Παρασκευή 7 Μαΐου 2010
Πρόσκληση Δ.Σ. Δήμου Δελφών της Δευτέρας 10 Μαΐου 2010
ΔΗΜΟΣ ΔΕΛΦΩΝ
Δελφοί, 6 Μαΐου 2010
Αριθ.Πρωτ. 1487
Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η
Παρακαλούμε όπως προσέλθετε στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου την 10 Μαΐου 2010, ημέρα Δευτέρα και ώρα 19:00 για συζήτηση και λήψη αποφάσεων σε συνέχεια της από 3-5-2010 διακοπείσας συνεδρίασης, στα κατωτέρω θέματα ... της ημερήσιας διάταξης:
1. Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ Δήμου μας και Ν.Α.Φωκίδας για την εκπόνηση
Μελέτης με θέμα «Πρόταση περιβαλλοντικής και αισθητικής αναβάθμισης του
χώρου των Δελφών με στόχο την βιώσιμη ανάπτυξη και αειφορία».
2. Λειτουργία του χώρου στάθμευσης δυτικά Δελφών παρά τη δημοτική Παιδική Χαρά
Δελφών.
3. Διάνοιξη κοινοτικής οδού για την εξυπηρέτηση ιδιοκτησιών Καρατζόγλη-
Ντανόπουλου-Γεροδήμου στο Δ.Δ.Χρισσού.
4. Ανακήρυξη του Δημάρχου Χιροσίμας της Ιαπωνίας Ταντατόσκι Ακίμπα ως Επιτίμου
Δημότη Δελφών.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ
-Κον Δήμαρχο Δελφών
Ενταύθα
-κ.Παναγιώτη Ρομβοτσάνο
Πρόεδρο Τοπικού Συμβουλίου
Χρισσό-33055
Η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου
ΧΡΥΣΑΦΩ ΣΕΓΚΟΥΝΗ
Δελφοί, 6 Μαΐου 2010
Αριθ.Πρωτ. 1487
Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η
Παρακαλούμε όπως προσέλθετε στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου την 10 Μαΐου 2010, ημέρα Δευτέρα και ώρα 19:00 για συζήτηση και λήψη αποφάσεων σε συνέχεια της από 3-5-2010 διακοπείσας συνεδρίασης, στα κατωτέρω θέματα ... της ημερήσιας διάταξης:
1. Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ Δήμου μας και Ν.Α.Φωκίδας για την εκπόνηση
Μελέτης με θέμα «Πρόταση περιβαλλοντικής και αισθητικής αναβάθμισης του
χώρου των Δελφών με στόχο την βιώσιμη ανάπτυξη και αειφορία».
2. Λειτουργία του χώρου στάθμευσης δυτικά Δελφών παρά τη δημοτική Παιδική Χαρά
Δελφών.
3. Διάνοιξη κοινοτικής οδού για την εξυπηρέτηση ιδιοκτησιών Καρατζόγλη-
Ντανόπουλου-Γεροδήμου στο Δ.Δ.Χρισσού.
4. Ανακήρυξη του Δημάρχου Χιροσίμας της Ιαπωνίας Ταντατόσκι Ακίμπα ως Επιτίμου
Δημότη Δελφών.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ
-Κον Δήμαρχο Δελφών
Ενταύθα
-κ.Παναγιώτη Ρομβοτσάνο
Πρόεδρο Τοπικού Συμβουλίου
Χρισσό-33055
Η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου
ΧΡΥΣΑΦΩ ΣΕΓΚΟΥΝΗ
Τελευταίες εμφανίσεις της Μαριάνας Βούλγαρη στο GHOSTHOUSE LIVE
Κι όμως όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν...
Σάββατο 8 Μαίου και Σάββατο 15 Μαίου 2010
Τελευταίες εμφανίσεις της Μαριάνας Βούλγαρη στο STO GHOSTHOUSE LIVE
Μαζί με τον Θάνο Καλλίρη, Μιχάλη Ρακιτζή, Χρήστο Αγγελόπουλο, Στέφανο Μίο, Ελενα Στρατηγοπούλου, ΕLVIN και φυσικά Μαριάννα Βούλγαρη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GHOSTHOUSE LIVE
Λεπενιώτου 26 Ψυρρή 1ος όροφος
κρατήσεις: 210-3236431
Να μην λείψει κανείς
Ομιλία Φουσέκη στο συνέδριο της ΕΝΑΕ για τον Καλλικράτη
Κύριε Πρόεδρε, ήμουν από εκείνους που εξαρχής υποστήριζα
ότι η διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας δεν έπρεπε να εφαρμοστεί στην
τρέχουσα διοικητική περίοδο. Το υποστήριζα αυτό γιατί ήμουν σίγουρος -
όντας αυτοδιοικητικός για πολλά χρόνια- για τους παρακάτω δυο λόγους:
Πρώτον, ο χρόνος των έξι ουσιαστικών μηνών δεν είναι αρκετός
για την ωρίμανση και την εκπόνηση σωστού σχεδιασμού ενός τόσου μεγάλου
και δύσκολου εγχειρήματος. Και δεύτερον, ότι εν μέσω της πρωτοφανούς
κρίσεως την οποία διέρχεται η χώρα, το εγχείρημα δεν ήταν δυνατόν να
υποστηριχθεί επαρκώς οικονομικά, τόσο για την εφαρμογή όσο και για τη
λειτουργία του.
"Δεδομένου δε και του γεγονότος ότι όλες οι μεταρρυθμίσεις στην
Ελλάδα εμπεριέχουν εκ του σχεδιασμού και εν τη γενέσει τους το ... σύνθετο
φόβο της κεντρικής εξουσίας για την παραχώρηση αρμοδιοτήτων στον Α΄ και
ιδιαίτερα στον Β΄ βαθμό Αυτοδιοίκησης, αυτή η σιγουριά μου ήταν ακλόνητη.
Σήμερα αγαπητοί συνάδελφοι έχουμε μπροστά μας προς
διαβούλευση το τελικό προσχέδιο νόμου της επερχόμενης διοικητικής
μεταρρύθμισης της χώρας. Για κάποιον που είναι αμύητος στα χρονίζοντα
προβλήματα της ελληνικής διοίκησης και τις γενεσιουργές αιτίες των
στρεβλώσεων σε όλα τα επίπεδα που αυτά τα προβλήματα δημιουργούν, το
σχέδιο αυτό φαντάζει τουλάχιστον σαν μια καλή προσπάθεια. Αν σερβιριστεί
δε γαρνιρισμένο και με τη σαντιγί της εξοικονόμησης των 1,8 δις € ετησίως για
την εξοικονόμηση των πόρων, τότε μπορεί για τον αδαή που το ακούει από τις
τηλεοράσεις να γίνεται και ελκυστικό.
Αλήθεια, κοστολόγηση στα χοντρά του τι γλιτώνουμε από τον
«Καλλικράτη» έγινε. Κοστολόγηση του τι επιπλέον θα στοιχίσει η λειτουργία
του, με όλες τις δομές που είναι απαραίτητες για να λειτουργήσει το σύστημα
έγινε; Αυτό είναι και πολύ μεγάλο θέμα, δεν πρόκειται να σας απασχολήσω
στη συνέχεια. Για τους μυημένους όμως, το σχέδιο αυτό είναι καλό στα
φτιασίδια, αλλά πάσχει σημαντικά στην ουσία του.
Ας δούμε μερικά από τα βασικά, τα θεμελιώδη προβλήματα που
παρουσιάζει αυτό το προσχέδιο νόμου, θεσμικά, όροι και αρμοδιότητες, που
αυτά είναι και τα βασικά.
Αγαπητοί συνάδελφοι, θα ξεκινήσω από το μέγα θεσμικό θέμα
της αμέσου εκλογής των Αντιπεριφερειαρχών. Το θέμα αυτό είναι μέγιστο γιατί
είναι εξόχως πολιτικό. Είναι η καταγεγραμμένη πολιτική βούληση της
κεντρικής εξουσίας, που σήμερα εκφράζεται με την παρούσα κυβέρνηση, να
δημιουργήσει ένα θεσμό θνησιγενή εν τη γενέσει του.
Είναι η καταγραφή των φοβικών συνδρόμων της κεντρικής
εξουσίας σε σχέση με την πραγματική μεταρρύθμιση και τη δημιουργία
ισχυρών συνεκτικών και ομονοούντων αυτοδιοικητικών δομών στο Β΄ βαθμό.
Και ίσως –και μακάρι να διαψευστώ- είναι και το πρώτο βήμα της
αυτοκαταργήσεως στο μέλλον του θεσμού της "ευτεροβάθμιας
Αυτοδιοίκησης, μόλις δοθεί η ευκαιρία της αλλαγής του Συντάγματος.
Είναι κανένας μέσα σε αυτή την αίθουσα που πιστεύει ότι μπορεί
ο νεαρός θεσμός της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης να ενηλικιωθεί και αν
αποδώσει με φέουδα, καπετανάτα και δοβλέτια; Ποια περιφερειακή συνείδηση
μπορεί να σφυρηλατηθεί και τι ρόλο θα παίζει τελικά ο καθείς εκ των
εμπλεκομένων, όταν θα εκπροσωπεί με απευθείας εκλογή συγκεκριμένο
παλιό Νομό της Περιφέρειας; Ο Περιφερειάρχης σε αυτό το σύστημα τι ρόλο
θα παίζει;
Στο θέμα των πόρων. Άκουσα πριν με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον
την ομιλία του φίλου Νομάρχη του Πειραιά που δήλωσε καταρχήν
ικανοποιημένος με το 1 δις € που προβλέπεται ότι θα αποδοθεί στο Β΄ βαθμό
με το προσχέδιο του νόμου. Ποσό που προκύπτει αν κανείς μεταφράσει τα
ποσά που αναλογούν στο 4% του ΦΠΑ και στο 2,6% του φόρου εισοδήματος
των φυσικών και νομικών προσώπων. Όλα αυτά βέβαια υπό την προϋπόθεση
ότι θα εφαρμοστεί ο προϋπολογισμός.
Την ικανοποίησή του αυτή ο φίλος ο Γιάννης Μίχας τη στήριξε
στη σύγκριση που έκανε με το τι παίρνουν οι Νομαρχίες σήμερα. Προφανώς
σύγκριση ατυχή. Γιατί μία είναι η μοναδική σύγκριση που ενδιαφέρει εμάς και
τους πολίτες:
Η σύγκριση που χρησιμοποίησε ενδιαφέρει και εξυπηρετεί την
κυβέρνηση. Η σύγκριση που ενδιαφέρει εμάς και τους πολίτες είναι η
σύγκριση του 1 δις € που προβλέπεται να αποδοθεί στις Περιφέρειες με το
πραγματικό ποσό που απαιτείται για να ασκηθούν οι αρμοδιότητες που
αναλαμβάνουν οι Περιφέρειες, αν αυτές είχαν κοστολογηθεί. Γιατί τότε θα
βλέπαμε τι χρειαζόμαστε, τι παίρνουμε, τι θα μας λείψει, αν θα
εξακολουθήσουμε εμείς να παίζουμε το ρόλο του παρία και του ζητιάνου και
εάν οι πολίτες θα εξυπηρετούνται όπως πρέπει.
Αυτή είναι η σύγκριση, αγαπητέ συνάδελφε, που περιμένουμε ν
ακούσουμε από εσένα. Γιατί αυτά που είπες τα είπε και ο Υπουργός στην
τηλεόραση, γιατί έπρεπε να υποστηρίξει αυτό που παρουσίασε. Αυτό είναι
που μας ενδιαφέρει όμως;
Η απάντηση είναι ότι θα δοθούν μέχρι το 2014 που προβλέπεται
να ολοκληρωθεί ο επιχειρησιακός σχεδιασμός εφαρμογής της μεταρρύθμισης.
«Ζήσε Μάη να φας τριφύλλι δηλαδή», όπως όλοι γνωρίζουμε.
Και έρχομαι στο τελευταίο θέμα, αγαπητοί συνάδελφοι, στη
μεταβίβαση των αρμοδιοτήτων. Ξέρετε, όλα αυτά τα χρόνια στην
Αυτοδιοίκηση, στην οποιαδήποτε νέα θεσμοθέτηση για οποιοδήποτε θέμα,
όταν ανεγίγνωσκα κάποιο καινούριο νομοθέτημα ή σχέδιο νόμου έτρεμα
μήπως στην τελευταία παράγραφο διαβάσω την πάγια έκφραση του
ανερμάτιστου, δυσκίνητου και αναποτελεσματικού κράτους μας, ότι «οι
λεπτομέρειές του θα ρυθμιστούν με Προεδρικά "ιατάγματα και Υπουργικές
Αποφάσεις».
"εν ξέρουμε όλοι τι σημαίνει αυτό; Κατά το δοκούν παραπομπή
στις καλένδες ή απίστευτη κοπτοραπτική, αναλόγως των συγκυριών και των
περιστάσεων. "εν σας τρομάζει αυτό; Είμαι σίγουρος ότι ό,τι και αν
ψηφίσουμε όλοι μας εδώ στο τέλος αυτής της ημέρας, ότι αυτό σας τρομάζει
όσο τρομάζει κι εμένα.
Για όλα τα προηγούμενα κυρίαρχα αλλά και για πολλά άλλα,
πιστεύω συνάδελφοι ότι έχουμε μπροστά μας ένα πολυφτιασιδωμένο σχέδιο
που πάσχει καθοριστικά στα σημεία που μας ενδιαφέρουν. "εν θέλω με αυτό
να υποβαθμίσω τη μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλε ο Υπουργός των
Εσωτερικών για να το φτιάξει. Πιστεύω όμως ότι η υπάρχουσα συγκυρία και οι
χρόνοι που είχε στη διάθεσή του δημιούργησαν δυσκολίες ανυπέρβλητες και
εμπόδια αξεπέραστα.
Τέλος, αγαπητοί συνάδελφοι, θέλω να επιμείνω και εγώ στην
πρόταση του Νομάρχη Αθηνών για κλείσιμο των οικονομικών των
Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων -σε όσες ασφαλώς δεν υπάρχει πρόβλημα,
έτσι;- μέσα στο 2010. Γιατί όσοι έχουμε περάσει από τους "ήμους,
γνωρίζουμε καλά τον εφιάλτη των αυτοδιοικητικών και των αιρετών, τους
ετεροχρονισμένους καταλογισμούς δηλαδή. Παρακαλώ αυτό να αποτελέσει
κυρίαρχο θέμα με το οποίο θα ασχοληθεί η ΕΝΑΕ το προσεχές χρονικό
διάστημα.
Σας ευχαριστώ πολύ.
ότι η διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας δεν έπρεπε να εφαρμοστεί στην
τρέχουσα διοικητική περίοδο. Το υποστήριζα αυτό γιατί ήμουν σίγουρος -
όντας αυτοδιοικητικός για πολλά χρόνια- για τους παρακάτω δυο λόγους:
Πρώτον, ο χρόνος των έξι ουσιαστικών μηνών δεν είναι αρκετός
για την ωρίμανση και την εκπόνηση σωστού σχεδιασμού ενός τόσου μεγάλου
και δύσκολου εγχειρήματος. Και δεύτερον, ότι εν μέσω της πρωτοφανούς
κρίσεως την οποία διέρχεται η χώρα, το εγχείρημα δεν ήταν δυνατόν να
υποστηριχθεί επαρκώς οικονομικά, τόσο για την εφαρμογή όσο και για τη
λειτουργία του.
"Δεδομένου δε και του γεγονότος ότι όλες οι μεταρρυθμίσεις στην
Ελλάδα εμπεριέχουν εκ του σχεδιασμού και εν τη γενέσει τους το ... σύνθετο
φόβο της κεντρικής εξουσίας για την παραχώρηση αρμοδιοτήτων στον Α΄ και
ιδιαίτερα στον Β΄ βαθμό Αυτοδιοίκησης, αυτή η σιγουριά μου ήταν ακλόνητη.
Σήμερα αγαπητοί συνάδελφοι έχουμε μπροστά μας προς
διαβούλευση το τελικό προσχέδιο νόμου της επερχόμενης διοικητικής
μεταρρύθμισης της χώρας. Για κάποιον που είναι αμύητος στα χρονίζοντα
προβλήματα της ελληνικής διοίκησης και τις γενεσιουργές αιτίες των
στρεβλώσεων σε όλα τα επίπεδα που αυτά τα προβλήματα δημιουργούν, το
σχέδιο αυτό φαντάζει τουλάχιστον σαν μια καλή προσπάθεια. Αν σερβιριστεί
δε γαρνιρισμένο και με τη σαντιγί της εξοικονόμησης των 1,8 δις € ετησίως για
την εξοικονόμηση των πόρων, τότε μπορεί για τον αδαή που το ακούει από τις
τηλεοράσεις να γίνεται και ελκυστικό.
Αλήθεια, κοστολόγηση στα χοντρά του τι γλιτώνουμε από τον
«Καλλικράτη» έγινε. Κοστολόγηση του τι επιπλέον θα στοιχίσει η λειτουργία
του, με όλες τις δομές που είναι απαραίτητες για να λειτουργήσει το σύστημα
έγινε; Αυτό είναι και πολύ μεγάλο θέμα, δεν πρόκειται να σας απασχολήσω
στη συνέχεια. Για τους μυημένους όμως, το σχέδιο αυτό είναι καλό στα
φτιασίδια, αλλά πάσχει σημαντικά στην ουσία του.
Ας δούμε μερικά από τα βασικά, τα θεμελιώδη προβλήματα που
παρουσιάζει αυτό το προσχέδιο νόμου, θεσμικά, όροι και αρμοδιότητες, που
αυτά είναι και τα βασικά.
Αγαπητοί συνάδελφοι, θα ξεκινήσω από το μέγα θεσμικό θέμα
της αμέσου εκλογής των Αντιπεριφερειαρχών. Το θέμα αυτό είναι μέγιστο γιατί
είναι εξόχως πολιτικό. Είναι η καταγεγραμμένη πολιτική βούληση της
κεντρικής εξουσίας, που σήμερα εκφράζεται με την παρούσα κυβέρνηση, να
δημιουργήσει ένα θεσμό θνησιγενή εν τη γενέσει του.
Είναι η καταγραφή των φοβικών συνδρόμων της κεντρικής
εξουσίας σε σχέση με την πραγματική μεταρρύθμιση και τη δημιουργία
ισχυρών συνεκτικών και ομονοούντων αυτοδιοικητικών δομών στο Β΄ βαθμό.
Και ίσως –και μακάρι να διαψευστώ- είναι και το πρώτο βήμα της
αυτοκαταργήσεως στο μέλλον του θεσμού της "ευτεροβάθμιας
Αυτοδιοίκησης, μόλις δοθεί η ευκαιρία της αλλαγής του Συντάγματος.
Είναι κανένας μέσα σε αυτή την αίθουσα που πιστεύει ότι μπορεί
ο νεαρός θεσμός της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης να ενηλικιωθεί και αν
αποδώσει με φέουδα, καπετανάτα και δοβλέτια; Ποια περιφερειακή συνείδηση
μπορεί να σφυρηλατηθεί και τι ρόλο θα παίζει τελικά ο καθείς εκ των
εμπλεκομένων, όταν θα εκπροσωπεί με απευθείας εκλογή συγκεκριμένο
παλιό Νομό της Περιφέρειας; Ο Περιφερειάρχης σε αυτό το σύστημα τι ρόλο
θα παίζει;
Στο θέμα των πόρων. Άκουσα πριν με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον
την ομιλία του φίλου Νομάρχη του Πειραιά που δήλωσε καταρχήν
ικανοποιημένος με το 1 δις € που προβλέπεται ότι θα αποδοθεί στο Β΄ βαθμό
με το προσχέδιο του νόμου. Ποσό που προκύπτει αν κανείς μεταφράσει τα
ποσά που αναλογούν στο 4% του ΦΠΑ και στο 2,6% του φόρου εισοδήματος
των φυσικών και νομικών προσώπων. Όλα αυτά βέβαια υπό την προϋπόθεση
ότι θα εφαρμοστεί ο προϋπολογισμός.
Την ικανοποίησή του αυτή ο φίλος ο Γιάννης Μίχας τη στήριξε
στη σύγκριση που έκανε με το τι παίρνουν οι Νομαρχίες σήμερα. Προφανώς
σύγκριση ατυχή. Γιατί μία είναι η μοναδική σύγκριση που ενδιαφέρει εμάς και
τους πολίτες:
Η σύγκριση που χρησιμοποίησε ενδιαφέρει και εξυπηρετεί την
κυβέρνηση. Η σύγκριση που ενδιαφέρει εμάς και τους πολίτες είναι η
σύγκριση του 1 δις € που προβλέπεται να αποδοθεί στις Περιφέρειες με το
πραγματικό ποσό που απαιτείται για να ασκηθούν οι αρμοδιότητες που
αναλαμβάνουν οι Περιφέρειες, αν αυτές είχαν κοστολογηθεί. Γιατί τότε θα
βλέπαμε τι χρειαζόμαστε, τι παίρνουμε, τι θα μας λείψει, αν θα
εξακολουθήσουμε εμείς να παίζουμε το ρόλο του παρία και του ζητιάνου και
εάν οι πολίτες θα εξυπηρετούνται όπως πρέπει.
Αυτή είναι η σύγκριση, αγαπητέ συνάδελφε, που περιμένουμε ν
ακούσουμε από εσένα. Γιατί αυτά που είπες τα είπε και ο Υπουργός στην
τηλεόραση, γιατί έπρεπε να υποστηρίξει αυτό που παρουσίασε. Αυτό είναι
που μας ενδιαφέρει όμως;
Η απάντηση είναι ότι θα δοθούν μέχρι το 2014 που προβλέπεται
να ολοκληρωθεί ο επιχειρησιακός σχεδιασμός εφαρμογής της μεταρρύθμισης.
«Ζήσε Μάη να φας τριφύλλι δηλαδή», όπως όλοι γνωρίζουμε.
Και έρχομαι στο τελευταίο θέμα, αγαπητοί συνάδελφοι, στη
μεταβίβαση των αρμοδιοτήτων. Ξέρετε, όλα αυτά τα χρόνια στην
Αυτοδιοίκηση, στην οποιαδήποτε νέα θεσμοθέτηση για οποιοδήποτε θέμα,
όταν ανεγίγνωσκα κάποιο καινούριο νομοθέτημα ή σχέδιο νόμου έτρεμα
μήπως στην τελευταία παράγραφο διαβάσω την πάγια έκφραση του
ανερμάτιστου, δυσκίνητου και αναποτελεσματικού κράτους μας, ότι «οι
λεπτομέρειές του θα ρυθμιστούν με Προεδρικά "ιατάγματα και Υπουργικές
Αποφάσεις».
"εν ξέρουμε όλοι τι σημαίνει αυτό; Κατά το δοκούν παραπομπή
στις καλένδες ή απίστευτη κοπτοραπτική, αναλόγως των συγκυριών και των
περιστάσεων. "εν σας τρομάζει αυτό; Είμαι σίγουρος ότι ό,τι και αν
ψηφίσουμε όλοι μας εδώ στο τέλος αυτής της ημέρας, ότι αυτό σας τρομάζει
όσο τρομάζει κι εμένα.
Για όλα τα προηγούμενα κυρίαρχα αλλά και για πολλά άλλα,
πιστεύω συνάδελφοι ότι έχουμε μπροστά μας ένα πολυφτιασιδωμένο σχέδιο
που πάσχει καθοριστικά στα σημεία που μας ενδιαφέρουν. "εν θέλω με αυτό
να υποβαθμίσω τη μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλε ο Υπουργός των
Εσωτερικών για να το φτιάξει. Πιστεύω όμως ότι η υπάρχουσα συγκυρία και οι
χρόνοι που είχε στη διάθεσή του δημιούργησαν δυσκολίες ανυπέρβλητες και
εμπόδια αξεπέραστα.
Τέλος, αγαπητοί συνάδελφοι, θέλω να επιμείνω και εγώ στην
πρόταση του Νομάρχη Αθηνών για κλείσιμο των οικονομικών των
Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων -σε όσες ασφαλώς δεν υπάρχει πρόβλημα,
έτσι;- μέσα στο 2010. Γιατί όσοι έχουμε περάσει από τους "ήμους,
γνωρίζουμε καλά τον εφιάλτη των αυτοδιοικητικών και των αιρετών, τους
ετεροχρονισμένους καταλογισμούς δηλαδή. Παρακαλώ αυτό να αποτελέσει
κυρίαρχο θέμα με το οποίο θα ασχοληθεί η ΕΝΑΕ το προσεχές χρονικό
διάστημα.
Σας ευχαριστώ πολύ.
Ετικέτες
Καλλικράτης,
Νομαρχία Φωκίδας
Συλλάβετε Τον Σκύλο...Είναι ο εγκέφαλος.
Ένας φίλος της σελίδας μας έστειλε φωτογραφικό υλικό από τον σκύλο που συμμετέχει σε όλες τις πορείες και τα επεισόδια που συμβαίνουν στην Αθήνα.
Με την ευκαιρία ας δούμε τις παρακάτω φωτογραφίες μέσα από το βλέμμα του σκύλου, που βλέπει όσα συμβαίνουν γύρω του, πολλά δεν τα καταλαβαίνει όπως και εμείς άλλωστε και σε άλλα συμμετέχει.
Το κείμενο που λάβαμε ...
Ο Σκύλος που δεν έχει χάσει κανένα Επεισόδιο από τις διαδηλώσεις για χρόνια
Υπήρξαν πολλές εξεγέρσεις και διαμαρτυρίες των εργαζομένων στην Αθήνα, Ελλάδα, ειδικά τα τελευταία χρόνια.
Ένα ενδιαφέρον πράγμα είναι ότι υπάρχει Ο Σκύλος που εντοπίζεται σε αυτές τις Διαδηλώσεις από το 2008 έως σήμερα
12 Δεκεμβρίου. 2008
17 Δεκεμβρίου. 2008
18 του Δεκέμβρη. 2008
22η Δεκεμβρίου. 2008
Είναι το ίδιο σκυλί σε κάθε εικόνα και είναι αστείο πώς λαμβάνει μέρος σε διαδηλώσεις και πάντα
με την πλευρά των Διαδηλωτών κατά τη διάρκεια αρκετών ετών.
9 Ιαν.. 2009
4 Μάρτη. 2009
9 Μαΐου. 2009
6 Δεκ. 2009
24 Φλεβάρη. 2010
5 Μαρ.. 2010
UPDATE, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
11 Μάρ. 2010
Με την ευκαιρία ας δούμε τις παρακάτω φωτογραφίες μέσα από το βλέμμα του σκύλου, που βλέπει όσα συμβαίνουν γύρω του, πολλά δεν τα καταλαβαίνει όπως και εμείς άλλωστε και σε άλλα συμμετέχει.
Το κείμενο που λάβαμε ...
Ο Σκύλος που δεν έχει χάσει κανένα Επεισόδιο από τις διαδηλώσεις για χρόνια
Υπήρξαν πολλές εξεγέρσεις και διαμαρτυρίες των εργαζομένων στην Αθήνα, Ελλάδα, ειδικά τα τελευταία χρόνια.
Ένα ενδιαφέρον πράγμα είναι ότι υπάρχει Ο Σκύλος που εντοπίζεται σε αυτές τις Διαδηλώσεις από το 2008 έως σήμερα
12 Δεκεμβρίου. 2008
17 Δεκεμβρίου. 2008
18 του Δεκέμβρη. 2008
22η Δεκεμβρίου. 2008
Είναι το ίδιο σκυλί σε κάθε εικόνα και είναι αστείο πώς λαμβάνει μέρος σε διαδηλώσεις και πάντα
με την πλευρά των Διαδηλωτών κατά τη διάρκεια αρκετών ετών.
9 Ιαν.. 2009
4 Μάρτη. 2009
9 Μαΐου. 2009
6 Δεκ. 2009
24 Φλεβάρη. 2010
5 Μαρ.. 2010
UPDATE, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
11 Μάρ. 2010
Ετικέτες
Αναποδιές
Κλείσιμο δρόμων Δήμου Ιτέας
Από τις 6:00 το πρωί η Επιτροπή Αγώνα του Δήμου Ιτέας προχώρησε στο κλείσιμο των κεντρικών εισόδων/εξόδων της πόλης απαιτώντας την ανατροπή της πρότασης που καταργεί τον Δήμο Ιτέας.
Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να αγνοεί την βούληση των τοπικών κοινωνιών και να τις απογοητεύει.
Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να ισοπεδώνει την ανάπτυξη μιας πόλης
OXI σ΄ αυτούς που αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες...
Ετικέτες
Δήμος Ιτέας,
Καλλικράτης
ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΥ
Την προστασία του Κορινθιακού Κόλπου από κάθε είδους παράνομη δραστηριότητα και ρύπανση, σύμφωνα και με τον Κανονισμό 1967/2006 της Ε.Ε., ζητούν τα τελευταία χρόνια 35 δήμοι, 6 νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις, όλα τα κόμματα, αλλά και πανεπιστήμια (Αριστοτέλειο και Πατρών) και όλες ανεξαιρέτως οι οικολογικές οργανώσεις και κινήσεις της περιοχής.
Το αίτημα που είχε τεθεί επανειλημμένα στους υπουργούς των προηγούμενων κυβερνήσεων επανήλθε πρόσφατα και στην νυν κυβέρνηση από τον Σύνδεσμο Προστασίας ...και Ορθολογικής Ανάπτυξης του Κορινθιακού Κόλπου (ΣΠΟΑΚ).
Χθες η υπόθεση της προστασίας του Κορινθιακού Κόλπου έφτασε και στη Βουλή μετά από επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Τσούκαλης, η οποία θα συζητηθεί στην ολομέλεια της Βουλής την Πέμπτη 6 Μαΐου.
Οπως αναφέρει ο βουλευτής, σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατων ερευνών και μετρήσεων, η κατάσταση του κόλπου είναι τόσο υποβαθμισμένη ώστε κατατάσσεται στην πρώτη τριάδα των πιο μολυσμένων κόλπων της Ελλάδας και στους πιο μολυσμένους της Μεσογείου.
«Για την αντιστροφή της κατάστασης αυτής, απαιτείται η εκπόνηση σχεδίου για την ανάπτυξη ολοκληρωμένης πολιτικής για την αειφόρο διαχείριση του υδατικού συστήματος και την υλοποίηση έργων και δράσεων με σκοπό τη βελτίωση της κατάστασης των κόλπων, το οποίο πρέπει να χρηματοδοτηθεί από τα τομεακά προγράμματα του ΕΣΠΑ» αναφέρει ο κ. Τσούκαλης και ερωτά τους αρμόδιους υπουργούς αν προτίθενται να χαρακτηρίσουν τον Κορινθιακό Κόλπο ως Προστατευόμενη Περιοχή σύμφωνα με τον Κανονισμό 1967/2006 της Ε.Ε.
enet.gr
Το αίτημα που είχε τεθεί επανειλημμένα στους υπουργούς των προηγούμενων κυβερνήσεων επανήλθε πρόσφατα και στην νυν κυβέρνηση από τον Σύνδεσμο Προστασίας ...και Ορθολογικής Ανάπτυξης του Κορινθιακού Κόλπου (ΣΠΟΑΚ).
Χθες η υπόθεση της προστασίας του Κορινθιακού Κόλπου έφτασε και στη Βουλή μετά από επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Τσούκαλης, η οποία θα συζητηθεί στην ολομέλεια της Βουλής την Πέμπτη 6 Μαΐου.
Οπως αναφέρει ο βουλευτής, σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατων ερευνών και μετρήσεων, η κατάσταση του κόλπου είναι τόσο υποβαθμισμένη ώστε κατατάσσεται στην πρώτη τριάδα των πιο μολυσμένων κόλπων της Ελλάδας και στους πιο μολυσμένους της Μεσογείου.
«Για την αντιστροφή της κατάστασης αυτής, απαιτείται η εκπόνηση σχεδίου για την ανάπτυξη ολοκληρωμένης πολιτικής για την αειφόρο διαχείριση του υδατικού συστήματος και την υλοποίηση έργων και δράσεων με σκοπό τη βελτίωση της κατάστασης των κόλπων, το οποίο πρέπει να χρηματοδοτηθεί από τα τομεακά προγράμματα του ΕΣΠΑ» αναφέρει ο κ. Τσούκαλης και ερωτά τους αρμόδιους υπουργούς αν προτίθενται να χαρακτηρίσουν τον Κορινθιακό Κόλπο ως Προστατευόμενη Περιοχή σύμφωνα με τον Κανονισμό 1967/2006 της Ε.Ε.
enet.gr
Ετικέτες
προστασία κορινθιακού κόλπου
Απέκλεισαν την εθνική Ιτέας - Ναυπάκτου
Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 7 Μαΐου 2010, 08:15
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά του σχεδίου «Καλλικράτης» πραγματοποιούν κάτοικοι του Δήμου Ιτέας, οι οποίοι έχουν αποκλείσει από τις 6:00 το πρωί την εθνική οδό Ιτέας - Ναυπάκτου, στην 5η χιλιομετρική θέση.
Σύμφωνα με την πρόταση που έχει τεθεί προς διαβούλευση, καταργείται ο Δήμος Ιτέας και συνενώνεται με τους Δήμους Δελφών, Δεσφίνας και Γαλαξιδίου.
Η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα του Δήμου Ιτέας, που αποτελείται από εκπροσώπους όλου του κοινωνικού ιστού της πόλης, αποφάσισε να διεκδικήσει όλα όσα η πόλη της Ιτέας στερήθηκε από άστοχες ενέργειες παλαιότερων ετών.
«Αγωνιζόμαστε για ίση και δίκαιη μεταχείριση» αναφέρει η Επιτροπή Αγώνα του Δήμου Ιτέας.
Από Ζούγκλα
Ετικέτες
Δήμος Ιτέας
Θέση εργασίας στην Δεσφίνα
Απασχόληση με σύμβαση μίσθωσης έργου (ΣΜΕ)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕ
ΚΛΑΔΟΣ / ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗΣ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΘΕΣΕΙΣ 1
ΦΟΡΕΑΣ ΚΕΠ ΔΗΜΟΥ ΔΕΣΦΙΝΑΣ
ΕΔΡΑ / ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΦΩΚΙΔΑΣ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ 1/2010
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ 2265051755
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗΣ 23/4/2010
Διάρκεια Σύμβασης (Μήνες) 12
Ετικέτες
Εργασία
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)