Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

Καταγγελία στον Εισαγγελέα για τον Δήμαρχο Ιτέας και της νεώτερης έμπνευσης πινακίδες του.

Καταγγελία - Αναφορά
Των κατοίκων-καταστηματαρχών της οδού
Μεταμορφώσεως Ιτέας
Προς: Κύριο Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αμφισσας
Ιτέα 5.12.2009 Κοινοποίησή:
Υπουργείο Εσωτερικών
Υπουργείο Μεταφορών
Υπουργείο Ανάπτυξής
Υπουργείο Δημόσιας Τάξης
Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας
Τμήμα Συγκοινωνιών Νομαρχίας Φωκίδας
Βουλευτή Νομού Φωκίδας
Αστυνομικά Διεύθυνσή Φωκίδας
Τροχαία Ιτέας
Νομάρχη Φωκίδας
Επιμελητήριο Φωκίδας
Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου Ιτέας
Εμπορικό και Εξαγωγικό Σύλλογο Ιτέας
Ηλεκτρονικό και έντυπο Τύπο
Κύριε Εισαγγελέα
Σας καταγγέλλουμε ότι χωρίς να έχει παρθεί απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ο Δήμαρχος Ιτέας Αριστείδης Παπαλάιος προχώρησε στην αυθαίρετη αφαίρεσή πινακίδων από την οδό ... Μεταμορφώσεως και Ηλία Τρίγκα γωνία καθώς και στην αυθαίρετη τοποθέτηση νέων πινακίδων στη γωνία Μεταμορφώσεως και Άστιγγος του Δήμου Ιτέας.
Συγκεκριμένα, προχώρησε στην αφαίρεση πινακίδας (Ρ -43) του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που αφορά στη στάθμευση περιορισμένης χρονικής διάρκειας και τοποθέτησε την πινακίδα (Ρ -40) που αφορά σε απαγόρευση στάσης και στάθμευσης. Με τις εντο1ές του αυτές τις οποίες υλοποίησε κατ’ εντολή του ο δημοτικός υπάλληλος Μαργώνης Δημητριος ουσιαστικά απαγορεύει την απαραίτητη για τη λειτουργία των καταστημάτων φορτοεκφόρτωση στις υπάρχουσες 1ειτουργούσες επιχειρήσεις ενώ παράλληλα καθιστά απαγορευτική την εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού, οδηγεί σε συρρίκνωση τις εμπορικές δραστηριότητες στον κατεξοχήν εμπορικό δρόμο της πόλης και καταδικάζει σε εποχή οικονομικής κρίσης τις επιχειρήσεις σε εξουθένωση.
Επειδή η συμπεριφορά του Δημάρχου Ιτέας είναι παράνομη και ποινικά κολάσιμη και συνιστά παράβαση καθήκοντος με δόλο, καθόσον αφαίρεσε τις υπάρχουσες από ετών ρυθμιστικές πινακίδες στάθμευσης, χωρίς προηγούμενή απόφασή του δημοτικού συμβουλίου ή οποιουδήποτε άλλου οργάνου και ζητάμε την άσκηση ποινικής δίωξης σε βάρος του, επιφυλασσόμενοι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μας
Ως έχοντες έννομο συμφέρον αναμένουμε σας ενέργειες όπως προβλέπει ο νόμος.
Συννημένα σας επισυνάπτουμε φωτογραφικό (4 φώτο) των ενεργειών του δημάρχου Ιτέας.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση στην καταγγελία μας και ζητάμε την συμπαράσταση σας.
Οι καταγγέλλοντες
Πιλάλα —Τσακίρη Τριανταφυλλιά- δημοτική σύμβουλος Ιτέας, επιχειρηματίας
Μπεχλιβανίδης Γ. Παναγιώτης
Τσακίρης Βασίλειος
Αικατερίνη Κατσίκα
Αλεξάνδρα Σιτέ
Μέγκου Λίτσα
Λαίνη- Κολλιαλή Γιώτα, φαρμακοποιός
ΑΦΟΙ Χαβιάρα
Χ. Χαβίρας
Αγγελίδης Ιωάννης
Παπαδόπουλος Ι.
Παπαδόπουλος Α.
Μπεχλιβανιδης Παναγιώτης του Εμμανουήλ
Κ. Γιατζής

17 σχόλια:

  1. Ο Δήμαρχος φαίνεται θέλει να φαίνονται τα ζωγραφιστά τετραγωνάκια του, πάνω στον δρόμο, που έχουν αρχίσει ήδη να ξαναγίνονται μαύρα.

    Εκτός και αν χρειαζόμαστε κι άλλη παραγγελιά από πινακίδες να αυξήσουμε τον τζίρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μονοδρόμηση όλων των οδών της Ιτέας.

    Επιτρεπόμενη στάση & στάθμευση μόνο στη μία πλευρά του δρόμου, η άλλη ποδηλατολωρίδα (κανονική, όχι γιαλαντζί).

    Διαμόρφωσή των οδών στις γειτονιές ως ήπιας κυκλοφορίας μέχρι 30km/h.

    Διπλής κατεύθυνσης μόνο η Μεταμορφώσεως (απαγόρευση στάσης-στάθμευσης), η Άστιγγος, η Κίρρας, Ηρώων και Παπαναγιώτου (να φτάσουν με κόμβους μέχρι την εθνική επιτέλους) και 28ης οκτωβρίου (απαγόρευση στάσης-στάθμευσης στην πλευρά της παραλίας).

    Να διεκδικήσουμε την πόλη από το αυτοκίνητο και να την αποδώσουμε πάλι στον πεζό και στο ποδήλατο, σε μας.

    Μια άλλη εναλλακτική για τους πολίτες της Ιτέας απέναντι στη λογική των ψήφων και των πελατών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πλάτος των δρόμων της Ιτέας επιτρέπει στάθμευση και απο τις δύο πλευρές όταν είναι μονόδρομος. Επιτρέπουν ακόμα και να αυξηθεί κατά ένα μέτρο το πεζοδρόμιο για να γίνει επάνω του ποδηλατοδρόμος.
    Όταν οι ποδηλατόδρομοι είναι στο ύψος του δρόμου σύντομα γίνονται αυτοκινητόδρομοι.
    Η υπερύψωση τους τους στο ύψος του πεζοδρομίου, τους διαφύλαξε σε άλλες πόλεις.
    Οι νέες διαμορφώσεις δεν εξυπηρετούν ούτε τα αυτοκίνητα ούτε τους πεζούς ούτε τα ποδήλατα ούτε τα καταστήματα, έγιναν στο πόδι και δημιουργούν μόνο προβλήματα.
    Δεν χρειάζονται μόνο πτυχία συγκοινωνιολόγων χρειάζεται και κοινή λογική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταρχήν να επισημάνω την επανειλλημένη βοναπαρτική στάση του Δημάρχου να αγνοεί το Δ.Σ. και να ενεργεί αυτοβούλως, η οποία και υποσκάπτει τη δημοκρατία στις απλές και βασικές της αρχές.
    Κάτι πρέπει να γίνει επιτέλους μ' αυτό το θέμα και βέβαια(εσείς το 'χετε γράψει νομίζω) μια καλή αρχή είναι ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΜΜΕ ΔΕΛΤΙΩΝ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟΥ Δ.Σ.Τέρμα.-
    Εν προκειμένω τώρα:
    Θα συμφωνήσω με τους μαγαζάτορες μόνο στο πρώτο μέρος που αφορά την τροφοδοσία των επιχειρήσεών τους.Σωστό και σεβαστό.
    Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί είναι απαραίτητο να παρκάρει ο πελάτης μπροστά στο μαγαζί για να ψωνίσει, ειδικά σ' ένα δρόμο τόσο κεντρικό και επιβαρυμένο όπως η Μεταμορφώσεως και άλλες.
    Μα καλά δεν βλέπετε τι γίνεται κάθε πρωί στο κέντρο;
    Δεν μπορούμε να βάλουμε μόνοι μας κάποιους κανόνες, μετά από δημόσια διαβούλευση και βέβαια υποχωρήσεις από όλες τις πλευρές;
    Δεν είμαστε δα τόσοι πολλοί και το πρόβλημα είναι ακόμα εν τη γεννέση.
    Τι να πουν άλλες πόλεις χωρίς τη ρυμοτομία της Ιτέας;

    ΥΣ:Παράλληλα, αλλά και συμπληρωματικά να σημειώσω και μια άλλη παράμετρο:
    Που πήγαν ρε παιδιά τα ποδήλατα που κυριαρχούσαν πριν 15-20 χρόνια στην Ιτιά από μικρούς, μεγάλους ως κι ηλικιωμένους;
    Τόσο πολύ καλομάθαμε;
    Τόσο δύσκολο είναι καταλάβουμε ότι σε μια επίπεδη πόλη σαν τη δικιά μας είναι το πιο γρήγορο μέσο για τις περισσότερες μετακινήσεις μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν,οι Ιτιωτες αφησουν τα Ι.Χ στο
    σπιτι τους και κατεβαινουν κεντρο και παραλια με τα ...ποδια θα λυθουν πολλα προβληματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν,οι Ιτιωτες αφησουν τα Ι.Χ στο
    σπιτι τους και κατεβαινουν κεντρο και παραλια με τα ...ποδια θα λυθουν πολλα προβληματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματική γάγγραινα αυτό το αυτοκίνητο έχει γίνει για την Ιτιά.

    Για να πάμε από το ένα μαγαζί στο άλλο στα 50m, πρέπει να πάμε με το κάρο και να το σταθμεύσουμε ακριβώς απ' έξω.

    Για το σπίτι μας δε, πως θα γίνει να το πάρουμε και στην κρεββατοκάμαρά μας. Έχετε δει όλοι την καινούρια μόδα με καφάσια και δεν ξέρω τι άλλο που χρησιμοποιούν κάποιο για να κατοχυρώσουν το κομμάτι του δρόμου έξω από την πόρτα τους. Και τους τσακωμούς που γίνονται κατά καιρούς.

    Το μέσο πλάτος των δρόμων της Ιτέας δεν επιτρέπει την απρόσκοπτη κυκλοφοριακή ροή αυτοκινήτων και ποδηλάτων με στάθμευση και στις δύο πλευρές. Ακόμα και όταν είναι μονόδρομος, όσο και να μας βολεύει το αντίθετο.

    Το ζήτημα της τροφοδοσίας των καταστημάτων είναι γελοίο και να το συζητάμε όταν σε άλλους, μεγαλύτερους εμπορικούς δρόμους της Ελλάδας και του εξωτερικού έχει λυθει εδώ και χρόνια.
    Θα ανακαλύψουμε τον τροχό πάλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λίγο προσοχή στις φωτογραφίες που δημοσιεύονται από τους ενδιαφερόμενους για το καλό του τόπου δεν βλάπτει. Αν και δεν ψήφισα το κύριο Παπαλάιο (και ούτε πρόκειται βέβαια) δεν βλέπω για πιο λόγο γίνεται η καταγγελία, η πινακίδα που φαίνεται στη φωτο αναφέρεται στην απαγόρευση της στάθμευσης τους μονούς μήνες. Δεν έχει καμία σχέση με την απαγόρευση της στάθμευσης και στάσης που αναφέρεται στην καταγγελία. Και επιτέλους ο δήμαρχος έκανε και μια κίνηση για το καλό των συμπολιτών (με άκομψο τρόπο βέβαια αφού δεν το πέρασε μέσα από το Δημοτικό συμβούλιο, αλλά βέβαια και το άλλο με τις μονοδρομήσεις που το πέρασε τι έγινε?? Ποιος το εφαρμόζει?? Η αστυνομία που είναι για να ελέγξει την εφαρμογή του μέτρου)

    Όσο για τους κυρίους και κυρίες που έκαναν καταγγελία, είναι γελοίο να ζητούν την συμπαράστασή μας. Για πιο λόγο ? Γιατί δεν μπορούν να παρκάρουν τα ιδιωτικά τους αυτοκίνητα από έξω από το μαγαζί τους και να εμποδίζουν την κυκλοφορία. Πιστεύουν πράγματι ότι έτσι καταδικάζονται σε οικονομικό μαρασμό οι επιχειρήσεις τους, μήπως φταίει κάτι άλλο?? Εγώ δεν ψωνίζω από εκεί γιατί κινούμαι με τα πόδια και πρέπει λογω κατάληψης των μικρών πεζοδρομίων να κάνω ελιγμούς για να περάσω ανάμεσα στα εμπορεύματά τους και τα αυτοκίνητά τους που τα παρκάρουν όλο το 24ωρο.

    Το άσχημο σε όλη αυτή την ιστορία είναι ότι ο κύριος Παπαλάιος δεν πεζοδρόμησε όλη τη κεντρική οδό (ΔΙΣΤΑΣΕ ΠΑΛΙ στα μικροσυμφέροντα) και στις μικροπολιτικές που μας έχει συνηθίσει τόσα χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΟΤΕ,Η ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΝΑΥΣΙΚΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΟΥΡΙΚΗ,Η ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΑΠΟ ΚΡΕΩΠΟΛΕΙΟ ΤΟΓΙΑ ΜΕΧΡΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ Η ΗΛΙΑ ΤΡΙΓΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΡΩΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΑΣΟΥ ΤΣΕΛΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ ΠΑΡΤΕΡΙΑ, ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΠΑΓΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΝΤΡΑ. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΙΤΕΡΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΣ ( ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ). ΕΤΣΙ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΕΚΙ. ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΞΟΥ !!! ΝΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ , ΝΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ. ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΠΕΡΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΥΣ ΘΑ ΧΑΖΕΨΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΒΙΤΡΙΝΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ, ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ.ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ, ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ.ΟΥΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΚ ΞΕΡΟΥΜΕ.ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΙΤΕΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΤΟΥΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. wiΤραμπουκισμούς άλλων εποχών έζησε η Ιτέα

    Σκηνές απίστευτης ποιότητας εκτυλίχθηκαν στην Ιτέα το μεσημέρι του περασμένου Σαββάτου με αφορμή την πολύπαθη σήμανση της πόλης. Από το πρωί της ίδιας ημέρας δημοτικός υπάλληλος ξήλωνε πινακίδες που αφορούσαν απαγόρευση στάθμευσης από την συμβολή των οδών Μεταμορφώσεως και Ηλία Τρίγκα και τοποθετούσε νέες απαγορευτικές στάσης και στάθμευσης στην γωνία Μεταμορφώσεως και Άστιγγος τις οποίες αμέσως μετά σκέπαζε με μαύρη πλαστική σακούλα!!!
    Οι κάτοικοι και κυρίως οι καταστηματάρχες της κεντρικής οδού Μεταμορφώσεως διαπιστώνοντας ότι μονοδρομούσε όλη την Μεταμορφώσεως και παράλληλα με την απαγόρευση ακόμη και στάσης, απαγόρευε τις φορτωτικές και την αγοραστική κίνηση στον κεντρικότερο δρόμο της πόλης, άρχισαν να διαμαρτύρονται και προειδοποιούσαν τον υπάλληλο ότι δεν υπήρχε απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου – το γνώριζαν γιατί δύο από τους επαγγελματίες είναι Δημοτικοί Σύμβουλοι - γι’ αυτές τις παρεμβάσεις σήμανσης που απομονώνουν και καταδικάζουν τα μαγαζιά τους.
    Ο υπάλληλος έφευγε και επέστρεφε αμέσως πάλι κατ’ εντολήν του Δημάρχου.
    Οι επιχειρήσεις κάλεσαν την Τροχαία και εκείνη την στιγμή περνούσε από το σημείο επιστρέφοντας από ταξίδι δημοσιογράφος της Φωκίδας την οποία και κάλεσαν σε βοήθεια. Η δημοσιογράφος μη γνωρίζοντας τι συνέβαινε τους εξήγησε ότι δεν είχε κάμερα μαζί της και χρησιμοποιώντας μια μικρή φωτογραφική μηχανή φωτογράφισε την τοποθέτηση των νέων απαγορευτικών πινακίδων. Αμέσως παρουσιάστηκε ο Δήμαρχος ο οποίος από το πρωί δεν είχε δώσει σημεία ζωής και άρχισε να επιτίθεται λεκτικά στους κατοίκους.
    Στο άκουσμα των ανδρών της Τροχαίας ότι έπρεπε οι νέες πινακίδες να ξηλωθούν ο κύριος Δήμαρχος όρμησε πάνω σε καταστηματάρχη της Μεταμορφώσεως ο οποίος τον ρώτησε «Δήμαρχε γιατί μας κλείνεις τα μαγαζιά μας, δεν μας φτάνει η κρίση και η ακρίβεια;» και αφού τον απείλησε λεκτικά, προσπάθησε να τον κτυπήσει.
    Η δημοσιογράφος επενέβη λέγοντας «Δήμαρχε, επιτρέπεται να επιτίθεσαι στους Δημότες σου;» και στην συνέχεια ενώ οι άντρες της Τροχαίας προσπαθούσαν να τον συγκρατήσουν ούρλιαξε: «θα τους πατήσω όλους κάτω!!!!…».
    Στην συνέχεια εκτός εαυτού και νομίζοντας ότι υπήρχε κάμερα και κατέγραφε, προσπάθησε να κτυπήσει το χέρι της Δημοσιογράφου και να καταστρέψει την φωτογραφική μηχανή απειλώντας «τώρα θα δεις τι θα πάθεις κι εσύ και η κάμερά σου…» ενώ εκείνη διαπιστώνοντας την κατάστασή του, ψύχραιμα απομάκρυνε το χέρι του και είπε με ενδιαφέρον «αν υπάρχει πρόβλημα, πάμε σε ψυχίατρο να σε βοηθήσει…».
    Ο κύριος Δήμαρχος μπροστά στα έκπληκτα μάτια του κόσμου που είχε συγκεντρωθεί και παρακολουθούσε με κομμένη την ανάσα τα όσα συνέβαιναν, κοίταξε γύρω του, έτρεξε προς το τζιπ της ΤΕΔΚ που χρησιμοποιεί κι έγινε καπνός.
    Αμέσως μετά οι καταστηματάρχες της Μεταμορφώσεως συγκέντρωσαν υπογραφές και κατέθεσαν μήνυση εναντίον του για παράβαση καθήκοντος με δόλο συνοδευόμενη από τις κατάλληλες φωτογραφίες, η οποία εξετάζεται σήμερα από τον κύριο Εισαγγελέα Πρωτοδικών Άμφισσας.
    Μάλιστα, απ’ ότι μας είπαν, το τηλέφωνο της Δημοσιογράφου κτυπά ασταμάτητα από «διαμεσολαβητές» προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αλήθεια τι πρότειναν οι δυο δημοτικοί σύμβουλοι με καταστήματα επι της Μεταμορφώσεως που λέτε για το θέμα;;

    Ρε Ιτιώτες δε μας απαρατάτε;; Ανίκανοι, συμφεροντολόγοι και αγενείς. Από τον περιπτερά μέχρι το δημοτικό συμβούλιο είστε ανάξιοι, κερδοσκόποι και συμφεροντολόγοι. Δεν σας αξίζει η πόλη σας.

    Ζήτε σε προνομιακή θέση και δε μπορείτε να το αξιοποιήσετε. Μήπως οι προηγούμενοι Δήμαρχοι έκαναν τίποτα σωστό; Εκείνος ο πανάσχημος ποδηλατόδρομος τι εξυπηρέτησε δηλαδή; ούτε οι ίδιοι οι ποδηλάτες δεν κυκλοφορούν σε αυτόν.

    Το σχέδιο πόλεως θέλει επέκταση και ουδείς αναλαμβάνει την ευθύνη. Το λιμάνι και η μαρίνα είναι αναξιοποίητα. οι καταστηματάρχες άξεστοι, αγενείς, φαγητά άθλια πολλές φορές στα εστιατόρια και πανάκριβα.

    Οι απαγόρευση στάσης-στάθμευσης επί της Μεταμορφόσεως σας μάρανε. ούξου...μάθετε να σκέφτεστε πρώτα και μετά να ζητάτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απίστευτα μου φαίνονται όλα αυτα που γράφεις και δεν έχω ιδίαν γνώμη.
    Θα πρέπει να ρωτήσω να μάθω.
    Δεν υπάρχει επίσημη καταγγελία της συμπεριφοράς του Δημάρχου;
    Η δημοσιογράφος που δουλεύει;Σίγουρα θα 'χει δημοσιεύσει ρεπορτάζ.
    Συγνώμη ανώνυμε δε σε ξέρω και κρατώ ορισμένες επιφυλάξεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τραγικές καταστάσεις διαδραματίζονται στην όμορφη πόλη μας. Έμαθα και εγώ για το συμβάν, αλλά όχι με τόσες γλαφυρές λεπτομέριες!!!

    Να 'σαι καλά Ιτεανετ να ενημερωνόμαστε για τα κακώς κείμενα και όχι μονο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μακάρι να είχαν τον δίκτη νοημοσύνης και την παιδεία να καταλάβουν οι μαγαζάτορες ότι θα έπρεπε να διαμαρτυρηθούν γιατί δεν έγινε πεζόδρομος η κεντρική οδός, πράγμα καλύτερο για την κίνηση των καταστημάτων τους.επίσης η παραλιακή πρέπει να διαμορφωθεί διαφορετικά με πραγματικούς ποδηλατόδρομους και περιορισμούς στο πάρκινκ, μικρότερες ταχύτητες γιατί απο θαύμα δεν έχει γίνει ατύχημα και πόσο μάλλον όταν εκεί πηγαίνουν οι πιό πολλοί γονείς για βόλτα με τα καροτσάκια.ακόμη για ποιά εμπορικότητα μιλάμε όταν απουσιάζει εντελώς η αστυνόμευση από τροχαία και λιμενικό για τα μηχανάκια που διέρχοντε με μεγάλες ταχύτητες και εκοφαντικό θόρυβο και δυσκολεύουν τόσο τη διέλευση του κόσμου όσο και την απόλαυση της παραμονής των θαμώνων στα καφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τοποθετήσαμε ακόμα μια ανάρτηση για το θέμα, με φωτογραφία της οδού έτσι ώστε να είναι πιο κατανοητό για τι μιλάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολλές φορές ακόμα κι αν είναι σωστά κάποια μέτρα ο τρόπος και ο χρόνος επιβολής τους τα αναιρεί. Ειδικά οι συγκοινωνιακές ρυθμίσεις επιβάλλεται να ελέγχονται με πειραματική εφαρμογή και διάλογο πριν οριστικοποιηθούν και είναι πολύ σημαντική η ανοχή και η κατανόηση των πολιτών. Αυτή είναι αδύνατο όμως να υπάρξει όταν γίνονται τελείως άκαιρα όπως τώρα στις μέρες των εορτών.
    Η πεζοδρόμηση του κέντρου αν γίνει με σωστό τρόπο θα αναβαθμίσει την αγορά. Πρέπει κι εμείς να απαλλαγούμε από το σύνδρομο του αυτοκινήτου. Οι ποδηλατόδρομοι αν δεν είναι προσβάσιμοι από τα αυτοκίνητα μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύ καλό κίνητρο και τουλάχιστον πρέπει να επανατοποθετηθούν σχάρες σε κάποια σημεία ώστε να ασφαλίζουν οι ιδιοκτήτες τα ποδήλατά τους. Επίσης πρέπει να εξεταστεί η δρομολόγηση αστικού λεωφορείου ώστε να εξυπηρετούνται όσοι δεν έχουν τη δυνατότητα ή τη διάθεση να κινηθούν με τα πόδια ή το ποδήλατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή