν έχω όρεξη ούτε να σχολιάσω.
Τι να πω; Για τους συμπολίτες μας που προτίμησαν την αποχή; Για τα κόμματα που τους χαϊδευαν τα αυτιά;
Τι θα πει "απογοητευμένοι από την πολιτική"; Πότε όλοι αυτοί συμμετείχαν και απογοητεύτηκαν; Πότε έδρασαν οι ίδιοι; Στους 28 σχηματισμούς που μετείχαν στις εκλογές δεν βρήκαν κανέναν να τους ταιριάζει;
Παραποιώντας τον Σαβατέρ σημειώνω:
Αν προσέξεις λιγάκι, θα δεις ότι αυτοί που απέχουν από την πολιτική και τις εκλογές μοιάζει να παραπονιούνται αλλά στην πραγματικότητα είναι πολύ ικανοποιημένοι γνωρίζοντας ότι δεν είναι ελεύθεροι. Στο βάθος σκέφτονται: «Ουφ! Μεγάλο βάρος βγάλαμε από πάνω μας! Καθώς δεν είμαστε ελεύθεροι, δεν μπορούμε να φταίμε για τίποτε απ’ ό,τι μας συμβαίνει…
Είναι όλοι αυτοί που αποτελούν τη "σιωπηλή πλειοψηφία" που περιμένουν τους άλλους να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά και αυτοί με "καθαρά χέρια" να κρίνουν εκ του ασφαλούς τους πάντες και τα πάντα.
Εγώ τους θεωρώ "Ιδιώτες" (idiots)όπως ακριβώς θα ... τους αντιμετώπιζαν οι αρχαίοι Έλληνες που -κατά τ' άλλα- τους επικαλούμαστε όταν μας βολεύει....
Όσο γι' αυτούς που ψήφισαν,τι να πω για όσους επέλεξαν το ξενοφοβικό, ρατσιστικό και φασιστικό ΛΑΟΣ;
Την επομένη η "αξιοσέβαστη" κυρία Τζαβέλα πέταξε το προσωπείο: Ο κόσμος τους ψήφισε λέει για όσα σωστά λένε για τους μετανάστες και την αστυνόμευση....
Το κακό είναι ότι μάλλον έχει και δίκιο.
Ας όψονται όσοι χρησιμοποίησαν το φασισστικό μόρφωμα θεωρώντας ότι θα έχουν πρόσκαιρα πολιτικά οφέλη.
Ας όψονται όσοι το δέχτηκαν ως συνομιλητή σε δημοκρατικούς διαλόγους. Όσοι το νομιμοποίησαν με τη στάση και τις απόψεις τους.
Τώρα το μετέτρεψαν σε ρυθμιστή. Το αυγό του φιδιού έσπασε και οι Βορίδηδες κυκλοφορούν ανάμεσα μας!
Τι να πω μετά για όσους έδωσαν συγχωροχάρτι στο ΠΑΣΟΚ; Είδαν πως γυάλισε το μάτι τους; Ετοιμάζονται για το (νέο) μεγάλο φαγοπότι κι εσείς τους δώσατε τα μαχαιροπήρουνα!
(Σκίτσο από το ankyr.blogspot.com)
Όσο για την "αντισυστημική" ψήφο, μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορώ να το εκλάβω. Σε εποχή με χιλιάδς απειλούμενα είδη, τι σόι αμφισβήτιση είναι να ψηφίζεις κυνηγούς;
Όσο για εκείνους που "πήραν το μήνυμα", μάλλον έχει χαλάσει το κινητό τους!
Μετά από όλα αυτά, λίγες ήταν οι ψύχραιμες φωνές.
Καθώς φαίνεται τελικά πολλοί προτιμούν το λαό σε βαθύ ύπνο, να εκχωρεί τα δικαιώματα του στους άλλους και να πηγαίνει για μπάνιο...
Δικαιώματα που κατακτήθηκαν με αγώνες.
Δεν ψήφισαν λέει οι νέοι. Μα γιατί να ψηφίσουν όταν από μικροί έχουν διδαχτεί ότι μόνη αξία στη ζωή είναι το χρήμα και η καριέρα; Οι ακριβές μάρκες και τα αυτοκίνητα. Το ποιός θα πάρει τη μεγαλύτερη μίζα. Ποιός θα ντοπαριστεί καλύτερα. Ποιός θα παπαγαλίσει καλύτερα...
(Σκίτσο από το plaka-kaneis.blogspot.com)
Φοβάμαι ότι το μόνο που μας έχει μείνει είναι να μεταναστεύσουμε...
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ Ελλάδα
Ή μήπως
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ
Στίχοι: Goin'Through
Μουσική: Goin'Through
Πρώτη εκτέλεση: Goin'Through
Καλημέρα Ελλάδα,
Σου μιλάει ο Νίβο
όλα σου τα λέω τίποτα δεν κρύβω
πολύ με υποτίμησες, εγώ μονάχα λίγο
Σκέφτηκα Ελλάδα να σ' αφήσω, να φύγω
Δεν το 'βαλα κάτω και προσπάθησα κι άλλο
ν' ανεβάσω σαν κι εσένα πιο πολύ το καβάλο
Να πετάξω καπέλα και το rap ντύσιμό μου
Και ν' αλλάξω τη ζωή και το φέρσιμό μου
Καλημέρα Ελλάδα
Να μου ζήσεις για πάντα
Να τιμάς με παρελάσεις το έπος του 40
Να κρατάς το κεφάλι ψηλά στον αγώνα
Και να βγάζεις για κυβέρνηση το ίδιο κόμμα
Να μου ζήσεις Ελλάδα και όλοι οι βουλευτές σου
Με τ' αυθαίρετά τους όλοι στις ακρογιαλιές σου
Με τους Χριστιανούς σου που κάνουν νηστεία
και ό,τι περισσεύει στέλνουν στην Ελβετία
Ελλάδα συγγνώμη αν θες ν' αλλάξω γνώμη πρέπει και συ να μάθεις ν' αγαπάς
Πάψε να με παιδεύεις και να με κοροϊδεύεις
Και τα όνειρά μου Ελλάδα μη σκορπάς
Καλημέρα Ελλάδα,
Νίβο στο μικρόφωνο
Στα λέω μέσα στους δίσκους
Στα λέω και στο ραδιόφωνο
Στα 'πα απ' την καλή
Στα λέω και απ' την ανάποδη
Σου 'χω μαζέψει άπλυτα από δω μέχρι τη Νάπολη
Κύριοι υπουργοί, κύριοι βουλευταί
Πριν πάτε στο γραφείο, σας κάνω εγώ σεφτέ
Διαλέγω ένα τραγούδι αντί να στέλνω γράμματα
Δε ψάχνω για μ***, δεν περιμένω θαύματα
Παράτα και γραφείο και χαρτοφυλάκιο
Ελάτε μια βόλτα μέχρι τη Βαρβάκειο
Κατέβα στο λιμάνι, μίλα στους εργάτες σου
Πάρε την ευθύνη μια φορά πάνω στις πλάτες σου
Ποια δημοκρατία, μου μιλάτε, ποια προγράμματα;
Ποια πανεπιστήμια, ποια Ευρώπη, και ποια γράμματα;
Πού είναι η παιδεία, πού είναι η υγεία σας;
Κύριε υπουργέ... τα υπουργεία σας
Ελλάδα συγγνώμη αν θες ν' αλλάξω γνώμη
πρέπει και συ να μάθεις ν' αγαπάς
Πάψε να με παιδεύεις και να με κοροϊδεύεις
Και τα όνειρά μου Ελλάδα μη σκορπάς
Κύριε Πρόεδρε,
Παίρνω το θάρρος σήμερα
Αφού όλα τα προβλήματα είναι θέματα εφήμερα
Προκαταβολικά συγγνώμη μα έχω όνειρα
Σαν αυτά που κάποιοι ονομάζανε ανώνυμα
Εγώ τους δίνω όνομα και δεν κάθομαι φρόνημα
Γιατί εγώ κι εσύ διαφέρουμε στο φρόνημα
Ζητάω τα προβλεπόμενα, δεν τα ζητιανεύω
Σ' αντίθεση με σας έχω μάθει να δουλεύω
Ελλάδα σε βιάζουν και συ φτιάχνεις τα νύχια σου
Όχι να αμυνθείς
ή για να βρεις τα δίκια σου
Αυτοί σε ξεπουλάνε όση ώρα καλλωπίζεσαι
Είστε μια παρέα και μονάχη ξεφτιλίζεσαι
Καληνύχτα Ελλάδα,
Σ' αφήνω πάω για ύπνο
Όσο εσύ μ' αυτούς ετοιμάζεσαι για δείπνο
Εγώ θα κάνω στίχους, κάθε σκέψη στο τετράδιο
Και θα στ' αφιερώσω απ' το ράδιο μάλλον αύριο
Ελλάδα συγγνώμη αν θες ν' αλλάξω γνώμη
πρέπει κι εσύ να μάθεις ν' αγαπάς
Πάψε να με παιδεύεις και να με κοροϊδεύεις
Και τα όνειρά μου Ελλάδα μη σκορπάς
ΥΓ Ακόμη κι αυτός που έγραψε τους στίχους πριν από λίγο καιρό έκανε την αγιογραφία της... Μάρας Ζαχαρέα στην εκπομπή του στον ΑΝΤ1.
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ NIVO
Από Ημερολόγιο ενός πατέρα
Ετικέτες
Αναποδιές
Ράλι Ακρόπολις 2009: Οι πρώτες εντυπώσεις από τις Ειδικές
Τα πληρώματα του 56ου Ράλι Ακρόπολις ξεκίνησαν τις αναγνωρίσεις του φετινού ανασχεδιασμένου αγώνα από τις Ειδικές κοντά στο Λουτράκι κι έπειτα κατευθύνθηκαν προς τις Ειδικές της Ιτέας
"Νομίζω ότι είναι οι καλύτερες Ειδικές Διαδρομές που έχω αγωνιστεί στο Ακρόπολις - έχω εντυπωσιαστεί" δήλωσε ο Petter Solberg μετά τις πρώτες αναγνωρίσεις των φετινών Ειδικών του 56ου Ράλι Ακρόπολις και ως ένα βαθμό οι υπόλοιποι κορυφαίοι οδηγοί του WRC συμφώνησαν. Την ίδια στιγμή η αλυτάρχης του αγώνα, Ανίτα Πασαλή, πιστεύει ότι "...καταφέραμε σε μεγάλο βαθμό να διατηρήσουμε το χαρακτήρα του Ράλι Ακρόπολις."
Ο Sebastien Loeb τόνισε: "Οι πρώτες ειδικές είναι καλές, γρήγορες και σε καλές επιφάνειες. Η σειρά εκκίνησης θα παίξει μεγάλο ρόλο στην Ειδική ΄Χαρβάτι΄" και ο ομόλογός του στη Citroen, Dani Sordo, συνέχισε: "Η Ειδική ΄Χαρβάτι΄ είναι πολύ καλή, ίσως λίγο σκληρή στο τέλος, αλλά δεν έχουμε πρόβλημα. Οι άλλες Ειδικές στην Ιτέα θα ... είναι δύσκολες για τα ελαστικά, αλλά είναι όμορφες."
Οι δύο οδηγοί της Citroen δεν ήταν οι μόνοι που στάθηκαν στην ιδιαιτερότητα της Ειδικής "Χαρβάτι", πρώτης του αγώνα το πρωί της Παρασκευής (12/06). Ο Jari Matti Latvala της Ford είπε: "Οι ειδικές στην Ιτέα, αλλά και η Θήβα είναι πολύ καλές. Το ΄Χαρβάτι΄ έχει κάπως μαλακό οδόστρωμα, αλλά όλα μέχρι τώρα δείχνουν καλά."
Κι ο Henning Solberg της Stobart Ford συμπλήρωσε: "Οι ειδικές είναι καλές. Το ΄Χαρβάτι΄ δεν είναι από τις καλύτερες, αλλά οι άλλες είναι εξαιρετικές" και ο ομόλογός του, Matthew Wilson, συνέχισε: "Οι Ειδικές που κάναμε σήμερα ήταν φανταστικές. Κυρίως αυτές στην Ιτέα. Όλα δείχνουν καλά μέχρι αυτή τη στιγμή."
Από τους τρεις οδηγούς της Citroen Junior, ο Sebastien Ogier είπε ότι "...μέχρι στιγμής οι ειδικές είναι καλές. Όχι τόσο σκληρές, κάτι που είναι θετικό. Στο Χαρβάτι έχει αρκετό μπόσικο χώμα και ο δρόμος γλιστράει". Ο Evgeny Novikov τόνισε πως "...πέρσι συμμετείχα σε αυτόν τον αγώνα και μόλις μία ειδική είναι ίδια. Όλες οι άλλες είναι καινούργιες! Είναι αρκετά δύσκολες και γλιστερές θα έλεγα. Μόνο το ΄Χαρβάρι΄ είναι λίγο πιο σκληρό, αλλά οι άλλες είναι καλές."
Κι ο Conrad Rautenbach κατέληξε: "Οι ειδικές διαδρομές στην Ιτέα, όπως και η Θήβα, είναι πολύ ωραίες. Γρήγορες και σε πολύ καλές επιφάνειες. Η Ειδική ΄Χαρβάτι΄ δεν είναι και τόσο ωραία, αφού έχει αρκετό μπόσικο χώμα, ενώ είναι και σκληρή για τα αυτοκίνητα. Όποιος είναι πρώτος στο δρόμο θα έχει πρόβλημα, αν και αυτό είναι κάτι που δε θα απασχολήσει εμάς. Η απόσταση ως την Ιτέα είναι μεγάλη, και ίσως θα μπορούσαμε να μείνουμε εκεί και να ξεκινήσουμε από εκεί τον αγώνα."
Το θέμα της απόστασης
Για το συγκεκριμένο θέμα, της μεγάλης Απλής Διαδρομής από το Λουτράκι μέχρι την Ιτέα, τοποθετήθηκαν -όπως συνηθίζουν τα τελευταία χρόνια- με ένα σχετικό παράπονο σχεδόν όλοι οι οδηγοί. Ας δούμε τι είπε ο καθένας:
Sebastien Loeb: "Η απλή διαδρομή στην Ιτέα είναι μεγάλη, αλλά τι μπορούμε να κάνουμε για αυτό; Δεν αποφασίζουμε εμείς. Οι απλές διαδρομές είναι μέρος του αγώνα."
Dani Sordo: "Η απόσταση μέχρι εκεί είναι τρέλα..."
Henning Solberg: "Για την απόσταση ως την Ιτέα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Εγώ δε το σκέφτομαι, απλά οδηγώ."
Jari Matti Latvala: "Η απόσταση ως την Ιτέα είναι μεγάλη, αλλά δεν είναι κακό αυτό, αφού η διαδρομή είναι άνετη."
Matthew Wilson: "Σίγουρα, είναι κρίμα που κάνουμε τόσα χιλιόμετρα για να αγωνιστούμε μόλις σε δύο ειδικές, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα. Και αυτό είναι το ίδιο για όλους. Το καλό είναι ότι όταν φτάνεις εκεί, οι ειδικές είναι πολύ καλές."
Federico Villagra: "Οι ειδικές είναι πολύ καλές και σε καλή κατάσταση. Εμείς στην Αργεντινή έχουμε αντίστοιχα μεγάλες απλές διαδρομές και έτσι δεν έχω πρόβλημα με τη διαδρομή ως την Ιτέα."
Σχολιάζοντας στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας το συγκεκριμένο θέμα, των μεγάλων αποστάσεων μεταξύ του Service Park και των Ειδικών της πρώτης ημέρας, η αλυτάρχης του Ράλι Ακρόπολις, Ανίτα Πασαλή, τόνισε: "Αυτός είναι ο αγώνας, το Ακρόπολις είναι ένας αγώνας κλασσικός, ο οποίος πρέπει να παραμείνει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι."
"Δεν έκαναν παράπονα [οι εργοστασιακές ομάδες αλλά] φυσικά δεν... τρελάθηκαν στην ιδέα να κάνουν τόσα επιπλέον έξοδα, όμως δεν είπαν απολύτως τίποτα. Τα κοστολόγια ανεβαίνουν, αλλά από εκεί κι έπειτα ο αγώνας είναι αυτός."
Ο χαρακτήρας του Ακρόπολις
Επιστρέφοντας στο θέμα της νέας χάραξης του ελληνικού αγώνα του WRC και της ποιότητας των Ειδικών, η Ανίτα Πασαλή συμπλήρωσε: "Υπάρχουν ορισμένες Eιδικές, όπως η Ειδική ΄Γυμνό΄ κοντά στη Νεμέα, που είναι πετρώδεις - είναι η μορφολογία του εδάφους τέτοια."
"Ομως οι άλλες δύο ειδικές της Πελοποννήσου, η ΄Κλένια - Μυκήνες΄ και το ΄Κεφαλάρι΄ είναι έτσι κι αλλιώς σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και έχουν γίνει ακόμα καλύτερες με τις εργασίες για την επίστρωση του οδοστρώματος. Έχει γίνει εκπληκτική δουλειά από τον Αντώνη Χατζημιχάλη, ο οποίος συντονίζει όλα τα μηχανήματα των νομαρχιών και των δήμων στις ειδικές και δουλεύουν ένα μήνα τώρα."
Μιλώντας για το χαρακτήρα του Ράλι Ακρόπολις, κατέληξε: "Πιστεύω ότι ο αγώνας θα έχει το χαρακτήρα του, ενός πολύ γρήγορου, απαιτητικού και πετρώδους οδοστρώματος. Αυτός είναι ο χαρακτήρας του Ακρόπολις και αυτόν θέλουμε να κρατήσουμε και θεωρώ ότι το έχουμε καταφέρει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Τη δεύτερη χρονιά βεβαίως που θα παραμείνει ο αγώνας εδώ, οι ειδικές θα είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση."
Από in.gr
"Νομίζω ότι είναι οι καλύτερες Ειδικές Διαδρομές που έχω αγωνιστεί στο Ακρόπολις - έχω εντυπωσιαστεί" δήλωσε ο Petter Solberg μετά τις πρώτες αναγνωρίσεις των φετινών Ειδικών του 56ου Ράλι Ακρόπολις και ως ένα βαθμό οι υπόλοιποι κορυφαίοι οδηγοί του WRC συμφώνησαν. Την ίδια στιγμή η αλυτάρχης του αγώνα, Ανίτα Πασαλή, πιστεύει ότι "...καταφέραμε σε μεγάλο βαθμό να διατηρήσουμε το χαρακτήρα του Ράλι Ακρόπολις."
Ο Sebastien Loeb τόνισε: "Οι πρώτες ειδικές είναι καλές, γρήγορες και σε καλές επιφάνειες. Η σειρά εκκίνησης θα παίξει μεγάλο ρόλο στην Ειδική ΄Χαρβάτι΄" και ο ομόλογός του στη Citroen, Dani Sordo, συνέχισε: "Η Ειδική ΄Χαρβάτι΄ είναι πολύ καλή, ίσως λίγο σκληρή στο τέλος, αλλά δεν έχουμε πρόβλημα. Οι άλλες Ειδικές στην Ιτέα θα ... είναι δύσκολες για τα ελαστικά, αλλά είναι όμορφες."
Οι δύο οδηγοί της Citroen δεν ήταν οι μόνοι που στάθηκαν στην ιδιαιτερότητα της Ειδικής "Χαρβάτι", πρώτης του αγώνα το πρωί της Παρασκευής (12/06). Ο Jari Matti Latvala της Ford είπε: "Οι ειδικές στην Ιτέα, αλλά και η Θήβα είναι πολύ καλές. Το ΄Χαρβάτι΄ έχει κάπως μαλακό οδόστρωμα, αλλά όλα μέχρι τώρα δείχνουν καλά."
Κι ο Henning Solberg της Stobart Ford συμπλήρωσε: "Οι ειδικές είναι καλές. Το ΄Χαρβάτι΄ δεν είναι από τις καλύτερες, αλλά οι άλλες είναι εξαιρετικές" και ο ομόλογός του, Matthew Wilson, συνέχισε: "Οι Ειδικές που κάναμε σήμερα ήταν φανταστικές. Κυρίως αυτές στην Ιτέα. Όλα δείχνουν καλά μέχρι αυτή τη στιγμή."
Από τους τρεις οδηγούς της Citroen Junior, ο Sebastien Ogier είπε ότι "...μέχρι στιγμής οι ειδικές είναι καλές. Όχι τόσο σκληρές, κάτι που είναι θετικό. Στο Χαρβάτι έχει αρκετό μπόσικο χώμα και ο δρόμος γλιστράει". Ο Evgeny Novikov τόνισε πως "...πέρσι συμμετείχα σε αυτόν τον αγώνα και μόλις μία ειδική είναι ίδια. Όλες οι άλλες είναι καινούργιες! Είναι αρκετά δύσκολες και γλιστερές θα έλεγα. Μόνο το ΄Χαρβάρι΄ είναι λίγο πιο σκληρό, αλλά οι άλλες είναι καλές."
Κι ο Conrad Rautenbach κατέληξε: "Οι ειδικές διαδρομές στην Ιτέα, όπως και η Θήβα, είναι πολύ ωραίες. Γρήγορες και σε πολύ καλές επιφάνειες. Η Ειδική ΄Χαρβάτι΄ δεν είναι και τόσο ωραία, αφού έχει αρκετό μπόσικο χώμα, ενώ είναι και σκληρή για τα αυτοκίνητα. Όποιος είναι πρώτος στο δρόμο θα έχει πρόβλημα, αν και αυτό είναι κάτι που δε θα απασχολήσει εμάς. Η απόσταση ως την Ιτέα είναι μεγάλη, και ίσως θα μπορούσαμε να μείνουμε εκεί και να ξεκινήσουμε από εκεί τον αγώνα."
Το θέμα της απόστασης
Για το συγκεκριμένο θέμα, της μεγάλης Απλής Διαδρομής από το Λουτράκι μέχρι την Ιτέα, τοποθετήθηκαν -όπως συνηθίζουν τα τελευταία χρόνια- με ένα σχετικό παράπονο σχεδόν όλοι οι οδηγοί. Ας δούμε τι είπε ο καθένας:
Sebastien Loeb: "Η απλή διαδρομή στην Ιτέα είναι μεγάλη, αλλά τι μπορούμε να κάνουμε για αυτό; Δεν αποφασίζουμε εμείς. Οι απλές διαδρομές είναι μέρος του αγώνα."
Dani Sordo: "Η απόσταση μέχρι εκεί είναι τρέλα..."
Henning Solberg: "Για την απόσταση ως την Ιτέα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Εγώ δε το σκέφτομαι, απλά οδηγώ."
Jari Matti Latvala: "Η απόσταση ως την Ιτέα είναι μεγάλη, αλλά δεν είναι κακό αυτό, αφού η διαδρομή είναι άνετη."
Matthew Wilson: "Σίγουρα, είναι κρίμα που κάνουμε τόσα χιλιόμετρα για να αγωνιστούμε μόλις σε δύο ειδικές, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα. Και αυτό είναι το ίδιο για όλους. Το καλό είναι ότι όταν φτάνεις εκεί, οι ειδικές είναι πολύ καλές."
Federico Villagra: "Οι ειδικές είναι πολύ καλές και σε καλή κατάσταση. Εμείς στην Αργεντινή έχουμε αντίστοιχα μεγάλες απλές διαδρομές και έτσι δεν έχω πρόβλημα με τη διαδρομή ως την Ιτέα."
Σχολιάζοντας στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας το συγκεκριμένο θέμα, των μεγάλων αποστάσεων μεταξύ του Service Park και των Ειδικών της πρώτης ημέρας, η αλυτάρχης του Ράλι Ακρόπολις, Ανίτα Πασαλή, τόνισε: "Αυτός είναι ο αγώνας, το Ακρόπολις είναι ένας αγώνας κλασσικός, ο οποίος πρέπει να παραμείνει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι."
"Δεν έκαναν παράπονα [οι εργοστασιακές ομάδες αλλά] φυσικά δεν... τρελάθηκαν στην ιδέα να κάνουν τόσα επιπλέον έξοδα, όμως δεν είπαν απολύτως τίποτα. Τα κοστολόγια ανεβαίνουν, αλλά από εκεί κι έπειτα ο αγώνας είναι αυτός."
Ο χαρακτήρας του Ακρόπολις
Επιστρέφοντας στο θέμα της νέας χάραξης του ελληνικού αγώνα του WRC και της ποιότητας των Ειδικών, η Ανίτα Πασαλή συμπλήρωσε: "Υπάρχουν ορισμένες Eιδικές, όπως η Ειδική ΄Γυμνό΄ κοντά στη Νεμέα, που είναι πετρώδεις - είναι η μορφολογία του εδάφους τέτοια."
"Ομως οι άλλες δύο ειδικές της Πελοποννήσου, η ΄Κλένια - Μυκήνες΄ και το ΄Κεφαλάρι΄ είναι έτσι κι αλλιώς σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και έχουν γίνει ακόμα καλύτερες με τις εργασίες για την επίστρωση του οδοστρώματος. Έχει γίνει εκπληκτική δουλειά από τον Αντώνη Χατζημιχάλη, ο οποίος συντονίζει όλα τα μηχανήματα των νομαρχιών και των δήμων στις ειδικές και δουλεύουν ένα μήνα τώρα."
Μιλώντας για το χαρακτήρα του Ράλι Ακρόπολις, κατέληξε: "Πιστεύω ότι ο αγώνας θα έχει το χαρακτήρα του, ενός πολύ γρήγορου, απαιτητικού και πετρώδους οδοστρώματος. Αυτός είναι ο χαρακτήρας του Ακρόπολις και αυτόν θέλουμε να κρατήσουμε και θεωρώ ότι το έχουμε καταφέρει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Τη δεύτερη χρονιά βεβαίως που θα παραμείνει ο αγώνας εδώ, οι ειδικές θα είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση."
Από in.gr
Ετικέτες
Ράλι Ακρόπολις
Συνέδριο για την πολιτιστική κληρονομιά και το φυσικό περιβάλλον
Η Ομοσπονδία Συλλόγων Φωκίδας σε συνεργασία με τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Φωκίδας και το Δήμο Τολοφώνος συνδιοργανώνουν το 14ο Συνέδριο της Ομοσπονδίας που θα πραγματοποιηθεί στην Ερατεινή στις 5 Ιουλίου (έναρξη 10 το πρωί, Delfi Beach)
Θέμα του Συνεδρίου «Η διάσωση και ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς και του φυσικού περιβάλλοντος στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής και της αειφορικής ανάπτυξης Φωκίδας»
Πιστεύω ότι πρέπει να υπάρξουν παρεμβάσεις για το θέμα της Γκιώνας και του Κορινθιακού.
Μια απόφαση της Ομοσπονδίας υπέρ της προστασίας της Γκιώνας και του Κορινθιακού θα ήταν πολύ σημαντική.
Νομίζω πως η εγκατάσταση της Άννας Γκίκα, έξω από το χώρο του Συνεδρίου, θα είχε μεγάλη συμβολική αξία.
Κώστας Στοφόρος
Θέμα του Συνεδρίου «Η διάσωση και ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς και του φυσικού περιβάλλοντος στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής και της αειφορικής ανάπτυξης Φωκίδας»
Πιστεύω ότι πρέπει να υπάρξουν παρεμβάσεις για το θέμα της Γκιώνας και του Κορινθιακού.
Μια απόφαση της Ομοσπονδίας υπέρ της προστασίας της Γκιώνας και του Κορινθιακού θα ήταν πολύ σημαντική.
Νομίζω πως η εγκατάσταση της Άννας Γκίκα, έξω από το χώρο του Συνεδρίου, θα είχε μεγάλη συμβολική αξία.
Κώστας Στοφόρος
Ετικέτες
Ανακοινώσεις
Εγγραφές ενδιαφερόμενων μαθητών στο Νοσοκομείο της Άμφισσας
Η Ε.Π.Α.Σ. Βοηθών Νοσηλευτών του Γενικού Νοσοκομείου της Άμφισσας θα πραγματοποιήσει εγγραφές ενδιαφερόμενων μαθητών για φοίτηση για το Σχολικό Έτος 2009-2010. απο 10 Ιουνίου έως 30 Ιουνίου.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ
Ετικέτες
Ανακοινώσεις
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)